Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Άβαταρ μέλους
Mike Miskis
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2011 10:09

Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό Mike Miskis » Δευτ Μάιος 05, 2014 12:15

Καλημέρα σε όλους! Όσοι έχετε υπομονή, διαβάστε χαλαρά το σεντόνι που ακολουθεί :mrgreen: Επειδή το θέμα αυτό απασχολεί όλους μας, ας γράψει εδώ ο καθένας τις προτάσεις του και τις σκέψεις του. Διαβάζω πολλές σχετικές ερωτήσεις στο thread του αγώνα της Πάτρας. Καλό θα είναι να προτείνουμε, πριν η Επιτροπή καταλήξει. Και όχι να περιμένουμε τις αποφάσεις τους για να πούμε τη γνώμη & να εκφράσουμε την κριτική μας. Θα κερδίσουμε χρόνο έτσι.

Κατά την άποψη μου η προσέγγιση που προτείνει δύο κατηγορίες με μόνο κριτήριο την διάμετρο ελαστικού, Μικρά 0-37'' και Μεγάλα 37'' +, είναι πρόχειρη. Θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα στους αγώνες από όσα θα λύσει. Εξηγούμαι:

Το βασικό αξίωμα πίσω από αυτή την πρόταση είναι πως για να είναι δικαιότεροι οι αγώνες Περιπέτειας, πρέπει τα αυτοκίνητα να χωριστούν σε κατηγορίες διότι:

“Στους αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας, τα αυτοκίνητα με μικρά ελαστικά έχουν μειωμένες πιθανότητες διάκρισης απέναντι στα αυτοκίνητα με μεγάλα ελαστικά”

Αυτό το “αξίωμα” ισχύει πολύ συχνά, αλλά δεν ισχύει πάντα. Δεν ισχύει πάντα π.χ. στα Trophy ή σε κάποιες στενές ειδικές τύπου Trophy στα Wild Terrain. Άρα, αφού ισχύει συχνά αλλά όχι πάντα, δεν είναι αξίωμα. Ας δεχτούμε όμως χάριν οικονομίας ότι ισχύει. Τότε, σε συνέχεια αυτού, θα μπορούσε κανείς να πει ότι:

“Στους αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας, τα αυτοκίνητα με μικρούς κινητήρες έχουν μειωμένες πιθανότητες διάκρισης απέναντι στα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες”

ή

“Στους αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας, τα αυτοκίνητα χωρίς Full Hydro έχουν μειωμένες πιθανότητες διάκρισης απέναντι στα αυτοκίνητα με Full Hydro”

ή

“Στους αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας, τα αυτοκίνητα με μικρό μεταξόνιο έχουν μειωμένες πιθανότητες διάκρισης απέναντι στα αυτοκίνητα με μεγάλο μεταξόνιο”


ή

“Στους αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας, τα βαριά αυτοκίνητα με έχουν μειωμένες πιθανότητες διάκρισης απέναντι στα ελαφριά αυτοκίνητα”

Όλοι όσοι έχουν τρέξει μερικά χρόνια σε τέτοιους αγώνες ξέρουν πολύ καλά ότι όλες αυτές οι προτάσεις που προανέφερα ισχύουν κατά περίσταση. Τουλάχιστον τόσο, όσο και η αρχική πρόταση για τα μικρά και μεγάλα ελαστικά! Αν λοιπόν δεχόμαστε κατά συνθήκην την πρώτη σαν αξίωμα, οφείλουμε το ίδιο να κάνουμε και για τις επόμενες.

Προκύπτουν λοιπόν δύο ερωτήματα:

1.
Τι θα πρέπει να κάνουμε για όλα τα παραπάνω? Να χωρίσουμε τα αγωνιστικά σε 100 κατηργορίες?

2.
Τι θεωρεί ο καθένας ως “μεγάλα ελαστικά” - “μεγάλο κινητήρα” - “μεγάλο μεταξόνιο” - “μεγάλο βάρος” κλπ κλπ και πως θα το ορίσει αυτό η Επιτροπή?

