Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

37inch or 35inch

Poll ended at Sun Jun 08, 2014 20:06

37 inch
12
41%
35 inch
17
59%
 
Total votes: 29
GENERAL LEE

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by GENERAL LEE »

Τύποι αγωνιστικών στην χώρα μας με βάση το ελαστικό

33''
suzuki samurai ή jimny με αξονες 8'' TOYOTA , βοηθητικο samurai με καποια μειωση , μοτερ συνηθως 2000cc
φθηνή λύση , ιδανικό αυτοκίνητο για να μυηθείς στους αγώνες και γιατί όχι να πρωταγωνιστήσεις
35''
διάφορα αυτοκίνητα όπως samurai , jimny , Toyota , pajero , jeep , εδώ οι απαιτήσεις για ιπποδύναμη ανεβαίνουν , οι άξονες είναι λίγο ποιο ψαγμένοι , το τιμόνι απαιτεί βελτίωση και το βοηθητικό απο samurai είναι οριακό ...σίγουρα ακριβότερη λύση αλλά έχεις ένα καλό όπλο για τους αγώνες και ταυτόχρονα ένα εκδρομικό που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακόμη και κάθε μέρα ! (βλέπε Νταης )
36''-37''
Το δίλιτρο μοτέρ πλέον είναι λίγο , οι άξονες θέλουν ψάξιμο , το λάστιχα δεν χωρούν αν δεν έχεις κόψει το μισό αυτοκίνητο , απαιτείτε δυνατό βοηθητικό , το τιμόνι σίγουρα χρειάζεται αναβάθμιση ...
φύγαμε πλέον από το αμάξι που το καβαλάς και περνάς απαρατήρητος ... μιλάμε για αγωνιστικό αυτοκίνητο και οι ψαγμένες λύσεις για να κρατήσεις την αξιοπιστία ψηλά κοστίζουν αρκετά ...
38,5''-40''
Αμερικάνικο μοτέρ με πάνω απο 200ps , ax15 , ένα dana 300 , dana 60 foul hydro ή semi hydro και έτοιμος ! Τα υλικά κοστίζουν αλλά δεν φτάνεις στον θεό !!! έχεις πλέον ένα αξιόμαχο, φαρδύ αγωνιστικό , σε καλή τιμή , αλλά αγωνιστικό ! τα jeep μπορούν να πάρουν και μορφή εκδρομικών αλλά εκεί το κόστος ανεβαίνει ...
40" +
Μιλάμε πλέον για play car ... σωληνωτά σασί ή και μέρος του σασί μπορούν να μείνουν στην κατασκευή , το βάρος πρέπει να μείνει χαμηλά , dana και bold χρειάζονται ενισχύσεις , το ATLAS είναι μονόδρομος και τα μοτέρ είναι πλέον τεράστια και πουσαρισμένα κάποιες φορές ...μιλάμε για αυτοκίνητο που νοοτροπία του είναι η κατά μέτωπον επίθεση ! ή εγώ ή το βουνό ! το κόστος είναι από ακριβό , ως πολύ ακριβό , ανάλογα με τις επιλογές του κάθε ενός ...

Βλέποντας τα , μάλλον τα 33 με τα 35 πρέπει να είναι μια κατηγορία , τα 36 με τα 40 μια άλλη και τα 40 + μια κατηγορία μόνα τους !
ε μην τρελαθούμε κι όλας όμως ... τα 33αρια αν κάνουμε μια έρευνα είναι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που υπάρχουν , και επειδή η πλειοψηφία πρέπει να ευνοηθεί , κι επειδή χάνουμε αγωνιστικά χρόνο με τον χρόνο , αγώνα με τον αγώνα , εγώ ψήφισα βάση της λογικής και όχι εγωιστικά ...
Κύριοι ψηφίστε αιτιολογώντας για να έχουμε μια καλή εικόνα ! μπορεί τα γραφόμενα τελικά , να έχουν μεγαλύτερη αξία από το αποτέλεσμα αυτού του δημοψηφίσματος ... :idea:
User avatar
κυριακος αθανασιου
Posts: 512
Joined: Sat Sep 25, 2010 14:19
Location: ιστιαια β. ευβοια
Contact:

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by κυριακος αθανασιου »

και εγω 35αρια ψηφισα γιατι πιστευω οτι ειναι το πιο δικαιο για ολους..
1.6 με 33''
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Διάσταση ελαστίκου διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by AGGELOSK »

Μέχρι 37 και από εκεί και πάνω .
Από την εμπειρία μας στο trial όπως θυμόμαστε όλοι στις κατηγορίες δούλευαν το πάνω όριο στο ελαστικό και είναι φυσική και αυτονόητη επιλογή.
Οπότε θα πάμε σε 2 επιλογές ελαστικών ανάλογα τις κατηγορίες στο πάνω όριο.
Το wt έχει μια βασική διαφορά από το trial έχει εργάτη , μεγάλο πράγμα να μην χρειάζεται να δοκιμάσεις πέρασμα σένα εμπόδιο, το wt μια μεγάλη διαφορά από το trophy ζευγάρι και αξιοπιστία σε όλα.
Απορία ! πως μπορείς ναχεις στο ίδιο πρωτάθλημα wt και trophy; μου φαίνεται το ίδιο με το να έχεις trial και wt μαζί.
Τώρα αν είναι σωστό η διαφοροποίηση μιας κατηγορίας μόνο από το ελαστικό λάθος κατά την άποψη μου. Τη διαφορά δεν την κάνει το ελαστικό στο όχημα αλλά ένα σύνολο βελτιώσεων , θα μου πεις μα 44 με 33 έχει καμία σχέση ?? θα απαντούσα εργάτης 9000 χ μάρκας με διπλό εργάτη χ μάρκας που κοστίζει όσο το αμάξι έχει καμία σχέση??
Ιδια διαφορά το βλέπω εγώ όσων αφορά την απόδοση σένα αγώνα του οχήματος ..
Τέλος νομίζω ότι πρέπει να το ψάξουμε πιο βαθιά πιο τεκμηριωμένα για να μπουν οι βάσεις για διαχωρισμό κατηγοριών.
Και κάτι άλλο σε άλλο post γράφτηκε το εξής
«Ως αφορά το κόστος κατασκευής ...
Δηλαδή από ότι κατάλαβα , όποιος έχει μικρό αυτοκίνητο , δεν είχε λεφτά να φτιάξει μεγάλο ????
Επειδή , και μιλάω για έμενα προσωπικά , αυτό που έχω , είναι αυτό που ονειρευόμουν να φτιάξω ως trophy car , και επειδή , κατ εμέ πάντα , ένα trophycar έχει την μορφή του δικού μου αυτοκινήτου , εγώ αυτό πλήρωσα και το έχω πληρώσει και πολύ ακριβά μάλιστα ... δεν λέω ότι έχω το τέλειο αυτοκίνητο , άλλωστε γι αυτό είμαι στον τάκο συνέχεια για να το βελτιώσω , μιλάω για την μορφή, το μέγεθος και την λειτουργικότητα ... για εμένα τα σωληνωτά , είναι 30 μέτρα σωλήνα , ένα μεγάλο μοτέρ , ένα καλό βοηθητικό , τέσσερα αμορτισέρ της σειράς , δυο dana και τέσσερα ζαντολάστιχα ... so what ???? ελάτε σε ένα trophy να με κερδίσετε !!!
Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτοί που έφτιαξαν σωληνωτά έτρεχαν trial και έφτιαξαν τα οχημα τα τους για αυτό το σκοπό όπως εσύ για trophy και πάλι όπως εσύ αναγκάστηκαν να τρέχουν wt για δεν υπάρχει τίποτα άλλο. τώρα όσων αφορά το όχημα και για μένα ένα όχημα όπως το δικό σου είναι ένα σαμουράι που δεν ξέρει τι του έχει απομείνει ,2 άξονες τουοτα ,λιγότερα μέτρα σωλήνα , πολλοί εργάτες ,4 αμορτισέρ ,ένα μεγάλο ντεπόζιτο ..
so what??????
Ξέρουμε και οι δυο καλά ότι δεν είναι έτσι και στις δυο περιπτώσεις οπότε χρησιμοποιώ την φράση σου . Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
PAJ_21
Posts: 10
Joined: Thu Jul 28, 2011 10:09

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by PAJ_21 »

Η άποψη του καθενός από εμάς είναι σεβαστή , όλοι όσοι γράφουν έχουν άποψη , αυτό δεν σημαίνει ότι αυτόματα η άποψη μας είναι και η σωστή για την συνέχιση των αγώνων . Σίγουρα οι λίγες συμμετοχές είναι αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης αλλά σίγουρα δεν φταίει μόνο αυτό .Με το σημερινό καθεστώς πάντως οι συμμετοχές είναι ελάχιστες . Μην ξεχνάμε ότι την εποχή που υπήρχαν τα φράγκα φτιάχτηκαν πολλά Jimny και Samurai 33-34-35 . Τα 3 τελευταία χρόνια με την κρίση όσα φτιάχτηκαν επένδυσαν σε πάνω από 37 inch αλλά αυτά είναι λιγότερα συγκριτικά με το υλικό που υπάρχει με μικρότερα ελαστικά . Χαίρομαι που ο Άρης παρόλο που θεωρητικά δεν τον συμφέρει ψήφισε μέχρι 35 inch . Ας αφήσουμε τον κόσμο να αποφασίσει το τι θέλει , αυτοί είναι που θα συντηρήσουν τους αγώνες . Εγώ ψήφισα έως 35 inch ,δεν έχω τρέξει ποτέ όμως σε wt και για αυτό τον λόγο ίσως η άποψη μου να μετράει λιγότερο !!!!
User avatar
manouzz
Posts: 112
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:45
Location: Σερραι

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by manouzz »

πλεον δεν θεωρουμε αγωνιζομενος μιας και εχω να τρεξω 2 χρονια σε αγωνα.Ξεκινησα το 2007 στα τραιαλ στη Κ1 και οταν τελειωσε το πρωταθλημα ξεκινησα να στησω για Κ2 και μεχρι να το στησω τα τραιαλ κατεργηθηκαν και εγιναν WT.Το ξαναβαζω μεσα λοιπον για να το στησω για τροφυ και απο τοτε εγιναν 6 τροφυ(προλαβα και ετρεξα το τελευταιο του εβρου) ολα και ολα και 5 WT τα τελευταια 2 χρονια.Να με συγχωρειτε κιολας,αλλα πιστευω οτι η συζητηση για κατηγοριες ειναι ανουσια χωρις να ξερουμε αν και ποσοι αγωνες θα γινουν του χρονου,ποιοι θα αναλαβουν να τους κανουν και με ποιο κοστος.Δειτε τι εγινε φετος,ποσοι ανακοινωθηκαν? και ποσοι θα γινουν μεχρι το τελος της χρονιας.Θελω να τρεξω σε αγωνες αλλα προσωπικα δεν με περνει οικονομικα να τρεχω σε αγωνες που γινονται σε μεγαλη αποσταση απο τη εδρα μου,αλλα και αν τρεξω να τρεξω σε εναν και οχι παραπανω(και ας πληρωσω λισανς για ολη τη χρονια).Πως μπορεις να υπολογισεις σε συμμετοχες και να βγαλεις κατηγορια?
Θα ψηφησω ομως,και την ψηφο μου θα τη δωσω στα 37αρια για να ζορισω το θεολογη :D :D
X.E.S.E. CLUB
GENERAL LEE

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by GENERAL LEE »

AGGELOSK wrote: Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτοί που έφτιαξαν σωληνωτά έτρεχαν trial και έφτιαξαν τα οχημα τα τους για αυτό το σκοπό όπως εσύ για trophy και πάλι όπως εσύ αναγκάστηκαν να τρέχουν wt για δεν υπάρχει τίποτα άλλο. τώρα όσων αφορά το όχημα και για μένα ένα όχημα όπως το δικό σου είναι ένα σαμουράι που δεν ξέρει τι του έχει απομείνει ,2 άξονες τουοτα ,λιγότερα μέτρα σωλήνα , πολλοί εργάτες ,4 αμορτισέρ ,ένα μεγάλο ντεπόζιτο ..
so what??????
Ξέρουμε και οι δυο καλά ότι δεν είναι έτσι και στις δυο περιπτώσεις οπότε χρησιμοποιώ την φράση σου . Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
Δεν το σκέφτηκα απλά ...το έχω γράψει κιόλας ...και το έχω γράψει όχι μόνο τώρα αλλά και πέρσι ... για δες λίγο ποιο παλιά ..πρόταση για wt και trial by General ! :idea:
Και το αμάξι μου δεν έχει άξονες ΤΟΥΟΤΑ , είχε trail gear και τώρα έχει κάτι άλλο ... και δεν έχει απλά ένα μεγάλο ρεζερβουάρ αν το κοιτάξεις καλύτερα θα δεις ότι είναι κάτι διαφορετικό απ τα υπόλοιπα ... είναι ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει μαζί του τα πάντα για να επισκευαστεί και να φτάσει στον τερματισμό ενός trophy ...έχεις μαζί σου μπιλιοφόρους ? ημιαξόνια ? εγκέφαλο ?τρόμπα συμπλέκτη ? δεύτερο σχοινί ? ρελαί για τον εργάτη ? δεύτερο Terratrip ? ball joins ?άξονες ? ηλεκτροκόλληση ? πρέσα ? κομπρεσέρ για τα λάστιχα ? σωληνάκια φρένων ? μπάρες τιμονιού ?δεύτερο pitman ? κι όμως εγώ όλα αυτά , κι άλλα τόσα , τα κουβαλάω μαζί μου ενώ τρέχω.... Κι αυτό το κατασκεύασμα , με όλο αυτό το έρμα πάνω του , πρέπει να βγει στην πατημένη να κινείτε και να στρίβει σβέλτα και αξιόλογα ...είτε μέρα είναι είτε νύχτα .... απίστευτο ε ? ρώτα αυτούς που τρέχουμε μαζί trophy και θα σου πούνε ;)
Το μόνο που έχει απομείνει απο το samurai ανέπαφο είναι οι πόρτες του , εκεί έχεις δίκιο αλλά δεν γινόταν διαφορετικά ....
Ναι αλλά ρε φιλαράκι ..εγώ αυτό το πράγμα το έφτιαξα για trophy ! όχι για trial ! γιατί αυτός είναι ο αγώνας που γουστάρω ! Γιατί πρέπει να αλλάξω τους κανονισμούς του αγώνα που γουστάρω για να χωρέσεις κι εσύ που δεν έχεις πλέον που να παίξεις ???

Η φράση μου εξακολουθεί να ισχύει σας αρέσει είτε όχι ...
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by AGGELOSK »

GENERAL LEE wrote:
AGGELOSK wrote: Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτοί που έφτιαξαν σωληνωτά έτρεχαν trial και έφτιαξαν τα οχημα τα τους για αυτό το σκοπό όπως εσύ για trophy και πάλι όπως εσύ αναγκάστηκαν να τρέχουν wt για δεν υπάρχει τίποτα άλλο. τώρα όσων αφορά το όχημα και για μένα ένα όχημα όπως το δικό σου είναι ένα σαμουράι που δεν ξέρει τι του έχει απομείνει ,2 άξονες τουοτα ,λιγότερα μέτρα σωλήνα , πολλοί εργάτες ,4 αμορτισέρ ,ένα μεγάλο ντεπόζιτο ..
so what??????
Ξέρουμε και οι δυο καλά ότι δεν είναι έτσι και στις δυο περιπτώσεις οπότε χρησιμοποιώ την φράση σου . Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
Δεν το σκέφτηκα απλά ...το έχω γράψει κιόλας ...και το έχω γράψει όχι μόνο τώρα αλλά και πέρσι ... για δες λίγο ποιο παλιά ..πρόταση για wt και trial by General ! :idea:
Και το αμάξι μου δεν έχει άξονες ΤΟΥΟΤΑ , είχε trail gear και τώρα έχει κάτι άλλο ... και δεν έχει απλά ένα μεγάλο ρεζερβουάρ αν το κοιτάξεις καλύτερα θα δεις ότι είναι κάτι διαφορετικό απ τα υπόλοιπα ... είναι ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει μαζί του τα πάντα για να επισκευαστεί και να φτάσει στον τερματισμό ενός trophy ...έχεις μαζί σου μπιλιοφόρους ? ημιαξόνια ? εγκέφαλο ?τρόμπα συμπλέκτη ? δεύτερο σχοινί ? ρελαί για τον εργάτη ? δεύτερο Terratrip ? ball joins ?άξονες ? ηλεκτροκόλληση ? πρέσα ? κομπρεσέρ για τα λάστιχα ? σωληνάκια φρένων ? μπάρες τιμονιού ?δεύτερο pitman ? κι όμως εγώ όλα αυτά , κι άλλα τόσα , τα κουβαλάω μαζί μου ενώ τρέχω.... Κι αυτό το κατασκεύασμα , με όλο αυτό το έρμα πάνω του , πρέπει να βγει στην πατημένη να κινείτε και να στρίβει σβέλτα και αξιόλογα ...είτε μέρα είναι είτε νύχτα .... απίστευτο ε ? ρώτα αυτούς που τρέχουμε μαζί trophy και θα σου πούνε ;)
Το μόνο που έχει απομείνει απο το samurai ανέπαφο είναι οι πόρτες του , εκεί έχεις δίκιο αλλά δεν γινόταν διαφορετικά ....
Ναι αλλά ρε φιλαράκι ..εγώ αυτό το πράγμα το έφτιαξα για trophy ! όχι για trial ! γιατί αυτός είναι ο αγώνας που γουστάρω ! Γιατί πρέπει να αλλάξω τους κανονισμούς του αγώνα που γουστάρω για να χωρέσεις κι εσύ που δεν έχεις πλέον που να παίξεις ???

Η φράση μου εξακολουθεί να ισχύει σας αρέσει είτε όχι ...
Έχω διαβάσει τις προτάσεις σου και έχω την ίδια άποψη με εσένα στα περισσότερα.
Aν διάβαζες πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα θα καταλάβαινες ότι δεν ήθελα να σου θίξω το όχημα .. ΥΓ. έκανα και λάθος έχει συν και μπαγκαζιερα.. ;)
Και δεν σου ζήτησα, ούτε έτρεξα ποτέ ούτε θα τρέξω σε trophy απλά γιατί το όχημα μου δεν είναι φτιαγμένο γι αυτό. Ετοιμάζετε άλλο για αυτό το σκοπό και πάλι 40+ θα φοραει Έχει και μπαγκαζιερα γιατί έτσι πρέπει στα trophy .. Έτρεξα και θα ξανατρέξω σε wt και αν δεν μπορείς να με ανταγωνιστείς με το όχημα για trοphy δε φταίω εγώ ρε φιλαράκι… :evil:

Και σου χω λύση να μη βαστάς τόσα πράγματα
1)Dana 60 gm ξεχνάς μπιλιοφορους ημιαξόνια.
2)full hydro ξεχνάς ατερμονες,μπαρες κ.τ.λ.
3)αυτόματο σασμάν πάει και η τρόμπα που κρατεί και πολύ χώρο.
4)άγραφο αδιάβροχο εγκέφαλο , δεν σπάει δεν χαλαει, και αυτός πιάνει πολύ χώρο
μίκρυνε η μπαγκαζιερα……
Αν δεν σηκώνεις το πείραγμα πεστο δεν πειράζει… ;)
GENERAL LEE

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by GENERAL LEE »

Δεν έχει αυτούς του κινούμενους κολους αυτό το forum στα emotion , να σου βάλω καμία δεκαριά ρε pousti !
:lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by AGGELOSK »

:D :D :D :D :D :D :D
ΘΑ ΤΟΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ .χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.

Αποψεις εκφραζουμε και αυτο ειναι το σημαντικο.
DIAMANTIS RETHYMNO
Posts: 60
Joined: Tue Oct 23, 2012 18:50

Re: Διάσταση ελαστικού διαχωρισμού κατηγορίας WT

Post by DIAMANTIS RETHYMNO »

GENERAL LEE wrote:
AGGELOSK wrote: Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτοί που έφτιαξαν σωληνωτά έτρεχαν trial και έφτιαξαν τα οχημα τα τους για αυτό το σκοπό όπως εσύ για trophy και πάλι όπως εσύ αναγκάστηκαν να τρέχουν wt για δεν υπάρχει τίποτα άλλο. τώρα όσων αφορά το όχημα και για μένα ένα όχημα όπως το δικό σου είναι ένα σαμουράι που δεν ξέρει τι του έχει απομείνει ,2 άξονες τουοτα ,λιγότερα μέτρα σωλήνα , πολλοί εργάτες ,4 αμορτισέρ ,ένα μεγάλο ντεπόζιτο ..
so what??????
Ξέρουμε και οι δυο καλά ότι δεν είναι έτσι και στις δυο περιπτώσεις οπότε χρησιμοποιώ την φράση σου . Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
Δεν το σκέφτηκα απλά ...το έχω γράψει κιόλας ...και το έχω γράψει όχι μόνο τώρα αλλά και πέρσι ... για δες λίγο ποιο παλιά ..πρόταση για wt και trial by General ! :idea:
Και το αμάξι μου δεν έχει άξονες ΤΟΥΟΤΑ , είχε trail gear και τώρα έχει κάτι άλλο ... και δεν έχει απλά ένα μεγάλο ρεζερβουάρ αν το κοιτάξεις καλύτερα θα δεις ότι είναι κάτι διαφορετικό απ τα υπόλοιπα ... είναι ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει μαζί του τα πάντα για να επισκευαστεί και να φτάσει στον τερματισμό ενός trophy ...έχεις μαζί σου μπιλιοφόρους ? ημιαξόνια ? εγκέφαλο ?τρόμπα συμπλέκτη ? δεύτερο σχοινί ? ρελαί για τον εργάτη ? δεύτερο Terratrip ? ball joins ?άξονες ? ηλεκτροκόλληση ? πρέσα ? κομπρεσέρ για τα λάστιχα ? σωληνάκια φρένων ? μπάρες τιμονιού ?δεύτερο pitman ? κι όμως εγώ όλα αυτά , κι άλλα τόσα , τα κουβαλάω μαζί μου ενώ τρέχω.... Κι αυτό το κατασκεύασμα , με όλο αυτό το έρμα πάνω του , πρέπει να βγει στην πατημένη να κινείτε και να στρίβει σβέλτα και αξιόλογα ...είτε μέρα είναι είτε νύχτα .... απίστευτο ε ? ρώτα αυτούς που τρέχουμε μαζί trophy και θα σου πούνε ;)
Το μόνο που έχει απομείνει απο το samurai ανέπαφο είναι οι πόρτες του , εκεί έχεις δίκιο αλλά δεν γινόταν διαφορετικά ....
Ναι αλλά ρε φιλαράκι ..εγώ αυτό το πράγμα το έφτιαξα για trophy ! όχι για trial ! γιατί αυτός είναι ο αγώνας που γουστάρω ! Γιατί πρέπει να αλλάξω τους κανονισμούς του αγώνα που γουστάρω για να χωρέσεις κι εσύ που δεν έχεις πλέον που να παίξεις ???

Η φράση μου εξακολουθεί να ισχύει σας αρέσει είτε όχι ...
AGGELOSK wrote:
GENERAL LEE wrote:
AGGELOSK wrote: Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτοί που έφτιαξαν σωληνωτά έτρεχαν trial και έφτιαξαν τα οχημα τα τους για αυτό το σκοπό όπως εσύ για trophy και πάλι όπως εσύ αναγκάστηκαν να τρέχουν wt για δεν υπάρχει τίποτα άλλο. τώρα όσων αφορά το όχημα και για μένα ένα όχημα όπως το δικό σου είναι ένα σαμουράι που δεν ξέρει τι του έχει απομείνει ,2 άξονες τουοτα ,λιγότερα μέτρα σωλήνα , πολλοί εργάτες ,4 αμορτισέρ ,ένα μεγάλο ντεπόζιτο ..
so what??????
Ξέρουμε και οι δυο καλά ότι δεν είναι έτσι και στις δυο περιπτώσεις οπότε χρησιμοποιώ την φράση σου . Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...»
ΦΙΛΙΚΑ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ
Δεν το σκέφτηκα απλά ...το έχω γράψει κιόλας ...και το έχω γράψει όχι μόνο τώρα αλλά και πέρσι ... για δες λίγο ποιο παλιά ..πρόταση για wt και trial by General ! :idea:
Και το αμάξι μου δεν έχει άξονες ΤΟΥΟΤΑ , είχε trail gear και τώρα έχει κάτι άλλο ... και δεν έχει απλά ένα μεγάλο ρεζερβουάρ αν το κοιτάξεις καλύτερα θα δεις ότι είναι κάτι διαφορετικό απ τα υπόλοιπα ... είναι ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει μαζί του τα πάντα για να επισκευαστεί και να φτάσει στον τερματισμό ενός trophy ...έχεις μαζί σου μπιλιοφόρους ? ημιαξόνια ? εγκέφαλο ?τρόμπα συμπλέκτη ? δεύτερο σχοινί ? ρελαί για τον εργάτη ? δεύτερο Terratrip ? ball joins ?άξονες ? ηλεκτροκόλληση ? πρέσα ? κομπρεσέρ για τα λάστιχα ? σωληνάκια φρένων ? μπάρες τιμονιού ?δεύτερο pitman ? κι όμως εγώ όλα αυτά , κι άλλα τόσα , τα κουβαλάω μαζί μου ενώ τρέχω.... Κι αυτό το κατασκεύασμα , με όλο αυτό το έρμα πάνω του , πρέπει να βγει στην πατημένη να κινείτε και να στρίβει σβέλτα και αξιόλογα ...είτε μέρα είναι είτε νύχτα .... απίστευτο ε ? ρώτα αυτούς που τρέχουμε μαζί trophy και θα σου πούνε ;)
Το μόνο που έχει απομείνει απο το samurai ανέπαφο είναι οι πόρτες του , εκεί έχεις δίκιο αλλά δεν γινόταν διαφορετικά ....
Ναι αλλά ρε φιλαράκι ..εγώ αυτό το πράγμα το έφτιαξα για trophy ! όχι για trial ! γιατί αυτός είναι ο αγώνας που γουστάρω ! Γιατί πρέπει να αλλάξω τους κανονισμούς του αγώνα που γουστάρω για να χωρέσεις κι εσύ που δεν έχεις πλέον που να παίξεις ???

Η φράση μου εξακολουθεί να ισχύει σας αρέσει είτε όχι ...
Έχω διαβάσει τις προτάσεις σου και έχω την ίδια άποψη με εσένα στα περισσότερα.
Aν διάβαζες πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα θα καταλάβαινες ότι δεν ήθελα να σου θίξω το όχημα .. ΥΓ. έκανα και λάθος έχει συν και μπαγκαζιερα.. ;)
Και δεν σου ζήτησα, ούτε έτρεξα ποτέ ούτε θα τρέξω σε trophy απλά γιατί το όχημα μου δεν είναι φτιαγμένο γι αυτό. Ετοιμάζετε άλλο για αυτό το σκοπό και πάλι 40+ θα φοραει Έχει και μπαγκαζιερα γιατί έτσι πρέπει στα trophy .. Έτρεξα και θα ξανατρέξω σε wt και αν δεν μπορείς να με ανταγωνιστείς με το όχημα για trοphy δε φταίω εγώ ρε φιλαράκι… :evil:

Και σου χω λύση να μη βαστάς τόσα πράγματα
1)Dana 60 gm ξεχνάς μπιλιοφορους ημιαξόνια.
2)full hydro ξεχνάς ατερμονες,μπαρες κ.τ.λ.
3)αυτόματο σασμάν πάει και η τρόμπα που κρατεί και πολύ χώρο.
4)άγραφο αδιάβροχο εγκέφαλο , δεν σπάει δεν χαλαει, και αυτός πιάνει πολύ χώρο
μίκρυνε η μπαγκαζιερα……
Αν δεν σηκώνεις το πείραγμα πεστο δεν πειράζει… ;)
GENERAL LEE wrote:Δεν έχει αυτούς του κινούμενους κολους αυτό το forum στα emotion , να σου βάλω καμία δεκαριά ρε pousti !
:lol: :lol: :lol: :lol:
AGGELOSK wrote::D :D :D :D :D :D :D
ΘΑ ΤΟΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ .χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.

Αποψεις εκφραζουμε και αυτο ειναι το σημαντικο.
Ειστε κατι κουφαλες και οι δυο σας 8-) 8-) Ξεεερω εγω :mrgreen:


Δεν εχω ψιφησει ακομα γιατι εχει πολυ σκεψει :roll: και μελετη :ugeek: το θεμα, αλλωστε εχουμε χρονο μεχρι την ληξει των (εκλογων) :!:
Σκεφτομαι προς τα 37αρια αλλα μενουν λιγα μεγαλα.... 38,5+ :?:
Σκεφτομαι προς τα 35αρια αλλα μετα λυπαμαι καποιους με πορτοκαλι "κουβαδακια" εεε θηρια ηθελα να πω :? Π.Χ. ΜΠΑΡΜΠΑ ΚΟΚΚΙΝΗΣ Κ.Α. ουπς... αυτος εχει 35αρια... sorry Θειο :mrgreen:

Θα το σκεφτω πολυ ακομα :roll:
ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΜΕΙΝΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΣΤ'@ΡΧΙΔΙ@ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝΩΝ, ΣΤ'@ΡΧΙΔΙ@ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.....
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”