friar wrote:http://www.omae-epa.gr/pressrelease/474
Trial χωρίς
WT & Trophy με
Αντοχής Ζ1 με
δεν χρειάζεται πάντως να ανησυχείς καθόσον από μένα
Scrutineer.jpg
ΤΕΛΟΣ.
βρέστα με άλλους
απλά θα λέω τις "πιστοποιημένες" παπαριές στον κόσμο και όποιος θε ακούει.
Δεν εχω γνωσεις τεχνικου εφορου. Ειμαι απλα ενας αγωνιζομενος.
Διαβαζω τον κανονισμο που επισυναψατε και λεει,
4.2 Σύστηµα πυρόσβεσης
Όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χειροκίνητο πυροσβεστήρα, σύµφωνα µε τον
παρακάτω πίνακα:
Υλικό Ελάχιστη συνολική
ποσότητα
Πίεση
AFFF 2,4 λίτρα Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή ή
12 bar
FX GTEC
2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Viro3 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Zero 360 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Σκόνη 2 κιλά 8 bar ελάχιστο, 13.5 bar µέγιστο
Στην περίπτωση χρήσης AFFF, ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι εφοδιασµένος, µε σύστηµα
ελέγχου της πίεσης του κατασβεστικού υλικού.
Πυροσβεστήρες θα γίνονται αποδεκτοί µόνο εφόσον είναι σύµφωνοι µε τον παρόντα κανονισµό. ∆εν
γίνονται δεκτά άλλα υλικά πυρόσβεσης, σαν «ισοδύναµα» µε τα ανωτέρω.
Τα παρακάτω θα πρέπει να αναφέρονται:
• Χωρητικότητα
• Είδος κατασβεστικού υλικού
• Βάρος ή όγκος κατασβεστικού υλικού
• Ηµεροµηνία επόµενου ελέγχου, που δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο (2) έτη, µετά, είτε από την
αρχική γόµωση, είτε από τον τελευταίο έλεγχο.
Ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι τοποθετηµένος σταθερά στο αυτοκίνητο, οι στηρίξεις τους θα
πρέπει να αντέχουν επιταχύνσεις 25g και να διαθέτουν σύστηµα ταχείας ελευθέρωσης µε µεταλλικά
ελάσµατα.
Θα πρέπει δε, να είναι σε τέτοιο σηµείο που ο οδηγός και ο συνοδηγός να µπορούν να έχουν
πρόσβαση σε αυτούς από τη θέση τους, δεµένοι µε τις ζώνες.
Εφαρµογή: Σε όλες τις οµάδες
Διαβαζω επισης τον j 283
7.3 Χειροκίνητοι πυροσβεστήρες
7.3.1 Ολα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με έναν ή δύο
πυροσβεστήρες.
7.3.2 Επιτρεπόμενα υλικά πυρόσβεσης: AFFF, FX G-TEC, Viro3, σκόνη ή
οποιοδήποτε άλλο υλικό αναγνωρισμένο από τη ΔΟΑ
7.3.3 Ελάχιστη ποσότητα υλικού πυρόσβεσης:
AFFF: 2.4 lt
FX G-TEC: 2.0 Kg
Viro3: 2.0 Kg
Zero 360: 2,0 Kg
Σκόνη: 2.0 Kg
7.3.4 Η πίεση του κάθε πυροσβεστήρα ανάλογα με τον τύπο του υλικού
πυρόσβεσης πρέπει να είναι η παρακάτω:
AFFF: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
FX G-TEC και Viro 3: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Zero 360: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Σκόνη: Ελάχιστο 8 bar, μέγιστο 13.5 bar
Ειδικά, κάθε πυροσβεστήρας που περιέχει AFFF πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύστημα
ελέγχου της πίεσης.
7.3.5 Οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να είναι εμφανείς πάνω σε κάθε φιάλη
πυροσβεστήρα:
― Χωρητικότητα
― Τύπος υλικού πυρόσβεσης
― Βάρος ή όγκος υλικού πυρόσβεσης
― Ημερομηνία ελέγχου, που δεν πρέπει να ξεπερνά τα δύο χρόνια από την ημερομηνία
γόμωσης ή ελέγχου ή αντίστοιχη ημερομηνία λήξης
7.3.6 Ολοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι ικανοποιητικά προστατευμένοι και οι
στηρίξεις τους πρέπει να αντέχουν σε επιβραδύνσεις 25g. Επιπλέον, μόνο συστήματα ταχείας
απασφάλισης με μεταλλικά ελάσματα (κατ΄ ελάχιστο δύο) γίνονται αποδεκτά.
7.3.7 Οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι εύκολα προσιτοί από οδηγό και συνοδηγ
Διαβαζω καπου λαθος? Αναφερει καπου αλλου κατι αλλο?
Ρωτω απλα προς ενημερωση, συγνωμη αν εδωσα την εντυπωση οτι προσπαθω να κανω κατι αλλο.
Διαβαζοντας και τον ειδικο κανονισμο του serres rally που ερχεται, λεει πχ ece κρανοι οχι ομολογκαρισμενα και δεν αναφερει καθισματα, ζωνες και πυροσβεστηρες ομολογκαρισμενους.
Και μια αποροια που ειχα, βλεπω τον πυροσβεστηρα δεμενο στην βαση του καθισματος του συνοδηγου,σε πολλα αγωνιστικα Ζ1. Πως στο καλο θα τον πιασει δεμενος με τις ζωνες που λεει ο κανονισμος?
Παρακαλω διαφωτιστε με(μας).
Φιλικα Βορριας Ιωαννης.