η ώρα είναι μία παρά τέταρτο και μόλις μπήκα μέσα απο το γκαράζ.
σήμερα το βράδυ, ο άξονας μπήκε κάτω απο το αμάξι για να μετρήσω τη γωνία του σε σχέση με το transfer.
έχουμε λοιπόν γωνία πηνίου 90 - 71,5 = 18,5 μοίρες
και γωνία άξονα μετάδωσης 19,5 μοίρες. ακριβώς μία μοίρα διαφορά όπως λέει και το manual του cherokee.
αφού λοιπόν μέτρησα τις γωνίες μου κάτω απο το αμάξι, ο άξονας ανέβηκε στον πάγκο, ξαναέστριψα το πηνίο στις 18,5 μοίρες και πόνταρα τα άκρα με 7 μοίρες κάστερ όπως λέει και το manual του cherokee.
και εδώ οι φωτό.
γωνία πηνίου

κάστερ του ενός άκρου

κάστερ του άλλου άκρου

...τα σωστά υλικά κατασκευής, σοκοφρέτα και πάσης ελλάδος


...βασιλικές πόζες εν ώρα τροφοδοσίας...

