Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

GENERAL LEE

Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Τι 26 τι 30 τι 35 !!!
Αφήστε ελεύθερες τις συμμετοχές να έρθει ο κόσμος να χαρεί βρε σεις !!!
3 παράλληλες ειδικές και χίλιοι καλοί χωράνε , όλοι θα βοηθήσουμε αν μας χρειαστείτε :idea:

Μια άλλη καλή ιδέα είναι να χωρίσετε τον αγώνα σε δυο κατηγορίες ! σωληνωτά και πάνω από 40 ίντσες λάστιχο η μια και όλοι οι υπόλοιποι στην άλλη !!!
Οι συμμετοχές που έχετε μέχρι στιγμής δείχνουν ότι και αυτό είναι εφικτό !!! :roll:
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by friar »

Κάτσε καλά....
4.4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε μία ενιαία κατηγορία.
αλλά αν το περάσουν στον ειδικό κανονισμό....... :roll: ;)
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Τα πάντα γίνονται αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση ... τα trial πέθαναν ή αν θες κούρασαν με αυτά τα πασαλάκια και την αναξιόπιστη ποινολόγηση ... ο λαός θέλει χρονόμετρο !!! όλα τα αγωνιστικά πλέων έχουν ένα υποτυπώδες roll cage οπότε οι φοβίες παλαιοτέρων εποχών έχουν ξεπεραστεί ! μια τούμπα όλα τα αγωνιστικά την αντέχουν !
Προσωπικά φαντάζομαι διαφορετικά την εξέλιξη των Trial !!! Τι θα έλεγες αν κάθε ειδική ήταν κορδελιασμένη όχι στα 3 μέτρα αλλά στα 4 ή και στα 5 , χρονόμετρο , αλλά supertrial , και όποιος πατήσει κορδέλα να είναι εκτός ? Όχι συνοδηγός όχι εργάτες ! ελεύθερες όπισθεν και μόνος περιορισμός ο μάξιμουμ χρόνος !
Να το πάμε παρακάτω ? ένα μέτρο από τις κορδέλες δεύτερο κορδέλιασμα που θα δημιουργεί διάδρομο για τους κριτές και μόνο !
Χωρίστε επιτέλους και τα αυτοκίνητα βάση διάστασης ελαστικού ή portal σε δυο κατηγορίες μια μέχρι 35 ή 37 και μια όλα τα μεγαλύτερα ! όλες οι άλλες μετατροπές ελεύθερες !
Αφήστε τα j και τα υπόλοιπα χαζά και ορίστε κάποιον υπεύθυνο να ελέγξει υπεύθυνα τα cage των αγωνιστικών και να τους βγάλει μια ταυτότητα για να μην έχουμε τα : ο Μανιάτης με έκοψε ( γαμώ το &^%&^&* της %%$$#@%$# ) αλλά ο Παναγιώτης στον προηγούμενο αγώνα με πέρασε !
Εμείς κάνουμε το παιχνίδι Στάθη και νομίζω ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να ζητήσουμε το πως θέλουμε να παίζουμε ... :twisted: :twisted: :twisted:



---------------------------
(Αν νομίζεις οτι γαμ..με την ενότητα του αγώνα μετέφερε την συζήτηση αλλού κύριε adminατορα ! )
οπερ και εγενετο admin.
---------------------------
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by AGGELOSK »

Χρονόμετρο !! καλό είναι… και ένας τρόπος να ανταγωνίζεσαι ,άλλα στα wt σε ορισμένες περιπτώσεις μετραει περισσότερο ο εργάτης παρά αν το πλήρωμα συνεννοείται αν ο οδηγός πάει το όχημα αν ο συνοδηγός καθοδηγεί τον οδηγό αν έχουν προετοιμάσει το όχημα σωστά αν το όχημα έχει δυνατότητες ,αν ,αν …μπορώ να αναφέρω αρκετά . (καταντήσαμε να συζητάμε περισσότερο για τους εργάτες παρά για τα οχήματα)
Εκεί θέλει μια βελτίωση to WT και στις κατηγορίες που συμφωνώ μαζί σου απόλυτα και όλοι καταλαβαίνουμε τους λόγους που το προτείνεις.
Τραιαλ , πάλι συμφωνώ με τον GENERAL , με μικρές αλλαγές στον τρόπο των ποινών είναι ένας τύπος αγώνα θεαματικότατος. Τους κανονισμούς να μην τους αλλάζει η κάθε λέσχη σε κάθε αγώνα, όσο πιο απλά τόσο πιο καλά..
Κανονισμοί ασφαλείας εδώ δεν συμφωνώ ..
Όπως όλοι οι αγωνιζόμενοι σε άλλους χώρους του μηχανοκίνητου αθλητισμού τους τηρούν , εμείς για δεν μπορούμε???!!!
Με αλλαγές βέβαια σε βάθος χρόνου όλα έρχονται στο σημείο που χρειάζεται για να είμαστε ασφαλής και κατά γράμμα του κανονισμού. Να μη χρειάζεται όμως σε 2 μήνες να χαλάσουμε ένα αμάξι λεφτά για να είμαστε σύμφωνα με τον κανονισμό που δεν ξέρουμε αν αλλάξει του χρόνου!!!, η αν τηρείτε ρε αδελφέ στην τελική.
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Παρένθεση ...
το δικό μου αυτοκίνητο είναι σύμφωνο με τούς κανόνες κατασκευής βάση j αλλά δεν είναι πιστοποιημένο !!! ( ακόμη )
τι γίνετε με τις παλιότερες κατασκευές όμως ? Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε από κάπου ? Αν το κάθε αυτοκίνητο είχε ταυτότητα ο κάθε ένας θα ήξερε τι πρέπει να βελτιώσει ή να αλλάξει :idea:
Άγγελε είμαι απόλυτα σύμφωνος με την άποψη σου περί κανονισμών ασφαλείας αλλά κάπως πρέπει να αρχίσουμε ....
Το να αλλάξει το παιχνίδι στα Trial και να γίνετε διαφορετικά είναι απόλυτα εφικτό !!!
Elouros
Posts: 48
Joined: Tue Dec 07, 2010 22:06

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by Elouros »

Ελευθερος αριθμος συμετοχων ενοηται!!!!!
Ο κανονισμος της FIA κατατασει τα οχηματα βαση κυβισμου-βαρους-υψους ελαστηκου. ΣΩΣΤΟ!
Π.χ 1,6-2.0 cc minimum βαρος 1350kg maximum 76cm ελαστηκο.
Αυτοι που τα θεσπισαν αυτα προφανος ειχαν κατα νου να εξισωσουν τις διαφορες των οχηματων. ΛΟΓΙΚΟ!

Απλα χωρις φασαριες και εγωισμους αν καθε αγωνα διορθωνεται κατι θα γινουν ολα.
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by georgexj »

Αρη σωστα εκανες κ ανοιξες τετοια ενοτητα κ σωστα εκανες κ λες την αποψη σου που βρισκω οτι εχουμε τις ιδιες απορειες κ αποψεις.αλλα γιατι πιστευω οτι δεν προκειται να βγει ακρη?? :lol: :lol: :lol: :lol:
οπως κ ο αγγελος πιο πανω που ειπε το πιο σωστο.οτι εχουμε φτασει στο σημειο να μην κοιταμε να βελτιωσουμε το αυτοκινητο να μην κοιταμε να συνεργαστουμε οδηγος κ συνοδηγς κτλ κτλ κτλ αλλα το μονο που κοιταμε ειναι να βαλουμε εναν καλο εργατη για να μην χανουμε χρονο στα εμποδια κ να βγαινουμε πιο ευκολα!!!

οπως επισης μια αποψη δικια μου ειναι φτιαχτε τον αγωνα φτιαχτε τις πιστες φτιαχτε τις κατηγοριες των αυτοκινητων(οπως ειπε ο αρης)αλλα σε βαθμο που τα αυτοκινητα κ το πληρωμα να μπορουνε να συμμετασχουν ενεργα κ οχι ο εργατης κ οποιος δεν βγαινει ας βαλει τον εργατη του κ ας παρει την ποινη του!!γιατι τελικα θα φτασουμε στο σημειο να κανουμε οχι κατηγοριες με αυτοκινητα αλλα κατηγοριες με εργατες!!!εγω ετσι το βλεπω!!! ;) ;) ;)

αυτα κ παντα φιλικα!!! :D :D :D
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Παιδιά ...
Εγώ γράφω την άποψη μου βάση των σημερινών δεδομένων και πιστεύω οτι :
α) ο τρόπος για να βελτιώσουμε τα WT είναι να δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη κατηγορία , σε όποιον αγώνα αυτό είναι δυνατόν βάση των συμμετοχών , βάση διαμέτρου ελαστικού η portal άξονα .
b) να αναγεννήσουμε τα trial αφήνοντας ελεύθερες όλες της μετατροπές , διαχωρισμός κατηγορίας ο ίδιος με τα WT και τέλος να ξεφύγουμε από την πεπατημένη , πασσαλάκια όπισθεν και λοιπά .... χρονόμετρο , μην πατήσεις της κορδέλες και όσο μακριά φτάσεις στο χρόνο που σου δίνετε !
c) να βρεθεί ένας τρόπος ώστε όλα τα αυτοκίνητα να γίνουν πλέων σύννομα με τον κανονισμό έστω και σε βάθος χρόνου ! μια ανοχή της ομοσπονδίας στις κατασκευές που τρέχουν στους αγώνες μας χωρίς θυσίες στην ασφάλεια μας φυσικά !

Υπόσχομαι προσωπικά ότι θα ενημερώσω την επιτροπή να είναι online για αυτά που γράφονται και ότι δεν θα γίνει απλά μια συζήτηση μεταξύ μας ! :!:
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial ! :!:
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by Φωτης ranger »

γεια σε ολους. :D

χωρις να ειμαι αγωνιζομενος
ας μου επιτρεψετε να πω και εγω την γνωμη μου..
σαςν θεατης και σαν μελος λεσχης 4χ4.

ο διαχωρισμος οχηματων
συμφωνα με την διασταση ελαστικων τους μου φενεται πολυ λογικο!.+1000 ;)

τωρα τα υπολοιπα ..δηλ σωληνωτα πλαισια η portal αξονες πιστευω να συζητηθει
πιο κατω στο θεμα. :roll: :roll:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

φιλικα. :!: :!:
και φιλακια!!!!!!!! :lol: :lol:
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”