Περί Τεχνικού Κανονισμού....

User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by georgexj »

σταθη θα ηθελα να σε ρωτησω κατι οσο αφορα τους πυροσβεστηρες!!!!το επαγγελμα μου πιστευω οτι το ξερεις(εχω πυροσβεστικα ειδη)τι διαφορα εχει ο αυτοματος πυροσβεστηρας η ο κανονικος με εγκριση FIA κ με τις επωνημες μαρκες που δεν χρειαζεται να αναφερω(επειδη αναγκαστικα κ αγορασα) κ ειδα οτι απο αυτους που πουλαω δεν εχει καμια διαφορα κ δεν θελω να το πω καπως αλλα αυτους που εχω ειναι πολυ καλητεροι κ απο ποιοτητα κ απο υλικο κατασβεσης???κ αν δεν εβαζα πυροσβεστηρα με εγκριση FIA κ εβαζα απο αυτους που εχω ποια η διαφορα στον τεχνικο ελεγχο???κ παντα φτιαγμενα με τους κανονισμους......εχω αυτη την απορεια γιατι μεσα σε ολα που εφτιαχνα το αυτοκινητο ειναι το μονο πραγμα που πληρωσα κ μου κακοφανηκε!!κ μαλλον χρυσο πληρωσα!!! ;) ;) ;) ;) ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by friar »

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, μόλις το είδα.
Η διαφορά είναι μία και μοναδική.
Η πιστοποίηση.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by JOHNVOR »

friar wrote:Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, μόλις το είδα.
Η διαφορά είναι μία και μοναδική.
Η πιστοποίηση.
Συγνωμη αλλα που αναφερει ο κανονισμος οτι απαιτηται ομολογκαρισμενος πυροσβεστηρας?
Αναφερει 2κιλο πυροσβεστηρα ξηρας κονεως. Δεν λεει να ειναι sparco η omp η κατι αλλο.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by friar »

http://www.omae-epa.gr/pressrelease/474

Trial χωρίς
WT & Trophy με
Αντοχής Ζ1 με


δεν χρειάζεται πάντως να ανησυχείς καθόσον από μένα
Scrutineer.jpg
Scrutineer.jpg (62.68 KiB) Viewed 5551 times
ΤΕΛΟΣ.
βρέστα με άλλους
απλά θα λέω τις "πιστοποιημένες" παπαριές στον κόσμο και όποιος θε ακούει.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by JOHNVOR »

friar wrote:http://www.omae-epa.gr/pressrelease/474

Trial χωρίς
WT & Trophy με
Αντοχής Ζ1 με


δεν χρειάζεται πάντως να ανησυχείς καθόσον από μένα
Scrutineer.jpg
ΤΕΛΟΣ.
βρέστα με άλλους
απλά θα λέω τις "πιστοποιημένες" παπαριές στον κόσμο και όποιος θε ακούει.
Δεν εχω γνωσεις τεχνικου εφορου. Ειμαι απλα ενας αγωνιζομενος.
Διαβαζω τον κανονισμο που επισυναψατε και λεει,
4.2 Σύστηµα πυρόσβεσης
Όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χειροκίνητο πυροσβεστήρα, σύµφωνα µε τον
παρακάτω πίνακα:
Υλικό Ελάχιστη συνολική
ποσότητα
Πίεση
AFFF 2,4 λίτρα Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή ή
12 bar
FX GTEC
2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Viro3 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Zero 360 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Σκόνη 2 κιλά 8 bar ελάχιστο, 13.5 bar µέγιστο
Στην περίπτωση χρήσης AFFF, ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι εφοδιασµένος, µε σύστηµα
ελέγχου της πίεσης του κατασβεστικού υλικού.
Πυροσβεστήρες θα γίνονται αποδεκτοί µόνο εφόσον είναι σύµφωνοι µε τον παρόντα κανονισµό. ∆εν
γίνονται δεκτά άλλα υλικά πυρόσβεσης, σαν «ισοδύναµα» µε τα ανωτέρω.
Τα παρακάτω θα πρέπει να αναφέρονται:
• Χωρητικότητα
• Είδος κατασβεστικού υλικού
• Βάρος ή όγκος κατασβεστικού υλικού
• Ηµεροµηνία επόµενου ελέγχου, που δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο (2) έτη, µετά, είτε από την
αρχική γόµωση, είτε από τον τελευταίο έλεγχο.
Ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι τοποθετηµένος σταθερά στο αυτοκίνητο, οι στηρίξεις τους θα
πρέπει να αντέχουν επιταχύνσεις 25g και να διαθέτουν σύστηµα ταχείας ελευθέρωσης µε µεταλλικά
ελάσµατα.
Θα πρέπει δε, να είναι σε τέτοιο σηµείο που ο οδηγός και ο συνοδηγός να µπορούν να έχουν
πρόσβαση σε αυτούς από τη θέση τους, δεµένοι µε τις ζώνες.
Εφαρµογή: Σε όλες τις οµάδες
Διαβαζω επισης τον j 283

7.3 Χειροκίνητοι πυροσβεστήρες
7.3.1 Ολα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με έναν ή δύο
πυροσβεστήρες.
7.3.2 Επιτρεπόμενα υλικά πυρόσβεσης: AFFF, FX G-TEC, Viro3, σκόνη ή
οποιοδήποτε άλλο υλικό αναγνωρισμένο από τη ΔΟΑ
7.3.3 Ελάχιστη ποσότητα υλικού πυρόσβεσης:
AFFF: 2.4 lt
FX G-TEC: 2.0 Kg
Viro3: 2.0 Kg
Zero 360: 2,0 Kg
Σκόνη: 2.0 Kg
7.3.4 Η πίεση του κάθε πυροσβεστήρα ανάλογα με τον τύπο του υλικού
πυρόσβεσης πρέπει να είναι η παρακάτω:
AFFF: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
FX G-TEC και Viro 3: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Zero 360: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Σκόνη: Ελάχιστο 8 bar, μέγιστο 13.5 bar
Ειδικά, κάθε πυροσβεστήρας που περιέχει AFFF πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύστημα
ελέγχου της πίεσης.
7.3.5 Οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να είναι εμφανείς πάνω σε κάθε φιάλη
πυροσβεστήρα:
― Χωρητικότητα
― Τύπος υλικού πυρόσβεσης
― Βάρος ή όγκος υλικού πυρόσβεσης
― Ημερομηνία ελέγχου, που δεν πρέπει να ξεπερνά τα δύο χρόνια από την ημερομηνία
γόμωσης ή ελέγχου ή αντίστοιχη ημερομηνία λήξης
7.3.6 Ολοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι ικανοποιητικά προστατευμένοι και οι
στηρίξεις τους πρέπει να αντέχουν σε επιβραδύνσεις 25g. Επιπλέον, μόνο συστήματα ταχείας
απασφάλισης με μεταλλικά ελάσματα (κατ΄ ελάχιστο δύο) γίνονται αποδεκτά.
7.3.7 Οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι εύκολα προσιτοί από οδηγό και συνοδηγ
Διαβαζω καπου λαθος? Αναφερει καπου αλλου κατι αλλο?
Ρωτω απλα προς ενημερωση, συγνωμη αν εδωσα την εντυπωση οτι προσπαθω να κανω κατι αλλο.
Διαβαζοντας και τον ειδικο κανονισμο του serres rally που ερχεται, λεει πχ ece κρανοι οχι ομολογκαρισμενα και δεν αναφερει καθισματα, ζωνες και πυροσβεστηρες ομολογκαρισμενους.
Και μια αποροια που ειχα, βλεπω τον πυροσβεστηρα δεμενο στην βαση του καθισματος του συνοδηγου,σε πολλα αγωνιστικα Ζ1. Πως στο καλο θα τον πιασει δεμενος με τις ζωνες που λεει ο κανονισμος?
Παρακαλω διαφωτιστε με(μας).
Φιλικα Βορριας Ιωαννης.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by friar »

Σαν αγωνιζόμενος πρέπει να ξέρεις τους κανονισμούς καλύτερα από κάθε τεχνικό έφορο.
Δεν πειράζει για αυτό είμαστε όλοι εδώ να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.

