Κανονισμοί Αγώνων 4Χ4 2011.

Post Reply
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Κανονισμοί Αγώνων 4Χ4 2011.

Post by Dista »

Ανακοινώθηκαν από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ οι νέοι Κανονισμοί για τους αγώνες Αντοχής 2011.
http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=1709

Ουσιαστικά είναι οι ίδιοι με τους περσινούς με μικρές διαφοροποιήσεις – διευκρινήσεις με βάση αυτά που συμφωνήθηκαν στη συνάντηση της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ με τους Οργανωτές και τους Αγωνιζόμενους.

Για να μη ψάχνεστε για τις αλλαγές σας τις βάζω εδώ. Οι Αλλαγές είναι με Bold.

Στο Γενικό Κανονισμό:

2.10 Η επιλογή των διαδρομών πρέπει να επιτρέπει στη πλειονότητα των πληρωμάτων που βρίσκονται εντός αγώνος να πραγματοποιούν το μεγαλύτερο τμήμα της διαδρομής με το φως της ημέρας, εκτός αν ο αγώνας ή η Διαδρομή έχει χαρακτηριστεί νυκτερινή και να είναι τέτοια που να μην επιτρέπει στα οχήματα να αναπτύξουν συνολική ΜΩΤ. πέραν των 50 χιλιομέτρων….

2.11 Μετά από διάρκεια οδήγησης μέχρι 12 ωρών είναι υποχρεωτική μια ανάπαυση διάρκειας τουλάχιστον 8 ωρών κατά τη διάρκεια της νύχτας. Με έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μπορούν να διοργανωθούν αγώνες με μεγαλύτερη διάρκεια οδήγησης και διαφορετικούς χρόνους ανάπαυσης.

2.13 Για όλες τις διαδρομές που διεξάγονται σε ανοικτούς στη κυκλοφορία δρόμους, η μέγιστη ταχύτητα για το χώμα θα πρέπει να ορίζεται για κάθε κατηγορία στον Ειδικό Κανονισμό, ενώ για την άσφαλτο ισχύουν αυστηρά τα κατά τόπους όρια του ΚΟΚ……..

10.1 Η σειρά εκκίνησης του αγώνα καθορίζεται από τον Αλυτάρχη μετά από αξιολόγηση (κατάταξη προηγούμενου έτους, κατάταξη τρέχουσας χρονιάς και γενική αξιολόγηση του πληρώματος) καθώς και τις ιδιαιτερότητες του αγώνα (ΜΩΤ ανά κατηγορία, διαδρομές κλπ).......

11.8 Το δρομοβιβλίο και οι πιθανοί χάρτες πρέπει να μοιράζονται στους αγωνιζόμενους το αργότερο 1 ώρα πριν από την εκκίνηση κάθε σκέλους, όχι όμως γρηγορότερα από 3 ώρες πριν τον αγώνα. Με πρόβλεψη στον Ειδικό Κανονισμό και έγκριση της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μπορεί το δρομοβιβλίο και οι πιθανοί χάρτες να μοιράζονται στους αγωνιζόμενους σε διαφορετικούς από τους παραπάνω χρόνους.

12.4 …..Είναι υποχρεωτικό τα πληρώματα των αυτοκινήτων, να φορούν ζώνες ασφαλείας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα επί ποινή άμεσου αποκλεισμού. Επίσης τα προβλεπόμενα κράνη στις κατηγορίες Ζ1 & R καθ’ όλη τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών και Δοκιμασιών. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες θα πρέπει να προβλέπει ο Ειδικός Κανονισμός, ανάλογα με τη μορφή του αγώνα και τις διαδρομές, την υποχρεωτική ή μη χρήση κρανών.

19.1 Σαν χρόνος τέλεσης κάθε ειδικής δοκιμασίας θεωρείται ο χρόνος από την είσοδο του αυτοκινήτου στην ειδική, μέχρι την στιγμή που το αυτοκίνητο θα περάσει από το σημείο χρονομέτρησης (Flying) της Ειδικής. Ο χρόνος θα μετριέται με χρονόμετρο χειρός ή χρονόμετρο με φωτοκύτταρο ή άλλο εγκεκριμένο αυτοματοποιημένο μηχανισμό και ακρίβεια δευτερολέπτου.

29.2 Σε περίπτωση ισοπαλίας νικητής ανακηρύσσεται όποιος έχει την καλύτερη επίδοση στην 1η Ειδική Δοκιμασία ή Διαδρομή. Αν αυτό δεν αρκεί για να δώσει λύση στην ισοπαλία, λαμβάνονται υπόψη οι χρόνοι της 2ης, 3ης, 4ης, 5ης Ειδικής κλπ. Αν και πάλι δεν υπάρχει λύση τότε θα εφαρμόζεται ότι ορίζει η Προκήρυξη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ.

29.7 Ο διοργανωτής μπορεί να απονείμει επιπλέον έπαθλα κατά την κρίση του καθώς και να ορίσει και να βραβεύσει Κλάσεις μέσα στη κάθε κατηγορία. Ο Ειδικός Κανονισμός πρέπει να προβλέπει τα επιπλέον κύπελλα και κλάσεις.

Στο Τεχνικό Κανονισμό:

4 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
……………
4.9 Γενικός διακόπτης ηλεκτρικού κυκλώματος
……….
Εφαρμογή:
Ο γενικός διακόπτης είναι προαιρετικός για το 2011 ενώ είναι υποχρεωτικός από 1/1/2012 για την ομάδα (Ζ2) και (F). Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα.


7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ SPORTING (Z1).
………..
Σύστημα πυρόσβεσης
Το σύστημα πυρόσβεσης του άρθρου 283.7 του ΔΑΚ είναι προαιρετικό για το 2011 ενώ είναι υποχρεωτικό από 1/1/2012. Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα της ομάδας.

Δεξαμενή καυσίμων ασφαλείας
Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί η δεξαμενή καυσίμων του κατασκευαστή στην αρχική της θέση και λειτουργία δεν είναι υποχρεωτική η χρήση δεξαμενής ασφαλείας σύμφωνα με τον κανονισμό 283 του ΔΑΚ.
Η αναγνωρισμένη δεξαμενή ασφαλείας θα είναι υποχρεωτική από 1/1/2013. Συνίσταται θερμά η τοποθέτηση σε όλα τα οχήματα της ομάδας.
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”