Δώσε μου τον Ιάπωνα μισή ώρα και αν δεν τον φέρω στο ζεμπίλι,
σου χαρίζω τον αμερικάνο να τον κάνεις ότι θες.
By the way, το λεωφορείο θα βγει σε καμία 15αριά μέρες από το χειρουργείο.
Πάντως το χειρότερο χαρακτηριστικό του αμερικάνου,
είναι η αντιπροσωπεία του και συγκεκριμένα αυτή στο μαρούσι.
Όχι πως ο γιαπωνέζος τα πήγαινε καλύτερα σε αυτό το θέμα αλλά είναι προφανές πως στο τριμπούρδελο που λέμε πατρίδα
οι επαγγελματίες σπανίζουν ενώ οι καραγκιόζηδες βρίθουν.
Όποιος θέλει να πάρει αμερικάνο, καλύτερα να τον κάνει εισαγωγή και να πάρει εγγύηση από οπουδήποτε αλλού, ακόμα και από βουλγαρία, παρά από εδώ.
Το ξέρατε πως η jeep θεωρεί πως 6 πόντοι ανάρτηση και 1 ίντσα μεγαλύτερο ελαστικό είναι αρκετά για να ακυρώσουν την εγγύηση?
Σας είχα πει πως από όλα τα προβλήματα που έβγαλε το λεωφορείο, το μόνο που έλυσε η jeep ήταν η μαγκωμένη ζώνη στο πίσω κάθισμα?
Το ξέρατε πως η jeep δεν κοιτάει τα TSBs και πρέπει εσύ να το διεκδικήσεις πριν προλάβουν αν σου κόψουν την εγγύηση?
Και το καλύτερο από όλα....
ο νέος αχριμηχανικός του μαγαζιού (πρώην fiat) με ενημέρωσε (προφορικά φυσικά μην φανεί) πως από την αύξηση του ύψους χάλασα τις γωνίες των ημιαξονίων στα ψαλίδια (sic!!!!) και αυτό μπορεί να επιβαρύνει τον συμπλέκτη...!!!
Δύο τα τινά...
Ή δεν έχει ξαναδεί αυτοκίνητο ή νόμιζε πως μπορεί να με δουλέψει τόσο εύκολα σαν τους υπόλοιπους μαλάκες πελάτες του που τον εμπιστεύονται...
Τώρα καταλαβαίνω γιατί τα fiat είχαν τόσο κακή φήμη...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".