Page 5 of 5

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Tue Jun 11, 2013 13:15
by κυριακος αθανασιου
samisnow wrote:
εμενα που δεν εχει κορνα το δικο μου?δεν μπορς να τρεχω? :cry: :cry: :cry:
εγω οταν ειχα δει το αμαξι σου στο παρκινγκ δεν ειχε ουτε τιμονι....
δεν ξερω τι παιζει με εσενα κυριε ψιστακη... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Tue Jun 11, 2013 21:20
by Elouros
Γιαννης.

Ουτε μπλεξημο ουτε χαλασματα οχηματων.
Απλα κανονες των δικων μας αγωνων, απο ανθρωπους που γνωριζουν,
περνοντας καποια στηχεια απο αλλους που τα καναν πριν απο εμας.
Τα μεγαλα οχηματα στην Ελλαδα εχουν τους Dana, αρα περιοπου 2,5m φαρδος.
Το διατηρουμε αλλα δεν πιστευω οτι τετοιο οχημα μπορει να δεθει και να ειναι ασφαλες
με λιγοτερα απο 60m φ48 σωληνα που θα καταληξει πανω απο 2t.
Σαμι φ38 π.χ γιατι νομιζω οτι ειναι ενταξη.(Αυτα οχι απο εμενα αλλα απο μηχανολογους ενοηται).

Ενα λογικο πλεσειο δηλαδη που ειναι standar και ο καθενας θα τρεξει με οτι μπορει και νομιζει μετα.
Αν τα 44αρια περναν παντου θα καταληξουμε ολοι σε αυτα καποτε.
Οχι ομως κατηγοριες γιατι δεν θα οδηγουμε καθολου μετα και θα λιγοστεψουμε πολυ.

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Wed Jun 12, 2013 01:06
by DPDC Off Road Videos
Ας το δούμε και από την πλευρά του θεάματος...
1) Μια τροποποίηση των αγώνων Trial σύμφωνα με τις προτάσεις του Άρη, πράγματι θα απελευθέρωνε το είδος των αγώνων:
-Δίνοντας την ευκαιρία στον οδηγό να ξεκαβλ@σει αξιοποιώντας σαφώς σε μεγαλύτερο βαθμό τις δυνατότητες του οχήματός του, αλλά και αναδεικνύοντας τις οδηγικές του ικανότητες.
- Προσφέροντας περισσότερο θέαμα για τους θεατές, συνεπώς προσελκύοντας και περισσότερο κόσμο. Άλλωστε το γεγονός ότι οι αγώνες Trial είναι μονοήμεροι και διεξάγονται Κυριακή σε σημεία που συνήθως είναι εύκολα προσβάσιμα για το ευρύ κοινό, έχει σαν αποτέλεσμα την μεγάλη προσέλευση θεατών.

Μην ξεχνάμε ότι για να εξελιχθεί ένα άθλημα χρειάζεται οπωσδήποτε την ύπαρξη θεατών, κοινού, που με τη σειρά του θα προσελκύσει χορηγούς, διαφημιζόμενους και τελικά κίνηση στην αγορά.

Με λίγα λόγια trial με εμπόδια τύπου WT (κίνηση σε οριοθετημένη διαδρομή, με χρονόμετρο, ΧΩΡΙΣ εργάτη) και κατηγορίες με βάσει το μέγεθος ελαστικού (π.χ. μέχρι 35", 35"+). Απλά χωρίς μπερδέματα.

2) Όσον αφορά τα WT, δεν βλέπω τον λόγο για υποκατηγορίες. Οι συνθήκες σε ένα WT δεν είναι ποτέ ίδιες και μπορεί να υπάρχουν πλεονεκτήματα ή και μειονεκτήματα για το κάθε αυτοκίνητο. Θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης για κάθε ομάδα όχι μόνο στο μηχανοκίνητο κομμάτι (ναι ένας καλός και γρήγορος εργάτης είναι πλεονέκτημα, αλλά όποιος θέλει αγοράζει έναν, δεν απαγορεύεται), αλλά ΚΑΙ στο ανθρώπινο παράγοντα. Γιατί το σχοινί του εργάτη δεν θα πάει μόνο του να δεθεί εκει πάνω και μια καλή συνεργασία οδηγού - συνοδηγού θα εξοικονομήσει πάρα πολύ χρόνο για την ομάδα.
Σκεφτείτε το, πόσοι απο σας που τρέχετε, έχετε αθλητική παιδεία; Πόσοι την προηγούμενη του αγώνα θα κοιμηθείτε νωρίς, και πόσοι συνοδηγοί θα φροντίσετε την φυσική σας κατάσταση όλο το διάστημα της προετοιμασίας; Πόσοι πριν την εκκίνηση θα έχετε κάνει ζέσταμα και πόσοι συνοδηγοί γνωρίζετε τις πραγματικές δυνατότητες του οδηγού και του αυτοκινήτου;
Θέλω λοιπόν να πώ, οτι ένας αγώνας δεν κρίνεται μόνο από από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αλλά σε μεγάλο βαθμό και από τη συνοχή και τη σύμπνοια της ομάδας...

3) Νέα κατηγορία αγώνων για σωληνωτά. Επιτέλους αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να συναγωνιστούν στο επίπεδό τους, προσφέροντας θέαμα σε όλους εμάς και δίνοντας στους οδηγούς τους τη δυνατότητα να συναγωνιστούν όπως πρέπει!
Ακόμη και αν αυτό θα ήταν ένας ή δύο αγώνες το χρόνο.

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Wed Jun 12, 2013 02:13
by sonixthessaloniki
elouros το θεμα παει παρα πολυ μακρυα....
ολοι ξερουμε το τι και το πως....
τζενεραλ εγω πρωτου γραψω ειπα οτι δεν θα βγει πουθενα...
και ετσι θα γινει!!
καλη συνεχεια στο θεμα λοιπον.......

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sat Sep 28, 2013 23:28
by ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ
να πω και εγω την γνωμη μου αν και ωπος ειπε και ο τολης δεν θα βγει πουθενα.καταρχην να μας πει καποιος υπευθηνα τι ακριβως πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο για το θεμα ασφαλειας και αυτο να ειναι οκ για ολους τους αγωνες θελει αυτα για trial αυτα για wt και αυτα για trophy και οκαθενας διαλεγει τους αγωνες του,και οχι σε καθε αγωνα ο καθε αλυταρχης να ζηταει οτι θελει και μετα να μην το θελει.....
αρη συμφωνο με τις κατηγοριες που λες αλλα ας μην το μπλεξουμε πολυ θα προτεινα μονο το υψος του ελαστικου πχ 35''

καποιος ποιο πανω ανεφερε για τον αγωνα στην πατρα για τον φελωνη .που θα ηταν ο φελωνης αν δεν ειχε την ποινη της κορδελας για δειτε λιγο τους χρονους και μετα τα λεμε.

στο θεμα της ασφαλειας δεν νομιζω να φερει κανενας αντιρηση αλλα να ειναι ξεκαθαρος για να ξερει ο καθε ενας μεχρι που αντεχει η τσεπη του.

πιστευω οτι ποιο πολλες θα ειναι οι συμμετοχες αν χωριστουν κατηγοριες και οχι ποιο λιγες.

φιλικα απο γιαννενα.