Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

User avatar
manouzz
Posts: 112
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:45
Location: Σερραι

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by manouzz »

θα πω και γω τη γνωμη μου

Οτι κατηγορια και να γινει,το προβλημα θα ειναι παντα πιο πισω.Οι λεσχες που διοργανωνουν πλεον αγωνες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου και αυτο καθαρα λογο ελειψης συμμετοχων.Μηπως θα επρεπε πρωτα να δωθει το κινητρο να ξαναγυρισουν πισω τα αυτοκινητα?μηπως θα πρεπει να ξεκινησουμε αγωνες μονοημερους με φθηνο κοστολογιο?Πιστευω πως ετσι θα μαζευτουν αυτοκινητα σαν πρωτη αρχη και στη συνεχεια θα ανεβει και ο αριθμος των συμμετοχων και στους πολυημερους αγωνες.Εαν παλι οι λεσχες δεν μπορουν να διοργανωσουν αγωνα,μηπως να βρεθει ενας ιδιωτης οργανωτης?
Για τα μετρα ασφαλειας,παρτε εναν κανονισμο απο χωρα(κροατια,βουλγαρια,ιταλια)και καντε μια μεταφραση και αφηστε στην ακρη τη FIA

Επισης για τις κατηγοριες και τα εμποδια στα WT,ολα τα εμποδια να τα περνανε ολα τα αυτοκινητα,απλα στα μισα εμποδια για μικρα αυτοκινητα ενας Χ επιθυμητος χρονος και για τα μεγαλα ενας Ψ σαν οριο και ενα εμποδιο με κοινο χρονο για ολους και το παω ακομα λιγο παραπερα(στο κινητρο που ελεγα)και κανα 2 εμποδια για πολυ μικρα αυτοκινητα μπας και μπει το μικροβιο για τα καλα και ανεβαινουν σιγα σιγα κατηγοριες.

αυτα σαν ιδεες και αποψεις

Και να πω και δυο λογια για την βορεια ελλαδα που καποτε διοργανωνε αγωνες με μινιμουμ 60 συμμετοχες καθε μια φορα το μηνα,που ειχε 4-5 λεσχες που αναλαμβαναν να κανουν αγωνες καθε χρονο.Τι εγινε και εχει να διοργανωθει αγωνας (τροφυ 2 χρονια,wt 4 χρονια,τραιαλ 7 χρονια)???αυτοκινητα υπαρχουν που μαζευονται στις εκδρομες,γιατι δεν γινονται αγωνες?τι κομπλεξ υπαρχει?
X.E.S.E. CLUB
User avatar
sonixthessaloniki
Posts: 75
Joined: Mon Mar 19, 2012 12:00

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by sonixthessaloniki »

2 χρονια συζητιεται αναμεσα σε παρεες για το τι θα γινει επιτελους στους αγωνες ...
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!
τι ποιο ΑΠΛΟ να χωριστουν 2 κατηγοριες απο το λαστιχο?? και μονο στα wild terain γτ δεν μπορει να χτυπηθει αμαξι που φοραει 33 με ενα 38-44! ..

στα τροφυ δεν γινεται να γινουν κατηγοριες γτ πλεον δεν υπαρχουν ..αν γινει κατι τετοιο θα πεθανουν!
και γνωμη δικη μου στα τροφυ δεν εχει να ζηλεψει τπτ ενα αμαξι σωστα στημενο απο ενα μεγαλο!!...
οποιος ειναι ποιο μαγκας θα κερδισει!

αθανασιου γραφεις γραφεις ρε φιλε....για πες ποσα ειναι πλεον τ αμαξια με τα μικρα και ποσα με τα μεγαλα!!
μην μπερδευεσαι φιλε..! ασ το!
..:: Τeam Spider Thessaloniki ::..
User avatar
κυριακος αθανασιου
Posts: 512
Joined: Sat Sep 25, 2010 14:19
Location: ιστιαια β. ευβοια
Contact:

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by κυριακος αθανασιου »

