johny4x4 wrote:Να πω και εγω την αποψή μου μιας που είχα και Ιάπωνα και Αμερικάνο και είμαι πιο αντικειμενικός απο τους περισσότερους σας μιας και εισαστε όλοι κολλημένοι κάγκουρες
Ο ιάπωνας ήταν ενα jimny 2006 μοντέλο με τα κουμπάκια!
μλκια επιλογή!
Πρώτη μαλακια όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρονικά τόσο το καλύτερο!
Λίγους μήνες πριν κλείσει τρια χρόνια σταματησε να δουλεύει η τετρακίνηση.
Σχεδον 1.5 χρονο αργότερα και ακόμα η τετρακίνηση κανει οτι της καπνίσει!
βάλε μηχανικό βοηθητικό να δεις τη υγειά σου
Για άλλη μια φορά θα το πάω στην αντιπροσωπεία να δούμε τι θα γίνει!
Γενικά θέλει αρκετές ενισχύσεις και χωρίς πολλά πολλά φτιαξίματα που απο την άλλη ενα wrangler ακόμα και οπως είναι το δικό μου δεν θέλει.
μην λες λαλακιες
Ενα καλό με το jimny είναι οτι είναι μικρό και ελαφρύ οπότε οταν είναι σε μαμά κατάσταση πιστεύω οτι πάει σε μερικά πιο απότομα κομμάτια κάλυτερα απο το wrangler.
δεν θυμάμε αν είσουν στον Λάδωνα (ο Μιχαλόπουλος πρέπει να θυμάτε το σημείο που πνήγηκε η Νατάσα με το wrangler), εγώ πέρασα απο δίπλα και βγήκα απο το ποτάμι ενώ μετά απο μένα κόλησε ένα renegate (άσπρο, δεν θυμάμαι το όνομα του παλικαριού, μηχανικός είναι) που πήγενε στα "πατήματά" μου
Καλα για το cherokee δεν μιλάω!! Λεοφορείο....βρίσκουν μούρες κώλοι κτλ.
Αν θες να φτιαξεις ενα jimny τούμπανο και οσο το δυνατον πιο αξιόπιστο τότε πρέπει να δώσεις πάρα πολλά λεφτά!!
για όλα τ' αμάξια ισχίει αυτό, μην κοροϊδευόμαστε!
Ενα παράδειγμα είναι οτι ημαμα διάσταση του jimny είναι 205/70/15 και με ενα 205/75/15 sirrocco που έβαλα το αυτοκίνητο γονάτισε μιας και ήταν πιο βαρυ το ελαστικό.
και στο wrangler αλλά και σε όλα τ' αμάξια, αν τους ανεβάσεις διάσταση θα κόψουν. Εσύ βέβαια το γονάτισες τ' αμαξάκι με την αναγόμωση
Το ίδιο πράγμα σίγουρα το έχει παρατηρήσει και ο lker.
Ενα wrangler για να το φτιάξεις περίπου στα ίδια με το jimny λόγω του οτι υπάρχουν πληθώρα επιλογών και λύσεων απο αμερική σου στοιχίζουν πολύ φθηνότερα ειδικά αν τα φέρεις απο έξω.
αν μπορείς κι έχεις πρόσβαση στο νέτ. Το ίδιο ισχίει και για το τζίμνι, όρεξη να έχεις να παντρέβεις
Δεν τα αναλύω περισσότερο γιατί τα ξέρετε.
Το wrangler απο την άλλη με το φτιάξιμο που το έκανα και με το 2.5αρι μοτερ γενικά δεν τραβάει,
σώπα!! Για νέο μας το λές!!!
είδικά στην εθνική, αλλα σε μικρές ταχύτητες πάει μια χαρά. Αν ειχε 4.0 θα πέταγε.
αν είχε και το τζιμνι 2.0 θα έκανε σούζες στο ίσιωμα!!!!!
Το wrangler φόραγε απο την μανα του 215/70/15 νομίζω και το λάστιχο τώρα είναι 33/12.5/15
Το jimny σίγουρα θα ήθελε και άλλο μοτέρ.
μ' ένα καλό γρανάζομα κι ένα καλό μάστορα, κάνεις παπάδες
Επίσης ενα σημαντικό είναι οτι τα αμερικάνικα είναι σιδερα ενω τα ιαπωνικά είναι πλαστικούρες.
τα σίδερα σκουριάζουν ενώ τα πλαστικά όχι. Επίσεις δεν θα ήθελες να πέσεις πάνω σ' ένα full σιδερένιο τενεκέ
ΠΟλύ με εκνεύριζε αυτό που είχα όλα τα μασπιε και όλους τους προφυλακτήρες σπασμένους (ακόμα ετσι είναι)
δεν σου φτέει τ' αμάξι αν εσύ είσαι κάγκουρας, να τα φτιάξεις!!!
Αλλο καλό με το jimny είναι οτι λόγω του οτι δεν είναι πολύ φαρδύ κάποια εμπόδια τα περνάει αέρα
γι αυτό είναι αυτοκράτορας, το αγριοκάτσικο!!!
και εμείς καθόμαστε και το κοιτάμε και λε΄με πως έγινε αυτό χωρίσ να μπορόυμε να σκεφτούμε οτι υπάρχει αυτοκίνητο που μπορεί να έχει τέτοιο πάτημα όπως εγινε στο δύσκολο κομμάτι στον Άγιο με τον lker (θέλεις γρανάζωμα Λεύτερρρρ)
Αυτά και άλλα πολλά.
Ας αφήσω κανέναν άλλο να πεί τιποτα!
