!!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
ρε μαλακα με το αυτοκινητο ασχολεισαι???φτιαξε την βαλιτσα σου κ τελειωνε!!
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
τώρα που γύρισα... θα τον πάω γ@μιώντας τον υποπόταμο.georgexj wrote:ρε μαλακα με το αυτοκινητο ασχολεισαι???φτιαξε την βαλιτσα σου κ τελειωνε!!
σε 1 βδομάδα θα περπατάει.
το πήρα απόφαση...
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Βάλε και βαζελίνη................antonisxj wrote:τώρα που γύρισα... θα τον πάω γ@μιώντας τον υποπόταμο.georgexj wrote:ρε μαλακα με το αυτοκινητο ασχολεισαι???φτιαξε την βαλιτσα σου κ τελειωνε!!
σε 1 βδομάδα θα περπατάει.
το πήρα απόφαση...
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
...όχι...aggas wrote:Βάλε και βαζελίνη................antonisxj wrote:τώρα που γύρισα... θα τον πάω γ@μιώντας τον υποπόταμο.georgexj wrote:ρε μαλακα με το αυτοκινητο ασχολεισαι???φτιαξε την βαλιτσα σου κ τελειωνε!!
σε 1 βδομάδα θα περπατάει.
το πήρα απόφαση...
...θα βάλω και σώς για να γλυστάει... ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΝΤΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥ
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
ενημέρωση των εεξλίξεων.
για να μην εξηγώ περί γωνίας πανάρ (trackbar), γωνίας τιμονιου (draglink bar) και λοιπών αδια΄φορων για πολλούς, μπαίνουμε στο ψητό.
αυτές τις μέρες γ@μήθηκα να στήσω τιμόνι και πανάρ.
Αν έβαζα τα μπαλάκια του τιμονιού απο την κάτω μεριά (όπως είναι απο το εργαστάσιο) δεν θα είχα κανένα θέμα και κανένα πονοκέφαλο. Αλλά επειδή θέλβ τις μπάρες του τιμονιού να είναι όσο πιό ψηλά γίνεται, μπήκα σε μπελάδες.
έκοψα μπαλάκι, το γύρισα ανάποδα και το ξανακόλησα. Εύτιαξα και μιά βάση για την πανάρ... ολόκληρο κόσμημα
αναλυτικά παρακάτω.
μέτρηση γωνίας τιμονιού και γωνίας πανάρ.
τελική γωνία μπάρας τιμονιού = 11,9 μοίρες
τελική γωνία μπάρας πανάρ = 10,6 μοίρες
τελικό μήκος μπάρας τιμονιού = 91εκ.
τελικό μήκος μπάρας πανάρ = 81εκ.
απ'οτι φαίνεται, το bumpsteer και τα death wooble θα τα αποφυγουμε
τελικό τιμόνι
πατέντα εργαλείο για αν ανοίξω τις φωλιές για τα μπαλάκια του τιμονιού.
είναι παλιό μπαλάκι. το έκοψα, του έκνα εγκοπέςυπο γωνία και ευχόμουν να φτιάξω ένα κοπτικό εργαλείο μίας χρήσης.
τελικά έκανα και γαμώ τη δουλειά και δεν πλήρωσα και ειδικό καρβίδιο για να ανοίξω τρείς τρύπες.
Μάνο εγκρίνεις?
νέα βάση πανάρ πάνω στον άξονα
και το αριστοτέχνημά μου είναι το παρακάτω.
ο άξονας είχε μια τρύπα επάνω που έμπαινε ο αισθητήρας του ABS.
του άνοιξα λοιπόν βόλτες 1/2" για να του βάλω την εξαερωση του διαφορικού.
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ???????????
ΜΙΑ ΒΑΝΑ!!!!!!!!!
ΜΕΤΑ ΣΚΕΥΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΙΣΑΚΙ ΑΠΟ ΨΥΚΤΗ
ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗ
τέλείωσα και με τα χειροφρενα του πισω άξονα.
έβαλα και τα φώτα πάνω στον άξονα
έβαλα και τον αισθητήρα θερμοκρασίας της βαλβολίνης
έβαλα και την κάμερα για να βλέπω την κοιλιά μου.
για να μην εξηγώ περί γωνίας πανάρ (trackbar), γωνίας τιμονιου (draglink bar) και λοιπών αδια΄φορων για πολλούς, μπαίνουμε στο ψητό.
αυτές τις μέρες γ@μήθηκα να στήσω τιμόνι και πανάρ.
Αν έβαζα τα μπαλάκια του τιμονιού απο την κάτω μεριά (όπως είναι απο το εργαστάσιο) δεν θα είχα κανένα θέμα και κανένα πονοκέφαλο. Αλλά επειδή θέλβ τις μπάρες του τιμονιού να είναι όσο πιό ψηλά γίνεται, μπήκα σε μπελάδες.
έκοψα μπαλάκι, το γύρισα ανάποδα και το ξανακόλησα. Εύτιαξα και μιά βάση για την πανάρ... ολόκληρο κόσμημα
αναλυτικά παρακάτω.
μέτρηση γωνίας τιμονιού και γωνίας πανάρ.
τελική γωνία μπάρας τιμονιού = 11,9 μοίρες
τελική γωνία μπάρας πανάρ = 10,6 μοίρες
τελικό μήκος μπάρας τιμονιού = 91εκ.
τελικό μήκος μπάρας πανάρ = 81εκ.
απ'οτι φαίνεται, το bumpsteer και τα death wooble θα τα αποφυγουμε
τελικό τιμόνι
πατέντα εργαλείο για αν ανοίξω τις φωλιές για τα μπαλάκια του τιμονιού.
είναι παλιό μπαλάκι. το έκοψα, του έκνα εγκοπέςυπο γωνία και ευχόμουν να φτιάξω ένα κοπτικό εργαλείο μίας χρήσης.
τελικά έκανα και γαμώ τη δουλειά και δεν πλήρωσα και ειδικό καρβίδιο για να ανοίξω τρείς τρύπες.
Μάνο εγκρίνεις?
νέα βάση πανάρ πάνω στον άξονα
και το αριστοτέχνημά μου είναι το παρακάτω.
ο άξονας είχε μια τρύπα επάνω που έμπαινε ο αισθητήρας του ABS.
του άνοιξα λοιπόν βόλτες 1/2" για να του βάλω την εξαερωση του διαφορικού.
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ???????????
ΜΙΑ ΒΑΝΑ!!!!!!!!!
ΜΕΤΑ ΣΚΕΥΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΙΣΑΚΙ ΑΠΟ ΨΥΚΤΗ
ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗ
τέλείωσα και με τα χειροφρενα του πισω άξονα.
έβαλα και τα φώτα πάνω στον άξονα
έβαλα και τον αισθητήρα θερμοκρασίας της βαλβολίνης
έβαλα και την κάμερα για να βλέπω την κοιλιά μου.
Last edited by antonisxj on Mon Jan 09, 2012 00:13, edited 1 time in total.
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
και ένα ωραίο λινκ για όσους θέλουν να διαβάσουν μερικά περί γωνιών πανάρ και τιμονιού.
http://bulletproofsteering.com/geometry.html
http://bulletproofsteering.com/geometry.html
if it doesn't break, fix it until it does
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
τωρα αμα σου φτιαξει ο τσελιος ιστορια να μην παραπονιεσαι!!
- YJ ''The Doctor''
- Posts: 1761
- Joined: Fri Aug 13, 2010 00:31
Re: !!Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΠΟΤΑΜΟΥ!!
Φωτο απο αυτες ομως δεν ειδα...antonisxj wrote:ενημέρωση των εεξλίξεων.
για να μην εξηγώ περί γωνίας πανάρ (trackbar), γωνίας τιμονιου (draglink bar) και λοιπών αδια΄φορων για πολλούς, μπαίνουμε στο ψητό.
]
Για εμενα δεν ειναι καθολου αδιαφορο το θεμα μιας και το περασα
The Donkey tube chassis
Proud member of 4x4 Kagkoures Club
Proud member of 4x4 Kagkoures Club