antonisxj wrote:δεν το περίμενα ότι η λύτρωσή μου θα έρθει απο την απέναντι όχθη του αταλανιτικου!
άσχετο. μήπως ξέρεις? για να κάνουμε δυναμομέτρηση πρέπει να είναι σε κίνηση και οι τέσσερις? ή αρκούν οι δύο πίσω?
έχει διαφορά στο αποτέλεσμα αν έχεις κοντά στο κιβώτιο και τετρακίνηση? τι σκατά γίνεται?
Καλά πλάκα με κάνεις? Το μηχανάκι δεν έχει τόσο χαμηλές μετρήσεις για το μαζουτοκίνητό σου
Τες πα, έστω οτι βρίσκεις μηχανάκι που να μετράει σε γαϊδούρια...
Η δύναμη που μετράει είναι στους τροχούς άρα έχεις απώλειες σε σχέση με τον στρόφαλο.
Μπορείς να βρείς τετρακίνητο δυναμόμετρο αλλά λόγω του οτι θα έχεις ενεργοποιημένη την τετρακίνηση
δηλαδή μεγαλύτερες απώλειες από τον κινητήρα στους τροχούς, θα σου δείξει λιγότερα γαϊδούρια.
Τα τετρακίνητα υπάρχουν για αυτοκίνητα με μόνιμη τετρακίνηση που δεν έχεις επιλογή να ξηλώσεις το μπροστά.
Όσον αφορά τις σχέσεις το κιβώτιο... Ένα σοβαρό δυναμόμετρο παίρνει παράμετρο το συνολικό βήμα του αυτοκινήτου.
Συνήθως όμως η δυναμομέτρηση γίνεται με τετάρτη λόγω του οτι στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι 1:1.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".