Κανονικοποιηση

User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: Κανονικοποιηση

Post by stavrosd »

Φωκίων wrote: ( "λυσεις" τυπου "πηγαινε αλλα 30 μετρα πριν γκαζωσεις να εισαι σιγουρος" και η απαιτηση για ψηφιακα χρονομετρα ακριβειας και "χιλιομετρο" για το καλυμπραρισμα του teratrip απο την αλλη σαν "φιλοσοφίες" επι του ιδιου αγωνα ειναι μαλλον αντικρουομενες....)

Ενα αλλο θεμα που πρεπει να εξεταστει, ειναι το θεμα της οριοθετησης της στιγμιαιας μεγιστης ταχυτητας.
Αν και ποσο και για ποσο αυτη μπορει (???) να ξεπεραστει..

μερικά παραδειγματα προς σκεψη..
οχημα κατεβαινει λασπερη κατηφόρα και αρχιζει να τον παιρνει με το πλαι - ο οδηγός γκαζωνει για να ισιωσει και στο γκαζομα αυτο ξεπερνα για Χ χιλιομετρα και για Χ δευτερολεπτα το οριο...

αλλο οχημα -μικρου κυβισμου- εχει σε Χ μετρα να αντιμετοπισει μια ανηφόρα διαρκειας αποτομη οτι θελετε.. το οτι θα πρεπει να παρει "φορα" γιατι δεν εχει το γκαζι ενός 4λιτρου πχ. ειναι ....... ποινικώς κολασιμο????

Ξαναλεω δεν μιλαω για την μεση αλλα για το στιγμιαιο ( περιπου) "ξεπερασμα" της μεγιστης. Φυσικά οποιος πηγαινει 50 χλμ παραπανω απο το οριο επι 5λεπτο..............
Θεωρω οτι η ενδειξη ταχυτητας ( για την στιγμιαια μιλαω παντα ) μεσω GPS, ειναι οτι πιο ακριβες μπορεις να εχεις συγκριτικά με κοντερ πχ. σαφως και το χρονομετρο ειναι πιο ακριβες αλλα δεν μπορει να ειναι "στιγμιαια μετρηση"
Πράγματι οι ανοχές που θα πρέπει να έχει η όχι το σύστημα θα πρέπει να μελετηθούν γιατί είναι κρίμα για περιπτώσεις που δεν παραβιάζουν το ζητούμενο (ασφάλεια σε κατοικημένες περιοχές) να πέφτουν καμπάνες!
Πιθανός μία λύση ενός μέσου όρου των τεσσάρων υψηλότερων ταχυτήτων με απόσταση πάνω απο 50 μέτρα του ενός με του άλλου και μία ανοχή +-5% σε αυτόν τον μέσο όρο θα μπορούσε να βελτιώσει την κατάσταση.
και μια προσωπικη αποψη ( εξαιροντας παντα την την βοηθεια στην ασφαλεια που προσφαιρει η χρηση τους η οποια ειναι αναμφισβητητη )
πιστευω οτι θα ηταν πιο πρακτικό και σωστό ΠΡΙΝ την χρηση του συστηματος για την επιβολή ποινων να εχει γινει χρηση αυτου σε ενα - δυο αγωνες "δοκιμαστικά" ωστε να φανουν οι τυχόν ιδιοτροποιες του κι οχι εφαρμογή του "με την μια", ωστε να λυθουν οι οποιες απωρειες και λεπτομερειες στην χρηση του..
στο κατω κατω αυτο θα αυξανε και την εμπιστοσυνη προς αυτο..
Αν και απο ότι ξέρω έγιναν δοκιμές στον αγώνα του enduro θα συμφωνήσω οτι ίσως για το 2009 θα έπρεπε να δουλέψει δοκιμαστικά και με εκπαιδευτικό χαρακτήρα και ποινές σε επικίνδυνες καταστάσεις (δύσκολο να το κρίνεις βέβαια), αλλά απο την άλλη πάντα θα υπάρχουν αγωνιζόμενοι που θα το δούν πρώτη φορά μιας και έχουμε πολλούς επισκέπτες!

