Page 1 of 5

Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sat Jun 08, 2013 22:12
by GENERAL LEE
Τι 26 τι 30 τι 35 !!!
Αφήστε ελεύθερες τις συμμετοχές να έρθει ο κόσμος να χαρεί βρε σεις !!!
3 παράλληλες ειδικές και χίλιοι καλοί χωράνε , όλοι θα βοηθήσουμε αν μας χρειαστείτε :idea:

Μια άλλη καλή ιδέα είναι να χωρίσετε τον αγώνα σε δυο κατηγορίες ! σωληνωτά και πάνω από 40 ίντσες λάστιχο η μια και όλοι οι υπόλοιποι στην άλλη !!!
Οι συμμετοχές που έχετε μέχρι στιγμής δείχνουν ότι και αυτό είναι εφικτό !!! :roll:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sat Jun 08, 2013 22:41
by friar
Κάτσε καλά....
4.4 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε μία ενιαία κατηγορία.
αλλά αν το περάσουν στον ειδικό κανονισμό....... :roll: ;)

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sat Jun 08, 2013 23:37
by GENERAL LEE
Τα πάντα γίνονται αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση ... τα trial πέθαναν ή αν θες κούρασαν με αυτά τα πασαλάκια και την αναξιόπιστη ποινολόγηση ... ο λαός θέλει χρονόμετρο !!! όλα τα αγωνιστικά πλέων έχουν ένα υποτυπώδες roll cage οπότε οι φοβίες παλαιοτέρων εποχών έχουν ξεπεραστεί ! μια τούμπα όλα τα αγωνιστικά την αντέχουν !
Προσωπικά φαντάζομαι διαφορετικά την εξέλιξη των Trial !!! Τι θα έλεγες αν κάθε ειδική ήταν κορδελιασμένη όχι στα 3 μέτρα αλλά στα 4 ή και στα 5 , χρονόμετρο , αλλά supertrial , και όποιος πατήσει κορδέλα να είναι εκτός ? Όχι συνοδηγός όχι εργάτες ! ελεύθερες όπισθεν και μόνος περιορισμός ο μάξιμουμ χρόνος !
Να το πάμε παρακάτω ? ένα μέτρο από τις κορδέλες δεύτερο κορδέλιασμα που θα δημιουργεί διάδρομο για τους κριτές και μόνο !
Χωρίστε επιτέλους και τα αυτοκίνητα βάση διάστασης ελαστικού ή portal σε δυο κατηγορίες μια μέχρι 35 ή 37 και μια όλα τα μεγαλύτερα ! όλες οι άλλες μετατροπές ελεύθερες !
Αφήστε τα j και τα υπόλοιπα χαζά και ορίστε κάποιον υπεύθυνο να ελέγξει υπεύθυνα τα cage των αγωνιστικών και να τους βγάλει μια ταυτότητα για να μην έχουμε τα : ο Μανιάτης με έκοψε ( γαμώ το &^%&^&* της %%$$#@%$# ) αλλά ο Παναγιώτης στον προηγούμενο αγώνα με πέρασε !
Εμείς κάνουμε το παιχνίδι Στάθη και νομίζω ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να ζητήσουμε το πως θέλουμε να παίζουμε ... :twisted: :twisted: :twisted:



---------------------------
(Αν νομίζεις οτι γαμ..με την ενότητα του αγώνα μετέφερε την συζήτηση αλλού κύριε adminατορα ! )
οπερ και εγενετο admin.
---------------------------

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 08:03
by AGGELOSK
Χρονόμετρο !! καλό είναι… και ένας τρόπος να ανταγωνίζεσαι ,άλλα στα wt σε ορισμένες περιπτώσεις μετραει περισσότερο ο εργάτης παρά αν το πλήρωμα συνεννοείται αν ο οδηγός πάει το όχημα αν ο συνοδηγός καθοδηγεί τον οδηγό αν έχουν προετοιμάσει το όχημα σωστά αν το όχημα έχει δυνατότητες ,αν ,αν …μπορώ να αναφέρω αρκετά . (καταντήσαμε να συζητάμε περισσότερο για τους εργάτες παρά για τα οχήματα)
Εκεί θέλει μια βελτίωση to WT και στις κατηγορίες που συμφωνώ μαζί σου απόλυτα και όλοι καταλαβαίνουμε τους λόγους που το προτείνεις.
Τραιαλ , πάλι συμφωνώ με τον GENERAL , με μικρές αλλαγές στον τρόπο των ποινών είναι ένας τύπος αγώνα θεαματικότατος. Τους κανονισμούς να μην τους αλλάζει η κάθε λέσχη σε κάθε αγώνα, όσο πιο απλά τόσο πιο καλά..
Κανονισμοί ασφαλείας εδώ δεν συμφωνώ ..
Όπως όλοι οι αγωνιζόμενοι σε άλλους χώρους του μηχανοκίνητου αθλητισμού τους τηρούν , εμείς για δεν μπορούμε???!!!
Με αλλαγές βέβαια σε βάθος χρόνου όλα έρχονται στο σημείο που χρειάζεται για να είμαστε ασφαλής και κατά γράμμα του κανονισμού. Να μη χρειάζεται όμως σε 2 μήνες να χαλάσουμε ένα αμάξι λεφτά για να είμαστε σύμφωνα με τον κανονισμό που δεν ξέρουμε αν αλλάξει του χρόνου!!!, η αν τηρείτε ρε αδελφέ στην τελική.

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 08:30
by GENERAL LEE
Παρένθεση ...
το δικό μου αυτοκίνητο είναι σύμφωνο με τούς κανόνες κατασκευής βάση j αλλά δεν είναι πιστοποιημένο !!! ( ακόμη )
τι γίνετε με τις παλιότερες κατασκευές όμως ? Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε από κάπου ? Αν το κάθε αυτοκίνητο είχε ταυτότητα ο κάθε ένας θα ήξερε τι πρέπει να βελτιώσει ή να αλλάξει :idea:
Άγγελε είμαι απόλυτα σύμφωνος με την άποψη σου περί κανονισμών ασφαλείας αλλά κάπως πρέπει να αρχίσουμε ....
Το να αλλάξει το παιχνίδι στα Trial και να γίνετε διαφορετικά είναι απόλυτα εφικτό !!!

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 10:16
by Elouros
Ελευθερος αριθμος συμετοχων ενοηται!!!!!
Ο κανονισμος της FIA κατατασει τα οχηματα βαση κυβισμου-βαρους-υψους ελαστηκου. ΣΩΣΤΟ!
Π.χ 1,6-2.0 cc minimum βαρος 1350kg maximum 76cm ελαστηκο.
Αυτοι που τα θεσπισαν αυτα προφανος ειχαν κατα νου να εξισωσουν τις διαφορες των οχηματων. ΛΟΓΙΚΟ!

Απλα χωρις φασαριες και εγωισμους αν καθε αγωνα διορθωνεται κατι θα γινουν ολα.

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 14:08
by georgexj
Αρη σωστα εκανες κ ανοιξες τετοια ενοτητα κ σωστα εκανες κ λες την αποψη σου που βρισκω οτι εχουμε τις ιδιες απορειες κ αποψεις.αλλα γιατι πιστευω οτι δεν προκειται να βγει ακρη?? :lol: :lol: :lol: :lol:
οπως κ ο αγγελος πιο πανω που ειπε το πιο σωστο.οτι εχουμε φτασει στο σημειο να μην κοιταμε να βελτιωσουμε το αυτοκινητο να μην κοιταμε να συνεργαστουμε οδηγος κ συνοδηγς κτλ κτλ κτλ αλλα το μονο που κοιταμε ειναι να βαλουμε εναν καλο εργατη για να μην χανουμε χρονο στα εμποδια κ να βγαινουμε πιο ευκολα!!!

οπως επισης μια αποψη δικια μου ειναι φτιαχτε τον αγωνα φτιαχτε τις πιστες φτιαχτε τις κατηγοριες των αυτοκινητων(οπως ειπε ο αρης)αλλα σε βαθμο που τα αυτοκινητα κ το πληρωμα να μπορουνε να συμμετασχουν ενεργα κ οχι ο εργατης κ οποιος δεν βγαινει ας βαλει τον εργατη του κ ας παρει την ποινη του!!γιατι τελικα θα φτασουμε στο σημειο να κανουμε οχι κατηγοριες με αυτοκινητα αλλα κατηγοριες με εργατες!!!εγω ετσι το βλεπω!!! ;) ;) ;)

αυτα κ παντα φιλικα!!! :D :D :D

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 14:26
by GENERAL LEE
Παιδιά ...
Εγώ γράφω την άποψη μου βάση των σημερινών δεδομένων και πιστεύω οτι :
α) ο τρόπος για να βελτιώσουμε τα WT είναι να δημιουργήσουμε μια μεγαλύτερη κατηγορία , σε όποιον αγώνα αυτό είναι δυνατόν βάση των συμμετοχών , βάση διαμέτρου ελαστικού η portal άξονα .
b) να αναγεννήσουμε τα trial αφήνοντας ελεύθερες όλες της μετατροπές , διαχωρισμός κατηγορίας ο ίδιος με τα WT και τέλος να ξεφύγουμε από την πεπατημένη , πασσαλάκια όπισθεν και λοιπά .... χρονόμετρο , μην πατήσεις της κορδέλες και όσο μακριά φτάσεις στο χρόνο που σου δίνετε !
c) να βρεθεί ένας τρόπος ώστε όλα τα αυτοκίνητα να γίνουν πλέων σύννομα με τον κανονισμό έστω και σε βάθος χρόνου ! μια ανοχή της ομοσπονδίας στις κατασκευές που τρέχουν στους αγώνες μας χωρίς θυσίες στην ασφάλεια μας φυσικά !

Υπόσχομαι προσωπικά ότι θα ενημερώσω την επιτροπή να είναι online για αυτά που γράφονται και ότι δεν θα γίνει απλά μια συζήτηση μεταξύ μας ! :!:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 14:46
by GENERAL LEE
Να πω κατι ακομη που ακουγετε ...
Η χρήση εργάτη στους αγώνες WT είναι επιβεβλημένη αφού μιλάμε για αγώνες του επάθλου περιπέτειας και άρα αφορά πληρώματα και αυτοκίνητα trophy ... το πόσο γρήγορος είναι ο εργάτης , το πόσο αξιόπιστος είναι , το πόσο καλά ρεύματα έχει το αυτοκίνητο , το πόσα μέτρα σχοινί έχει και το κατά πόσο ένα πλήρωμα " το χει" να βγάλει ένα αυτοκίνητο από ένα σημείο με εργάτη είναι μέρος του παιχνιδιού και ναι ίσως δεν αναδεικνύει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου ή και του οδηγού αποκλειστικά ! υπάρχει και ο συνοδηγός και ο εξοπλισμός recovery του αυτοκινήτου .... αυτό είναι όμως το παιχνίδι !!!
Αν μιλάμε για αγώνες που κρίνονται στα αυτοκίνητα και τους οδηγούς αποκλειστικά τότε νομίζω ότι μιλάμε για αγώνες trial ! :!:

Re: Πρόταση για τα Trial & WT (by General)

Posted: Sun Jun 09, 2013 15:00
by Φωτης ranger
γεια σε ολους. :D

χωρις να ειμαι αγωνιζομενος
ας μου επιτρεψετε να πω και εγω την γνωμη μου..
σαςν θεατης και σαν μελος λεσχης 4χ4.

ο διαχωρισμος οχηματων
συμφωνα με την διασταση ελαστικων τους μου φενεται πολυ λογικο!.+1000 ;)

τωρα τα υπολοιπα ..δηλ σωληνωτα πλαισια η portal αξονες πιστευω να συζητηθει
πιο κατω στο θεμα. :roll: :roll:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

φιλικα. :!: :!:
και φιλακια!!!!!!!! :lol: :lol: