Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....
Posted: Thu Jun 13, 2013 12:13
κ.Σταθη εγω ειμαι ακομα μπερδεμενος.friar wrote:@ JOHNVOR
@ georgexj
Τι έγινε παιδιά, δεν μου είπατε, τα είπα καλά η σα "σύγχρονος Βούδας" εφευρίσκω κανονισμούς
κατά πως «γουστάρω» και τι «γουστάρω»;
Επειδή στο βόθρο αναρωτιούνται, "γιατί οι αγωνιζόμενοι είναι μπερδεμένοι"...
Αν εννοειται το Φωκιωνα οτι με δασκαλεψε, σας λεω πως δεν ημουν μεσα στη λιστα των κουτσομποληδων που του τηλεφωνησαν.
Εγω να σας πω τι εχω καταλαβει μεχρι τωρα και αν συμφωνητε πως εχω δικιο ας το δουν οι αλλοι αγωνιζομενοι αλλιως διορθωστε με. Μιλαω παντα για αντοχης αγωνες.
Ζ2 τρεχει χωρις j 283 οσων αφορα ασφαλεια, εκτοσ απο το cage (αν το πληρωμα διαλεξει να βαλει η το αυτοκινητο ειναι ανοιχτο) και εαν εχουν αλλαχτει τα καθισματα και οι βασεις πρεπει να ειναι συμφωνα με τον j.
Oποτε, καθισματα τρεχουν μαμα, ανακλινομενα, σταθερα, σταθερα με ληγμενες ομολογκασιον.
Ζωνες μαμα, ή 4 σημειων με ληγμενη ομολογκασιον.
Κρανη δεν απαιτουνται ομολογκε αλλα ουτε και οι χειροκινητοι πυροσβεστηρες αρκει να πληρουν τις νορμες του κανονισμου οσων αφορα το υλικο.
Συμφωνουμε μεχρι εδω?
Δηλ ζ2 ενα νορμαλ αυτοκινητο το οποιο μπορει να δανειστει στοιχεια απο rally κατηγορια αλλα δεν απαιτειται ομολογκασιον. Αν υπαρχει βεβαια κανενα προβλημα.
Ζ1
Απαιτειται καθισματα βασεις,cage, αυτοματη πυροσβεση, ζωνες κτλ ομολογκε. Οι χειροκινητοι πυροσβεστηρες δεν θελουν ομολογκασιον.
Ομως εχει παρει αναβολη η εφαρμογη του j στα 4χ4 και ετσι δεν απαιτηται να ειναι σε ισχυ η ομολογκασιον σε κρανη καθισματα και ζωνες, καθως και σε στολες, παπουτσια,εσωρουχα. Οπως δεν απαιτηται hans ουτε ακομα γενικος διακοπτης ρευματος και αυτοματη πυροσβεση.Αλλο προτεινεται και αλλο απαιτηται ετσι δεν λεει ο κανονισμος?
Συμφωνουμε σε αυτα κ Σταθη?
Παρακαλω αυτα ειναι δικα μου γραφομενα χωρις να εχω τιςς επιμερους γνωσεις που απαιτει ο τεχνικος ελεγχος. Σκεψεις και πως το καταλαβαινω εγω το πραγμα.