Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

User avatar
sonixthessaloniki
Posts: 75
Joined: Mon Mar 19, 2012 12:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by sonixthessaloniki »

Πολυ καλο το θεμα που ανοιξατε αν και δεν θα βγει πουθενα νομιζω.....τεσπα
θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!! :)

φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis
..:: Τeam Spider Thessaloniki ::..
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by AGGELOSK »

GENERAL LEE wrote:Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial ! :!:
Wt , trophy και εργατης πανε μαζι και είναι μια σημαντικη συνισταμενη του αγωνα σιγουρα.
Στη περιπτωση όμως που η οργανωση του εκαστοτε αγωνα εχει χαραξι
ετσι την διαδρομη ώστε να συμβαινει αυτό. Διαφορετικα υπαρχει περιπτωση
να διαγωνιζονται μονο οι εργατες.
sonixthessaloniki wrote:Πολυ καλο το θεμα που ανοιξατε αν και δεν θα βγει πουθενα νομιζω.....τεσπα
θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!! :)

φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis
Πια αυτοκίνητα εννοούμε σωληνωτά ??
Από αυτά που τρέχουν στα wt τα προηγούμενα χρόνια και φέτος στην Πάτρα
,πόσα δεν έχουν καθόλου καμπίνα ? είτε είναι υποτυπώδες είτε δεν υπάρχει ,
αυτά θεωρούνται η όχι σωληνωτά?
Απορια????
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Ο ορισμός σωληνωτό δεν είναι ικανό μέτρο σύγκρισης !
και το δικό μου αυτοκίνητο μπορεί να θεωρηθεί σωληνωτό αφού το σασί έχει κοπεί , αντικατασταθεί και ενισχυθεί όπου αυτό έχει μείνει από σωλήνα μα δεν έχει καμιά σχέση με το αυτοκίνητο , ασ πούμε , του Ψιστάκη !
Το μέτρο είναι τα λάστιχα !

Φυσικά παίζει πάντα ρόλο η ιπποδύναμη , το βάρος , το μεταξόνιο αλλά νομίζω ότι το μπλέκουμε πολύ ...
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

AGGELOSK wrote:
GENERAL LEE wrote:Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial ! :!:
Wt , trophy και εργατης πανε μαζι και είναι μια σημαντικη συνισταμενη του αγωνα σιγουρα.
Στη περιπτωση όμως που η οργανωση του εκαστοτε αγωνα εχει χαραξι
ετσι την διαδρομη ώστε να συμβαινει αυτό. Διαφορετικα υπαρχει περιπτωση
να διαγωνιζονται μονο οι εργατες.

?
Φυσικά και αυτό μπορεί να παίξει , φαντάσου όμως ότι κάποιος έχει έναν πολύ γρήγορο εργάτη και αφού κάνει δυο τρεις προσπάθειες τελικά τον χρησιμοποιεί για να ανέβει γρήγορα και κάποιος άλλος με έναν συμβατικό εργάτη δένει κατ ευθείαν χωρίς καμιά προσπάθεια ! ποιος λες ότι έκανε καλύτερο χρόνο τελικά ???
Όλα είναι θέμα συνάρτησης αυτοκινήτου και πληρώματος , τα WT δεν είναι Trial !!!
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by AGGELOSK »

Αρη δηλαδη αμα του βαλεις 44" λαστιχα θασαστε το ιδιο με το ψιστακη??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
πλακα κανω..
Δεν τα μπερδευουμε συζηταμε , ενα πολυ σημαντικο θεμα που ανοιξες και κατα τη γνωμη μου
πρεπει να ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΥ . κατι θα βγει..
Σιγουρα ειναι ετσι οπως το λες αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα
πλεον και στο wt οπως ειδα στην πατρα μπορεις και να τα πεις και σωληνωτα ετσι δεν ειναι?
οταν δεν εχει τζαμια μπαμπριζ καμπινα πορτες κ.τ.λ. τι ειναι??!!!
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