Πάμε λοιπόν

Ποιόν κανονισμό διαβάζεις και για ποιά κατηγορία???
Αν έχεις τον Αντοχής συνέχισε στην σελίδα 8 κάτω κάτω και κοίτα το άρθρο 7 που συνεχίζει και στην σελίδα 9

7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑ∆ΑΣ SPORTING (Z1).
Τα αυτοκίνητα της οµάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισµούς της οµάδας Open
(Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήµατος J-283 µε
τις εξής διαφοροποιήσεις: ΕΠΑ/ΕΘΕΑ Τεχνικός Κανονισμός Αντοχής 2011
Σελίδα 9/ 9
Σύστηµα πυρόσβεσης
Το σύστηµα πυρόσβεσης του άρθρου 283.7 του ∆ΑΚ είναι προαιρετικό για το 2011 ενώ είναι
υποχρεωτικό από 1/1/2012. Συνίσταται θερµά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήµατα της οµάδας
.



Αν έχεις τον Περιπέτειας διάβασε την ακριβώς επόμενη παράγραφο από όσα παραθέτεις



Για το ερώτημα σου πως θα πιάσεις τον πυροσβεστήρα δεμένος με τις ζώνες
μία απάντηση είναι "Πρόβλημα σου" που δεν μου αρέσει σαν απάντηση για αυτό δες
http://www.businessinsider.com/photos-n ... 12-10?op=1
θαύμασε τα οχήματα που δείχνει και έχει και δύο προτάσεις τοποθέτησης του πυροσβεστήρα.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by georgexj »

JOHNVOR wrote:
friar wrote:http://www.omae-epa.gr/pressrelease/474

Trial χωρίς
WT & Trophy με
Αντοχής Ζ1 με


δεν χρειάζεται πάντως να ανησυχείς καθόσον από μένα
Scrutineer.jpg
ΤΕΛΟΣ.
βρέστα με άλλους
απλά θα λέω τις "πιστοποιημένες" παπαριές στον κόσμο και όποιος θε ακούει.
Δεν εχω γνωσεις τεχνικου εφορου. Ειμαι απλα ενας αγωνιζομενος.
Διαβαζω τον κανονισμο που επισυναψατε και λεει,
4.2 Σύστηµα πυρόσβεσης
Όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χειροκίνητο πυροσβεστήρα, σύµφωνα µε τον
παρακάτω πίνακα:
Υλικό Ελάχιστη συνολική
ποσότητα
Πίεση
AFFF 2,4 λίτρα Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή ή
12 bar
FX GTEC
2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Viro3 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Zero 360 2 κιλά Σύµφωνα µε τον κατασκευαστή
Σκόνη 2 κιλά 8 bar ελάχιστο, 13.5 bar µέγιστο
Στην περίπτωση χρήσης AFFF, ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι εφοδιασµένος, µε σύστηµα
ελέγχου της πίεσης του κατασβεστικού υλικού.
Πυροσβεστήρες θα γίνονται αποδεκτοί µόνο εφόσον είναι σύµφωνοι µε τον παρόντα κανονισµό. ∆εν
γίνονται δεκτά άλλα υλικά πυρόσβεσης, σαν «ισοδύναµα» µε τα ανωτέρω.
Τα παρακάτω θα πρέπει να αναφέρονται:
• Χωρητικότητα
• Είδος κατασβεστικού υλικού
• Βάρος ή όγκος κατασβεστικού υλικού
• Ηµεροµηνία επόµενου ελέγχου, που δεν πρέπει να είναι πάνω από δύο (2) έτη, µετά, είτε από την
αρχική γόµωση, είτε από τον τελευταίο έλεγχο.
Ο πυροσβεστήρας θα πρέπει να είναι τοποθετηµένος σταθερά στο αυτοκίνητο, οι στηρίξεις τους θα
πρέπει να αντέχουν επιταχύνσεις 25g και να διαθέτουν σύστηµα ταχείας ελευθέρωσης µε µεταλλικά
ελάσµατα.
Θα πρέπει δε, να είναι σε τέτοιο σηµείο που ο οδηγός και ο συνοδηγός να µπορούν να έχουν
πρόσβαση σε αυτούς από τη θέση τους, δεµένοι µε τις ζώνες.
Εφαρµογή: Σε όλες τις οµάδες
Διαβαζω επισης τον j 283

7.3 Χειροκίνητοι πυροσβεστήρες
7.3.1 Ολα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εφοδιασμένα με έναν ή δύο
πυροσβεστήρες.
7.3.2 Επιτρεπόμενα υλικά πυρόσβεσης: AFFF, FX G-TEC, Viro3, σκόνη ή
οποιοδήποτε άλλο υλικό αναγνωρισμένο από τη ΔΟΑ
7.3.3 Ελάχιστη ποσότητα υλικού πυρόσβεσης:
AFFF: 2.4 lt
FX G-TEC: 2.0 Kg
Viro3: 2.0 Kg
Zero 360: 2,0 Kg
Σκόνη: 2.0 Kg
7.3.4 Η πίεση του κάθε πυροσβεστήρα ανάλογα με τον τύπο του υλικού
πυρόσβεσης πρέπει να είναι η παρακάτω:
AFFF: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
FX G-TEC και Viro 3: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Zero 360: Οπως ορίζει ο κατασκευαστής
Σκόνη: Ελάχιστο 8 bar, μέγιστο 13.5 bar
Ειδικά, κάθε πυροσβεστήρας που περιέχει AFFF πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύστημα
ελέγχου της πίεσης.
7.3.5 Οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να είναι εμφανείς πάνω σε κάθε φιάλη
πυροσβεστήρα:
― Χωρητικότητα
― Τύπος υλικού πυρόσβεσης
― Βάρος ή όγκος υλικού πυρόσβεσης
― Ημερομηνία ελέγχου, που δεν πρέπει να ξεπερνά τα δύο χρόνια από την ημερομηνία
γόμωσης ή ελέγχου ή αντίστοιχη ημερομηνία λήξης
7.3.6 Ολοι οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι ικανοποιητικά προστατευμένοι και οι
στηρίξεις τους πρέπει να αντέχουν σε επιβραδύνσεις 25g. Επιπλέον, μόνο συστήματα ταχείας
απασφάλισης με μεταλλικά ελάσματα (κατ΄ ελάχιστο δύο) γίνονται αποδεκτά.
7.3.7 Οι πυροσβεστήρες πρέπει να είναι εύκολα προσιτοί από οδηγό και συνοδηγ
Διαβαζω καπου λαθος? Αναφερει καπου αλλου κατι αλλο?
Ρωτω απλα προς ενημερωση, συγνωμη αν εδωσα την εντυπωση οτι προσπαθω να κανω κατι αλλο.
Διαβαζοντας και τον ειδικο κανονισμο του serres rally που ερχεται, λεει πχ ece κρανοι οχι ομολογκαρισμενα και δεν αναφερει καθισματα, ζωνες και πυροσβεστηρες ομολογκαρισμενους.
Και μια αποροια που ειχα, βλεπω τον πυροσβεστηρα δεμενο στην βαση του καθισματος του συνοδηγου,σε πολλα αγωνιστικα Ζ1. Πως στο καλο θα τον πιασει δεμενος με τις ζωνες που λεει ο κανονισμος?
Παρακαλω διαφωτιστε με(μας).
Φιλικα Βορριας Ιωαννης.
θελω να συμπληρωσω κατι εδω!!!επειδη διαβασα την ανακοινωση σου θα ηθελα να συμπληρωσω κατι κ εντελος ενημερωτικα κ ας μεταβιβαστει για να διορθωθουν οι κανονισμοι.δεν υπαρχει πυροσβεστηρας με λιγοτερο απο 15 bar πιεση κ ανωτερο 18 κ παντα μιλαμε για πυροσβεστηρες κ υλικα κατασβεσης που ειναι χαμηλης πιεσης!!π.χ. ολα αυτα που αναφερες πιο πανω!!!γιατι καπου διαβασα πιο πανω οτι λεει ο κανονισμος απο 8 μεχρι 13,5 bar φυσικα για ενα συγκεκριμενο υλικο κ ειδικα την ξηρα σκονη.που μιλαμε για ενα στοιχειο ξηρο ακομα πιο δυσκολο για να εκτοξευθει.τα αλλα λενε οτι πει ο κατασκευαστης.κ επειδη γνωριζω πολυ καλα τα λιγοτερα bar για ολα τα υλικα πυροσβεσης ειναι 15!!!γιατι αμα δειτε υλικο κατασβεσης να δουλευει με 8 bar κ ειδικα ξηρας κονεως θα βαλετε τα γελια απο την χρηση του!!! ;) ;) ;) αυτα κ παντα ενημερωτικα!!! ;) ;)
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by JOHNVOR »

friar wrote:Σαν αγωνιζόμενος πρέπει να ξέρεις τους κανονισμούς καλύτερα από κάθε τεχνικό έφορο.
Δεν πειράζει για αυτό είμαστε όλοι εδώ να βοηθήσουμε όπου μπορούμε.

Πάμε λοιπόν

Ποιόν κανονισμό διαβάζεις και για ποιά κατηγορία???
Αν έχεις τον Αντοχής συνέχισε στην σελίδα 8 κάτω κάτω και κοίτα το άρθρο 7 που συνεχίζει και στην σελίδα 9

7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑ∆ΑΣ SPORTING (Z1).
Τα αυτοκίνητα της οµάδας αυτής έχουν όλες τις ελευθερίες και τους περιορισµούς της οµάδας Open
(Z2). Επιπρόσθετα θα πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας του παραρτήµατος J-283 µε
τις εξής διαφοροποιήσεις: ΕΠΑ/ΕΘΕΑ Τεχνικός Κανονισμός Αντοχής 2011
Σελίδα 9/ 9
Σύστηµα πυρόσβεσης
Το σύστηµα πυρόσβεσης του άρθρου 283.7 του ∆ΑΚ είναι προαιρετικό για το 2011 ενώ είναι
υποχρεωτικό από 1/1/2012. Συνίσταται θερµά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήµατα της οµάδας
.



Αν έχεις τον Περιπέτειας διάβασε την ακριβώς επόμενη παράγραφο από όσα παραθέτεις



Για το ερώτημα σου πως θα πιάσεις τον πυροσβεστήρα δεμένος με τις ζώνες
μία απάντηση είναι "Πρόβλημα σου" που δεν μου αρέσει σαν απάντηση για αυτό δες
http://www.businessinsider.com/photos-n ... 12-10?op=1
θαύμασε τα οχήματα που δείχνει και έχει και δύο προτάσεις τοποθέτησης του πυροσβεστήρα.
Κ.Σταθη μιλαω για αυτον τον κανονισμο που λεμε και οι δυο.
Στον αντοχης λοιπον λεει,και μιλαω για Ζ1 συμφωνα με τον j283,
Για το συστημα πυροσβεσης,(το εκλαμβανω για το αυτοματο συστημα πυροσβεσης)να ειναι αναγνωρισμενο.
Ενω για τους χειροκινητους πυροσβεστηρες πιο κατω δεν λεει να ειναι αναγνωρισμενοι.
Εκει δημιουργειται η οποια συγχυση.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by friar »

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

οκ πολύ καλά το πάμε.
Μέχρις εδώ συμφωνούμε ότι το αυτόματο σύστημα πρέπει να είναι J.


Πάμε παρακάτω (κουβέντα να γίνεται).
λοιπόν διαβάζουμε πάλι το άρθρο 7 στο κάτω μέρος της σελίδας 8.
μας λέει (τουλάχιστον έτσι το βλέπω) ότι για την Ζ1 ισχύουν οι προδιαγραφές ασφαλείας του J 283
μια μικρή άνω τελεία και συνεχίζουμε
ισχύει το J με τις εξής διαφοροποιήσεις: το σύστημα πυρόσβεσης και την δεξαμενή καυσίμου
για τα υποδέλοιπα, δλδ καθίσματα ζώνες cage και τους φορητούς πυροσβεστήρες ισχύει το J. Τελεία

Ανακεφαλαιώση.
Η περιγραφή στο άρθρο 4.2 ισχύει για όλες τις ομάδες με το άρθρο 7 να συμπληρώνει και να υπερισχύει όσον αφορά την Ζ1
η διαφοροποίηση είναι για να δωθεί μία περίοδο χάριτος για την εφαρμογή.

Θέλω να πιστεύω ότι τα είπα καλά. :oops:
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Περί Τεχνικού Κανονισμού....

Post by friar »

@ JOHNVOR
@ georgexj

Τι έγινε παιδιά, δεν μου είπατε, τα είπα καλά η σα "σύγχρονος Βούδας" εφευρίσκω κανονισμούς
κατά πως «γουστάρω» και τι «γουστάρω»;
Επειδή στο βόθρο αναρωτιούνται, "γιατί οι αγωνιζόμενοι είναι μπερδεμένοι"...




Image
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”