U.S.A. vs Japan

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Drimon »

alexis wrote:......παρα μονο οταν ειναι μες στα γκαζια κ γινεται μηλος;) ;) ;) ;)
Ναί φίλε μου, δεν αντιλέγω. Στα γκάζια γίνεται η ζημιά!

Το θέμα είναι οτι όταν δεν έχεις μείωση και με μεγάλο φορτίο λόγο μεγάλης διάμετρος τροχού, όταν βρεί ένα εμπόδιο η ρόδα, το φορτίο για τον κινητήρα μεγαλώνει.Οπότε ο κινητήρας υπρφορτώνεται, δεν μπορεί να σπρώξει άλλο και "γωνατίζει". Σωστά μέχρι εδώ;
Αυτή την υστέρηση του κινητήρα την αντημετοπίζουμε με αύξηση της ισχήος του κινητήρα ή με μείωση του βήματος της μετάδωσης. Ο.Κ μέχρι εδώ;
Όταν, τώρα, έχουμε αυξημένη δύναμη απο κινητήρα-μετάδωση, όταν συναντήσει ο τροχός ένα εμπόδιο, αυτή η δύναμη πρέπει να διοχετευτεί κάπου.
Αν σπινάρει ο τροχός, έχει καλός.
Αν προλάβει να γωνατίσει ο κινητήρας, έχει καλός.
Αν όμως έχουμε τον κινητήρα σε υψηλές στροφές (φάσμα στροφών που αποδήδεται η μέγηστη ισχής, όπου εκεί ο κινητήρας δεν κάνει πίσω) και ο τροχός δυσκολεύεται να γυρίσει, τότε αυτή η δύναμη πρέπει να εκτονωθεί κάπου. Εκεί είναι που σπάει ο πιο "αδύνατος κρίκος". Ότι κι αν είναι αυτό, απο ιμηαξώνιο μέχρι μπουλόνια τροχού!
Γι αυτό γίνεται στα γκάζια η ζημιά. Ο τροχός δε, μπορεί να μην γυρίζει και τόσο γρύγορα όσο θεωρείς, αλλά να την πάθεις.

Ελπίζω να σε κατατόπισα!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by aggas »

St. Tselios wrote:Αγγελε..

Σου παραθετω αρθρο απο εναν που βιωσε καλα ενα Land Cruiser.
Διαβασε ενα κομματι σε θεμα βελτιωσης του L/C.

Στα χρόνια που συμβίωσα με το όχημα, σε καθαρά off road αλλά και σε ταξιδιωτική μορφή, με κινητήρες βενζίνης αλλά και με diesel, με τρίθυρο αλλά και με πεντάθυρο αμάξωμα, με ελαστικά 32 και 33 ιντσών, ποτέ με μεγαλύτερα, έχω δει να σπάνε (..έχω σπάσει, για να είμαι ειλικρινής, και με πίεση στα οχήματα πέραν του φυσιολογικού), τα περισσότερα μέρη της μετάδοσης που μπορούν να σπάσουν: Γκρουπ διαφορικών, κορωνοπήνια, εμπρός ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, κεντρικά διαφορικά, transfer... Γρήγορη επίσης φθορά εμφανιζόταν στην κρεμαγιέρα και τα ημίμπαρα του τιμονιού, πιστεύω επίσης λόγω της χρήσης. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η αντοχή των εξαρτημάτων, είναι ο συνδυασμός αντοχής και βάρους. Είπαμε, στις 32 ίντσες είστε σχετικά ασφαλής, στις 33 είστε στο όριο και αν το παρακάνετε θα έρθουν οι ζημιές, ιδίως αν βάλετε μπροστινό locker και δεν προσέχετε πότε το κλειδώνετε. Από τις 33 ίντσες και πάνω καλύτερα να μην το συζητάμε. Είναι εντυπωσιακό το πως ένα όχημα που, με λογική χρήση, μπορεί να υπηρετεί τον ιδιοκτήτη του απόλυτα αξιόπιστα για τόσα χρόνια, ώστε στο τέλος αυτός να το... βαρεθεί, γίνεται τόσο ευαίσθητο σε ζημιές μόλις ο ιδιοκτήτης του ξεπεράσει κάποιο όριο στις βελτιώσεις.

Aν θες περισσοτερα γι'αυτον πατα εδω
Σταύρε στα λόγια μου έρχεσε ;) ;) ;) Από την στιγμή που πειράζεις κάτι δεν μπορείς να το κάνεις μονομερώς, γιατί κάτι άλλο θα σου βγάλει πρόβλημα. Η μόντα πρέπει να είναι συνολική και μελετημένη έτσι ώστε να έχεις και συνολική αξιοπιστία. Εκεί λοιπόν είναι που υπερτερούν τα Αμερικάνικα γιατί έχουν πληθώρα εξαρτημάτων για ολοκληρωμένες μετατροπές, κάτι που δεν γίνετε με τα Γιαπωνέζικα γιατί απλά είτε κάποιοι δεν έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα, ή και αυτοί που έχουν ασχοληθεί είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και χαμένοι!!

Αλλά καλό είναι - αν αυτό είναι δυνατό - να διαχωρίζετε η κουβέντα και να ξέρουμε γιατί συζητάμε. Μιλάμε για το ποιά μπορούν να μετατραπούν ποικιλοτρόπως ή για το ποιά σε εργοστασιακή μορφή έχουν το μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας;Μπορεί να φαίνονται αλληλένδετα τα δύο θέματα αλλά μπορεί να είναι και εντελώς διαφορετικά.
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Drimon »

aggas wrote: Αλλά καλό είναι - αν αυτό είναι δυνατό - να διαχωρίζετε η κουβέντα και να ξέρουμε γιατί συζητάμε.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Τώρα τα θέλεις και τα γράφεις αυτά ή σου ξεφεύγουν;;;
Είναι ποτέ δυνατόν να μπεί τάξη εδώ μέσα;;;
(δεν γράφει κι αυτός ο αρχί, μπας και βάλει λίγο τάξη) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
alexis
Posts: 63
Joined: Sat Oct 10, 2009 14:16

Re: U.S.A. vs Japan

Post by alexis »

PanosXJ wrote:....δεν υπάρχει σύγκριση σε κανένα επίπεδο!!!!
Εδώ τα συγκρίνουμε έτσι για χαβαλέ.....(όπως λέμε "λέμε καμμιά μαλακία να περνάει η ώρα".....)
+1. :)
Image
alexis
Posts: 63
Joined: Sat Oct 10, 2009 14:16

Re: U.S.A. vs Japan

Post by alexis »

Drimon wrote:
alexis wrote:......παρα μονο οταν ειναι μες στα γκαζια κ γινεται μηλος;) ;) ;) ;)
Ναί φίλε μου, δεν αντιλέγω. Στα γκάζια γίνεται η ζημιά!

Το θέμα είναι οτι όταν δεν έχεις μείωση και με μεγάλο φορτίο λόγο μεγάλης διάμετρος τροχού, όταν βρεί ένα εμπόδιο η ρόδα, το φορτίο για τον κινητήρα μεγαλώνει.Οπότε ο κινητήρας υπρφορτώνεται, δεν μπορεί να σπρώξει άλλο και "γωνατίζει". Σωστά μέχρι εδώ;
Αυτή την υστέρηση του κινητήρα την αντημετοπίζουμε με αύξηση της ισχήος του κινητήρα ή με μείωση του βήματος της μετάδωσης. Ο.Κ μέχρι εδώ;
Όταν, τώρα, έχουμε αυξημένη δύναμη απο κινητήρα-μετάδωση, όταν συναντήσει ο τροχός ένα εμπόδιο, αυτή η δύναμη πρέπει να διοχετευτεί κάπου.
Αν σπινάρει ο τροχός, έχει καλός.
Αν προλάβει να γωνατίσει ο κινητήρας, έχει καλός.
Αν όμως έχουμε τον κινητήρα σε υψηλές στροφές (φάσμα στροφών που αποδήδεται η μέγηστη ισχής, όπου εκεί ο κινητήρας δεν κάνει πίσω) και ο τροχός δυσκολεύεται να γυρίσει, τότε αυτή η δύναμη πρέπει να εκτονωθεί κάπου. Εκεί είναι που σπάει ο πιο "αδύνατος κρίκος". Ότι κι αν είναι αυτό, απο ιμηαξώνιο μέχρι μπουλόνια τροχού!
Γι αυτό γίνεται στα γκάζια η ζημιά. Ο τροχός δε, μπορεί να μην γυρίζει και τόσο γρύγορα όσο θεωρείς, αλλά να την πάθεις.

Ελπίζω να σε κατατόπισα!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
οκ εγω σταματαω εδω.
να εισαι καλα κ εσυ κ τι αυτοκινητο σου.
τη αυτοκινητο εχεις? jimny να υποθεσω?
Image
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: U.S.A. vs Japan

Post by Drimon »

alexis wrote: jimny να υποθεσω?
ΠΑΝΤΑ!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by aggas »

Drimon wrote:
aggas wrote: Αλλά καλό είναι - αν αυτό είναι δυνατό - να διαχωρίζετε η κουβέντα και να ξέρουμε γιατί συζητάμε.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Τώρα τα θέλεις και τα γράφεις αυτά ή σου ξεφεύγουν;;;
Είναι ποτέ δυνατόν να μπεί τάξη εδώ μέσα;;;
(δεν γράφει κι αυτός ο αρχί, μπας και βάλει λίγο τάξη) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ναι ρε!! Έχεις δίκιο!!!Το σοβάρεψα το θέμα!!!Μακακία μου!!!!!!!!!!!!SORRY GUYS!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: U.S.A. vs Japan

Post by antonisxj »

τόσο καιρό σας βλέπω να γράφεται κάθε σαχλαμάρα που σας κατεβαίνει στο μυαλό κύριοι με τα Ιαπωνικά σας παιχνίδια και δεν παρεμβαίνω.
ήρθε ο καιρός να ξαναβάλω τα πράγματα στη θέση τους. :roll:

παραθέτω βίωμα.
φίλος με VITARA έχει δύο κορούλες. λόγω μεγάλης αγάπης μου προς την οικογένεια και τις κορούλες του φίλου, ήθελα να πάρω ένα ωραίο δωράκι για τα κοριτσάκια, πήγα λοιπόν στα JUMΒΟ και αγόρασα ένα τζιπάκι διθέσιο με μπαταρία (http://e-shop.planetz.gr/Images/Categor ... kinita.jpg κάτι τέτοιο)
όταν λοιπόν το είδε η μεγαλύτερη εκ των δύο κοριτσιών, αναφώνησε "μπαμπά - μπαμπά έλα να δείς τι σου έφερε ο θείος Αντώνης, καινούριο τζίπ" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
το πλαστικό τζίπ απο το jumbo έμοιαζε στο κοριτσάκι ίδιο με αυτό που κυκλοφορούσε ο μπαμπάς της :lol: :lol: :lol: :lol:

κύριοι... έχετε μπερδέψει την τσούτσα με την βούρτσα.
οι Ιάπωνες μπορούν να κατασκευάσουν τζιποειδή αυτοκίνητα με αντοχή και ικανότητες, μέχρι τη στιγμή που αρχίζεις να τα παραποιείς, απο εκεί και μετά ξεχνάς το αυτοκίνητο που αγόρασες και οδηγάς κάτι άλλο. δυστυχώς, και λέω δυστυχώς γιατί ήμουν κάτοχος δύο Ιαπωνικών, για να κάνω την τρέλλα μου αγόρασα ένα αμερικάνικο.

έχουμε και λέμε. τα πιό ικανά jimny στο ελαδιστάν φοράνε μοτέρ απο vitara και άξονες απο toyota L/C ή hilux.
τα πιό ικανά samurai φοράνε μοτέρ vitara και άξονες dana30 - dana35 απο wrangler.
τα πιό ικανά toyota φοράνε αμερικάνικο μοτέρ V8 με χιλιάδες κυβικά και άξονες dana νταρντάνα.
...
...
...
δεν γράφω άλλα παραδείγματα. μέχρι και pajero με άξονες dana είδαμε.

καταλήγω λοιπόν.
όλα αυτά γίνονται για ένα και μόνο λόγο. στο αμερικανιστάν έχουν ασχοληθεί πάρα πολύ με την δύναμη, με την εξέλιξη, με την βελτίωση, με τον ηλίθιο ανταγωνισμο και συναγωνισμό. έχουν ανακαλύψει ένα σωρό άθλιες εκδηλώσεις επίδειξης δύναμης (trucks gone wild) προσπαθώντας να αποδείξουν ποιός την έχει μεγαλύτερη. έχουν και αυτό το ηλίθιο στυλάκι που πατάνε το γκάζι και I DONT FUCKING CARE, MY TRUCK IS TOUGH. οι περισσότεροι απο δαύτους δεν ξέρουν κάν να οδηγούν αλλά ξέρουν ότι έχουν την απίστευτη δύναμη που χρειάζονται για να μπούν και να βγούν απο ένα λασπόλακο που αν εμείς μπαίναμε θα μας ψάχνανε 1-2 βδομάδες.
όταν ο Ιάπωνας ή ο ΕυρωΠΕΟΣ αποκτήσει την ίδια νοοτροπία με τοιν αμερικάνο, τότε θα αρχίσει να κατασκευάζει μεγαλύτερα, δυνατότερα και σκληρότερα υλικά και αυτοκίνητα. μέχρι τότε όμως, ας απολαύσουμε την ηρεμία ενός ιαπωνικού ή ευρωπαικού αυτοκινήτου και ας καγκουριάσουμε με την ωμή δύναμη ενός V8 και την αθραυστότητα ενός dana60.
με αγάπη "Βασιλιάς Κάγκουρας"
κατα κόσμον "Υποπόταμος"
:mrgreen:
if it doesn't break, fix it until it does
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: U.S.A. vs Japan

Post by lker »

Βασιλιά μου με όλο το σεβασμό πρός εσένα και όλους μας που έχουμε γράψει σε αυτό το θέμα, αλλά πιστεύω ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχια ... προσπαθούμε να συγκρινουμε ανομοια πράγματα ... από αμφοτερες πλευρές ... κρατήστε τα επιχειρήματά για τα αμερικλάνικά σας να κρατήσουμε και εμείς τα δικά μας για τα πέστε όπως θελετε και ας "μιλήσουμε" στο πεδίο της "μάχης" συγκρίνοντας τι έχει ο ένας και τι ο άλλος στα χέρια του ;)

Εκτός αυτού και κλείνω εδώ ακούω συνέχεια για τύπου τζιπ και τζιποειδή κλπ ... από πότε ρε παίδες οι δύο άξονες και το πλαίσο τύπου σκάλας θεωρείται ... τύπου τζίπ ??? Γιατί θα με τρελάνετε ... εκτός και αν το τζίπ το κάνει μόνο ο κινητήρας και οι μεγαλύτεροι χώροι ...
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: U.S.A. vs Japan

Post by PanosXJ »

...υποκλίνομαι μπροστά στο ύψος και το κύρος του Μεγάλου Ηγέτη μας, του Προέδρου μας!!!!!!!!!!!!!!!!
Πρόεδρε έκλεισες το θέμα αριστουργηματικά και με κολοσσιαίες-μικρές πινελιές συναισθηματισμού και τρυφερότητας....(η αναφορά σου στα παιδιά)...

Λευτέρη το δικό σου ειδικό όχημα εξαιρείται της διαμάχης και των συγκρίσεων!!!! :)
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”