antonisxj wrote:στην Κ3 τις πρώτες θέσεις τις πήραν τα ΤΟΥΟΤΑ.
αλλά τί TOYOTA.
με άξονες dana60 και βάλε.
με κινητήρες V8 και V6 με κάτι χιλιάδες κυβικά
με λάστιχα 44"
και μέσα σ'αυτά ένα περίπτερο samurai με χειροποίητες αναρτήσεις, με κινητήρα vitara, με άξονες dana30 - dana35 και λάστιχα 37"
του Κυρίου Δεηθόμεν και μη χειρότερα
Ολα ''μαμά" δηλαδη....
Toyota σου λεει ο αλλος μετά...

Προεδρε εκει κατω δεν εχετε και ενα lj 4.2 που ειναι μαμα ΤΟΥΟΤΑ??
Tι εχεις να πεις για αυτο???
εγω πιστευω οτι απλα ειναι λιγα τα αξονατα TOYOTA και πολυ λιγοτεροι αυτοι που ασχολουντε με τη βελτιωση τους!!!
Οπως κ να το κανουμε σε θεμα αξιοπιστιας...........
Οσον αφορα τα DANA 60 κ βαλε............... απλα τα βρισκεις με το κιλο!!!!!!
για να μη θυμωσει ο προεδρος κ με διωξει απο το club

ειχα την εντυπωση οτι ηταν Κ3!!!
δεν ηθελα να τον μειωσω αλλωστε μαζουτοκινητο ειναι κ το δικο μου 2.5!!!