AGGELOSK wrote:Αρη δηλαδη αμα του βαλεις 44" λαστιχα θασαστε το ιδιο με το ψιστακη??? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
πλακα κανω..
Δεν τα μπερδευουμε συζηταμε , ενα πολυ σημαντικο θεμα που ανοιξες και κατα τη γνωμη μου
πρεπει να ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΠΟΛΥ . κατι θα βγει..
Σιγουρα ειναι ετσι οπως το λες αλλα αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα
πλεον και στο wt οπως ειδα στην πατρα μπορεις και να τα πεις και σωληνωτα ετσι δεν ειναι?
οταν δεν εχει τζαμια μπαμπριζ καμπινα πορτες κ.τ.λ. τι ειναι??!!!
Φυσικά δεν θα είναι Το ίδιο ! θα είναι πολύ καλύτερο από του Ψιστάκη !!! :lol: :lol: :lol:

Μεγάλα λάστιχα θα πει μεγάλο μοτέρ , μεγάλοι άξονες και φυσικά μεγαλύτερο βάρος !!!

Το να τρέξεις ένα trophy με ένα αυτοκίνητο τόσο φαρδύ , τόσο μακρύ , τόσο βαρύ και το πλήρωμα τόσο εκτεθειμένο σε κλαριά και νερό μάλλον θεωρείται ηρωική κίνηση !!! :o
Λάβε ακόμη υπόψιν ότι οι τροφαδες κουβαλάνε στα αμάξια τους αρκετά ανταλλακτικά και εργαλεία για τυχών επισκευές και τα ρεζερβουάρ τους είναι τέτοια ώστε να μπορούν να αγωνιστούν από το πρωί ως το απόγευμα χωρίς ανεφοδιασμό , άρα μιλάμε για τελείως διαφορετική νοοτροποία κατασκευής των οχημάτων !

Πέρσι στα Γρεβενά έσπασα μπαλάκι τιμονιού δεξιά μέσα στην ειδική ... το άλλαξα επί τόπου μέσα στο εμπόδιο και συνέχισα ..
Φέτος στην Πάτρα έσπασα έναν longfield τον είχα μέσα στο αυτοκίνητο καθώς και τα εργαλεία να τον αλλάξω , δεν πήρα ούτε λεπτό καπέλο αφού πρόλαβα και μπήκα επισκευασμένος στο επόμενο εμπόδιο εντός χρόνου ...
Φαντάσου οτι τα περισσότερα πληρώματα που τρέχουν σε trophy έχουν τόσο οργανωμένη εργαλειοθήκη και την κουβαλάνε μαζί τους πάντα !!!
Last edited by GENERAL LEE on Sun Jun 09, 2013 19:49, edited 1 time in total.
User avatar
AGGELOSK
Posts: 336
Joined: Fri Feb 04, 2011 14:00

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by AGGELOSK »

χαχαχαχαχαχαχχαχα ..
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
:D :D :D :D :D :D :D :D
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

AGGELOSK wrote:χαχαχαχαχαχαχχαχα ..
ΨΙΣΤΑΚΗ ΤΡΕΕΕΕΜΜΕΕΕΕΕΕ... θα σε φαμε ζωντανο.
:D :D :D :D :D :D :D :D
Σκεψου το ενδεχομενο καποιος που εχει ενα ποοολυυυ γρηγορο εργατη
δεν προσπαθει καθολου . ποιος ο λογος ,τι τον αποτρεπει , τι συναγωνιζεται ???
Πολύ γρήγορος εργάτης σημαίνει πολύ εύκολο κόψιμο του σχοινιού !!!
Ο εργάτης δεν θέλει κόπο ! θέλει τρόπο !!! :lol: :lol: :lol:
GEORGE ANTHIS
Posts: 50
Joined: Thu Nov 05, 2009 21:54

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GEORGE ANTHIS »

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ. ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ.ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ
GEORGE ANTHIS TUNING
GENERAL LEE

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Post by GENERAL LEE »

Όσο ποιο απλά τόσο ποιο καλά !
Ξαναλέω και επιμένω , τέλος τα πασαλάκια και οι όπισθεν στα trial ! κορδέλιασμα και χρόνος ! όποιος φτάσει ποιο μακριά κερδίζει , είναι ο μόνος τρόπος να αναδειχτούν τα σωληνωτά και να προσφέρουν θέαμα !

Τώρα ..για τα WT αν οι συμμετοχές έχουν πάνω από 5 αυτοκίνητα μεγαλης κατηγορίας ας κάνουμε δυο κατηγορίες στα τα ίδια εμπόδια !
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”