U.S.A. vs Japan

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

...άντε να το πώ άλλη μια φοράααααααααα....
JEEP. THERE'S ONLY ONE!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

St. Tselios wrote:Αγγελε..

Σου παραθετω αρθρο απο εναν που βιωσε καλα ενα Land Cruiser.
Διαβασε ενα κομματι σε θεμα βελτιωσης του L/C.

Στα χρόνια που συμβίωσα με το όχημα, σε καθαρά off road αλλά και σε ταξιδιωτική μορφή, με κινητήρες βενζίνης αλλά και με diesel, με τρίθυρο αλλά και με πεντάθυρο αμάξωμα, με ελαστικά 32 και 33 ιντσών, ποτέ με μεγαλύτερα, έχω δει να σπάνε (..έχω σπάσει, για να είμαι ειλικρινής, και με πίεση στα οχήματα πέραν του φυσιολογικού), τα περισσότερα μέρη της μετάδοσης που μπορούν να σπάσουν: Γκρουπ διαφορικών, κορωνοπήνια, εμπρός ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, κεντρικά διαφορικά, transfer... Γρήγορη επίσης φθορά εμφανιζόταν στην κρεμαγιέρα και τα ημίμπαρα του τιμονιού, πιστεύω επίσης λόγω της χρήσης. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η αντοχή των εξαρτημάτων, είναι ο συνδυασμός αντοχής και βάρους. Είπαμε, στις 32 ίντσες είστε σχετικά ασφαλής, στις 33 είστε στο όριο και αν το παρακάνετε θα έρθουν οι ζημιές, ιδίως αν βάλετε μπροστινό locker και δεν προσέχετε πότε το κλειδώνετε. Από τις 33 ίντσες και πάνω καλύτερα να μην το συζητάμε. Είναι εντυπωσιακό το πως ένα όχημα που, με λογική χρήση, μπορεί να υπηρετεί τον ιδιοκτήτη του απόλυτα αξιόπιστα για τόσα χρόνια, ώστε στο τέλος αυτός να το... βαρεθεί, γίνεται τόσο ευαίσθητο σε ζημιές μόλις ο ιδιοκτήτης του ξεπεράσει κάποιο όριο στις βελτιώσεις.

Aν θες περισσοτερα γι'αυτον πατα εδω

Ρε αχριε!!!!!!
Δημοσοιγραφος εισαι????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
οτι θελεις γραφεις κ κρατας μια παραγραφο που αναφερεται στο 90αρη ενω ολοκληρο το αρθρο εξηγει τις αρετες της σειρας 70!!!!!
Παραπληροφορεις τους Καγκουρες!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!!

Παντως στο ΤΟΥΟΤΑ4Χ4..gr ο Βαγγελης που του εβαλε 33αρια δεν ειχε κανενα προβλημα!!


Στη συνεχεια τωρα....... Αγγελε τα γιαπωνεζικα ειναι πιο ακριβα οχι πιο φθηνα!!!!
ασε την ελληνικη αγορα κ συγκρινε τιμες εξωτερικου!!!!
Τα αμερικανικα τα βρισκεις σε οποια τιμη θελεις κ οσα θελεις!!!!!
Τ ιαπωνικα παλι δεν βρισκεις τιποτα...(για το δικο μου στην ιαπωνια +3'' 3000ε + μεταφορικα)
για yj οτι θελεις με το τσουβαλι-το συγκρινω λογο ιδιας ημερομηνιας!!

τα αμερικανικα ειναι φθηνοτερα γιατι εχουν ασθοληθει περισσοτερο!!!
οι ιαπωνες φτιαχνουν εργαλεια δουλειας κ οι αμερικανοι παιχνιδια!!!!!


συμπερασμα........ θες ταξιδια ή δουλεια ΙΑΠΩΝΙΑ
θελεις παιχνιδι ΑΜΕΡΙΚΗ

Στο θεμα σπασιματος δεν νομιζω να αντεξει ενας dana 30 - 35 περισσοτερο απο εναν ΤΟΥΟΤΑ με 33'' 'η μαμα!!!!
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: U.S.A. vs Japan

Post by georgexj »

ΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΙ ΧΕΡΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΛΑ!!!!!!
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

...το διάβασα το άρθρο....σαφώς εκθειάζει τα παλαιότερα και αναφέρεται στους πιο -άν μπορούμε να τους πούμε έτσι- "εύθραυστους" 2 νέους τύπους της σειράς LC που φορούν στοιχεία απο το νέο πιο "εύθραυστο" HILUX ....όπως επίσης θα συμβεί και στο Patrol σύντομα....
Πάντως συμφωνώ με τον ΑΠ άν και όταν λέμε ότι τα αγροτικά οχήματα δουλεύουν σκληρά, έ άς μην τρελλαθούμε κι όλας έτσι....απο το χωριό στο χωράφι και τούμπαλιν....άντε κανένα ξύλο για τον χειμώνα και κανένα λίπασμα απο τον Συναιτερισμό και το βραδάκι παρκαρισμένο το NAVARA έξω απο το καφενείο....καμμιά σχέση με τους αγώνες, τα τράϊαλ, τα εντούρο και γενικά το σκληρό όφ-ρόουντινκγ.....ποιός αγρότης τώρα θα το χώσει στο ποτάμι ή στα νεροφαγώματα και στις απότομες πλαγιές και φορτωμένο υποτίθεται;

...άα να μην ξεχάσω τις μαγκιές στην εθνική με τα NAVARA που πάνε με 170-180 και νομίζουν ότι τρέχουνε!!!! ...κι αυτό γιατί πρόσφατα έσκισα ένα στη περιοχή της Λαμίας και το πέρασα με σπασμένα 220!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

...και εφόσον θα με ρωτήσετε για την ιστορία, αυτή έχει ώς εηής:
....πηγαίνω μεσαία με τη γυναίκα μου με ένα SEAT Ibiza 1.4 powered by SEAT force γύρω στα 140χλμ χαλαρά και βλέπω στον καθρέφτη να έρχεται ένας γύφτος (έτσι λέγονται τα αγροτικά για όσους δεν το γνωρίζουν) VITARA σχετικά γρήγορα και μας προσπερνάει.....εεεε όχι απαράδεκτο και με τη γυναίκα μου να ορύεται για την προκλητική προσπέραση αφήνω το πόδι μου να πέσει στο γκάζι βαρειά και αποφασιστικά με αποτέλεσμα σε μικρό διάστημα να 200σαρίσουμε (ναι 200ρίζει για πολυ πλάκα!!!) και να τον προσπεράσουμε με σπασμένα τα 220....στον καθρέφτι έβλεποα τον αγρότη με τον γύφτο του να μικραίνουν και να έχουν πιάσει δεξιά με γαλήνη......η ικανοποίηση που μας γέμισε και τους δυο απερίγραπτη καθώς ο κάθε κατεργάρης πήγε στον πάγκο του και ο γύφτος στη δεξιά λουρίδα.....

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
Άν είστε οδηγός γύφτου -ανεξαρτήτως μοντέλου, τύπου και κατασκευής- ΠΟΤΕ μην ενοχλήτε μικρά κόκκινα φτιαγμένα δίπορτα κουρσάκια που ρολλάρουν χαλλλλααααρά στη μεσαία λουρίδα.....
Last edited by PanosXJ on Tue Apr 20, 2010 10:29, edited 1 time in total.
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

georgexj wrote:ΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!!ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΤΙ ΧΕΡΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΛΑ!!!!!!
Πέστα χρυσόστομε! ;)
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: εεεε όχι και να διαγραφεί η καλύτερη ενότητα!!!!! Δεν θέλω ηττοπάθειες Γιώργο....εντάξει έχουμε αμερικάνικα αλλά δεν το βάζουμε κάτω, εντάξει; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

....όχι μόνον χέρια....τι χέρια και τι πόδια Γιώργη, έτσι; .....και τι μυαλό και τι αντανακλαστικά.....και τι φυσική κατάσταση, τι εκπαίδευση, τι εμπειρία και τι βιώματα κλπ κλπ κλπ.....είναι πολύπλοκη, περίπλοκη και πολυσύνθετη κατάσταση ο οδηγός....
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: U.S.A. vs Japan

Post by St. Tselios »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:
Ρε αχριε!!!!!!
Δημοσioγραφος εισαι????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
οτι θελεις γραφεις κ κρατας μια παραγραφο που αναφερεται στο 90αρη ενω ολοκληρο το αρθρο εξηγει τις αρετες της σειρας 70!!!!!
Παραπληροφορεις τους Καγκουρες!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!!
Ωχ....δεν πηγε στο μυαλο μου πως εχουμε και Καγκουρα με L/C... :mrgreen:
Παντως βλεπω στην Συναντηση να γινεται πολεμος μεταξυ USA vs Japan...Image
Image
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by aggas »

St. Tselios wrote:
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:
Ρε αχριε!!!!!!
Δημοσioγραφος εισαι????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
οτι θελεις γραφεις κ κρατας μια παραγραφο που αναφερεται στο 90αρη ενω ολοκληρο το αρθρο εξηγει τις αρετες της σειρας 70!!!!!
Παραπληροφορεις τους Καγκουρες!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!!
Ωχ....δεν πηγε στο μυαλο μου πως εχουμε και Καγκουρα με L/C... :mrgreen:
Παντως βλεπω στην Συναντηση να γινεται πολεμος μεταξυ USA vs Japan...Image

Image
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”