Βηματα......

strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Τρί Απρ 06, 2010 10:10

Παιδια γεια σας.Ξερουμε τι "βηματα" υπαρχουν στους αξονες των G;Εννοω ολες τις σειρες και χρονιες.Επισης,υπαρχουν aftermarket οπως π.χ. για τα jeep,τα suzuki κλπ.;
Ευχαριστω!
Jim
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2009 13:16
Τοποθεσία: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό Jim » Τρί Απρ 06, 2010 17:11

6:37 (6.17)
7:37 (5.28)
7:34 (4.86)
x.xx (x.xx)
9:37 (4.11)

Αυτα ειναι και ειναι ολα εργοστασιακα.
Καμμια αλλη εταιρεια δεν βγαζει...
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Τρί Απρ 06, 2010 18:56

Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
Nicolas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2983
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 09:10
CONTACT:

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό Nicolas » Τρί Απρ 06, 2010 21:44

gv1600 έγραψε:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.

Έδωσες ρέστα :D
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Τρί Απρ 06, 2010 23:04

Ευχαριστω πολυ παιδια!Τωρα πρεπει να ψαξω για τιμες,βαρη,διαστασεις και φρενα!
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Τετ Απρ 07, 2010 20:42

Κράτα ακόμα μιά υπο-σημείωση, παρόλο που δεν γνωρίζω αν ισχύει σίγουρα και αυτό διότι θα πρέπει να βρεθεί άξονας 463 για να το βεβαιώσεις.....:

Λέγεται οτι τα βήματα είναι "ανταλλάξιμα" μεταξύ των σειρών 460,461 και 463 αρκεί να μην αλλάζει το μέγεθος της κορώνας.
Απ' όσο γνωρίζω οι κορώνες είναι 8,5'' σε διάμετρο.

Το άλλο θέμα έχει να κάνει με την ανάποδη φορά που γυρίζουν οι 460,461 σε σχέση με τους 463.
Λέγεται επίσης οτι λογικά δεν θα υπάρχει πρόβλημα αφού στους 463 η κορώνα είναι στην δεξιά πλευρά πλέον, ενώ πρίν είναι αριστερά.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν εννοούν οτι όταν πρωτοβγήκαν οι 463, οι κορώνες ήταν αριστερά και τώρα δεξιά (νέοι 463), ή αν απλά αναφέρονται στους παλαιότερους 460,461.

Εικόνα

Τώρα αμα βρείς 463 άξονα.... ψάξ΄το να μάθω και γώ! ;)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Τετ Απρ 07, 2010 21:13

Απο οσο ξερω ο μπροστα ειναι που γυρναει αναποδα.Ο πισω γυριζει κανονικα στα 460-461.
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Τετ Απρ 07, 2010 21:16

Ναι, οκ...

λαθος δικο μου :roll: δεν το διευκρίνησα, για το ανάποδο γύρισμα αναφέρομαι μόνο στους μπροστινούς.
Οι πίσω είναι σωστοί.

Και ο προβληματισμός μου πιο πρίν, στους μπροστινούς αναφέρεται.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Τετ Απρ 07, 2010 21:19

Επισης,ολα καλα με αυτους τους αξονες εαν ομως κοψεις ημιαξονιο,τι γινεται;Απο οτι ξερω ουτε ο μπροστα ειναι f.f.
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Τετ Απρ 07, 2010 21:26

Κοίτα να δείς τώρα.....

Όσο το έχω ψάξει, δεν έχω βρεί να γίνεται κάτι σε τέτοια περίπτωση.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω διαβάσει πουθενά για σπάσιμου ημιαξονίου, αλλά σπάσιμο εργοστασιακού μπιλιοφόρου, όπου εκεί υπάρχει λύση ενισχυμένου.
Τωρα, να σπάει ύστερα ημιαξόνιο αντί μπιλιοφόρο δεν το ξέρω.

Δυστυχώς πάντως σε αυτό που σκέφτηκες και συ, δεν γνωρίζω να σου απαντήσω.

Ναι, δεν είναι f.f., αλλά κάτι καλό θα ΄χε σκεφτεί ο Γερμανός όταν το φτιαχνε.
Ε, αν δεν το σκέφτηκε ο Γερμανός, ...... σιγουρα θα το σκεφτεί ο Αμοργιανός 8-) 8-)
SJ 413 LWB "Agriκολας"

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες