Ναι εμαθα...
Στο normal μετα απο 10 μ@λ@κιες κοβει το ημιαξονιο.
Στο high output μετα απο τις 6......"σταματα και πηγαινε σπιτι σου"
CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
...αγαπητέ μου Τσέλιος δεν μπορώ να δώ το γιουτιούμπι λέωωωω...
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
...άντε καλό απόγευμα σε όλους...πρέπει να φύγω....τα λέμε αύριο!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Ο Πάνος έχει δίκιο!!!!! Το θυμάμαι και από το δικό μου και μάλιστα μου είχε κάνει και εντύπωση για την εποχή εκείνη (1992) που ένα τέτοιο αμάξι είχε τέτοια πατέντα
Εκεί ήταν και η διαφορά στην ιπποδύναμη(196hp) από το νορμάλ. Το θέμα είναι μπορεί κάποιος να βρεί τέτοιο μοτέρ χωρίς να είναι και πολύ ξεζουμισμένο;



Εκεί ήταν και η διαφορά στην ιπποδύναμη(196hp) από το νορμάλ. Το θέμα είναι μπορεί κάποιος να βρεί τέτοιο μοτέρ χωρίς να είναι και πολύ ξεζουμισμένο;
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Βασικα το H.O. εχει και ενα κουμπακι "σπορ" ... αυτο χρονιζει τον κινητηρα για πιο σπορ οδηγηση και καλα ...
Φιλος που το εχει μου ειπε οτι τον βοηθαει στο αυτοματο κιβωτιο σε πολυ αποτομα κατηφορικα κομματια μιας και η 1 με τη 2 ειναι στην ιδια θεση ... αυτο λεει χρονιζει αλλιως τον κινητηρα και κραταει περισσοτερο, αν μου επιτρεπεται η εκφραση, τον κινητηρα στο να αλλαξει σε 2 και να αρχισει η "κουτρουβαλα" ...
Οτι μου εχει πει σας λεω ... αν ειναι μλκιες τοτε λεω και εγω μλκιες ...
Φιλος που το εχει μου ειπε οτι τον βοηθαει στο αυτοματο κιβωτιο σε πολυ αποτομα κατηφορικα κομματια μιας και η 1 με τη 2 ειναι στην ιδια θεση ... αυτο λεει χρονιζει αλλιως τον κινητηρα και κραταει περισσοτερο, αν μου επιτρεπεται η εκφραση, τον κινητηρα στο να αλλαξει σε 2 και να αρχισει η "κουτρουβαλα" ...
Οτι μου εχει πει σας λεω ... αν ειναι μλκιες τοτε λεω και εγω μλκιες ...
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving
http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
aggas wrote:Ο Πάνος έχει δίκιο!!!!! Το θυμάμαι και από το δικό μου και μάλιστα μου είχε κάνει και εντύπωση για την εποχή εκείνη (1992) που ένα τέτοιο αμάξι είχε τέτοια πατέντα![]()
![]()
![]()
Εκεί ήταν και η διαφορά στην ιπποδύναμη(196hp) από το νορμάλ. Το θέμα είναι μπορεί κάποιος να βρεί τέτοιο μοτέρ χωρίς να είναι και πολύ ξεζουμισμένο;
ειναι οντως ετσι.το θεμα ειναι οτι αυτα τα μοτερακια δεν υπαρχουν στην ευρωπη!!!τα εβγαζε μονο στην αμερικη κ ειδικοτερα στον καναδα.κ συγκεκριμενα τα εβγαζε κ με 212 αλογα.πριν κανω την μετατροπη εψαχνα ποσο καιρο γι αυτο το μοτερ σε ολη την ευρωπη.αλλα πουθενα.δεν υπαρχουν κ αυτο με τα 212 αλογακια τα φοραγανε τα καροτσατα cherokee που εχουν κ τα αξονακια τα καλα!!!οποτε πανο βαλε ενα απο τα αλλα.κ αυτα καλα ειναι!!
Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Άχρηστα ρεμάλια........ευχαριστώ για τις ευχές. Λόγω χρόνου δεν μπορώ να γράψω πολλά.
Αλλά θα απαντήσω στον αγαπητό μας βασιλιά!
Αντωνάκη το καλαμάκι έχει κι άλλες χρήσεις............................(το τοποθετούμε κι αλλού!)

Αλλά θα απαντήσω στον αγαπητό μας βασιλιά!
Αντωνάκη το καλαμάκι έχει κι άλλες χρήσεις............................(το τοποθετούμε κι αλλού!)
























Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Δεν τα χρειάζομαι ρε Λέλο!!!



Αυτά που έχω βάλει δεν σπάνε.

Κεντρικούς θέλω να μαζέψω.


Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4
Διόρθωση!!!! Με μπέρδεψε λίγο αυτό που σου είπανε. Το δικό μου είχε ένα κουμπί O/D(Οβερντράϊβ) το οποίο αν το είχες πατημένο επιλεγόταν στο σασμάν ένα γρανάζι που έκανε λίγο πιο "μακριά" την τετάρτη για οικονομία στις ατελείωτες ευθείες των αυτοκινητοδρόμων,ενώ όταν την είχες απενεργοποιημένη σε κατηφορικά κομμάτια μπορούσε το αυτοκίνητο να κάνει "φρένο" με τον κινητήρα ή να ανέβει πιο ξεκούραστα ανηφορικά κομμάτια συν ότι κράταγε τις αλλαγές σε λίγο υψηλότερες στροφές. Αυτά από την εμπειρία μου.lker wrote:Βασικα το H.O. εχει και ενα κουμπακι "σπορ" ... αυτο χρονιζει τον κινητηρα για πιο σπορ οδηγηση και καλα ...
Φιλος που το εχει μου ειπε οτι τον βοηθαει στο αυτοματο κιβωτιο σε πολυ αποτομα κατηφορικα κομματια μιας και η 1 με τη 2 ειναι στην ιδια θεση ... αυτο λεει χρονιζει αλλιως τον κινητηρα και κραταει περισσοτερο, αν μου επιτρεπεται η εκφραση, τον κινητηρα στο να αλλαξει σε 2 και να αρχισει η "κουτρουβαλα" ...
Οτι μου εχει πει σας λεω ... αν ειναι μλκιες τοτε λεω και εγω μλκιες ...