Πρόταση:

Η σκέψη μου είναι, αντί για μικρή & μεγάλη κατηγορία, να γίνουν δύο κλάσεις: Η Limited και η Open. Στη Limited θα ισχύουν σαφείς περιορισμοί στις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος όσον αφορά στη διάμετρο των ελαστικών, στο μεταξόνιο, στον κυβισμό του κινητήρα (με συντελεστή υπερυμπίεσης ή χωρίς), στο ελάχιστο “βάρος αγώνα” , στο σύστημα διεύθυνσης κλπ, οι οποίοι θα πρέπει να αναγράφονται πεντακάθαρα στον Τ.Κ. και στο Δελτίο του κάθε αυτοκινήτου. Σε αντίστοιχα πρωταθλήματα του εξωτερικού (βλέπετε π.χ. κανονισμους US αλλά και Ultra4 Europe) ορίζονται περιορισμοί ακόμη και για την διαδρομή των αμορτισέρ, την διάμετρο τους, το πέλμα των ελαστικών, την 4διέυθυνση, την δυνατότητα τοποθέτησης διπλών αμορτισέρ ανά τροχό και σε άλλα.

Στην Open δεν θα υπάρχει κανένας περιορισμός (εννοείται ότι δεν αναφέρομαι σε θέματα ασφαλείας ή νομιμότητας του J εδώ – μην ξεχνάμε πως είναι Επ.Περιπέτειας και όχι Trial).

Τόσο απλά. Και φυσικά, ξεχωριστοί βαθμοί και Έπαθλα ανά κατηγορία. Από το 2015 και μετά φυσικά. Το Έπαθλο του '14 έχει ήδη προκυρηχθεί και ξεκινήσει χωρίς κατηγορίες. Απλώς το WT στην Πάτρα είναι κάτι σαν πείραμα θεωρώ, για να φανεί πως θα δουλέψει το θέμα των κατηγοριών.

Αλλιώς, ας ισχύσει το status που συναντάμε στους αγώνες της Αν.Ευρώπης όπως ήταν π.χ. στο Transylvania ή όπως είναι στο Croatia, όπου οι προδιαγραφές των οχημάτων είναι σε μεγάλο θαβμό ελεύθερες (δείτε σχετικους κανονισμούς) και υπάρχουν κατηγορίες hobby & extreme. Οι διαφορετικές κατηγορίες όμως εκεί, κάνουν και διαφορετικές διαδρομές.

Τέλος, θα μπορούσαν όλες οι αποφάσεις της επιτροπής, πριν ισχύσουν, να τεθούν προς ψήφιση από εμάς τους αγωνιζόμενους. Δικαίωμα ψήφου μπορεί να έχει όποιος οδηγός ή συνοδηγός έχει λάβει μέρος σε 5 τουλάχιστον αγώνες του Επάθλου Περιπέτειας. Πρόταση κάνω. Το “5” μπορεί να είναι “3” ή “10”, σκεφτείτε το. Καλό θα είναι πάντως να τα ψηφίζαμε πριν ισχύσουν.

Αν θέλουμε οι “από πάνω” να μας αντιμετωπίζουν σοβαρά (εννοώ να αντιμετωπίζουν σοβαρά τους αγωνιζόμενους και τις διοργανώσεις αγώνων 4Χ4) τότε θα πρέπει πρώτα απ'όλα να είμαστε εμείς οι ίδιοι σοβαροί. Αν από την άλλη επικρατήσει πάλι το κλασσικό “ουφ τώρα, τι τα μπλέκουμε τα πράγματα, την πλάκα μας κάνουμε”, τότε δεν θα πρέπει να γκρινιάζουμε όταν οι "από πάνω" βλέπουν το 4Χ4 σαν το παραπαίδι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τους αγώνες του 4Χ4 σαν πλάκα μεταξύ φίλων και όχι σαν σοβαρούς αγώνες, όπως συχνά ακούω. Είναι στο χέρι μας να τους αναγκάσουμε να μας δουν σοβαρά. Και διάλογος = πολιτισμός, άρα το'χουμε αν θέλουμε. Αλλά πρέπει να το παλέψουμε λίγο. Στο κάτω – κάτω είναι το άθλημα που αγαπάμε και που με πολλές θυσίες ακόμα μερικοί το παλεύουμε.

