Page 2 of 2

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 09:48
by extractor
ΤΑΚΗΣ wrote:
ΤΑΚΗΣ wrote:Μονο διαφορετικο καθρεπτη βλεπω .
1 φωτο κοκκινος
2 φωτο ασπρος
διορθωση
Ειναι αλλο αυτοκινητο.!!!!!!!!!!!!!!
1 φωτο αυτο Νο1
2 φωτο αυτο Νο2
σωστα!αφου εχει και αλλη σημαια!

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 10:51
by friar
extractor wrote: σωστα!αφου εχει και αλλη σημαια!
Μάλιστα
Το Νο 1 Loeb με την γαλλική σημαία στον αεραγωγό
και Νο 2 Hirvonen σημαία Φινλανδίας.
Σας έβαλα και τις δύο φωτό για να το κάνω εύκολο.
Καλό το παιχνίδι με το βρες τις διαφορές έτσι να δείτε και ότι το Νο 2 έχει βάλει τους αριθμούς συμμετοχής ανάποδα (δεξιά-αριστερά).
Ο κανονισμός ραλλύ λέει
14.1 ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΡΤΑΣ
14.1.1 Δύο πινακίδες για τις μπροστινές πόρτες μήκους 70cm και ύψους 20cm. Κάθε τέτοια πινακίδα θα περιλαμβάνει μια μαύρη ματ επιφάνεια για τον αριθμό συμμετοχής, που πάντα πρέπει να τοποθετείται στο μπροστινό τμήμα της πινακίδας. Οι αριθμοί θα έχουν κίτρινο φωσφορίζον χρώμα (PMS 803), ύψους 14cm και πάχους 2cm Το υπόλοιπο αυτής της πινακίδας μένει για τον οργανωτή.
14.1.2 Κάθε πινακίδα θα τοποθετείται οριζόντια στη μπροστινή άκρη κάθε μπροστινής πόρτας, με τον αριθμό μπροστά.
14.1.3 Σε απόσταση 10cm γύρω από την πινακίδα δεν επιτρέπεται να τοποθετείται καμία άλλη σήμανση.


Σίγουρα είναι μία έλλειψη αλλά δεν είναι και να ασχολούμεθα με τέτοια πράμματα. Υπάρχουν σοβαρότερα.
Έλα όμως που σε πρόσφατο αγώνα ο Πρόεδρος Αγωνοδικών έδωσε εντολή στον Τεχνικό Έφορο να μην δίνει Οκ σε όσα είχαν την παρακάτω έλλειψη

15. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ
15.1 ΠΙΣΩ ΠΛΑΪΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, καθώς και η ομάδα αίματος και ρέζους, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Από την πλευρά του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτα το όνομα του οδηγού και μετά του συνοδηγού. Αντίθετα από την πλευρά του συνοδηγού θα εμφανίζεται πρώτα το όνομα του συνοδηγού και μετά του οδηγού. Τα επίθετα του πληρώματος πρέπει να είναι:
- Σε γραμματοσειρά Helvetica: Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό)


Τώρα αν η FIA θέλει
In upper case for the initial(s) and first letter of each name with the remainder in lower case
- 6 cm high and with a stroke width of 1.0 cm.
The driver’s name shall be the upper name on both sides of the car
. . τι μας νοιάζει εμάς......
Και πάλι έχει ένα κενό, Ελληνικούς η Λατινικούς χαρακτήρες....

Το πρόβλημα λοιπόν που λέτε, ήταν το ύψος των γραμμάτων που σε μερικά αυτοκίνητα ήταν 10cm όπως προβλεπόταν από τον κανονισμό του 2011.


Ηθικόν δίδαγμα,
Γελοία πράμματα, που δεν επηρεάζουν ούτε την ασφάλεια ούτε τις επιδόσεις.
Και επειδή υπάρχουν σοβαρότερα που κοστίζουν χρόνο κόπο και χρήμα, όσοι επίδοξοι, ρωτάτε ρωτάτε ρωτάτε.
Και μην αρκείστε σε προφορική απάντηση. Ζητάτε να σας δείξουν που το λέει σε κάθε κανονισμό.
Κάποια μέρα θα μετράμε και τα γράμματα, αφού όλα τα υπόλοιπα θα είναι Οκ.
Καλούς αγώνες

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 12:52
by extractor
να ρωτησω κατι μια και ξερεις απο κανονισμους...
τι οριζει το τι ειναι σωστο;
και εξηγουμε:
αν πχ εγω μπορω να φτιαξω καποια πραγματα για το αυτοκινητο μου,τα οποια μπορει να υπερτερουν απο καποια αλλα ''ετοιματζιδηκα'',πως θα μπορεσω να παρω μια πιστοποιηση,και να μπορεσω να τρεξω σε εναν αγωνα.
πχ βασεις καθισματων και roll-bar,roll-cage.

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 14:51
by Nicolas
Επικοινωνείς με έναν τεχνικό έφορο ή κατευθείαν με τον επικεφαλής τεχνικο έφορο Αλέξη Μαραντζίδη
και κατόπιν ελέγχου σου εκδίδει δελτίο τεχνικής ταυτότητας.
Αν δεις τον J υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για κάθε custom λύση που θα θελήσεις να φτιάξεις.
Πληρείς τις προδιαγραφές, παίρνεις δελτίο.

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 15:36
by friar
extractor wrote:να ρωτησω κατι μια και ξερεις απο κανονισμους...
τι οριζει το τι ειναι σωστο;
Επέτρεψε μου,
δεν ξέρω τίποτα, απλά ανοίγω το βιβλίο και διαβάζω τι λέει

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 16:23
by ΤΑΚΗΣ
παιδια ανοιγετε πολυ μεγαλη κουβεντα.
περσι τετοιο καιρο εκανα την ιδια ερωτηση.

Γιατι να βαλω σωληνα την ταδε και να μην βαλω την δεινα
που ειναι μικροτερης διατομης και πιστοποιημενα με περισσοτερα g
αλλα παντα με το σχεδιο του κανονισμου.????
Οι απαντησεις που ελαβα απο γνωστες του χωρου.και απο
αγωνιζωμενους ηταν οτι ΔΕΝ αξιζει το τρεξιμο και την χαρτουρα
για να αποδιξεις το αυτονοητο.
φτιαξτο οπως λεει ο κανονισμος για να ξεμπερδευης.!!!!!!!!!!!
το ιδιο βεβαια εισεπραξα με το θεμα της τετραδιευθυνσης!!!!!!!!
Και αναρωτιεμαι με καθε επιφυλαξη και σεβασμο προς τους
υπευθηνους.μηπως καποια θεματα θελουν αναθεωρηση?????????

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 17:43
by friar
ΤΑΚΗΣ wrote:φτιαξτο οπως λεει ο κανονισμος για να ξεμπερδευης.!!!!!!!!!!!
Όσο στραβός και αν είναι (ο κανονισμός), είναι ο κανονισμός.-
ΤΑΚΗΣ wrote:μηπως καποια θεματα θελουν αναθεωρηση?????????
Χμμ. Σίγουρα αλλά ποιός θα το πεί στην ασφαλιστική???

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 18:06
by extractor
δεκτο,να πας με τον κανονισμο,αλλα η απορια μου ειναι,ποιος θα κανει τον ελεγχο και με τι κριτηρια οτι εγω χρησιμοποιησα τα σωστα υλικα για την οποια κατασκευη.
δεν εννοω το προφανες που ειναι η κατασκευη του χωροδικτυώματος,αλλα ο τυπος του μεταλου,η κολληση κ.λ.π...

Re: Συμβαίνει και στους καλύτερους,

Posted: Sun Aug 05, 2012 18:35
by friar
:P :P :P
Για όλα υπάρχει ο τρόπος
:P :P :P