δεν καταλαβα το γραφεις...γραφεις...μηπως θες να μιλας μονο εσυ???
ασε ποσα αμαξια ειναι με μικρα η' μεγαλα λαστιχα και μετρα απο αυτα που εβγαλαν πχ φετος αγωνιστικη αδεια...
και ποσα θα ειναι του χρονου... ;)
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
INDIANOS
Posts: 322
Joined: Thu Jun 18, 2009 14:54
Location: ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΣΚΟΣKOMOTHNH

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by INDIANOS »

manouzz wrote:θα πω και γω τη γνωμη μου

Οτι κατηγορια και να γινει,το προβλημα θα ειναι παντα πιο πισω.Οι λεσχες που διοργανωνουν πλεον αγωνες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου και αυτο καθαρα λογο ελειψης συμμετοχων.Μηπως θα επρεπε πρωτα να δωθει το κινητρο να ξαναγυρισουν πισω τα αυτοκινητα?μηπως θα πρεπει να ξεκινησουμε αγωνες μονοημερους με φθηνο κοστολογιο?Πιστευω πως ετσι θα μαζευτουν αυτοκινητα σαν πρωτη αρχη και στη συνεχεια θα ανεβει και ο αριθμος των συμμετοχων και στους πολυημερους αγωνες.Εαν παλι οι λεσχες δεν μπορουν να διοργανωσουν αγωνα,μηπως να βρεθει ενας ιδιωτης οργανωτης?
Για τα μετρα ασφαλειας,παρτε εναν κανονισμο απο χωρα(κροατια,βουλγαρια,ιταλια)και καντε μια μεταφραση και αφηστε στην ακρη τη FIA

Επισης για τις κατηγοριες και τα εμποδια στα WT,ολα τα εμποδια να τα περνανε ολα τα αυτοκινητα,απλα στα μισα εμποδια για μικρα αυτοκινητα ενας Χ επιθυμητος χρονος και για τα μεγαλα ενας Ψ σαν οριο και ενα εμποδιο με κοινο χρονο για ολους και το παω ακομα λιγο παραπερα(στο κινητρο που ελεγα)και κανα 2 εμποδια για πολυ μικρα αυτοκινητα μπας και μπει το μικροβιο για τα καλα και ανεβαινουν σιγα σιγα κατηγοριες.

αυτα σαν ιδεες και αποψεις

Και να πω και δυο λογια για την βορεια ελλαδα που καποτε διοργανωνε αγωνες με μινιμουμ 60 συμμετοχες καθε μια φορα το μηνα,που ειχε 4-5 λεσχες που αναλαμβαναν να κανουν αγωνες καθε χρονο.Τι εγινε και εχει να διοργανωθει αγωνας (τροφυ 2 χρονια,wt 4 χρονια,τραιαλ 7 χρονια)???αυτοκινητα υπαρχουν που μαζευονται στις εκδρομες,γιατι δεν γινονται αγωνες?τι κομπλεξ υπαρχει?




ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ......... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΓΙΩΡΓΗ???????????????ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΥΠΙΤΣΑ????????????????.......ΘΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΟΥΠΙΤΣΑ ΜΕ JACK DANIELS............ Κ ΜΕΖΕΔΑΚΙΑ A CLASS.......:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.......... :? :? :? :?
ΜΑΡΙΟΣ ΛΑΣΚΟΣ
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by georgexj »

ας πω κ εγω μερικα λογια!!!!!

1)mike πολυ σωστα εθεσες το θεμα με την normal κ με την open κατηγορια!!!η απορεια μου ειναι!!!ολα κ ολα τα αυτοκινητα που τρεχουν στους αγωνες τα δυο τελευταια χρονια ειναι μετρημενα στα δαχτυλα!!!κ απορω.......ποια απ ολα αυτα τα αυτοκινητα ανοικουν στην normal κ ποια στην open???ολα ειναι υπερκυβισμενα ολα ειναι μακριμενα ολα φορανε πολυ μεγαλητερα λαστιχα κτλ κτλ κτλ
2)Κ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ναι πολυ καλα λεει κ ο αρης για κανονισμους κτλ κτλ κτλ κ για την FIA Κ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!στο κατω κατω κ εγω οταν εφτιαξα το αυτοκινητο ενας λογος που κοιταξα τους κανονισμους δεν ειναι για να μπορω να τρεξω σε εναν αγωνα αλλα μονο κ μονο για την δικια μου ασφαλεια που παω κ μαλακιζομαι στο βουνο!!!το θεμα ειναι ομως τι γινεται με αυτη την FIA????ΟΠΩς ΕΘΕΣΕ Κ Ο ΦΙΛΟς Ο ΚΑΛΟς Ο ΜΑΝΩΛΗΣ.....στα καθησματα του εχετε κατσει????δεν ειναι FIA αλλα εχει προδιαγραφες αμερικανικες!!!πιστεψτε με οτι κ χωρις ζωνη δεν φευγεις απο το καθησμα του!!γιατι να μην το δεχτουνε εδω????η κυρια δουλεια μου οπως γνωριζεται πολλοι απο εδω κ το ανεφερε κ ο μανωλης ειναι με πυροσβεστικα μεσα!!!κ ομως την πυροσβεση που ηθελα να βαλω στο δικο μου αυτοκινητο την πληρωσα γιατι την δικια μου δεν την δεχοντουσαν....παρολο που τους ειχα στειλει ολα τα πιστοποιητικα κ απο τι υλικα θα ητανε φτιαγμενη(κ σαφως θα εβγαινε κ πολυ καλητερη)αλλα δεν μας απασχολει αυτο!!!!!μαλλον θα πρεπει να κοιταξουμε πιο πολυ κ σαν κυριο θεμα αυτο κ οχι τις κατηγοριες!!!οπως ειπε ο manouzz παραπανω.οτι κοιταχτε τις γειτονικες προδιαγραφες κ οχι τα δικα μας....δηλαδη τα αλλα κρατη δεν ξερουν κ εμεις ξερουμε????κ σαφως εχουνε κανει κ πολυ μεγαλητερους αγωνες οσο κ αν μας προσβαλει αυτο σαν χωρα!!!

3)οι πιο πολλοι απο εδω επιμενετε σε δυο κατηγοριες με τα λαστιχα!!!κ εγω μαζι σας........πειτε μου ομως ποσα αυτοκινητα ειναι με μεγαλα λαστιχα που τρεχουν στους αγωνες κ ποσα ερχονται σε καθε αγωνα????κ εδω ερχετε το ερωτημα το δικο μου κ του μανωλη ξανα κ ξανα!!!!κ αν δεν συμπληρωνουμε την κατηγορια μας????τι κανουμε???φευγουμε???η τρεχουμε στην μικρη κατηγορια?????οποτε αρχιζει παλι η γκρινια!!!μηπως τελικα δεν χρειαζονται κατηγοριες κ να περασουμε στην ιδεα του manouzz που λεει να εχουμε διαφορετικο χρονο????στο εμποδιο????αλλα κ παλι εδω ειναι σαν να ξεχωριζεις κατηγορια!!!οποτε κ εδω ειμαστε μπρος γκρεμο κ πισω ρεμα!!!!

4)αρα οταν ξεκινησα να χαζευω βιντεακια κ μετα να ασχολουμε με το χωρο του 4χ4 εβλεπα αγωνες εξωτερικου κ εβλεπα οτι σε καθε τυπο αγωνα υπηρχαν ιδια αυτοκινητα.......κ ελεγα απο μεσα μου!!!μα καλα οι πουστιδες ολοι το ιδιο τα φτιαχνουν????κ τελικα ειχαν δικιο γιατι να τα αποτελεσματα!!!γιατι σε αυτη την χωρα δεν υπηρχε δεν υπαρχει ενα προργαμμα!!!γιατι σαφως το 4χ4 ειναι πολλαααααααα χρονια πριν!!!αρα αμα υπηρχαν σωστοι νομοι εγω σαν μιχαλοπουλος η σαν ψιστακης η σαν ολους σας εδω μεσα θα κοιταγα τον νομο κ την τσεπη μου κ θα ελεγα.....τι αγωνα γουσταρω να τρεξω κ να κανω το κεφι μου κ την καυλα μου τραιλ.....θα εφτιαχνα αυτοκινητο για τραιλ που εχει συγκεκριμενες προδιαγραφες η wt που εχει αλλες προδιαγραφες κ ετσι πλεον τα αυτοκινητα θα ηταν ολα ιδια κ δεν θα υπηρχε αυτη η γκρινια!!!

τωρα δεν ξερω αν ειναι σωστα ολα οσα ειπα αλλα αυτα πιστευω κ ουτε πιστευω οτι θα καταφερουμε να αλλαξουμε τιποτα...................ειναι σαν να κρεμομαστε στον καταραχτη κ να προσπαθουμε να ανεβουμε.......εκει το φτασαμε το χομπι μας!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:
User avatar
Mike Miskis
Posts: 64
Joined: Fri Sep 16, 2011 10:09

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by Mike Miskis »

Καλησπέρα σε όλους :)

Η αρχική ερώτηση νομίζω πως είναι: Υπάρχει ενδιαφέρον για να αλλάξει το σκηνικό ή μας καλύπτει η σημερινή κατάσταση?

Μας καλύπτει να έχουμε αγώνες με 15 αυτοκίνητα και με 50 θεατές? Οι μισοί αγώνες να ακυρώνονται και στους υπόλοιπους ο οργανωτής να μπαίνει μέσα οικονομικά? Όλοι να τρώγονται στα φόρουμ μετά τον αγώνα για το ποιός αδίκησε ποιόν? Και οι αγώνες μας, με το όλο το κύρος που είχαν, να είναι τώρα τόσο παρακμιακοί? Αν μας καλύπτουν αυτά ή αν θεωρούμε ότι θα διορθωθούν φτιάχνοντας απλά δύο κατηγορίες στα ελαστικά, τότε πάσο. Αν όχι, πιστεύω (σε συνέχεια του αρχικού μου post και όσων έγραψαν όλα τα παιδιά ως τώρα) ότι χρειάζεται:

-Απλός και ξεκάθαρος Κανονισμός Διεξαγωγής. Όσο πιο διαφανής και απλός γίνεται! GPS Tracking. Auto Distress Signal. Τα ΣΕΔ μήπως δεν χρειάζονται πλέον? Περισσότερα σημεία θέασης με πρόσβαση για τον κόσμο. Στο 2014 ζούμε. Γίνεται εύκολα.

-Απλός και ρεαλιστικός Τεχνικός Κανονισμός. Κοντά είμαστε, αλλά να ξεκολλήσουμε από τον J. Δείτε και λίγο τους έτοιμους Τ.Κ. που παίζουν Ευρώπη / Αμερική κλπ... είναι πολύ πιο απλοί.

-Διαχωρισμός σε δύο κατηγορίες με κριτήρια συνδεδεμένα με το κόστος εξέλιξης. Να υπάρξει κατηγορία στην οποία να μην χρειάζεται κάποιος μια περιουσία για να διεκδικήσει έπαθλο. Η εξέλιξη είναι το καλύτερο πράγμα! Αλλά δεν έχουν όλοι τα οικονομικά μέσα να την ακολουθήσουν αλλάζοντας το αγωνιστικό ή φτιάχνοντας εξαρχής ένα νέο. Γι' αυτό και σε όλο τον κόσμο υπάρχουν κατηγορίες!

-Ψήφιση του νέου Πλαισίου από εμάς τους αγωνιζόμενους.

-Υποβολή του στην Ομοσπονδία για έγκριση.

-Απόλυτη τήρηση του από τους οργανωτές & άρχοντες των αγώνων, καθώς και από εμάς που το ψηφίσαμε. Όχι άλλη ελαστικότητα σε θέματα ασφαλείας και δικαιοσύνης στους αγώνες.


Για να πέσει το κόστος και ταυτόχρονα να αποκατασταθεί το κύρος του θεσμού. Ώστε να ξαναέρθουν οι αγωνιζόμενοι και οι θεατές.

(Μια παρένθεση για το θέμα των θεατών: Θεατές δεν είναι τα πληρώματα που περιμένουν να έρθει η σειρά τους για να μπουν στο εμπόδιο. Θεατές είναι οι φίλοι του σπορ που έρχονται να παρακολουθήσουν με τα παιδιά και τις γυναίκες τους.
Θεατές είναι αυτοί που βλέπουν τα video του αγώνα στο youtube και στα media. Όχι τα video που φτιάχνουν οι αγωνιζόμενοι. Αυτά που φτιάχνουν οι χορηγοί! Το King Of The Hammers ή τους Rock Bouncers ή το Croatia Trophy κάπως έτσι δεν τα μάθαμε κι' εμείς?
Θεατές είναι αυτοί που διαβάζουν για τον αγώνα στα social media, στα sites και στα περιοδικά. Που βλέπουν φωτογραφίες από τον αγώνα να γίνονται διαφημίσεις από τους χορηγούς.
Αυτοί οι θεατές ενδιαφέρουν τις μεγάλες εταιρείες – και φυσικά δεν εννοώ τα μαγαζιά μας. Αυτές οι εταιρείες έχουν το χρήμα και μπορούν να απογειώσουν έναν αγώνα και ταυτόχρονα να ΜΕΙΩΣΟΥΝ το κόστος συμμετοχής για τους αγωνιζόμενους.
Το θέμα των θεατών είναι μαζί με αυτό της εγκυρότητας τα σημαντικότερα σε κάθε μορφή αγώνα. Και είναι αυτά τα δύο ακριβώς, που λείπουν από τον θεσμό μας.)


Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες αγωνιστικά που δεν χρησιμοποιούνται ή που πηγαίνουν στη Βουλγαρία για να τρέξουν. Όταν οι αγώνες στη Βουλγαρία είναι φθηνότεροι, έχουν τεράστια προβολή και επιπλέον με ένα “μεσαίο” για τα δικά μας δεδομένα αυτοκίνητο μπορούν οι Έλληνες αγωνιζόμενοι να χτυπήσουν κύπελλο, μπορεί κανείς να τους καταδικάσει?

Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!
User avatar
toro
Posts: 295
Joined: Sun Jul 05, 2009 20:26

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by toro »

Ε...... Αφου εχουμε λυσει ολα τα υπολοιπα,να πω και γω τη...προταση μου???????????..... ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η .....ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ....(Μη βαρατε ΡΕΕΕΕ!!!!) :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by georgexj »

κ εγω μεσα ειμαι!!! ;) ;) ;) ;) ;) ;)
ΤΑΚΗΣ
Posts: 156
Joined: Sat Jul 10, 2010 13:00

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by ΤΑΚΗΣ »

toro wrote:Ε...... Αφου εχουμε λυσει ολα τα υπολοιπα,να πω και γω τη...προταση μου???????????..... ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η .....ΤΕΤΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ....(Μη βαρατε ΡΕΕΕΕ!!!!) :lol: :lol: :lol: :lol:

Φώναξε το Μανώλη !!!!

Κάποτε το έθεσα ερώτημα για τετραδιευθυνση
Και συνάντησα τοίχο στους κανονισμούς !!!
Είμαι έξω από τον χορό όμως γιατι δεν
Είμαι αγωνιζόμενος ....
Οταν ξεκίνησα να φτιάξω τον ΠΙΝΟΚΙΟ βάση κανονισμών
Χάθηκα μέσα στον κικεωνα των παραγράφων ,
Και κανείς δεν μου απαντούσε σίγουρα και απόλυτα !!!
Εφτιαξα και ξαναφτιαχνω τον ΠΙΝΟΚΙΟ για τα
Γούστα μου στο βουνο , με καμία πια βλεψει για αγώνες !!!
Οταν και αν ποτέ ξεκολλήσουν τα σκουριασμένα
Μυαλά των υπεύθυνων σε προτάσεις που έχουν κάνει ΠΑΡΑ πολλοί
Ανθρωποι του χώρου τότε θα πανε μπροστά οι Αγώνες !!!
Αλλά μέχρι τότε θα χάνονται τα 4χ4 από τους Αγώνες και
Θα μεγαλώνουν οι παρέες στο βουνο με πολυ αξία και δυνατά
Αυτοκίνητα και οδηγούς γιατι έχουν ξενερωση
Οπως είπε ένας Φίλος πάμε να στραβωσουμε λαμαρίνες
Και μετά στην ταβέρνα για τσιπουρα !!!!
V12-6,0L portal axles Transversal .
Hydraulic suspension
hydraulic winch front-real
GENERAL LEE

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Post by GENERAL LEE »

Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις κανονισμούς από κάποιο άλλο κράτος , όταν αυτοί δεν υπάρχουν ???
Διαβάστε προσεκτικά ...τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν αριθμούς κυκλοφορίας και να τηρούν τον ΚΟΚ της χώρας που θα αγωνιστούν ...αν είστε από το εξωτερικό το αυτοκίνητο πρέπει να φέρει πράσινη κάρτα ασφάλισης .... εδώ δεν ισχύει το ίδιο !!!! Σε περίπτωση αγώνων η ασφάλεια του αυτοκινήτου μας δεν σε καλύπτει , θεωρείσαι παραβάτης ! Για αυτό πληρώνουμε την ομοσπονδία ...
Το J περιγράφει πιστοποιημένες και δοκιμασμένες λύσεις γι αυτό και μας το φόρεσαν ... έχω ξαναγράψει ότι δεν είναι δυνατόν κάθε τι που μας κατεβαίνει στο κεφάλι , και μπορεί και να είναι ασφαλές ή ασφαλέστερο τελικά , απ οτι το J προτείνει , να πιστοποιηθεί ! εκεί είναι το πρόβλημα ! Εκεί επικεντρώθηκε και ο τρόπος της έκδοσης των ΔΤΤ , μπορεί μεν κάτι να μην υπάρχει στο J , αλλα ας το δούμε καλύτερα , με άλλο μάτι .... με αυτό το μάτι λοιπόν , τα καθίσματα του Ψιστάκη πέρασαν τον τεχνικό , και με αυτό το μάτι , το rollcage της rockhard , που φοράνε τα περισσότερα wrangler , περάσαν τον τεχνικό με μια μικρή παρατήρηση στο κομμάτι που ενώνει το ταμπλό με το πάτωμα ...
Το μήνυμα , σ αυτόν τον τομέα , το έχει πάρει η ομοσπονδία μην ανησυχείτε ...
Τώρα , γιατί τα trophy , πρέπει σον και καλά να είναι μαζι με τα WT δεν το καταλαβαίνω ....
Κι αφού τα Trial πάλιωσαν και δεν τα γουστάρει πλέων ο κόσμος , γιατί δεν ακολουθούμε την ίδια συνταγή διαχωρισμού στα WT ? K2 και Κ3 σε ίδια ή σε διαφορετικά εμπόδια ... και όποια κατηγορία δεν συμπληρώνει τρέχει για το θεαθήναι ... Γιατί δηλαδή ο Δημήτρης που θέλει να ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα , να περιμένει να δει πρώτα ποια αυτοκίνητα θα τρέξουν για να δει αν τον συμφέρει να συμμετάσχει στον αγώνα ή εκεί που θα πάει θα κάνει τον κομπάρσο ...

Ως αφορά το κόστος κατασκευής ...
Δηλαδή από ότι κατάλαβα , όποιος έχει μικρο αυτοκίνητο , δεν ειχε λεφτά να φτιάξει μεγάλο ????
Επειδή , και μιλάω για έμενα προσωπικά , αυτό που έχω , είναι αυτό που ονειρευόμουν να φτιάξω ως trophy car , και επειδή , κατ εμέ πάντα , ένα trophycar έχει την μορφή του δικού μου αυτοκινήτου , εγώ αυτό πλήρωσα και το έχω πληρώσει και πολύ ακριβά μάλιστα ... δεν λέω ότι έχω το τέλειο αυτοκίνητο , άλλωστε γι αυτό είμαι στον τάκο συνέχεια για να το βελτιώσω , μιλάω για την μορφή, το μέγεθος και την λειτουργικότητα ... για εμένα τα σωληνωτά , είναι 30 μέτρα σωλήνα , ένα μεγάλο μοτέρ , ένα καλό βοηθητικό , τέσσερα αμορτισέρ της σειράς , δυο dana και τέσσερα ζαντολάστιχα ... so what ???? ελάτε σε ένα trophy να με κερδίσετε !!! 8-) 8-) 8-)
Χωρίς παρεξήγηση πάντα , αλλά μην τα ισοπεδώνετε όλα ...
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”