Αδιαμφισβήτητα είναι κάτι που θα πρέπει να εισαχθεί στους αγώνες μας αλλά με σαφήνεια και καλή μελέτη.
Μη κάνουμε τα λάθη των κυβερνήσεών μας ;)
Δημητριάδης Σταύρος
User avatar
Dr.Format
Posts: 103
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:18
Location: Αθήνα
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by Dr.Format »

Για την αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων, η ανάμιξή μου στην ανάπτυξη και δοκιμή του συστήματος με τα gps στο Hellenic Rally Raid 2009 έγινε χωρίς καμία αμοιβή. Από διετίας είχα προσφερθεί να βοηθήσω αφιλοκερδώς (παρά τις όποιες προσφορές μου έγιναν) στην ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος και πρόσφατα μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία.

Μέχρι σήμερα είχα παρακαλέσει να μην γίνει αναφορά στο όνομά μου, αλλά αφού άρχισαν να ακούγονται διάφορα, υποχρεώθηκα να σας ενημερώσω. Η δεσμευσή μου είναι να βοηθήσω και στον αγώνα του Αποστολίδη εντός του Νοεμβρίου και μετά δεν έχω καμία διάθεση να ακολουθώ για υποστήριξη τους αγώνες.

Είμαι διαθέσιμος να στηρίξω αυτή την προσπάθεια που προσθέτει στην ασφάλεια των αγωνιζομένων, χωρίς προσωπικό όφελος, κι ας γίνει οικονομική ή άλλη εκμετάλευση του. Απλά το οικονομικό μέρος δεν με αφορά. Για όποια τεχνική βοήθεια μπορώ να προσφέρω είμαι στην διάθεση όλων.
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ !
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by friar »

Αγαπητέ εν τροχοίς αδελφέ Dr.Format
Ακόμα θυμάμαι παλιές μας προσπάθειες για σεμινάρια, (χωρίς χρεώσεις), τότε που τα GPS ήταν ακόμα ασπρόμαυρα. :lol: :lol: που ναυάγησαν ατυχώς. :oops:

Βοήθησε με όμως,
μας λές
και μετά δεν έχω καμία διάθεση να ακολουθώ για υποστήριξη τους αγώνες.
και μετά
Για όποια τεχνική βοήθεια μπορώ να προσφέρω είμαι στην διάθεση όλων.
Συμβιβάζονται αυτά τα δύο, και αν ναι, πώς.??????
Τα ζόρια στον αγώνα σκάνε, η κάνω λάθος, βοήθησε να καταλάβω.????

Και ποιός μίλησε για λ7 ???
Το πάρτυ δεν άρχισε ακόμα:
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
Dr.Format
Posts: 103
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:18
Location: Αθήνα
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by Dr.Format »

friar wrote:Αγαπητέ εν τροχοίς αδελφέ Dr.Format
Ακόμα θυμάμαι παλιές μας προσπάθειες για σεμινάρια, (χωρίς χρεώσεις), τότε που τα GPS ήταν ακόμα ασπρόμαυρα. :lol: :lol: που ναυάγησαν ατυχώς. :oops:

Βοήθησε με όμως,
μας λές
και μετά δεν έχω καμία διάθεση να ακολουθώ για υποστήριξη τους αγώνες.
και μετά
Για όποια τεχνική βοήθεια μπορώ να προσφέρω είμαι στην διάθεση όλων.
Συμβιβάζονται αυτά τα δύο, και αν ναι, πώς.??????
Τα ζόρια στον αγώνα σκάνε, η κάνω λάθος, βοήθησε να καταλάβω.????

Και ποιός μίλησε για λ7 ???
Το πάρτυ δεν άρχισε ακόμα:
Γειά σου φίλε Στάθη :D ,

που τα θυμήθηκες όλα αυτά :shock: :lol:

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι θέλω και μπορώ να βοηθήσω στην ανάπτυξη, από τεχνικής πλευράς, του όποιου συστήματος. Για την δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες αγώνα, προσφέρθηκα να συμμετέχω τις 2 πρώτες φορές. Σίγουρα η "ζωντανή" εμπειρία είναι αναντικατάστατη, αλλά δεν μπορώ να ακολουθώ τους αγώνες όπου και όποτε αυτοί γίνονται για να υποστηρίζω την εκάστοτε οργάνωση. Αυτό ακριβώς εννοώ για να μην παρεξηγηθώ από τους οργανωτές και νομίζει κάποιος ότι έχω προσωπικό πρόβλημα.

Να σημειώσω ότι ενώ μου αρέσουν αρκετά οι αγώνες, (να το πω ευγενικά) δεν απολαμβάνω το "κλίμα" αντιπαράθεσης που γεννιέται γύρω από αυτούς, τόσο πριν όσο και μετά. Ετσι δεν θέλω να βλέπω - ακούω - συμμετέχω σε αυτόν το "κύκλο" αρνητικής ενέργειας !!! Εγώ πάω στα βουνά για να περνάω καλά και μέχρι εκεί. Βίτσιο ή κόλημα με τους αγώνες είναι γνωστό ότι δεν έχω (ακόμα).

Επειδή όμως το θέμα της ασφάλειας, όπως ξέρεις από παλιά, με ενδιαφέρει, πιστεύω ότι η προσφορά των όποιων τεχνικών γνώσεών μου μπορεί να βοηθήσει τον χώρο των αγώνων. Εχοντας μια ελάχιστη συμμετοχή ως αγωνιζόμενος ή βοηθός της οργάνωσης, είδα ότι η ασφάλεια πάσχει ΤΡΑΓΙΚΑ σε 2 θέματα: α) των επικοινωνιών και β) της διαχείρισης "κρίσεων".

Νομίζω ότι τα online συστήματα παρακολούθησης με gps μπορούν να βελτιώσουν δραματικά και τους 2 αυτούς τομείς. Αυτά τα ολίγα.

φιλιά

Γιάννης
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ !
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by friar »

ακριβώς για αυτούς τους λόγους χαίρομαι να σε βλέπω για τις επικοινωνίες και για την διαχείριση κρίσεων:
οι επιλογές σου πάντα σεβαστές
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
superspiounos
Posts: 168
Joined: Tue Nov 10, 2009 15:16

Re: Κανονικοποιηση

Post by superspiounos »

friar wrote:Όπως λοιπόν η εταιρία Infomega με την εμπλοκή της με τους αγώνες και τα αποτελέσματα τους κατάφερε να θεσμοθετήσει την παρουσία της προβλέπω και κάποιος ακόμα θα καταφέρει να κανονικοποιήσει τα επτασφράγιστα μυστικά συστήματα του, για το καλό των αγώνων πάντα.

Κανονικοποίηση είναι η διαδικασία που γίνεται στη βελτιστοποίηση της δομής μια βάσης δεδομένων ή άλλου συστήματος που περιέχει επαναλαμβανόμενα προς αποθήκευση δεδομένα ή διαδικασίες. Ο στόχος είναι η εξάλειψη των στοιχείων αυτών και η αντικατάσταση τους με νέες δομές που να επιτρέπουν γρηγορότερη πρόσβαση / χρήση των δεδομένων και ταχύτερη ενημέρωση / αλλαγή των επαναλαμβανόμενων στοιχείων / ολοκλήρωσης των διαδικασιών.

Η κανονικοποίηση είναι ένα ολόκληρο θεμελιώδες κεφάλαιο στην ανάλυση συστημάτων και σίγουρα δεν αποτελεί την προσαρμογή σε κανονισμούς ενός «επτασφράγιστου» μυστικού συστήματος.


Κατά τα άλλα friar τα συστήματα εντοπισμού ΔΕΝ αποτελούν «επτασφράγιστα» μυστικά. :shock:

Το ίδιο το TrailTrack παρουσιάζεται στο Off-Road.gr εδώ: http://www.off-road.gr/article1567.html και στο Rally.gr εδώ: http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=17227


Friar εσύ ο ίδιος κάθισες δίπλα μου στο Enduro στην Κόρινθο με ρώτησες και σου έδειξα πως λειτουργεί το σύστημα και τι βλέπουμε στην οθόνη. 8-)



Τώρα σχετικά με το ίδιο το σύστημα, απλά χρησιμοποίησα την τεχνογνωσία που έχω στα συγκεκριμένα συστήματα σαν προγραμματιστής και ταυτόχρονα ενσωμάτωσα απευθείας και όλη τη σχετική εμπειρία που διαθέτω από την οργάνωση των αγώνων.

Συστήματα παρακολούθησης στόλου υπάρχουν πλέον αμέτρητα. Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου είναι ότι σαν δύο σε ένα, το υλοποίησά ΑΚΡΙΒΩΣ όπως χρειάζεται για τις ανάγκες μου και λειτουργεί σαν αυτόνομο σύστημα χωρίς να παρεμβαίνει τρίτος.

Δε χρειάσθηκε δηλαδή ο «οργανωτής» που γνωρίζει τι θέλει αλλά δεν ξέρει πως να προγραμματίσει και ίσως πως να μεταφέρει τι χρειάζεται να γίνει να κάτσει με τον «προγραμματιστή» που ξέρει τις δυνατότητες και τα όρια του συστήματος αλλά δεν γνωρίζει τα του αγώνα.

Παράλληλα το ότι όλη η εφαρμογή είναι στα χέρια μας δίνει άπειρες δυνατότητες εξέλιξης – ακόμα και on the spot – έτσι ώστε να προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες ασφαλείας των αγώνων. Σίγουρα έχουμε πολλά να προσθέσουμε ακόμα. Ήδη οι προτάσεις που ήρθαν από τις "σκούπες" μπαίνουν στο πρόγραμμα. Έχοντας λειτουργήσει το σύστημα στο Hellenic Rally Raid, αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι ο υπεύθυνος ασφαλείας είναι πλέον "χαλαρός".

Ο στόχος για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου συστήματος είναι προφανής: Ο απόλυτος έλεγχος ασφαλείας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Να ευχαριστήσω εδώ τον Dr. Format για το χρόνο απου διέθεσε από την αρχή αλλά και για την πολύτιμη βοήθεια τους στο σύστημα ποινών.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by Nicolas »

Περιττό να πω οτι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Fleet management συστήματα υπήρχαν και υπάρχουν, δεν είναι επτασφράγιστα μυστικά,
και μάλιστα πριν από μερικά χρόνια είχα φτιάξει ένα για μία φαρμακαποθήκη...
Και τότε δεν υπήρχαν τα google maps παρά μόνο χάρτες με vectors.
Το όλο σύστημα αποτελούνταν από ένα gps module για να παίρνει
δεδομένα από το δορυφόρο αλλά και ένα gsm modem με την αντίστοιχη
φυσικά καρτούλα sim για να στέλνει μέσω δικτύου τα δεδομένα στο PC του αφεντικού...(sms με custom protocol, gprs ή 3G).
Μέχρι και γενετικούς αλγόριθμους είχαμε υλοποιήσει για να βγαίνουν οι βέλτιστες διαδρομές για τα οχήματα.
Όλα αυτά όμως είχαν ένα βασικό μειονέκτημα.
Το gsm modem θα έπρεπε φυσικά να έχει και σήμα για να μεταδόσει.
Στις περιπτώσεις λοιπόν που δεν είχε σήμα, κρατούσαμε την πληροφορία και την στέλναμε
μόλις έπιανε ξανα σήμα το modem, μαζεμένη. Δεν χάναμε κάτι από την διαδρομή αλλά
δεν ήταν και "εγγυημένα" real time αφού δεν μπορούσα να εγγυηθώ το σήμα του κινητού.
Επιπλέον το "καρτοκινητό" του αυτοκινήτου έπρεπε κάθε τόσο να ξαναγεμίζει με χρήματα...

Στην περίπτωση των αγώνων όμως τα πράγματα είναι λίγο αλλιώς...
Χωρίς αναμεταδότες, τί γίνεται αν δεν έχει σήμα η sim καρτούλα?
Τα δεδομένα της διαδρομής είναι εύκολο να τα αποθηκεύσεις και να τα στείλεις
όταν έχεις τελικά σήμα, αλλά το real time πως υλοποιείται χωρίς σήμα?

Εκθέτω τις απορίες μου προσμένοντας απάντηση,
βασιζόμενος στο οτι δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: Κανονικοποιηση

Post by Φωκίων »

για να το παω λιγο πιο... διπλα ( δεν εχω τις γνωσεις να το παω παρακατω..)
συμπληρωματικά ρωταω
την ωρα που χανει το συστημα την επαφη
ξερετε αν
α. ειναι λογω ελλειψης σηματος κι ειναι ακινητο
β. χαλασε ο πομπος για χ λογους
γ. εγινε ατυχημα...

τα ανωτερω ειναι ερωτησεις.. εννοω μπορειτε να διαχωρισετε τι απο ολα ισχυει??
( θεωρω δεδομενο οτι το συστημα δεν χανει τα δεδομενα και τα στελνει πακετο μολις θα εχει συνδεση )
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Κανονικοποιηση

Post by friar »

Τέλεια
αφού δουλεύει να εφαρμοστεί, το χρειαζόμαστε

τώρα για το ότι έκατσα δίπλα σου και ρώτησα και μου εξήγησες, δεν έγινε ακριβώς έτσι μα δεν έχει σημασία.
Ουτε έχει σημασία ότι σε χαμηλόφωνο προσωπικό φιλικό πείραγμα με πρόθεση δημιουργίας ευχάριστου κλίματος με στόλισες μεγαλόφωνα με χοντρά μπινελίκια, το ξεπερνάω δεν έχει σημασία.

Σημασία έχει ότι υπάρχει ένα σύστημα που δουλεύει και που θα μας δείξεις και θα μας εξηγήσεις κάποια στιγμή με περισσότερες λεπτομέρειες σε κάποιο άλλο μελλοντικό αγώνα.

Τώρα αν η έκφραση "επτασφράγιστο" σε ενόχλησε, συγνώμη, μα αυτό ένοιωσα εκείνη τη στιγμή και αποχώρησα και δεν σε ενόχλησα άλλο, σεβόμενος την εργασία σου.
Σε ευχαριστώ για τις δημοσιεύσεις σου με την επεξήγηση της λειτουργίας του συστήματος σου έστω και εάν ήρθαν πολύ μετά από την δημοσίευση μου στην οποία αναφέρεσαι.

Σε άλλο πλάνο τώρα
Καλό το μάθημα που μόλις μου έδωσες αλλά δεν βλέπω να κάνεις και κάποια προσπάθεια για προσέγγιση και συνεννόηση. Σε βρίσκω ακόμα κάπως υπεροπτικό.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Γιάννης Αθανασίου

Re: Κανονικοποιηση

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Φωκίων wrote:α. ειναι λογω ελλειψης σηματος κι ειναι ακινητο
β. χαλασε ο πομπος για χ λογους
γ. εγινε ατυχημα...
α. ξέρεις που και για πόσο. Αν ξεπεράσει το χρόνο χτυπάς συναγερμό
β. χτυπάς συναγερμό
γ. ΧΤΥΠΑΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ!!!
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”