Ψηλωμα...

Φωκίων

Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τετ Ιουν 17, 2009 19:45

Πως ψηλώνουμε ένα KIA sportage!!!!

Κατ αρχήν να πω ότι το όλο σύστημα δεν αποτελεί δική μου μελέτη και εξέλιξη αλλά του playboy. Εγώ απλά το γράφω.
Λίγο θεωρία.
Για το ΚΙΑ ξέρετε ότι δεν υπάρχει –σχεδόν-τίποτα. Έτσι λοιπόν με πειραματισμούς και πατέντες και trial and error φτάσαμε στα εξής:
Α. Πάνω από 8 πόντους ( με οποιοδήποτε τρόπο ) θεωρώ ότι η κινηματική των νορμάλ αναρτήσεων «τερματίζει». Πρακτικά δεν θα μπαίνει το μπροστινό γόνατο ξανά στη θέση του παρά μόνο αν αρχίσουν να λύνονται ψαλίδια κ.λ.π., σχεδόν όλο το μπροστινό σύστημα.
Β. Άξονες – ημιαξόνιο κ.λ.π. αρχίζουν να παίρνουν σημαντικές γωνίες, και χωρίς drop-kit τα πράγματα είναι επικίνδυνα για την ζωή των συνδέσμων

Αυτό που κάναμε – γιατί το ίδιο έχει γίνει σε 3 μέχρι στιγμής αυτοκίνητα, είναι συνδυασμός αποστατών 4 εκατοστών και ελατήρια πάλι 4 εκατοστών.

Υλικά

4 τεφλόν αποστάτες – φτιάχτηκαν στην Εύβοια
4 ελατήρια από κατασκευαστή στην Αθήνα
2 μπροστινά πάνω πιατέλα από την KIA
2 αποστάτες αμορτισέρ για πίσω

Σημείωση – εγώ έχω ίδιου ύψους αποστάτες μπρος πίσω στα 4cm, ενω ο Δημήτρης έχει βάλει 2cm μπροστά.


Βίδες – παξιμάδια

Για μπροστά χρησιμοποιούνται τα ίδια παξιμάδια, αν έχετε βρει ίδιες βίδες αλλά μακρύτερες που τις έχετε τοποθετήσει και «τσιμπήσει» στα νέα πιατέλα. ( σπείρωμα)
Αν δεν βάλετε αποστάτη 4cm μπροστά αλλά κοντύτερο ή είναι μακριά η βίδα που θα βάλετε, ίσως χρειάζεται (προληπτικά) 12 ροδέλες Φ8 (ανοξείδωτες) που θα μπουν από την επάνω μεριά του θόλου και κάτω από το παξιμάδι που δένει το γόνατο. Αυτές χρειάζονται προληπτικά ώστε το παξιμάδι να τερματίσει στο θόλο και όχι στο σπείρωμα επειδή είναι μακριά η βίδα
Για τον αποστάτη του πίσω αμορτισέρ χρειάζονται 2 βίδες Μ12Χ40 με εξάγωνο κεφάλι, 2 ροδέλες γκρόβερ Φ12 και 4 παξιμάδια Μ12. Κατά προτίμηση όλα ανοξείδωτα (AISI 304).


Τα πιατέλα τα χρειάζεσαι για να κολλήσεις επάνω τις καινούργιες μακρύτερες βίδες χωρίς να έχεις ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο πρώτα, αλλά μπορείς να μεταποιήσεις και τα υπάρχοντα.

Πιστεύω ότι η δουλεία πρέπει να γίνει από μηχανικό διότι εμπεριέχει ένα πολύ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ σημείο, την αφαίρεση και επανατοποθέτηση των νέων ελατηρίων στο γόνατο, καθότι θεωρώ επικίνδυνο να χρησιμοποιηθεί συμπιεστής ελατήριων χειρός.

Η ακριβής διαδικασία και με photo υπάρχει εδώ μόνο που στην κορυφή του γόνατου μπαίνουν οι αποστάτες απλά και μόνο

http://www.4wheelnoffroad.com

ένα καλούτσικο site με 3-4 ενδιαφέροντα άρθρα για ΚΙΑ και ειδικά αυτό που πραγματεύεται το body lift
Συνημμένα
rear shock spacer small.jpg
rear shock spacer small.jpg (77.74 KiB) 3983 προβολές
f6824e42.jpg
f6824e42.jpg (28.56 KiB) 3983 προβολές
f6824e3d.jpg
f6824e3d.jpg (21.23 KiB) 3984 προβολές
antonis.k.
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2011 15:15

Re: Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό antonis.k. » Σάβ Νοέμ 12, 2011 21:07

kalispera. eimai kainourgios kai molis prin ena mina pira ena sportage tou 96
thelw na to sikoso ligo logo tou oti to doylevo poli off road kai den mporo na katalavo gia poio logo xriazontai kai elatiria efoson tha mpoune apostates....
tha se parakalousa an sou einai efkolo na moy eksigiseis ligo kalitera tin diadikasia giati stin diefthinsi poy edoses mpika kai den vgazo akri
Φωκίων

Re: Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Κυρ Νοέμ 13, 2011 18:47

Καλησπερα.
Την εποχη που γραφτηκε το αρθρο ΔΕΝ υπηρχαν ελατηρια για χηλωμα πανω απο 4 ποντους. Οποτε αν ηθελες 8 ας πουμε αναγκαστηκά πηγαινες και με "τακους"
Τωρα υπαρχουν και 6 ποντα.


Το site δυστυχως απο οτι βλεπω δεν υπαρχει πλεον...
antonis.k.
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 01, 2011 15:15

Re: Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό antonis.k. » Τρί Νοέμ 15, 2011 19:54

diladi i oli diadikasia me to teflon den einai aksiopisti?
na min to epixiriso? psaxno gia kati oikonomiko ti alo tha mporoysa na kanw?
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 14:15

Re: Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Τρί Νοέμ 15, 2011 20:35

Ειναι αξιοπιστα τα τεφλον, αλλα εαν τα ελατηρια σου ειναι αρκετα ταλαιπωρημενα αξιζει να περασεις καινουργια πιο μεγαλα οπως λεει ο fokion.

Μπορεις να βαλεις ελατηρια απο wrangle tj λεπτομερειες θα σου δωσει ο fokion :D

Οπως και πιο μεγαλα αμορτισερ μαρκας ΟΜΕ πολυ καλα και μαλακα για το βουνο
http://www.xtreme4x4.gr/products_detail ... t_id=41231


η MONROE ADVENTURE αρκετα πιο φθηνα και αξιοπιστα για τα λεφτα τους, αλλα για ψηλωμα θα πρεπει να βρεις απο καποιο αλλο μοντελο τουτου.
http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=20416
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Φωκίων

Re: Ψηλωμα...

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Τρί Νοέμ 15, 2011 21:49

Εποχη που γραφτηκε το αρθρο - πανε 6 και βαλε χρονια ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ψηλωτερα ελατηρια εκτός απο 4ποντα.
οποτε αν ηθελες ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο 4 ποντους χρειαζόσουν ΚΑΙ τακους.

Σημερα υπαρχουν εως 6ποντα ελατηρια. οποτε αν αυτο σε ικανοποιει δεν χρειαζεσαι τακους.

Τα ελατηρια κοστιζυν πιο πολυ απο τους τακους, αλλα ειναι και ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ λυση.

Ελατηρια πισω μπορεις και οντως απο ΤJ JEEP τα μαμα θες.

ΑΛΛΑ
για να εισαι ισιος με δαυτα θες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μπροστα 6 ποντους ψηλωμα αλαλογως και σε τι κατασταση και σκληρωτητα ειναι αυτα που βρηκες.

Πισω αμορτισερ μπορεις αν ψηλωσεις απο 4 και πανω να βαλεις απο rav4 οτι αντεχει η τσεπη σου. Τα μονροε adventure ειναι σταθερη αξια ( τουλαχιστον για πισω ) τα ΟΜΕ δεν τα εχω δοκιμασει ποτε και ΔΕΝ πιστευω τιποτα αν δεν τα βαλω στο αυτοκινητο, γιατι εχει συμβει πολλές φορές η ιδια μαρκα που εκατσε κουτι σ ενα αυτοκινητο σε ενα αλλο μαρκα μντελο να ειναι απαραδεκτο.

Τα Καγιαμπα γκρι πισω ειναι καλα αν φορτωνεις πραμα.

Μπροστα δυστυχως την εχουμε πατησει εκτός αν μιλήσουμε για ιδιοκατασκευη. Λοφω μιας περιεργης πατουρας που εχουν ΔΕΝ υπαρχει ποικιλία για ψηλωτερο απο το μαμα - νομιζω μονο η ΟΜΕ εχει αλλα δε ορικιζομαι.

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες