Σελίδα 1 από 5

Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 20:06
από GENERAL LEE
Επιλέξτε ποια θεωρείτε την καταλληλότερη διάσταση που θα χωρίσει την μικρή από την μεγάλη κατηγορία των WT .
Mετά από συζήτηση έχουμε καταλήξει στο 37 ή το 35 ας το δούμε λίγο και με νούμερα .

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 21:22
από xeilas
Πιστεύω το 35 για να υπάρχει καλλίτερη κατανομή στης δίο κατηγορίες
Κανατσιόπουλος

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 21:35
από JEEP
35αρι στην ίδιες διαδρομές w.t.και να υπάρχει νικητής γενικής . ;) κάτι σαν σαμουράι 2000cc 33αρια :!:

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 21:45
από GENERAL LEE
Καλό το ότι αιτιολογείτε την άποψη σας !
Καλύτερο ακόμη αν γράφατε και με τι λάστιχα τρέχετε !

ψηφίζω 35αρια πιστεύοντας ότι θα φέρουμε πίσω τα μικρότερα αυτοκίνητα ...
όχι νικητής γενικής , δυο κατηγορίες όπως ήταν τα Trial ... K2 K3 και portal μαζί με τα K3 , μόνο λάστιχα το κριτήριο και τίποτα άλλο ...

Κοσμάς Άρης
Suzuki Samurai 5.7 8-) 37αρια

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 22:24
από xeilas
xeilas έγραψε:Πιστεύω το 35 για να υπάρχει καλλίτερη κατανομή στης δίο κατηγορίες
Κανατσιόπουλος
Jimny 1300cc 33"

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 22:38
από samisnow
Ψηφισα 35αρια γιατι πιστευω οτι ειναι το πιο λογικο για τον διαχωρισμο μας..44 φοραω γιατι με μικροτερα τα διαφορικα μου κανουν μονο για φρεζα...και επειδη φωναζουν ορισμενοι διοργανωτες για ζημιες στα δαση λεω να συνεχισω στην μεγαλη κατηγορια ελαστικων... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 09, 2014 23:19
από georgexj
Επειδή αναφερετε συνεχεια το τραιλ....αναρωτήθηκε ποτε κανεις γιατι σταματησε να γινεται;;;;;εγω τοτε ήμουν θεατης κ το εβλεπα απ εξω απο τον χορό. ....σωστη κατηγορία η Κ1 σωστη η κατηγορία Κ2 ενω η Κ3 κατηγορια ειχε ο αλλος να αντιμετωπισει απο 36 ιντζες λάστιχο μεχρι 44....ποσα αυτοκινητα υπηρχαν τοτε με 44αρια λαστιχα;;;;πολυ λιγα κ ολα ειχαν πολυ μικροτερα!!!!
Τωρα πατε να χωρισετε κατηγοριες με πανω κατω τον ιδιο σκοπό. ...προσέξτε μηπως γινει το ιδιο λάθος κ χαθει κ το WT......αυτη ειναι η γνωμη μου κ φοραω οπως αναφερετε ολοι 39,5 ιντζες λαστιχο.δηλαδη η μικρη κατηγορια εχει να κανει με 33 το πολυ 35 ιντζες (2 νουμερα) γιατι δεν υπαρχει πλεον μικροτερο κ η μεγαλη κατηγορια εχει να κανει απο 36 ιντζες μεχρι 44 (9 νουμερα).μαλλον δεν ειναι καλο τεκμηριο!!! Καπως ετσι χαθηκε κ το τραιλ γιατι δεν συμπληρωνοτανε η μεγαλη κατηγορια!!!!για σκεφτειτε κατι άλλο! !! Αυτη ειναι η γνωμη μου!!!

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 10, 2014 00:00
από Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Νομιζω πως ο Γιωργος εχει δικιο κ σε καποιο αλλο post το ανελυσε κ ο General. Βεβαια μετα ψηφισε διαφορετικα. Σκεφητε κ γραψτε με γνωμονα το γενικο καλο κ οχι συμφωνα με το αυτοκινητο σας!!!!! Το 33αρι μπορει να συναγωνιστει το 37αρι με ενα καλο μοτερ.....η ακομα κ με εναν καλο εργατη..... Ειναι επιλογη του καθενος πως θα στησει το αυτοκινητο του.....Αλλα ρε παιδια οπως κ να εχει πρεπει να ριξεις καποια χρηματα αν θες να εισαι ανταγωνιστηκος δεν θα πρεπει να αλλαξουν οι κανονισμοι!!!!! 2 κατηγοριες στα wt 2 κ στα trophy... Χρειαζοντε κ τα μικροτερα αυτοκινητα χρειαζοντε κ τα μεγαλα αλλα χρειαζοντε κ οι νεοι (τυπου Κ1 για να ειναι τα φυτωρια για το μελλον). Σκεφτητε οτι ολοι σας ξεκινησατε απο τη Κ1 κ τωρα δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο..... Μονο κατι νεα παιδια μεσα στη καυλα τους που τους πετατε απο την αρχη στα θηρια(40+)...... Υ.Γ. δεν τρεχω αγωνες μου αρεσει πολυ το χομπυ μας κ φτιαχνω κατι με 38" χωρις αγωνιστηκες βλεψεις!!!!!!

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 10, 2014 07:25
από samisnow
georgexj έγραψε:Επειδή αναφερετε συνεχεια το τραιλ....αναρωτήθηκε ποτε κανεις γιατι σταματησε να γινεται;;;;;εγω τοτε ήμουν θεατης κ το εβλεπα απ εξω απο τον χορό. ....σωστη κατηγορία η Κ1 σωστη η κατηγορία Κ2 ενω η Κ3 κατηγορια ειχε ο αλλος να αντιμετωπισει απο 36 ιντζες λάστιχο μεχρι 44....ποσα αυτοκινητα υπηρχαν τοτε με 44αρια λαστιχα;;;;πολυ λιγα κ ολα ειχαν πολυ μικροτερα!!!!
Τωρα πατε να χωρισετε κατηγοριες με πανω κατω τον ιδιο σκοπό. ...προσέξτε μηπως γινει το ιδιο λάθος κ χαθει κ το WT......αυτη ειναι η γνωμη μου κ φοραω οπως αναφερετε ολοι 39,5 ιντζες λαστιχο.δηλαδη η μικρη κατηγορια εχει να κανει με 33 το πολυ 35 ιντζες (2 νουμερα) γιατι δεν υπαρχει πλεον μικροτερο κ η μεγαλη κατηγορια εχει να κανει απο 36 ιντζες μεχρι 44 (9 νουμερα).μαλλον δεν ειναι καλο τεκμηριο!!! Καπως ετσι χαθηκε κ το τραιλ γιατι δεν συμπληρωνοτανε η μεγαλη κατηγορια!!!!για σκεφτειτε κατι άλλο! !! Αυτη ειναι η γνωμη μου!!!
ο λογος που λεμε μεχρι 35 είναι ότι από κει και πανω τα πραγματα αλλαζουν οσον αφορα διαφορικα μοτερ κλπ....δεν γινεται με διαφορικα σαμουραι να τρεχεις με 37αρια μην τρελαθούμε...οποτε αν είναι να ριξεις καποια λεφτα φτιαχνοντας ένα αυτοκινητο αλλαζοντας διαφορικα κλπ πας αμεσα σε μεγαλύτερα από 35...οποτε είναι σωστος ο διαχωρισμος κατά την γνωμη μου παντα οσον αφορα το μέγεθος αυτό...
βεβαια σωστη η αποψη σου οσον αφορα ότι εχει γινει στα τραιλ.....είναι ολοσωστη
τι να πω εχουμε μπει σε ένα μεγαλο μεγαλο τριπακι...που να λυνεται δεν βλεπω.....
η λυση είναι μια αλλα ελα που δεν μπορω να μιλησω...γμτ :geek: :geek: :geek: :geek:

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 10, 2014 07:33
από georgexj
μανωλη δεν υπαρχει αυτοκινητο με διαφορικα σαμουραι κ να φοραει 35αρι λαστιχο.ολα φορανε διαφορικα toyota η διαφορικα G.κ ειναι ολα φουλ ενισχυμενα!!κανενα δεν φοραει μαμα μοτερ κτλ κτλ!!γιατι αν το παμε ετσι κ εγω απλο 4 λιτρο μοτερ φοραω ουτε φλατζα δεν εχω αλλαξει κ εσυ το ιδιο μαμα 5,2 μοτερ φορας!!οποτε μην το κοιταμε ετσι το θεμα.ας το δουμε λιγο πιο σφαιρικα!!!κ παλι γνωμη μου ειναι!!κ εντελως φιλικη για ολους χωρις να εχω καμια προθεση να προσβαλω κανεναν γιατι ο γραπτος λογος παρεξηγιεται!!!