Τα παραπάνω είναι σκέψεις και προτάσεις μου. Το βήμα φυσικά ανοιχτό σε όποιον θέλει να προσθέσει / διαφωνήσει / σχολιάσει / οτιδήποτε.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Τελευταία επεξεργασία από 1 και Mike Miskis, έχει επεξεργασθεί 0 φορά/ες συνολικά
samisnow
Δημοσιεύσεις: 580
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 15:34
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
CONTACT:

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό samisnow » Δευτ Μάιος 05, 2014 12:40

υπερβολικα καλη τοποθετηση σε ολα τα παραπανω και σαφως εχεις δικιο Μιχαλη σε ολα...
επαναφερω τον μοναδικο μου προβληματισμο οσον αφορα τι γινεται στην περιπτωση που οι συμμετοχες δεν βγαινουν για 2 κλασεις που νομιζω στην εποχη που ζουμε ειναι αυτονοητο οτι θα συμβει....

επισης κατα την αποψη μου οι αγωνες ειναι θεμα εξελιξης για τον οδηγο αλλα και για το αυτοκινητο...οποτε δεν μπορω να δεχτω οτι επειδη καποτε εφτιαξα ενα αυτοκινητο με ολα τα εξοδα που μπορει τοτε να εκανα πρεπει να παραμεινω και στασημος...κακο αυτο για την τσεπη και για πολλα αλλα που δεν ειναι εφυκτο να πω εδω μεσα αλλα καλος η κακος ετσι ειναι....σε ολους τους αγωνες.....και ολα αυτα τα λεω γιατι ειναι δυσκολος ο διαχωρισμος με τα παραπανω που εγραψε παραπανω ο Μιχαλης..
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
Άβαταρ μέλους
Mike Miskis
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2011 10:09

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό Mike Miskis » Δευτ Μάιος 05, 2014 12:43

samisnow έγραψε:υπερβολικα καλη τοποθετηση σε ολα τα παραπανω και σαφως εχεις δικιο Μιχαλη σε ολα...
επαναφερω τον μοναδικο μου προβληματισμο οσον αφορα τι γινεται στην περιπτωση που οι συμμετοχες δεν βγαινουν για 2 κλασεις που νομιζω στην εποχη που ζουμε ειναι αυτονοητο οτι θα συμβει....

επισης κατα την αποψη μου οι αγωνες ειναι θεμα εξελιξης για τον οδηγο αλλα και για το αυτοκινητο...οποτε δεν μπορω να δεχτω οτι επειδη καποτε εφτιαξα ενα αυτοκινητο με ολα τα εξοδα που μπορει τοτε να εκανα πρεπει να παραμεινω και στασημος...κακο αυτο για την τσεπη και για πολλα αλλα που δεν ειναι εφυκτο να πω εδω μεσα αλλα καλος η κακος ετσι ειναι....σε ολους τους αγωνες.....και ολα αυτα τα λεω γιατι ειναι δυσκολος ο διαχωρισμος με τα παραπανω που εγραψε παραπανω ο Μιχαλης..
Thanks Man :D Πιστεύω ότι αν φτιάξουμε τις κατηγορίες σωστά, θα τρίβουμε τα μάτια μας από το πόσες πολλές συμμετοχές θα έχουν οι αγώνες μας!
haskosktm
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 18:43

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό haskosktm » Δευτ Μάιος 05, 2014 14:23

Συνχαρητήρια φίλε!!!

Πολύ καλή και σωστή η τοποθετησή σου. Αν και δεν γράφω καθόλου σε φόρουμ, έννοιωσα την ανάγκη να γράψω και να συμφωνήσω μαζί σου.

Τα είπες πολύ ωραία!!!
Άβαταρ μέλους
Mike Miskis
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2011 10:09

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό Mike Miskis » Τρί Μάιος 06, 2014 08:59

haskosktm έγραψε:Συνχαρητήρια φίλε!!!

Πολύ καλή και σωστή η τοποθετησή σου. Αν και δεν γράφω καθόλου σε φόρουμ, έννοιωσα την ανάγκη να γράψω και να συμφωνήσω μαζί σου.

Τα είπες πολύ ωραία!!!
Κι' εγώ σπάνια γράφω φίλε. Συνήθως τα περισσότερα (κριτική, προτάσεις κλπ) γράφονται μετά από κάθε αγώνα. Αλλά το πριν είναι πιο σημαντικό από το μετά. Αν θέλουμε ο χώρος να έχει ξανά συμμετοχές, κόσμο, δημοσιότητα, δικαιοσύνη, γενικά αυτό που λέμε “υγεία”, πρέπει από κάπου να το ξεκινήσουμε. Γι'αυτό κατέθεσα λίγες δικές μου σκέψεις.
GENERAL LEE

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » Τρί Μάιος 06, 2014 11:17

Όπως βλέπεις Μιχάλη μου , το πρόβλημα με εμάς ειναι οτι πάντα έχουμε παράπονα , αλλα ποτε δεν έχουμε προτάσεις ! Δύσκολα κάποιος θα ασχοληθεί μέσα απο εδώ να γράψει κατι ....
Anyway ....
Εγω το πρόβλημα το βλέπω λιγάκι διαφορετικά ...
Κατ αρχας , τα παιδιά του σωλήνα μπήκαν στο παιχνίδι των αγώνων περιπέτειας για τα καλα , και πως να μην μπουν αφού δεν υπάρχει κάποιος άλλος αγώνας για αυτούς , και πως να μην μπουν αφού οι κανονισμοί ειναι 10 χρόνια πίσω και περιορισμοί για το τι αυτοκίνητα συμμετέχουν δεν υπάρχει .... εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι , το wt δεν ειναι trial ! Φτιάχτηκαν για τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα trophy και η νοοτροπία τους ειναι να κανεις χρήση όλων των μέσων recovery που διαθέτει το αυτοκίνητο για να διασχίσεις μια ειδική διαδρομή , ο συνοδηγός ειναι συνήθως έξω απο το αυτοκίνητο της για να καθοδηγεί ητε για να κάνει χρήση του εργάτη . Τα wt γίνονται πάντα σε φυσικό terrain που θα πει οτι εχεις να αντιμετωπίσεις και ταυτόχρονα να σεβαστείς την φύση !!!
Κατα την γνώμη μου λοιπόν , θα έπρεπε στους αγώνες trophy να υπάρχει περιορισμός φάρδους και κατα συνέπεια και ελαστικού !
Και τι θα γινει με τα παιδιά του σωλήνα ; Που θα παίζουν αυτοί ;
Αφού έγινε όπως διάλο έγινε τέλος πάντων , και αφού βλεψη για ανακαίνιση των trial δεν υπάρχει , δυο ειναι οι πιθανές λύσεις ...
1- τους αφήνεις όπως ειναι στο παιχνίδι .
Στα trophy δεν υπάρχει μεγάλο θέμα αφού το terrain ειναι μοιρασμένο και όπου ο μικρός θα δέσει για να ανεβεί και ο μεγάλος θα ανεβεί με την μια αντίστοιχα όπου ο μεγάλος θα σφηνωσει ο μικρός θα περάσει αλώβητος .
Στα wt θα πρέπει ο οργανωτής να μοιράζει σωστά τα εμπόδια και τις δυσκολίες , αν όλα τα εμπόδια , όπως γίνεται τελευταία , θέλουν μόνο δύναμη και λάστιχο τότε το παιχνίδι απέτυχε !!!!
Δύσκολη δουλειά για τους οργανωτές που μάλλον στο τέλος θα τα ακούνε κιόλας ...
2-Χωριζεις τα αυτοκίνητα σε κλασεις
Θεωρητικά λοιπόν θα έχουμε δυο πρωταθλήματα στο περιπέτειας , ενα junior κι ενα big tires and portal !
Ο κάθε νικητής της κάθε κατηγορίας παίρνει τους βαθμούς που του αντιστοιχούν και όλα καλα ... Δεν θεωρώ οτι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικά εμπόδια για τους δυο ...
Το πρόβλημα όμως εδώ ειναι οτι σίγουρα κάθε αγώνας δεν θα συμπληρώνει κατηγορία ! Σ αυτή την περίπτωση , η πρέπει να ρήξεις τους μεγάλους στους μικρούς και πάλι να θεωρήται άνισο το παιχνίδι η η κατηγορία που δεν συμπληρώνει να αγωνίζεται χωρίς να παίρνει βαθμούς ανεξάρτητα αποτελέσματος ....
Φαύλος κύκλος ....

Και ξανά λεω ....
Ρε σεις .... Φτιάξτε πάλι τα trial ... Χωρίς πασαλακια , όπισθεν και μαλακιες , κορδελιασμενα και χρονόμετρο μόνο με 3 κατηγορίες βάση ελαστικού ...φθηνός αγώνας που θα μαζέψει κόσμο και θα ικανοποιήσει τους πάντες !

:arrow:
GENERAL LEE

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » Τρί Μάιος 06, 2014 11:48

Ως αφορά τους τεχνικούς περιορισμούς που ανέφερεις Μιχάλη ... Υπερσυμπιεστες , άλογα , βάρος κτλ , μην ξεχνάς οτι μετά το τέλος κάθε αγώνα , θα πρέπει να γίνετε έλεγχος των αυτοκινήτων ! Που θα πει ωραία κερδίσες ... Φερτο τωρα να δούμε οτι ειναι συνομο και πάρτο πίσω σε κούτες να το δέσεις σπίτι σου !!!
Άβαταρ μέλους
Mike Miskis
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Παρ Σεπ 16, 2011 10:09

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό Mike Miskis » Τρί Μάιος 06, 2014 12:59

GENERAL LEE έγραψε:Ως αφορά τους τεχνικούς περιορισμούς που ανέφερεις Μιχάλη ... Υπερσυμπιεστες , άλογα , βάρος κτλ , μην ξεχνάς οτι μετά το τέλος κάθε αγώνα , θα πρέπει να γίνετε έλεγχος των αυτοκινήτων ! Που θα πει ωραία κερδίσες ... Φερτο τωρα να δούμε οτι ειναι συνομο και πάρτο πίσω σε κούτες να το δέσεις σπίτι σου !!!
Άρη, καλημέρα :D Κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά εξακριβώνονται εύκολα μέσα σε δευτερόλεπτα, με ένα μέτρο και τέσσερις ζυγαριές τροχών. Άλλα πάλι εξακριβώνονται πολύ πιο δύσκολα, όπως σωστά γράφεις.

Το θέμα είναι κατά τη γνώμη μου να ψάξουμε ποιό είναι το "ανώτερο εφικτό σημείο" για τους δικούς μας θεσμούς. Από τον "σχεδόν πάτο” που είμαστε τώρα, μέχρι την κορυφή που είναι οι διεθνείς θεσμοί σαν το KOH, το U4E κλπ. Ίσως δεν μπορούμε να πιάσουμε την κορυφή. Σίγουρα όμως μπορούμε να ξεφύγουμε από τον πάτο!

Όσο πιο ψηλά τοποθετήσουμε τους εαυτούς μας, τόσο περισσότερο δημοφιλές θα γίνει το άθλημα, τόσο στους αγωνιζόμενους όσο και στον κόσμο.
samisnow
Δημοσιεύσεις: 580
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 15:34
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
CONTACT:

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό samisnow » Τρί Μάιος 06, 2014 13:34

Mike Miskis έγραψε:
GENERAL LEE έγραψε:Ως αφορά τους τεχνικούς περιορισμούς που ανέφερεις Μιχάλη ... Υπερσυμπιεστες , άλογα , βάρος κτλ , μην ξεχνάς οτι μετά το τέλος κάθε αγώνα , θα πρέπει να γίνετε έλεγχος των αυτοκινήτων ! Που θα πει ωραία κερδίσες ... Φερτο τωρα να δούμε οτι ειναι συνομο και πάρτο πίσω σε κούτες να το δέσεις σπίτι σου !!!
Άρη, καλημέρα :D Κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά εξακριβώνονται εύκολα μέσα σε δευτερόλεπτα, με ένα μέτρο και τέσσερις ζυγαριές τροχών. Άλλα πάλι εξακριβώνονται πολύ πιο δύσκολα, όπως σωστά γράφεις.

Το θέμα είναι κατά τη γνώμη μου να ψάξουμε ποιό είναι το "ανώτερο εφικτό σημείο" για τους δικούς μας θεσμούς. Από τον "σχεδόν πάτο” που είμαστε τώρα, μέχρι την κορυφή που είναι οι διεθνείς θεσμοί σαν το KOH, το U4E κλπ. Ίσως δεν μπορούμε να πιάσουμε την κορυφή. Σίγουρα όμως μπορούμε να ξεφύγουμε από τον πάτο!

Όσο πιο ψηλά τοποθετήσουμε τους εαυτούς μας, τόσο περισσότερο δημοφιλές θα γίνει το άθλημα, τόσο στους αγωνιζόμενους όσο και στον κόσμο.
τους τοποθετούμε.....ο κάθε ενας μας θελει το πρωταθλημα όπως εκεινος νομιζει....όπως καποιος μπορει να πει ότι εγω εφτιαξα ένα αμαξι για trophy και είναι στα μετρα που καναμε καποτε trophy ετσι μπορω και γω να πω εκανα ένα αμαξι που θεωρω ότι μπορω να τρεξω σε ολους του είδους αγωνες φυσικα με τα τεχνικα και ασφαλειας μετρα....το αν φοραω 44αρια και ο αρης 35αρια ποσος με ενδιαφερει....δεν είναι όμως ετσι....γι αυτό λοιπον τοποθετω τον εαυτο μου ψιλα και λεω ότι ο κοντος ψηλωνει...ο ψηλος δεν κοντενει....να κανουμε τους αγωνες από 40 και πανω να τελειώνουμε...με εχετε ζαλισει...ωωωωωωωωω :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
GENERAL LEE

Re: Διαχωρισμός σε κατηγορίες - Έπαθλο Περιπέτειας

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » Τρί Μάιος 06, 2014 13:50

Τα πράγματα ειναι απο απλά ως πολυ σύνθετα ...
Το J ας πούμε , που μας έχει δωθει ως μπούσουλας για να φτιάξουμε τα αυτοκίνητα μας . Το J ειναι δανεισμενο απο τα rally και ειναι δανεισμενο απο εκεί γιατι υπάρχουν κάποιες δοκισμενες και ταυτόχρονα πιστοποιημένες λύσεις , λόγου χαρην , για τα roll cage . Ποιος μπορεί να πιστοποιήσει οτι το κάθε cage απο αυτά που φοράνε τα αμάξια μας θα μας προστατεύσει σε μια δύσκολη ; Τι σχέση έχει ενα σωληνοτο με αυτά που αναφέρει το J ? ποιος μπορεί να πιστοποιήσει οτι αυτό το σωληνοτο πράμα , δεν θα διαλύσει σε μια τούμπα ; Ποιος υπογράφει για την ασφάλεια του μαλακα που θέλει να τρέξει με αυτό που έφτιαξε στο κήπο του ;
Ο δικαστής μιλάει μόνο με χαρτιά ... Ποιος υπόγραψε ; Αυτός ! Ήταν το πράμα συνομο με τους κανονισμούς ; Όχι ! Ένοχος κύριε παπάρα ! Μέσα !!!!
Στην αμερικη και την Αυστραλία τα πράγματα ειναι ποιο απλά αφού ο κανονισμός λέει το εξής :
Το αυτοκίνητο πρέπει να φέρει roll cage το οποίο θα προστατεύει το οδηγό απο ανατροπή κτλ . ΔΕΝ είμαστε ειδικοί ώστε να μπορούμε να πιστοποιησουμε κάθε κατασκευή ! Για πιστοποιηθεί μια κατασκευή θα πρέπει πρώτα να την καταστρέψουμε ώστε να δούμε τις ανοχές της με 50 διαφορετικούς τρόπους . Υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές τις οποίες και θα ελέγξουμε όπως , τον τύπο της σωλήνας , την ποιότητα των καμπων , την ποιότητα των κολλησεων . Υπάρχει και ένας μπούσουλας που λέει απο τι αποτελείτε ενα cage και που πρέπει να στηριχτεί .
Την ευθύνη για την ασφάλεια και την ορθότητα της κάθε κατασκευής την φέρει αποκλειστικά και μόνο ο οδηγός του αυτοκινήτου ! Εμείς μπορούμε μόνο να αποτρέψουμε τα χειρότερα αλλα όχι να εγγυηθουμε για την κατασκευή σας !!! :idea:

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες