CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Forum rules
Η είσοδος απαγορεύεται σε όλους πλην αυτών που αναγνωρίζουν εαυτόν ως κάγκουρα και δέχονται το χιούμορ
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by St. Tselios »

Ναι εμαθα...

Στο normal μετα απο 10 μ@λ@κιες κοβει το ημιαξονιο.
Στο high output μετα απο τις 6......"σταματα και πηγαινε σπιτι σου"
Image
St. Tselios
Posts: 2414
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by St. Tselios »

Eλα Πανο...εδω σε εχω
Image
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by PanosXJ »

...αγαπητέ μου Τσέλιος δεν μπορώ να δώ το γιουτιούμπι λέωωωω...
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by PanosXJ »

...άντε καλό απόγευμα σε όλους...πρέπει να φύγω....τα λέμε αύριο!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by aggas »

Ο Πάνος έχει δίκιο!!!!! Το θυμάμαι και από το δικό μου και μάλιστα μου είχε κάνει και εντύπωση για την εποχή εκείνη (1992) που ένα τέτοιο αμάξι είχε τέτοια πατέντα :) :) :)
Εκεί ήταν και η διαφορά στην ιπποδύναμη(196hp) από το νορμάλ. Το θέμα είναι μπορεί κάποιος να βρεί τέτοιο μοτέρ χωρίς να είναι και πολύ ξεζουμισμένο;
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by lker »

Βασικα το H.O. εχει και ενα κουμπακι "σπορ" ... αυτο χρονιζει τον κινητηρα για πιο σπορ οδηγηση και καλα ...
Φιλος που το εχει μου ειπε οτι τον βοηθαει στο αυτοματο κιβωτιο σε πολυ αποτομα κατηφορικα κομματια μιας και η 1 με τη 2 ειναι στην ιδια θεση ... αυτο λεει χρονιζει αλλιως τον κινητηρα και κραταει περισσοτερο, αν μου επιτρεπεται η εκφραση, τον κινητηρα στο να αλλαξει σε 2 και να αρχισει η "κουτρουβαλα" ...
Οτι μου εχει πει σας λεω ... αν ειναι μλκιες τοτε λεω και εγω μλκιες ...
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by georgexj »

aggas wrote:Ο Πάνος έχει δίκιο!!!!! Το θυμάμαι και από το δικό μου και μάλιστα μου είχε κάνει και εντύπωση για την εποχή εκείνη (1992) που ένα τέτοιο αμάξι είχε τέτοια πατέντα :) :) :)
Εκεί ήταν και η διαφορά στην ιπποδύναμη(196hp) από το νορμάλ. Το θέμα είναι μπορεί κάποιος να βρεί τέτοιο μοτέρ χωρίς να είναι και πολύ ξεζουμισμένο;

ειναι οντως ετσι.το θεμα ειναι οτι αυτα τα μοτερακια δεν υπαρχουν στην ευρωπη!!!τα εβγαζε μονο στην αμερικη κ ειδικοτερα στον καναδα.κ συγκεκριμενα τα εβγαζε κ με 212 αλογα.πριν κανω την μετατροπη εψαχνα ποσο καιρο γι αυτο το μοτερ σε ολη την ευρωπη.αλλα πουθενα.δεν υπαρχουν κ αυτο με τα 212 αλογακια τα φοραγανε τα καροτσατα cherokee που εχουν κ τα αξονακια τα καλα!!!οποτε πανο βαλε ενα απο τα αλλα.κ αυτα καλα ειναι!!
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by Drimon »

Άχρηστα ρεμάλια........ευχαριστώ για τις ευχές. Λόγω χρόνου δεν μπορώ να γράψω πολλά.
Αλλά θα απαντήσω στον αγαπητό μας βασιλιά!
Αντωνάκη το καλαμάκι έχει κι άλλες χρήσεις............................(το τοποθετούμε κι αλλού!) ;) ;) ;) ;)
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by Drimon »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:DRIMOM ξεκινα καβατζα........viewtopic.php?f=15&t=2606
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δεν τα χρειάζομαι ρε Λέλο!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Αυτά που έχω βάλει δεν σπάνε. :D
Κεντρικούς θέλω να μαζέψω. :| :?
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: CLUB ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ 4X4

Post by aggas »

lker wrote:Βασικα το H.O. εχει και ενα κουμπακι "σπορ" ... αυτο χρονιζει τον κινητηρα για πιο σπορ οδηγηση και καλα ...
Φιλος που το εχει μου ειπε οτι τον βοηθαει στο αυτοματο κιβωτιο σε πολυ αποτομα κατηφορικα κομματια μιας και η 1 με τη 2 ειναι στην ιδια θεση ... αυτο λεει χρονιζει αλλιως τον κινητηρα και κραταει περισσοτερο, αν μου επιτρεπεται η εκφραση, τον κινητηρα στο να αλλαξει σε 2 και να αρχισει η "κουτρουβαλα" ...
Οτι μου εχει πει σας λεω ... αν ειναι μλκιες τοτε λεω και εγω μλκιες ...
Διόρθωση!!!! Με μπέρδεψε λίγο αυτό που σου είπανε. Το δικό μου είχε ένα κουμπί O/D(Οβερντράϊβ) το οποίο αν το είχες πατημένο επιλεγόταν στο σασμάν ένα γρανάζι που έκανε λίγο πιο "μακριά" την τετάρτη για οικονομία στις ατελείωτες ευθείες των αυτοκινητοδρόμων,ενώ όταν την είχες απενεργοποιημένη σε κατηφορικά κομμάτια μπορούσε το αυτοκίνητο να κάνει "φρένο" με τον κινητήρα ή να ανέβει πιο ξεκούραστα ανηφορικά κομμάτια συν ότι κράταγε τις αλλαγές σε λίγο υψηλότερες στροφές. Αυτά από την εμπειρία μου. :) :)
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
Post Reply

Return to “Οι Κάγκουρες 4x4 Club”