Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

souzouk
Posts: 6
Joined: Tue Jul 07, 2009 14:09

Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by souzouk »

Θελω να ρωτησω αν τα σωληνωτα αυτοκινητα η τα αυτοκινητα με τιμονι στον πισω αξονα μπορουν να συμμετασχουν στο πρωταθλημα trial? και αν οχι που διευκρινιζεται αυτο στον Τεχνικό κανονισμό trial!!!
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

εννοιεις να καταργησεις το τιμονι απο τους μπροστινους τροχους και να κανεις να στριβουν οι πισω. Οι κατευθηντιριοι τροχοι να ειναι παντα 2?
Καλα καταλαβα?

Αν ναι κοιτα το 7α.

7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ (Κ2)
Στην ομάδα βελτιωμένων (Κ2) μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα παραγωγής βελτιωμένα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς μόνιμη ή κατ’ επιλογήν, με βοηθητικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού σχέσεων («αργά» – «γρήγορα»).

Σε αυτή την κατηγορία, το αμάξωμα, το σασί και τα μηχανικά μέρη μπορούν να τροποποιηθούν ελεύθερα, εκτός των παρακάτω, που απαγορεύονται:

α. Η τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.


το οποιο κολλάει με αυτο: ( το bold )

8 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ (Κ3)
Στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3) εντάσσονται τα αυτοκίνητα που πληρούν τις προϋποθέσεις των ομάδων Παραγωγής (Κ1) ή Βελτιωμένων (Κ2), συμφωνούν με τους κανονισμούς ασφαλείας της ομάδας Κ3 και επιπλέον έχουν έστω και ένα από τα παρακάτω:

α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Last edited by Φωκίων on Tue Jul 07, 2009 14:49, edited 1 time in total.
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

Για το θεμα του σωληνωτου πλαισίου εχω μια απαντηση αλλα δεν ειμαι 100% σιγουρος οποτε επιφυλασομαι προς το παρον..
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Nicolas »

Το σωληνωτό είναι πρωτότυπο και μπαίνει K3
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

Παιζοντας με τις λεξεις θα ελεγα προσοχη στην λεξη "τροποποιηση"..
Αυτο εμενα μου φαιρνει στο μυαλο οτι καποιο κομμάτι του αρχικου πλαισιου πρεπει να υπαρχει..
Τουλαχιστον ικανο κομμάτι ωστε να εχει τον αριθμό πλαισίου :D :D :D :D :D :D ωστε αστεια αστεια να συμβαδιζει και με το "εχει πινακιδες" στην αρχη του κανονισμου, και να μπορει να υπαρξει καποιου ειδους ταυτοποιηση.

αρα αν ( λεμε ) αν δεν κανεις κατι απο τα κατωτερω ( μην το πεις, το καταλαβαινω - ποιος ο λογος να κανεις σωληνοτο αν δεν) θα μπορουσε να ειναι και Κ2...

α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35”) ελαστικά, σύμφωνα με τα ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ (coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “¾ Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
souzouk
Posts: 6
Joined: Tue Jul 07, 2009 14:09

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by souzouk »

Ενα αυτοκινητο εντελως σωληνωτο με τιμονι και στους δυο αξονες εμπρος πισω ανηκει στην κατ κ3?
Και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εχει πινακιδες.
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

Διαβασε προσεκτικά τους κανονισμους
ροδες που στριβουν πισω απαγορευονται σε οποιαδηποτε κατηγορια
για το σωληνοτο σου ειπα την γνωμη μου, και εχει να κανει με την λεξη "τροποποιηση"
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

souzouk wrote:Και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εχει πινακιδες.
Το σιγουρο ειναι οτι εχεις τοτε προβλημα με αυτο

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ TRIAL ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ


1 ΟΡΙΣΜΟΙ

Οι αγώνες Τrial εκτός δρόμου δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων εκτός δρόμου, με άδεια κυκλοφορίας ή πινακίδες ΕΘΕΑ.
souzouk
Posts: 6
Joined: Tue Jul 07, 2009 14:09

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by souzouk »

Οι κανονισμοι δεν γραφουν πουθενα οτι απαγορευεται να στριβει ο πισω αξονας. εξαλου και αυτο ειναι και το νοημα των προτοτυπων αυτοκινητων να ειναι εντελως διαφορετικα απο τα αλλα νομιζω? αρα γιατι να απαγορευονται?
Φωκίων

Re: Ερωτηση για τον Τεχνικό κανονισμό trial

Post by Φωκίων »

συγνωμη κι ολας, αλλα το 7α που σου εγραψα παραπανω τι λεει ?????
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”