Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας
Posted: Thu May 08, 2014 12:29
θα πω και γω τη γνωμη μου
Οτι κατηγορια και να γινει,το προβλημα θα ειναι παντα πιο πισω.Οι λεσχες που διοργανωνουν πλεον αγωνες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου και αυτο καθαρα λογο ελειψης συμμετοχων.Μηπως θα επρεπε πρωτα να δωθει το κινητρο να ξαναγυρισουν πισω τα αυτοκινητα?μηπως θα πρεπει να ξεκινησουμε αγωνες μονοημερους με φθηνο κοστολογιο?Πιστευω πως ετσι θα μαζευτουν αυτοκινητα σαν πρωτη αρχη και στη συνεχεια θα ανεβει και ο αριθμος των συμμετοχων και στους πολυημερους αγωνες.Εαν παλι οι λεσχες δεν μπορουν να διοργανωσουν αγωνα,μηπως να βρεθει ενας ιδιωτης οργανωτης?
Για τα μετρα ασφαλειας,παρτε εναν κανονισμο απο χωρα(κροατια,βουλγαρια,ιταλια)και καντε μια μεταφραση και αφηστε στην ακρη τη FIA
Επισης για τις κατηγοριες και τα εμποδια στα WT,ολα τα εμποδια να τα περνανε ολα τα αυτοκινητα,απλα στα μισα εμποδια για μικρα αυτοκινητα ενας Χ επιθυμητος χρονος και για τα μεγαλα ενας Ψ σαν οριο και ενα εμποδιο με κοινο χρονο για ολους και το παω ακομα λιγο παραπερα(στο κινητρο που ελεγα)και κανα 2 εμποδια για πολυ μικρα αυτοκινητα μπας και μπει το μικροβιο για τα καλα και ανεβαινουν σιγα σιγα κατηγοριες.
αυτα σαν ιδεες και αποψεις
Και να πω και δυο λογια για την βορεια ελλαδα που καποτε διοργανωνε αγωνες με μινιμουμ 60 συμμετοχες καθε μια φορα το μηνα,που ειχε 4-5 λεσχες που αναλαμβαναν να κανουν αγωνες καθε χρονο.Τι εγινε και εχει να διοργανωθει αγωνας (τροφυ 2 χρονια,wt 4 χρονια,τραιαλ 7 χρονια)???αυτοκινητα υπαρχουν που μαζευονται στις εκδρομες,γιατι δεν γινονται αγωνες?τι κομπλεξ υπαρχει?
Οτι κατηγορια και να γινει,το προβλημα θα ειναι παντα πιο πισω.Οι λεσχες που διοργανωνουν πλεον αγωνες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου και αυτο καθαρα λογο ελειψης συμμετοχων.Μηπως θα επρεπε πρωτα να δωθει το κινητρο να ξαναγυρισουν πισω τα αυτοκινητα?μηπως θα πρεπει να ξεκινησουμε αγωνες μονοημερους με φθηνο κοστολογιο?Πιστευω πως ετσι θα μαζευτουν αυτοκινητα σαν πρωτη αρχη και στη συνεχεια θα ανεβει και ο αριθμος των συμμετοχων και στους πολυημερους αγωνες.Εαν παλι οι λεσχες δεν μπορουν να διοργανωσουν αγωνα,μηπως να βρεθει ενας ιδιωτης οργανωτης?
Για τα μετρα ασφαλειας,παρτε εναν κανονισμο απο χωρα(κροατια,βουλγαρια,ιταλια)και καντε μια μεταφραση και αφηστε στην ακρη τη FIA
Επισης για τις κατηγοριες και τα εμποδια στα WT,ολα τα εμποδια να τα περνανε ολα τα αυτοκινητα,απλα στα μισα εμποδια για μικρα αυτοκινητα ενας Χ επιθυμητος χρονος και για τα μεγαλα ενας Ψ σαν οριο και ενα εμποδιο με κοινο χρονο για ολους και το παω ακομα λιγο παραπερα(στο κινητρο που ελεγα)και κανα 2 εμποδια για πολυ μικρα αυτοκινητα μπας και μπει το μικροβιο για τα καλα και ανεβαινουν σιγα σιγα κατηγοριες.
αυτα σαν ιδεες και αποψεις
Και να πω και δυο λογια για την βορεια ελλαδα που καποτε διοργανωνε αγωνες με μινιμουμ 60 συμμετοχες καθε μια φορα το μηνα,που ειχε 4-5 λεσχες που αναλαμβαναν να κανουν αγωνες καθε χρονο.Τι εγινε και εχει να διοργανωθει αγωνας (τροφυ 2 χρονια,wt 4 χρονια,τραιαλ 7 χρονια)???αυτοκινητα υπαρχουν που μαζευονται στις εκδρομες,γιατι δεν γινονται αγωνες?τι κομπλεξ υπαρχει?