ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ SUPER TRIAL 2010

Post Reply
DarkStam
Posts: 63
Joined: Wed Aug 12, 2009 03:00

ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ SUPER TRIAL 2010

Post by DarkStam »

Ένας νέος αγώνας γεννιέται by SKARTAEKATO ®

Έρχεται, για να ταράξει τα νερά… και να σπάσει το βράχο…


ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ SUPER TRIAL 2010

ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Άρθρο 1: ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1.1 ΟΡΙΣΜΟΣ
Μετά από έγκριση της ΕΘ.Ε.Α., η Λέσχη που αναφέρεται στα Στοιχεία του Αγώνα διοργανώνει Αγώνα Super Trial με στοιχεία, ονομασία και τόπο εκτέλεσης όπως αυτά αναφέρονται στο Ειδικό Κανονισμό του κάθε αγώνα.

1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Όπως αναφέρεται στα Στοιχεία του Αγώνα.

1.3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Τόσο ο Αλυτάρχης όσο και ο/οι αγωνοδίκης/ες και ο/οι Τεχνικός/οι Έφορος/οι θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να προέρχονται από τον πίνακα Αγωνοδικών, Αλυταρχών, Τεχνικών Εφόρων της ΕΘ.Ε.Α
Ο Παρατηρητής του αγώνα και οι Αγωνοδίκες έχουν την ευχέρεια, σαν μέρος των καθηκόντων τους, να ελέγξουν όλα τα τεχνικά και/ή μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζονται, σύμφωνα με τα παρακάτω

1.4 Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τον παρόντα Γενικό Κανονισμό και τα παραρτήματά του, τις διατάξεις του Ειδικού Κανονισμού του αγώνα και τις διατάξεις του Εθνικού Αθλητικού Κώδικα (E.A.K.), των παραρτημάτων του και των συμπληρωματικών εγκυκλίων της EΘEA. O Ειδικός Κανονισμός υπόκειται πάντοτε σε προηγούμενη έγκριση της EΘEA και σε συνδυασμό με το Γενικό Κανονισμό (τον οποίο και συμπληρώνει), αποτελεί τον Κανονισμό του αγώνα. Πρέπει να υποβάλλεται για έγκριση 2 μήνες πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα. Σε περίπτωση που ο Ειδικός Κανονισμός τροποποιεί το Γενικό, μαζί με την υποβολή του προς έγκριση, απαιτείται να υποβάλλεται και συνοδευτική επιστολή στην οποία να αναφέρονται σαφώς τα άρθρα που τροποποιούνται και ο λόγος για τον οποίον αιτείται η τροποποίηση.

1.5 H EΛΠΑ/ΕΘΕΑ, η Διοργανώτρια Λέσχη, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι Οδηγοί της παιδιάς δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατύχημα που μπορεί να συμβεί κατά την διάρκεια του αγώνα. Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων απ’ αυτές τις δραστηριότητες.

ΑΡΘΡΟ 2 ΟΡΟΛΟΓΙΑ
— Ενημέρωση : Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται από τον Αλυτάρχη του αγώνα ή τον βοηθό του, η δε παρουσία των αγωνιζομένων είναι υποχρεωτική. Το κείμενο της ενημέρωσης που αφορά την ασφάλεια πρέπει να δοθεί γραπτά και ενυπόγραφα και να αναρτηθεί στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων.
— Ειδική Δοκιμασία (ΕΔ) - Εμπόδιο: Αυτόνομο τμήμα της διαδρομής οριοθετημένο με κορδέλα σήμανσης ή γραμμή από κάθε πλευρά ή/και πασσάλους που πρέπει να διανυθεί από τους διαγωνιζόμενους.
― Πόρτα: Σημείο της διαδρομής με αντικριστούς από κάθε πλευρά πασσάλους.
― Πάσσαλος: Βέργα, πλαστική συνήθως, που οριοθετεί και δυσκολεύει τη διαδρομή. Τα αυτοκίνητα πρέπει να διέλθουν από το εσωτερικό, ως προς τη φορά της διαδρομής, του πασσάλου. Κάθε επαφή με πάσσαλο επιφέρει ποινή.
— Σκέλος (ΣΚ): Κάθε τμήμα του αγώνα που διαχωρίζεται από το επόμενο και που εκτελείται συνεχόμενο από τους αγωνιζόμενους και περιλαμβάνει 2 εμπόδια του αγώνα.
— Μέγιστος Επιτρεπόμενος Χρόνος: Ο μέγιστος χρόνος που έχει στη διάθεση του κάθε οδηγός για την ολοκλήρωση κάθε εμποδίου του αγώνα.
— Σημείο Ελέγχου Διέλευσης (ΣΕΔ): Σημείο της διαδρομής, που σημειώνεται με πάσσαλο που φέρει ταμπέλα με φθίνουσα αρίθμηση από την Εκκίνηση προς τον Τερματισμό και δηλώνει μέχρι ποιου σημείου της διαδρομής έφτασε κάποιο αυτοκίνητο που δεν τερμάτισε ώστε να χρεωθεί τις ανάλογες ποινές. Η αρίθμηση μπορεί να είναι από το 9 έως το 1 και δηλώνει το συντελεστή του ΣΕΔ ο οποίος προσαυξάνει τη χειρότερη ποινή (πχ για το 7 ο συντελεστής είναι 1,7 ή προσαύξηση της ποινής κατά 70%). Τα ΣΕΔ μπορούν να μπουν από τον οργανωτή οπουδήποτε μέσα στη διαδρομή υπάρχει μια δυσκολία (πχ. σε μια μεγάλη ανηφόρα θα μπορούσε μετά από κάποιο σημείο να υπάρχουν ΣΕΔ ανά 1 μέτρο για να επιβραβεύσουν όποιον ανέβει ψηλότερα, σε ένα βγάλσιμο με μεγάλο και δύσκολο σκαλοπάτι θα μπορούσε να υπάρχει ΣΕΔ πριν το σκαλοπάτι, πάνω στο σκαλοπάτι για όποιον έβγαλε μόνο τους μπροστινούς τροχούς και μετά το σκαλοπάτι για όποιον βγήκε ολόκληρος). Στην ενημέρωση για το κάθε εμπόδιο ο Οργανωτής διευκρινίζει πως υπολογίζεται το πέρασμα κάθε ΣΕΔ (πέρασμα εμπρός τροχών, πίσω τροχών, πίσω προφυλακτήρα κλπ).
— Παράκαμψη Μετά Από Προσπάθεια: Χρεώνεται σε κάθε αυτοκίνητο που δεν πέρασε τον Τερματισμό μιας δοκιμασίας για οποιοδήποτε λόγο (αδυναμία κίνησης, εξάντληση προσπαθειών ή μέγιστου χρόνου, αβαρία ή επιλογή του αγωνιζόμενου) ενώ εκκίνησε κανονικά και πέρασε το πρώτο Σημείο Ελέγχου Διέλευσης. Επίσης με τη παράκαμψη αυτή χρεώνεται και κάθε αυτοκίνητο που πέρασε έστω και έναν εξωτερικό του τροχό, ως προς τη φορά της διαδρομής, έξω από την οριοθέτηση της διαδρομής (πάσσαλο ή κορδέλα) και δεν επέστρεψε στη διαδρομή από το ίδιο ή προγενέστερο σημείο ώστε να διέλθει από το σημείο σωστά.
— Παράκαμψη Χωρίς Προσπάθεια: Χρεώνεται σε κάθε αυτοκίνητο που δεν εκκίνησε μια διαδρομή ή δεν κατάφερε να περάσει το πρώτο Σημείο Ελέγχου Διέλευσης ενώ εκκίνησε κανονικά.
— Ποινή Βάσης: Σταθερή ποινή που ορίζεται από τον Οργανωτή , για κάθε εμπόδιο, στο Ειδικό Κανονισμό ή στην Ενημέρωση και θα χρησιμοποιηθεί στα εμπόδια που δεν ολοκληρώθηκαν από κανένα αγωνιζόμενο για τον υπολογισμό των ποινών. Μπορεί να αλλάξει με απόφαση του Αλυτάρχη για να ανταποκρίνεται στη δυσκολία του εμποδίου συγκριτικά με τη δυσκολία (ποινές) των υπολοίπων εμποδίων του αγώνα.
— Δελτίο Πληροφοριών: Επίσημο δελτίο πληροφοριών που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του Ειδικού Κανονισμού του αγώνα και που χρησιμεύει για να τον τροποποιήσει, συμπληρώσει ή αποσαφηνίσει. Αυτά τα δελτία είναι χρονολογημένα, αριθμημένα και υπογεγραμμένα, από τον οργανωτή. Τα πληρώματα πρέπει να πιστοποιούν με την υπογραφή τους ότι έλαβαν γνώση του περιεχομένου. Κάθε δελτίο πληροφοριών πρέπει να είναι γραπτό και να αναρτάται στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων.
— Πληροφοριακό Σημείωμα: Πληροφορία που δίνεται από τους οργανωτές ή το αρχηγείο του αγώνα στους αγωνιζόμενους, που πρέπει να πιστοποιήσουν την ανάγνωση του ενυπόγραφα.
— Καθορισμένη Ποινή: Η καθορισμένη ποινή έχει καθιερωθεί για να αντικαταστήσει ορισμένες ποινές που οδηγούν στον αποκλεισμό ή στη θέση εκτός αγώνος για τη μη εφαρμογή ορισμένων διατάξεων του κανονισμού στους Αγώνες. Επιτρέπει στον αγωνιζόμενο που του έχει επιβληθεί η ποινή να συνεχίσει τον αγώνα σε κανονικές αγωνιστικές συνθήκες, αν και του έχουν επιβληθεί σοβαρές ποινές. Η καθορισμένη ποινή προστίθεται, στις ποινές που μπορεί να έχει ήδη συγκεντρώσει ο αγωνιζόμενος, σε ειδικές περιπτώσεις που αναφέρονται στον Γενικό ή Ειδικό Κανονισμό.
— Αποκλεισμός: Η ποινή του αποκλεισμού από τον αγώνα επιβάλλεται με απόφαση των Αγωνοδικών μετά από πρόταση του Αλυτάρχη, για σοβαρή παράβαση των κανονισμών. Η ποινή αυτή μπορεί να προβλέπεται από τον Κανονισμό για συγκεκριμένη παράβαση ή να επιβληθεί από τους Αγωνοδίκες μέσα στον κύκλο των εξουσιών τους.
― ΕΘ.Ε.Α.: Εθνική Επιτροπή Αγώνων. H Εθνική Αθλητική Αρχή για το χερσαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό

Άρθρο 3: ΟΡΙΣΜΟΙ-ΑΓΩΝΑΣ
3.1 Ο Αγώνας Super Trial είναι αγωνιστική εκδήλωση που διοργανώνεται μέσα στα όρια της Ελλάδας, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ. Είναι μια Δοκιμασία για αυτοκίνητα 4x4 σε οριοθετημένη χωμάτινη ή τεχνητή διαδρομή, αποτελούμενη μόνο από Ειδικές Δοκιμασίες (εμπόδια).
Οι αγώνες SUPER TRIAL4X4 είναι αγωνιστικές συναντήσεις που εντάσσονται στις παιδιές.
Μπορούν να είναι μονοήμερες η διήμερες συναντήσεις οι οποίες να συμπληρώνουν άλλες αγωνιστικές δραστηριότητες η λοιπές εκδηλώσεις πάντα όμως ξεχωριστές από αυτές με δικό τους Ειδικό Κανονισμό.
Ο χώρος που θα διεξάγονται οι αγωνιστικές αυτές συναντήσεις είναι σε φυσικό περιβάλλον. Επίσης μπορούν να πραγματοποιηθούν σε κλειστούς χώρους, γήπεδα, παρκινγκ, η όποιον άλλο χώρο επιλέξει ο οργανωτής.
Μπορούν να πραγματοποιηθούν νύχτα, με ικανοποιητικό τεχνητό φωτισμό του χώρου ή μέρα.
Τα εμπόδια-δοκιμασίες θα έχουν μεγάλο βαθμό δυσκολίας και η απόσταση των ειδικών δεν θα είναι μεγαλύτερη από 100μετρα.
3.2 Ως εμπόδια εκτός από το φυσικό περιβάλλον μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλήθος υλικά , όπως λάστιχα, κορμοί δέντρων, τσιμεντοσωλήνες, κάδοι, βαρέλια κλπ. ή ότι άλλο επιλέξει ο οργανωτής.
Ο οργανωτής θα πρέπει να φροντίσει ώστε το τερέν των ειδικών να μην μεταβάλλεται ιδιαίτερα με το πέρασμα των αυτοκίνητων και όλοι οι αγωνιζόμενοι να αντιμετωπίζουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας.
Οι ειδικές (εμπόδια) θα είναι ανά δυάδες, παράλληλες μεταξύ τους και τα οχήματα θα διαγωνίζονται ανά δυάδες, για περισσότερο θέαμα και ανταγωνισμό, εκτελώντας εναλλάξ και συνεχόμενα τις δύο ειδικές (εμπόδια).
Σε περίπτωση που υπάρχουν πάνω από 2 ειδικές δοκιμασίες τα ζευγάρια των ειδικών πρέπει να είναι κοντά μεταξύ τους και εύκολα πρόσβασης για το κοινό.
3.3 Η σειρά εκκίνησης θα γίνετε με κλήρωση ανά δυάδες.
3.4 Τα ζευγάρια θα εκκινούν ταυτόχρονα, θα χρονομετρούνται αυτόνομα για κάθε Ειδική (εμπόδιο) και αφού περάσουν εναλλάξ και από τις δυο ειδικές θα αθροίζετε ο χρόνος τους και οι τυχόν άλλες ποινές που τους επιβλήθηκαν και θα περνά στο επόμενο σκέλος ο αγωνιζόμενος με το καλύτερο (μικρότερο) αποτέλεσμα.
Με αυτόν τον τρόπο ο αγώνας θα εκτυλίσσετε ανά ζεύγη και σκέλη μέχρι την τελική τριάδα όπου πλέον θα διαγωνίζονται ένας ένας και αν είναι δυνατόν, σε διαφορετική διαδρομή από αυτήν που διαγωνίζονταν μέχρι τώρα, ακόμα ποιο δύσκολη από τις προηγούμενες.
Εκτός από τον πραγματικό χρόνο που θα επιτύχουν θα προστεθούν και οι τυχόν ποινές στις οποίες έχουν υποπέσει στο εμπόδιο.
3.5 Προτείνεται οι διαδρομές να μην έχουν χαρακτήρα Trial με πασαλακια πόρτες κλπ, αλλά να δοθεί έμφαση στην δυσκολία των εμποδίων αυτών καθαυτών, ώστε να μην επηρεάζει το αποτέλεσμα το μέγεθος των αυτοκινήτων.
3.6 Οι αγώνες αυτοί γίνονται με τον Τεχνικό Κανονισμό των αγώνων Trial. Στον αγώνα μπορούν να συμμετέχουν αυτοκίνητα κατηγορίας Κ3 η τουλάχιστον Κ2, τα οποία θα πληρούν όλους τους κανόνες ασφαλείας του Τεχνικού Κανονισμού αγώνων Trial για την κατηγορία Κ3.
3.7 Σε κάθε ΕΔ - Εμπόδιο πρέπει να υπάρχουν από 2 έως 9 ΣΕΔ ανάλογα με το μήκος και τις δυσκολίες της. Το κάθε ΣΕΔ τοποθετείται μετά από κάθε δύσκολο πέρασμα του εμποδίου ή/και κατά μήκος της δυσκολίας ώστε να επιβραβευθεί ο αγωνιζόμενος που έφτασε μακρύτερα στη διαδρομή. Επιπλέον ΣΕΔ μπορεί να τοποθετήσει ο Αλυτάρχης και μετά την έναρξη της ΕΔ, αν κρίνει ότι χρειάζεται για να διαφοροποιήσει 2 ή περισσότερους αγωνιζόμενους που σταμάτησαν σε διαφορετικά σημεία ανάμεσα σε δύο υπάρχοντα ΣΕΔ. Ο συντελεστής του ΣΕΔ που θα προστεθεί θα πρέπει να είναι μεταξύ των συντελεστών των ΣΕΔ που υπάρχουν ήδη στην ΕΔ.
3.8 Η κάθε ΕΔ - Εμπόδιο πρέπει να διανυθεί εντός του Μέγιστου Επιτρεπόμενου Χρόνου που ορίζεται στο Ειδικό Κανονισμό ή στην ενημέρωση των αγωνιζομένων, επιχειρώντας όσες προσπάθειες θέλει και μπορεί.
3.9 Μετά το τέλος του Μέγιστου Χρόνου ο αγωνιζόμενος πρέπει να σταματήσει άμεσα τη προσπάθεια του και να εγκαταλείψει τη διαδρομή, μόνος του ή με τη βοήθεια της οργάνωσης, από το σημείο που θα του υποδειχθεί.
3.10 Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει Παράκαμψη μετά από προσπάθεια χρεώνεται με την αντίστοιχη ποινή και αν υπάρχει επόμενο εμπόδιο στο σκέλος συνεχίζει άμεσα σε αυτό.
3.11 Οι ποινές, εκφρασμένες σε χρόνο, που θα χρεωθεί το όχημα κατά τη διάρκεια διέλευσης της κάθε ΕΔ μαζί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε θα είναι η επίδοση του για κάθε ΕΔ.
3.12 Τα οχήματα πρέπει να διανύσουν τη συνολική διαδρομή χωρίς οποιαδήποτε εξωτερική βοήθεια. Στη περίπτωση που αυτό συμβεί τότε θεωρείται ότι το όχημα από το σημείο αυτό έκανε Παράκαμψη μετά από προσπάθεια και χρεώνεται με την αντίστοιχη ποινή. Αρμόδιος για να το αποφασίσει είναι ο Αλυτάρχης.
3.13 Η Κατάταξη των αγωνιζομένων θα προκύπτει από το σύνολο των χρόνων και των ποινών που χρεώθηκαν για κάθε εμπόδιο συν τις όποιες άλλες ποινές τους επιβλήθηκαν.
3.13 Για να βαθμολογηθεί και να καταταγεί ένας αγωνιζόμενος πρέπει να έχει ολοκληρώσει ή παρακάμψει μετά από προσπάθεια τουλάχιστον τις μισές ΕΔ.
3.14 Ένας Αγώνας SUPER Trial μπορεί να εγγραφεί στο Εθνικό αγωνιστικό ημερολόγιο από την ΕΘΕΑ. Κάθε τροποποίηση που δεν συμφωνεί με τους αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς της ΕΘΕΑ πρέπει να έχει ειδική έγκριση από την ΕΘΕΑ. Μετά την έγκριση, οι τροποποιήσεις πρέπει να εμφανίζονται στον Ειδικό Κανονισμό με έντονα γράμματα (bold).

ΑΡΘΡΟ 4: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Ένας Αγώνας SUPER Trial διέπεται από τους πιο κάτω κανονισμούς:
— Τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό.
— Τις εγκυκλίους της ΕΘ.Ε.Α.
— Τον παρόντα Γενικό Κανονισμό και τα Παραρτήματα του.
— Τον Ειδικό Κανονισμό του αγώνα.
— Τον Τεχνικό Κανονισμό των αγώνων Trial.
4.1 Ο Αλυτάρχης είναι υπεύθυνος για την τήρηση των κανονισμών σε ολόκληρη τη διάρκεια του αγώνα.
4.2 Κάθε τροποποίηση ή πρόσθετη πληροφόρηση θα ανακοινώνεται με χρονολογημένα, αριθμημένα και υπογεγραμμένα δελτία πληροφοριών που θα αποτελούν αναπόσπαστα μέρη του Ειδικού Κανονισμού και θα αναρτώνται στον επίσημο πίνακα ανακοινώσεων.
Επίσης θα γνωστοποιούνται απ' ευθείας στα πληρώματα με ενυπόγραφη γνώση.
5.3 Επιπλήξεις. πρόστιμα ή χρηματικές ποινές, θα επιβάλλονται για παραβάσεις που δεν άπτονται άμεσα της διεξαγωγής του αγώνα και συνεπώς δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα του (π.χ. καθυστέρηση παρουσίασης στον έλεγχο εξακρίβωσης κλπ).

ΑΡΘΡΟ 5: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
5.1 Οι Αγώνες SUPER Trial δέχονται συμμετοχές αυτοκινήτων σύμφωνα με το άρθρο 1.3 του παρόντα Κανονισμού.

ΑΡΘΡΟ 6 ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
6.1 Για την ακριβή απόδοση του κειμένου θεωρούνται απαραίτητες οι εξής διευκρινίσεις:
α. «αγωνιζόμενος» (ή συμμετέχων): Χρησιμοποιείται για το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που δήλωσε συμμετοχή στον συγκεκριμένο αγώνα.
β. «Πλήρωμα»: Όρος που χρησιμοποιείται για τα φυσικά πρόσωπα που επιβαίνουν στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του αγώνα και που περιλαμβάνει μόνο τον οδηγό.
6.2 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύ άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών και το οποίο δεν εκτίει ποινή αργίας ή έκπτωσης ή άλλη ποινή η οποία μπορεί να του έχει επιβληθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της EΘEA. Η Ετήσια Αγωνιστική Άδεια Παιδειών είναι υποχρεωτική για όλους τους αγωνιζόμενους.
6.3 Η Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘ.Ε.Α να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου/συμμετέχοντα γνωρίζοντάς του τους λόγους της άρνησης της (Αρθρο 74 ΕΑΚ) Η απόρριψή της πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 2 ημέρες μέχρι την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά το κλείσιμο των εγγραφών.
6.4 Το πλήρωμα πρέπει να αποτελείται μόνο από 1 οδηγό.
6.5 Στις περιπτώσεις που ο συμμετέχων είναι νομικό πρόσωπο, ο οδηγός που αναφέρεται ονομαστικά στη δήλωση συμμετοχής καθίσταται υπεύθυνος για όλες τις υποχρεώσεις και δεσμεύσεις που αφορούν τον συμμετέχοντα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
6.6 Κάθε οδηγός επιτρέπεται να λάβει μέρος μόνο μία φορά με ένα αυτοκίνητο.
6.7 Κάθε αυτοκίνητο επιτρέπεται να λάβει μέρος περισσότερες φορές με διαφορετικό οδηγό.
6.8 Κάθε λανθασμένη ή δόλια ενέργεια από τον συμμετέχοντα ή τα μέλη του πληρώματος θα κρίνεται από τον Αλυτάρχη και τους Αγωνοδίκες που θα επιβάλουν ποινή που μπορεί να φθάσει μέχρι και τον αποκλεισμό από τον αγώνα για το συγκεκριμένο πλήρωμα. Μπορούν επίσης να ζητήσουν από την Εθνική Αθλητική Αρχή να επιβάλει επιπλέον ποινή.

ΑΡΘΡΟ 7 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
Ο υπεύθυνος σχέσεων πρέπει να φέρει κάποιο διακριτικό ώστε να αναγνωρίζεται εύκολα και πρέπει να είναι παρών:
α. Στον διοικητικό έλεγχο και τεχνικό έλεγχο εξακρίβωσης
β. Στην εκκίνηση και στον τερματισμό κάθε σκέλους.
γ. Στις ανασυγκροτήσεις.
Τα καθήκοντά του προς του αγωνιζόμενους είναι:
α. Να ενημερώνει τα πληρώματα και να βρίσκεται σε συνεχή επαφή μαζί τους.
β. Να απαντά με σαφήνεια και ακρίβεια στις ερωτήσεις που του γίνονται.
γ. Να δίνει περαιτέρω πληροφορίες και λεπτομέρειες για τον Κανονισμό και την εξέλιξη του αγώνα.
Τα καθήκοντά του για τον αγώνα είναι:
α. Η ενημέρωση των πολιτών. Πρέπει να στείλει δελτία τύπου στα δελτία ειδήσεων ραδιοφώνου και τηλεόρασης. Επίσης, πρέπει να διαφημίσει και να προβάλει τον αγώνα του στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο.
β. Μετά τη λήξη του αγώνα και όχι αργότερα από τη 12η της επομένης, είναι υποχρεωμένος να στείλει με fax ή emails, τα αποτελέσματα σε όλα τα διαπιστευμένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και να βεβαιωθεί ότι παρελήφθησαν.
γ. Να κοινοποιήσει στην ΕΘΕΑ τα αντίγραφα των fax και των emails που έστειλε, όπου θα αναφέρεται ο παραλήπτης, η ημέρα και ή ώρα αποστολής.

ΑΡΘΡΟ 8 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
8.1 Όποιος επιθυμεί να συμμετάσχει στον αγώνα πρέπει να στείλει τη συμμετοχή του, πλήρως συμπληρωμένη, μαζί με το αντίστοιχο παράβολο στη γραμματεία του αγώνα. Η δήλωση συμμετοχής πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει:
― Το πλήρες όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό άδειας αγωνιζομένου και τον αριθμό άδειας οδήγησης του αγωνιζόμενου.
― Τα πλήρη χαρακτηριστικά του οχήματος και τον αριθμό κυκλοφορίας (Υπουργείου) ή τον αριθμό του Πιστοποιητικού Κατηγορίας (σε περίπτωση αυτοκινήτου χωρίς αριθμό κυκλοφορίας)
Εάν ένα αυτοκίνητο πρόκειται να συμμετάσχει περισσότερες φορές με διαφορετικό οδηγό απαιτείται ανεξάρτητη δήλωση και παράβολο για κάθε συμμετοχή.
8.2 Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής, τόσο ο συμμετέχων όσο και τα μέλη του πληρώματος, αναλαμβάνουν την υποχρέωση να αποδέχονται τις αθλητικές διαδικασίες που προβλέπει ο Εθνικός Αθλητικός Κώδικας, ο παρών Γενικός Κανονισμός και ο Ειδικός Κανονισμός του αγώνα. Καμία διόρθωση ή προσθήκη δεν επιτρέπεται να γίνει στη δήλωση συμμετοχής εκτός εάν προβλέπεται στον παρόντα Κανονισμό.
8.3 Μέχρι τον διοικητικό έλεγχο εξακρίβωσης ο διαγωνιζόμενος είναι ελεύθερος να αντικαταστήσει το δηλωθέν αυτοκίνητο με ένα άλλο.
8.4 Ο πίνακας των συμμετεχόντων πρέπει να αποστέλλεται στην ΕΘΕΑ στον χρόνο που αναφέρει η σχετική εγκύκλιός της.
8.5 Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνον εφόσον συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, το οποίο θα αυξάνεται μέχρι και 100% όταν ο διαγωνιζόμενος δεν αποδέχεται να τοποθετήσει στο όχημα του την προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή.
8.6 Το παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται στο ακέραιο άτοκα:
α. στους υποψήφιους που δεν έγινε δεκτή η συμμετοχή τους,
β. σε περίπτωση μη τέλεσης του αγώνα.
8.7 Ο οργανωτής επιστρέφει το παράβολο συμμετοχής παρακρατώντας ένα 50%, στο διαγωνιζόμενο που δεν παρουσιάσθηκε στην εκκίνηση για λόγους ανωτέρας βίας και εφόσον σχετικό αίτημα φθάσει σ’ αυτόν με συστημένη επιστολή, με φαξ στον τηλεφωνικό αριθμό του οργανωτή ή με e-mail στη θυρίδα του οργανωτή, πριν από το τέλος του διοικητικού ελέγχου. Αυτή η επιστροφή πρέπει να γίνει το αργότερα εντός μηνός από τον τερματισμό του αγώνα.
8.8 Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να παρουσιαστούν με τα αυτοκίνητά τους στο χώρο ελέγχου εξακρίβωσης όπως ορίζεται από το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα. Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται την απαγόρευση εκκίνησης στον αγώνα εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από την οργάνωση.
Ο διοικητικός έλεγχος θα αφορά έλεγχο των εγγράφων:
― αγωνιστικές άδειες
― άδειες οδήγησης
― πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του οχήματος
― διάφορες εξουσιοδοτήσεις
― ασφάλεια οχήματος
Θα γίνει εξακρίβωση:
― της ταυτότητας του πληρώματος.
― των στοιχείων του οχήματος βάσει των επισήμων εγγράφων του, δηλαδή πινακίδες και άδειες κυκλοφορίας, έλεγχος κυριότητας των οχημάτων με βάση των αριθμό πλαισίου κλπ.
Όλα τα παραπάνω έγγραφα πρέπει να παρουσιάζονται από τον αγωνιζόμενο στην πρωτότυπη μορφή τους. Δεν γίνονται δεκτές φωτοτυπίες και αντίγραφα.
Στην περίπτωση οχήματος με συμβατικούς αριθμούς που είναι ιδιοκτησίας διαφορετικής από τον συμμετέχοντα είναι απαραίτητη η παρουσίαση έγγραφης εξουσιοδότησης του ιδιοκτήτη για τη χρησιμοποίηση του οχήματος.
Στην περίπτωση οχήματος με πινακίδες ΔOKIMH πρέπει να παρουσιάζεται και το έγγραφο εκτελωνισμού του οχήματος.
Στην περίπτωση της μη επίδειξης του πρωτοτύπου της αδείας ικανότητας οδήγησης του οδηγού καθώς και της άδειας κυκλοφορίας ή του βιβλίου των αγωνιστικών πινακίδων απαγορεύεται ΑΥΣΤΗΡΑ η συμμετοχή του.
8.9 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.)
Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο Αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστηκα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα. Σε κανένα όχημα δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση αν δεν είναι σύμφωνο με τους Κανονισμούς του αγώνα.
8.10 Συμπληρωματικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν τόσο στα μέλη του πληρώματος όσο και στο όχημα σ’ οποιαδήποτε στιγμή στη διάρκεια του αγώνα. Ο διαγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος ώστε το όχημα του να είναι σύμφωνο με τις τεχνικές προδιαγραφές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η παρουσίαση του οχήματος στον τεχνικό έλεγχο θεωρείται σαν σιωπηρή δήλωση ότι το όχημα είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.
8.11 Εάν έχουν τεθεί ειδικά σήματα σφράγισης κάθε διαγωνιζόμενος πρέπει με δική του ευθύνη να φροντίσει για τη διατήρησή τους ως το τέλος του αγώνα. Κάθε παραβίαση ή παραχάραξη των σημάτων σφράγισης που θα διαπιστωθεί επιφέρει άμεσα τον αποκλεισμό του πληρώματος από τον αγώνα καθώς επίσης και κάθε άλλου διαγωνιζόμενου ή πληρώματος που τυχόν συνεργάστηκε καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Αυτό δεν αποκλείει την επιβολή και βαρύτερων κυρώσεων που ίσως θα μπορούσε να ζητηθεί να επιβάλει η Εθνική Αθλητική Αρχή που ανήκει ο αγωνιζόμενος. Οι παραβάτες διαγωνιζόμενοι πρέπει να ειδοποιηθούν γραπτώς.
8.12 Για οποιαδήποτε διαφορά, αμφισβήτηση, διευκρίνιση, παρατυπία ή ερμηνεία του τεχνικού κανονισμού την απόφαση τη παίρνουν οι Αγωνοδίκες με τη βοήθεια του Αλυτάρχη και του Τεχνικού Εφόρου.
8.13 Η μη προσέλευση στο χώρο ελέγχου εξακρίβωσης και η μη παρουσίαση του αυτοκινήτου στον εντεταλμένο Τεχνικό Έφορο συνεπάγεται αποκλεισμό από τον αγώνα και τη μη επιστροφή του παράβολου συμμετοχής.
8.14 Μετά την ολοκλήρωση κάθε εμποδίου, μπορεί να γίνεται τεχνικός έλεγχος, ο οποίος, μετά το πέρας του τελευταίου εμποδίου, μπορεί να φθάσει μέχρι και την αποσυναρμολόγηση αυτοκινήτου. Αν η αποσυναρμολόγηση είναι αποτέλεσμα ενστάσεως ο ενιστάμενος πρέπει να καταβάλει, εκτός από το παράβολο ενστάσεως, και το παράβολο τεχνικών εργασιών που προβλέπεται από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ.

ΑΡΘΡΟ 9 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ – ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
9.1 Η Οργανωτική Επιτροπή θα εφοδιάσει κάθε πλήρωμα με τουλάχιστον δύο αριθμούς συμμετοχής.
9.2 Οι αριθμοί συμμετοχής πρέπει υποχρεωτικά να είναι τοποθετημένοι στις δύο πλευρές του οχήματος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
9.3 Οι πινακίδες θα περιλαμβάνουν τον αριθμό συμμετοχής, την ονομασία του αγώνα και πιθανόν τους χορηγούς της οργάνωσης.
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να καλύψουν ολικώς ή μερικώς τις πινακίδες νομίμου κυκλοφορίας του οχήματος.
9.4 Σε οποιαδήποτε στιγμή του αγώνα η έλλειψη ή η μη σωστή τοποθέτηση ενός αριθμού συμμετοχής, θα επιφέρει ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
9.5 Τα ονόματα του πληρώματος των αυτοκινήτων, όπως και οι εθνικές τους σημαίες, μπορούν να είναι τοποθετημένα στις δύο πλευρές του αυτοκινήτου πάνω στα εμπρόσθια φτερά ή τις πόρτες.
9.6 Η σειρά εκκίνησης και τα ζευγάρια των οδηγών θα προκύπτουν με κλήρωση. Η εκκίνηση της τελευταίας τριάδας θα γίνεται σύμφωνα με τη σειρά κατάταξής τους.
9.7 H εκκίνηση θα δίνεται σε ακαθόριστα χρονικά διαστήματα, κατ’ αύξουσα αριθμητική σειρά, με βάση τους αριθμούς συμμετοχής και αφού έχει ελευθερωθεί η διαδρομή από το προηγούμενο αυτοκίνητο.
9.8 Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από δύο οδηγούς ο Οργανωτής φροντίζει ώστε οι δύο διαφορετικοί αριθμοί συμμετοχής να έχουν μια αριθμητική διαφορά μεταξύ τους και να τοποθετηθούν έτσι ώστε να διακρίνονται από τους κριτές των εμποδίων.
9.9 Η τήρηση της σειράς εκκίνησης αποτελεί ευθύνη αποκλειστικά του οδηγού. Στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν εκκινήσει στη σειρά του, σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής, ο οδηγούς του θα χρεώνεται με ανάλογους βαθμούς ποινής για κάθε σειρά που θα χάνει. Όταν εκκινεί ένα αυτοκίνητο, το επόμενο κατά αύξουσα σειρά (σύμφωνα με τον αριθμό συμμετοχής), πρέπει να είναι έτοιμο να πάρει εκκίνηση.
9.10 Εάν οδηγός που θέλει να παρακάμψει ένα εμπόδιο δεν εμφανιστεί μέχρι τη λήξη του εμποδίου στον αρμόδιο κριτή για να το δηλώσει (ώστε να χρεωθεί τους ανάλογους βαθμούς ποινής), θα χρεώνεται με εγκατάλειψη και άρα θα αποκλείεται από τον αγώνα

ΑΡΘΡΟ 10 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
10.1 Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να υπακούν στις οδηγίες και τις εντολές των διοργανωτών και των κριτών κατά τη διάρκεια του αγώνα.
10.2 Στην περίπτωση που ένα πλήρωμα αποφασίσει να εγκαταλείψει πρέπει να πληροφορήσει τους διοργανωτές - κριτές το συντομότερο δυνατό.
10.3 Οι αγωνιζόμενοι δεν επιτρέπεται να καταναλώνουν αλκοόλ πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 11 ZΩNEΣ EKKINHΣHΣ - TEPMATIΣMOY
11.1 Η ζώνη εκκίνησης - τερματισμού σηματοδοτείται με ταμπέλες που αναγράφουν «EKKINHΣH» - «TEPMATIΣMOΣ».
11.2 Στη ζώνη εκκίνησης - τερματισμού απαγορεύεται κάθε είδους επισκευή.

ΑΡΘΡΟ 12 ΠΟΙΝΕΣ
12.1 Είναι υποχρεωτικό, επί ποινή άμεσου αποκλεισμού, κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας ο οδηγός να φοράει τη ζώνη ασφαλείας και το κράνος και να βρίσκεται συνεχώς εντός του οχήματος.
12.2 Επαφή με πασσάλους: προσαύξηση 5% του χρόνου εκτέλεσης του εμποδίου κάθε φορά.
12.3 Παράκαμψη διαδρομής: προσαύξηση 50% του χρόνου εκτέλεσης του εμποδίου κάθε φορά.
12.4 Παράκαμψη εμποδίου μετά από προσπάθεια: Η ποινή θα ισούται με τη χειρότερη πραγματοποιηθείσα επίδοση (ποινή) των αγωνιζόμενων που ολοκλήρωσαν το εμπόδιο πολλαπλασιαζόμενη με το συντελεστή του τελευταίου ΣΕΔ που πέρασε ο αγωνιζόμενος.
12.5 Παράκαμψη εμποδίου χωρίς προσπάθεια: Η ποινή θα ισούται με τη χειρότερη πραγματοποιηθείσα επίδοση (ποινή) στο εμπόδιο από τους αγωνιζόμενους που εκκίνησαν το εμπόδιο, πολλαπλασιαζόμενη με το συντελεστή 2.
12.6 Στην περίπτωση της μη ολοκλήρωσης ενός εμποδίου από κανένα αγωνιζόμενο, οι ποινές του Άρθρου_12.4 θα υπολογίζονται με τη Ποινή Βάσης που έχει ορίσει ο Οργανωτής για κάθε εμπόδιο.
12.7 Η χρήση βαρούλκου (εργάτη) απαγορεύεται.
12.8 Σε περίπτωση που ένας διαγωνιζόμενος υποπέσει συγχρόνως σε 2 ή περισσότερες από τις ανωτέρω παραβάσεις, ανά εμπόδιο, οι ποινές προστίθενται.

ΑΡΘΡΟ 13 ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
13.1 Ο Αλυτάρχης του αγώνα είναι επιφορτισμένος για την εφαρμογή του παρόντος κανονισμού και των διατάξεών του κατά τη διεξαγωγή του αγώνα.
13.2 Οι Αγωνοδίκες με τη βοήθεια του Αλυτάρχη αποφασίζουν πως θα λύνονται προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν κατά τη διάρκεια του αγώνα.
13.3 Κάθε ένσταση επί της εφαρμογής του κανονισμού θα μεταβιβάζεται προς εξέταση και απόφαση στους Αγωνοδίκες (άρθρα 171 και συνέχεια EAK).
13.4 Κάθε περίπτωση που δεν προβλέπεται από τον κανονισμό αυτό θα εξετάζεται από τους Αγωνοδίκες οι οποίοι είναι οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να αποφασίζουν (άρθρο 141 EAK).
13.5 Σε περίπτωση αμφισβήτησης της ερμηνείας του κειμένου του παρόντος κανονισμού η μόνη αρμόδια να αποφασίσει είναι η EΘEA.

ΑΡΘΡΟ 14 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
14.1 Οι Αγωνοδίκες, σύμφωνα με τα άρθρα 66 και 141 του EAK έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού Κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν και με τον όρο ότι, με μέριμνα της οργάνωσης, θα ειδοποιηθούν έγκαιρα για αυτές τις τροποποιήσεις όλοι όσοι δήλωσαν συμμετοχή.
14.2 Κάθε σχετική τροποποίηση ή συμπληρωματική διάταξη θα γίνεται γνωστή με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Ειδικού Κανονισμού. Τα δελτία θα τοιχοκολληθούν στη Γραμματεία και στους πίνακες ανακοινώσεων του αγώνα. Επίσης θα κοινοποιηθούν, το συντομότερο δυνατό, απ’ ευθείας στους αγωνιζόμενους, οι οποίοι θα πρέπει να βεβαιώσουν την παραλαβή τους ενυπόγραφα, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο λόγω της εξέλιξης του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 15 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
15.1 Επιτρέπεται στους αγωνιζόμενους να τοποθετούν ελεύθερα πάνω στα αυτοκίνητά τους οποιαδήποτε διαφήμιση με τους παρακάτω όρους:
15.2 Το περιεχόμενό της να μην αντιβαίνει στους Νόμους του Ελληνικού Κράτους και στις διατάξεις της ΕΘ.Ε.Α..
15.3 Να μην προσβάλει τα χρηστά ήθη και έθιμα.
15.4 Να μην καλύπτει τις θέσεις που προορίζονται για τις πινακίδες των αριθμών συμμετοχής.
15.5 Να μην εμποδίζει την ορατότητα μέσα από όλα τα παράθυρα. (Επιτρέπεται η τοποθέτηση διαφημιστικής ταινίας φάρδους μέχρι 10 cm στο πάνω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ και μέχρι 8 cm στο πάνω μέρος του πίσω παραθύρου).
15.6 Να μην είναι πολιτικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα.
15.7 Η τοποθέτηση των διαφημιστικών των χορηγών της οργάνωσης είναι υποχρεωτική και θα γίνει είτε σε μέρος του αυτοκινήτου που θα επιλέξει η οργάνωση, είτε από την ίδια την οργάνωση.

ΑΡΘΡΟ 16 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΑ - ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
16.1 Για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να τηρούν τις διατάξεις των Κανονισμών και να συμμορφώνονται αναντίρρητα με τις οδηγίες, υποδείξεις και εντολές του Αλυτάρχη, των Αγωνοδικών και των Εφόρων του αγώνα.
16.2 Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα προστατευτικό κράνος εγκεκριμένου τύπου. Ακόμη πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με εγκεκριμένη ζώνη ασφαλείας όπως προβλέπεται στο Τεχνικό Κανονισμό. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.
16.3 Απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας η έξοδος του οδηγού από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας έστω κι αν το αυτοκίνητο δεν είναι σε κίνηση.
16.4 ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
16.4.1 Θα ορίζεται από τον Οργανωτή έμπειρος Υπεύθυνος Ασφαλείας ο οποίος, μεταξύ των άλλων αρμοδιοτήτων του, θα πρέπει να αξιολογεί και την ασφάλεια των εμποδίων. Τα εμπόδια πρέπει να είναι ασφαλή. Θα ακυρώνονται δε όταν είναι επικίνδυνα κατά τη γνώμη του Παρατηρητή ή του Υπευθύνου Ασφαλείας.
16.4.2 Θα ορίζονται με πλέγματα, σκοινιά ή κάγκελα συγκεκριμένοι χώροι θεατών στα εμπόδια, σε ασφαλή σημεία και θα ορίζονται τα εμπόδια με σκοινί. Οι θεατές δεν θα μπορούν να βρίσκονται στα υπόλοιπα σημεία του αγώνα.
Πρέπει να υπάρχουν διακριτικά ασφαλείας για κριτές, φωτογράφους και καμεραμάν. Οι φωτογράφοι και οι καμεραμάν πρέπει να διαπιστεύονται από την οργάνωση και να εφοδιάζονται με ειδικό διακριτικό γιλέκο. Διαφορετικά θα τοποθετούνται και αυτοί στις περιοχές των θεατών.
16.4.3 Να υπάρχει πρόβλεψη για αντιμετώπιση πυρκαγιάς στους χώρους των θεατών.
16.4.4 Τα εμπόδια του αγώνα, με ευθύνη της διοργανώτριας λέσχης, απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται από θεατές μέχρι να ολοκληρωθεί και η απονομή και να λήξει ο αγώνας.
16.4.5 Η παρουσία Ασθενοφόρου και Γιατρού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα είναι υποχρεωτική.
16.4.6 Η παρουσία Πυροσβεστικού οχήματος, επανδρωμένου με υλικά απεγκλωβισμού και κατάλληλους χειριστές αυτών, σε όλη τη διάρκεια του αγώνα είναι υποχρεωτική.
16.4.7 Να υπάρχουν, σε διάφορα σημεία του κάθε εμποδίου, έτοιμοι για χρήση Φορητοί Πυροσβεστήρες, τουλάχιστον τρεις ή περισσότεροι αν το απαιτεί το μήκος ή η δυσκολία του εμποδίου, ανάλογα με τη κρίση του Υπεύθυνου Ασφαλείας.
16.4.8 Να φροντίζουν να υπάρχουν Οχήματα Απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του Υπεύθυνου Ασφαλείας.

ΑΡΘΡΟ 17 ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ
17.1 Κάθε αγωνιζόμενος ή συμμετέχων παραιτείται του δικαιώματος προσφυγής εναντίον των Αθλητικών Αρχών, των Οργανωτών, των Εκπροσώπων τους ή των εντεταλμένων οργάνων τους, ενώπιον οιασδήποτε διαιτησίας ή δικαστηρίου ή κάθε άλλης διαδικασίας εκτός από εκείνες που προβλέπονται από τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα και τον Εθνικό Αγωνιστικό Κανονισμό, για κάθε ζημία θετική ή αποθετική που μπορεί να προκληθεί από κάθε πράξη ή παράλειψη των Οργανωτών, των Αρχόντων, των εκπροσώπων τους ή των οργάνων τους, κατά την εφαρμογή των κανονισμών ή από οποιαδήποτε άλλη επίπτωση που Θα δημιουργηθεί από τις ενέργειές τους.

ΑΡΘΡΟ 18 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ - ΠΑΡΑΠΟΝΑ
18.1 Οι Ενστάσεις πρέπει να υποβάλλονται σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 171 και επόμενα).
18.2 Οι Ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη και πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από το παράβολο ένστασης. Το παράβολο ένστασης ορίζεται στο διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής. Οι ενστάσεις εκδικάζονται από τους Αγωνοδίκες. Το παράβολο της ένστασης επιστρέφεται εάν η ένσταση δεν γίνει δεκτή προς εξέταση από τους αγωνοδίκες καθώς και αν δικαιωθεί ο ενιστάμενος.
18.3 Οι διαγωνιζόμενοι έχουν δικαίωμα έφεσης σύμφωνα με τον EAK (Άρθρο 180 και επόμενα). Το παράβολο της έφεσης είναι ίσο με το τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής, καταβάλλεται δε με την υποβολή της πρόθεσης άσκησης έφεσης και για την επιστροφή ή όχι του χρηματικού ποσού ισχύει ότι αναφέρεται στο άρθρο 183 του ΕΑΚ.
18.4 Ενστάσεις για τη διεξαγωγή του αγώνα υποβάλλονται κατά την διάρκειά του και μέχρι 15 λεπτά μετά τη λήξη του.
18.5 Ενστάσεις κατά των αποτελεσμάτων υποβάλλονται μέχρι και 30 λεπτά μετά την δημοσίευση για όλα τα οχήματα των προσωρινών αναλυτικών ανά εμπόδιο αποτελεσμάτων.

ΑΡΘΡΟ 19 ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ΒΡΑΒΕΙΑ
19.1 Η τελική κατάταξη θα καθοριστεί, για τους 3 αγωνιζόμενους που θα φτάσουν στον τελικό από τα αποτελέσματα μόνο της τελικής δοκιμασίας, για δε τους υπόλοιπους από το σύνολο των επιμέρους, ανά εμπόδιο, ποινών καθώς και των άλλων ποινών που θα έχουν επιβληθεί στους αγωνιζόμενους. Πρώτος θα καταταγεί ο αγωνιζόμενος με το μικρότερο σύνολο ποινής, δεύτερος ο αγωνιζόμενος με την αμέσως μεγαλύτερη ποινή, κ.ο.κ.
19.2 Σε περίπτωση ισοβαθμίας, νικητής ανακηρύσσεται όποιος έχει την καλύτερη επίδοση στην 1η Ειδική Δοκιμασία. Αν αυτό δεν αρκεί για να δώσει λύση στην ισοβαθμία, λαμβάνονται υπόψη οι επιδόσεις της 2ης, 3ης, 4ης, 5ης Ειδικής κλπ. Αν και πάλι δεν υπάρχει λύση τότε θα εξετάζεται, ξεκινώντας από τη πρώτη Ειδική και συνεχίζοντας, αν χρειάζεται, στις επόμενες, ποιος χρεώθηκε αργότερα την πρώτη ποινή, έκανε δηλαδή μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής χωρίς ποινή και αυτός θα είναι ο νικητής. Αν συνεχίζεται η ισοβαθμία τότε λαμβάνουν τους ίδιους βαθμούς και ο επόμενος λαμβάνει τους βαθμούς του μεθεπομένου. Δηλαδή, αν ισοβαθμήσουν ο τρίτος με τον τέταρτο λαμβάνουν τους βαθμούς του τρίτου ενώ ο πέμπτος κανονικά, τους βαθμούς του πέμπτου. Ο κανονισμός αυτός μπορεί να εφαρμοσθεί σε κάθε στιγμή του αγώνα.
19.3 Η ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων θα γίνει μετά τη λήξη του χρόνου υποβολής ενστάσεων.
19.4 Θα απονεμηθούν κύπελλα τουλάχιστον στους 3 πρώτους.
Στον πρώτο κάθε κλάσης, αν υπάρχει, απονέμεται Κύπελλο, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα στην κλάση.
19.6 Ο διοργανωτής μπορεί να απονείμει επιπλέον έπαθλα κατά την κρίση του. Ο Ειδικός Κανονισμός πρέπει να προβλέπει τα επιπλέον κύπελλα που θα δώσει ο διοργανωτής.

ΑΡΘΡΟ 20 ΑΠΟΝΟΜΗ
20.1 Η απονομή των Επάθλων θα γίνει σε χρόνο και τόπο που θα ανακοινωθεί από την Οργάνωση και θα αναφέρεται στη προκήρυξη του αγώνα.
20.2 Εάν οι νικητές των διαφόρων επάθλων δεν εμφανισθούν στην τελετή της απονομής, χάνουν το δικαίωμα παραλαβής οποιουδήποτε βραβείου (χρηματικού ή κυπέλλου).
www.skartaekato.gr

--- this is skartaaaaaaa...!!!!! ---
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”