Page 1 of 3

Κανονικοποιηση

Posted: Sat Oct 31, 2009 19:59
by Φωκίων
( ετσι δεν λεγεται η διαδικασία να μπει κατι σε κανονες???)

Στον αγωνα που προαφατα εγινε ολοι οι αγωνιζόμενοι ειχαν ειτε on line ειτε με καταγραφη, ηλεκτρονικά συστηματα παρακολουθησης θεσης ( ή οσοι με τα απλά, καταγραφη ) κατι εξαιρετικά χρησιμο για την ασφαλεια δεν το συζητω.

Ομως αυτη καθαυτη η χρηση του δεν "προδιαγραφεται" σε κανενος ειδους κανονισμό, τι "ανοχες" υπαρχουν κ.λ.π.
επεισεις να υποθεσω οτι δεν ειναι και ΕΘΕΑ πιστοποιημενο ( θα επρεπε???) το συγκεκριμενο συστημα.

Σαφως και υπαρχουν αναφορες για υπερβολικη ταχυτητα και τι ποινη επιφερουν, αναφερομαι ως τροπο μετρησης.

Και το θετω προς συζητηση αν θελετε, οχι για να το απαξιωσω αλλα ακριβως το αντιθετο να το "θωρακισουμε" και "νομιμοποιησουμε" και να βαλουμε (????? εμεις οχι αλλα η Επιτροπη ) τους νομους και τους κανονες που ( θα ) το διεπουν.

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 02:03
by friar
Αγαπητέ εν τροχοίς αδελφέ Φωκίων.
Ηδη οι πρωταθληματικοί αγώνες (Rally αναβάσεις και ταχύτητας) χρησιμοποιούν iRally, iHill και TrackX της Infomega.
Σχετική Εγκύκλιος http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=2 ... _flag=true
περιγραφή http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=8 ... _flag=true
και το site τους http://www.infomega.gr/
Στις παιδιές δεν έχει γίνει ακόμα κάτι τέτοιο υποχρεωτικό, και καθόσον κατά της χρονομέτρησης ένστασης δεν χωρεί, έτσι ο κάθε οργανωτής για όσους και όποιους λόγους επιθυμεί χρησιμοποιεί τα συστήματα που τον εξυπηρετούν.
Προσωπικά ότι υπολογισμούς κάνω στο Excel μπορώ και τους κάνω με τον Άβακα η ακόμα και στο τραπεζομάντηλο. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον Άβακα είναι ότι δεν διαθέτει θύρα σύνδεσης με εκτυπωτή. Ετσι χρησιμοποιώ τον υπολογιστή και αφού η τεχνολογία μας παρέχει επιπλέον ευχέρειες ακόμη και του δορυφορικού εντοπισμού και παρακολούθησης καλό, πάρα πολύ καλό είναι η αξιοποίηση της.

Οπως λοιπόν η εταιρία Infomega με την εμπλοκή της με τους αγώνες και τα αποτελέσματα τους κατάφερε να θεσμοθετήσει την παρουσία της προβλέπω και κάποιος ακόμα θα καταφέρει να κανονικοποιήσει τα επτασφράγιστα μυστικά συστήματα του, για το καλό των αγώνων πάντα.

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 02:51
by stavrosd
Φωκίων wrote: Και το θετω προς συζητηση αν θελετε, οχι για να το απαξιωσω αλλα ακριβως το αντιθετο να το "θωρακισουμε" και "νομιμοποιησουμε" και να βαλουμε (????? εμεις οχι αλλα η Επιτροπη ) τους νομους και τους κανονες που ( θα ) το διεπουν.
Το σύστημα και ειδικά η on-line εκδοχή του δίνει άλλη διάσταση στην έννοια παρακολούθησης ασφάλειας σε αγώνα (είδα την εφαρμογή του στις μηχανές και ήταν κορυφαίο, ενδιαφέρον και για θεατές πιθανόν).
Όλα αυτά που κατα καιρούς έχουμε αναφέρει για έλεγχο ταχύτητας στην άσφαλτο, έλεγχο μέγιστης, συνεχή παρακολούθηση θέσης των αγωνιζομένων για γρήγορη βοήθεια αν χρειαστεί γίνονται εύκολα!
Συμφωνώ απόλυτα οτι θα πρέπει να θεσμοθετηθεί και να έχει ευρεία και συγκεκριμένη, κανονικοποιημένη εφαρμογή.
Όποιο και όποιου σύστημα και αν είναι αυτό, αρκεί να ικανοποιεί συγκεκριμένες προδιγραφές σε λογικό κόστος για τους οργανωτές και κατα συνέπεια και για εμάς!

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 03:06
by friar
Gut Guttimun

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 03:24
by stavrosd
friar wrote:Gut Guttimun
:?:

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 07:53
by friar
= Πάρα πολύ καλά, πάρα πολύ ωραία, για το καλό των αγώνων πάντα.

και Καλό Μήνα να έχουμε... ;)

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 08:36
by Φωκίων
(Καλό μηνα - και συγνωμη για το κατεβατό που ακολουθει...)

δειχνει οτι το "επτασφραγιστο" :D :D συστημα σαν φιλοσοφία να ειναι πιο προχωρημενο τεχνολογικά ( γιατι ειναι απαραιτητο βασικά) καθοτι εισαγει την ενοια και τις δυνατοτητες του gps στιγματος σε αντιθεση με το συστημα της infomega που βασιζεται στις κεραιες επι εδαφους (detection loop οπως τις ονομαζει "επαγωγικου βρογχου"(???) επι το ελληνικότερο) και στην στατιστικη αναλυση των περασματων των αριθμημενων transpoders πανω απο αυτες.

το θετικό λοιπον για την ασφαλεια ειναι οτι δεν περιμενεις να δεις αν το οχημα περασε και το σημειο εξοδου για να ξερεις οτι συνεχιζει ( καθοτι στο συστημα της infomega η μονη πρωτογενης πληροφορια που εχεις ειναι οτι ο Χ τρανσποντερ περασε πανω απο την Ψ κεραια αρα οσο περισσότερες βαλεις τοσο πιο συγκεκριμενη θεση εχεις με οτι κοστος ( μεγαλο) αυτο συνεπαγεται, σε αντιθεση με το "επτασφραγιστο" οπου το εχεις και φτυνα και πραγματικά real time καθολη την διαρκεια κινησης του οχηματος και ξανα λεω οχι μονο αν περασε ή οχι την γραμη τερματισμου αντε το πολυ πολυ και κανα δυο ενδιαμεσες κεραιες κι αυτο ΑΝ εχεις ανθρωπο + εξοπλισμό σε ΚΑΘΕ κεραια να στελνει συνεχως τα στοιχεια απο αυτες τις ενδιαμεσες κεραιες.

Απο κει και περα εχει να κανει με το προγραμμα διαχειρησης της πληροφοριας που ειναι αλλου παπα ευαγγελιο

Ομως υπαρχουν καποια θεματα, αλλα σοβαρα αλλα οχι και τοσο.

το πλεονεκτημα της κεραιας ειναι οτι ειναι σαφης και περαν οποιασδηποτε αμφισβητησης η.......... θεση της.!!!! η οποια μπορει αν αυτο πρεπει , να ειναι μαρκαρισμενη με μια πινακιδα.
το gps εχει μια απόκλειση Χ μετρων το οποιο δεν ειναι μαλιστα και σταθερο καθοτι περαν απο της τοπολογιας του σημειου αυτου καθαυτου ( δεντρα ή οχι πχ ) εξαρταται και απο ασταθμητους παραγοντες της στιγμης, οπως λογου χαρη η ποσοτητα συνεφιας.
θεωρω οτι λογο ομοιου εξοπλισμου δεν υπαρχουν αποκλεισεις που οφειλονται εκτός των ανωτερω ΚΑΙ στην διαφορα απο μηχανημα σε μηχανημα, καθοτι εχω δει 2 διαφορετικά μηχανακια να δειχνουν διαφορετικό στιγμα οντας διπλα διπλα.....

Φυσικά,για τους λογους ασφαλειας αυτη η αποκλειση ειναι τελειως ασυμαντη, ομως για αλλες χρησεις ειναι που πιστευω οτι πρεπει να διερευνηθει το θεμα καθοτι πχ. ενα στιγμα δεν μπορει να ειναι απο μονο του σημειο χρονομετρησης ( ή σημειο αλλης χρησης ως συγκεκριμενο σημειο οριοθετησης.....) καθοτι το ευρος "λαθους" του GPS μας δινει μια πιθανοτατη αποκλειση Χ μετρων... ποσο δε αν το οχημα που το φερει δεν εχει τη δυνατοτητα να ξερει τι στοιχεια εχει ο πομπος και να πραξει αναλλογα.
καθοτι αυτος ( του οργανωτη δηλαδη ) ο πομπος και το στιγμα του μετραει και σε τυχον υπαρξη άλλου GPS δεκτη του πληρωματος, οπως ειπαμε παραπανω αυτα μεταξυ τους μπορει να εχουν αποκλειση Χ μετρων στις ενδειξεις τους...

( "λυσεις" τυπου "πηγαινε αλλα 30 μετρα πριν γκαζωσεις να εισαι σιγουρος" και η απαιτηση για ψηφιακα χρονομετρα ακριβειας και "χιλιομετρο" για το καλυμπραρισμα του teratrip απο την αλλη σαν "φιλοσοφίες" επι του ιδιου αγωνα ειναι μαλλον αντικρουομενες....)

Ενα αλλο θεμα που πρεπει να εξεταστει, ειναι το θεμα της οριοθετησης της στιγμιαιας μεγιστης ταχυτητας.
Αν και ποσο και για ποσο αυτη μπορει (???) να ξεπεραστει..

μερικά παραδειγματα προς σκεψη..
οχημα κατεβαινει λασπερη κατηφόρα και αρχιζει να τον παιρνει με το πλαι - ο οδηγός γκαζωνει για να ισιωσει και στο γκαζομα αυτο ξεπερνα για Χ χιλιομετρα και για Χ δευτερολεπτα το οριο...

αλλο οχημα -μικρου κυβισμου- εχει σε Χ μετρα να αντιμετοπισει μια ανηφόρα διαρκειας αποτομη οτι θελετε.. το οτι θα πρεπει να παρει "φορα" γιατι δεν εχει το γκαζι ενός 4λιτρου πχ. ειναι ....... ποινικώς κολασιμο????

Ξαναλεω δεν μιλαω για την μεση αλλα για το στιγμιαιο ( περιπου) "ξεπερασμα" της μεγιστης. Φυσικά οποιος πηγαινει 50 χλμ παραπανω απο το οριο επι 5λεπτο..............
Θεωρω οτι η ενδειξη ταχυτητας ( για την στιγμιαια μιλαω παντα ) μεσω GPS, ειναι οτι πιο ακριβες μπορεις να εχεις συγκριτικά με κοντερ πχ. σαφως και το χρονομετρο ειναι πιο ακριβες αλλα δεν μπορει να ειναι "στιγμιαια μετρηση"

Δεν αναφερω το θεμα πιανει δε πιανει " ως κινητο GPRS ( το online παντα ) καθοτι υποθετω οτι οπως ολα τα συστηματα διαχειρησης στολου ( καθοτι ουσιαστικά γι αυτο μιλαμε ) εχουν την δυνατοτητα οταν θα εχουν σημα ξανα, να στειλουν πακετο ολα τα δεδομενα, ακομα και αυτα που δεν "εφυγαν" στην ωρα τους..

( φυσικά και τα ανωτερω ξανα λεω δεν ειναι για να μειωσουν τα αναμφισβητητα "καλα" του online κυριως συστηματος καθοτι το μη online δεν νομιζω οτι προσφερει κατι στα θεματα ασφαλειας αμεσα, παρα μονο αποτρεπτικά, καταλαβαινετε τι εννοω...)

και μια προσωπικη αποψη ( εξαιροντας παντα την την βοηθεια στην ασφαλεια που προσφαιρει η χρηση τους η οποια ειναι αναμφισβητητη )
πιστευω οτι θα ηταν πιο πρακτικό και σωστό ΠΡΙΝ την χρηση του συστηματος για την επιβολή ποινων να εχει γινει χρηση αυτου σε ενα - δυο αγωνες "δοκιμαστικά" ωστε να φανουν οι τυχόν ιδιοτροποιες του κι οχι εφαρμογή του "με την μια", ωστε να λυθουν οι οποιες απωρειες και λεπτομερειες στην χρηση του..
στο κατω κατω αυτο θα αυξανε και την εμπιστοσυνη προς αυτο..

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 21:20
by friar
Αραγε θα έχουμε μειοδοτικό διαγωνισμό η απευθείας ανάθεση???????

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 22:05
by Φωκίων
Οι προμηθειες συνηθως γινονται απο....


Επιτροπες...


που αποφασιζουν.....

Re: Κανονικοποιηση

Posted: Sun Nov 01, 2009 23:55
by friar
Πολύ σωστά
απο Επιτροπές που αποφασίζουν.
(βάλτε μιά υποστιγμή εκεί μέσα όπου θέλετε όπου σας βολεύει) :lol: