Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση 11/10/2009

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση 11/10/2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Συνάντηση 11 Οκτώβρη 2009

1. Όχι μεμονωμένες παρουσιάσεις στον κόσμο.
2. Θέμα ημερών συνάντησης:
2.1. Καθημερινή
2.2. Κυριακή (Σιδέρης)
2.3. Δύο Καθημερινές, δύο Κυριακές (Τσέτσος, Δουκέρης, Αποστολίδης, Βλασακίδης, Μήλας, Αθανασίου, Σταθάκος)
3. Τα μέλη της επιτροπής πρέπει να εκφράζονται σαν μέλη των φορέων τους και όχι σαν μέλος της επιτροπής.
4. Αγώνες
4.1. Γενικές τοποθετήσεις
4.1.1. Παυλόπουλος: απογοήτευση από την κατάσταση. Ξεκινήσαμε με τα trial από την Εκάλη και τη Βόρεια Ελλάδα, χωρίς να μπορεί να γίνει έπαθλο λόγω απόστασης. Είχαμε πει τότε τα εμπόδια να είναι «ανθρώπινα» και ασφαλή. Είχαμε φτάσει στο σημείο να κόψουμε εμπόδια σαν επικίνδυνα. Για κάποιο καιρό τα πράγματα έμειναν στάσιμα. Κάποιοι οργανωτές έκαναν πράγματα επικίνδυνα. Τα αυτοκίνητα πρόλαβαν τους οργανωτές. Επέτρεψαν να γίνονται κάποιοι αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας όπως γίνονται σήμερα. Γίνονται αγώνες με ελλείψεις στα θέματα ασφαλείας. Ας προχωρήσουμε από λευκό χαρτί. Αγώνες στο τρίπτυχο: Ασφάλεια, Διαφάνεια, Έλεγχος. Εκπαίδευση καινούριων στελεχών.
4.1.2. Αθανασίου: άλλοι δύο παράγοντες: Προβολή, προσέλκυση νέων αγωνιζόμενων. Υπάρχουν αγώνες «μπούσουλας» που πρέπει να τους κάνουμε σημαία. Να σταματήσει η διαβολή αγώνων από τα μέλη της επιτροπής. Να παραιτηθούν όσοι το έχουν κάνει. Όχι αγώνες με επτά συμμετοχές.
4.1.3. Τσέτσος: Οι οργανωτές γενικά σε καλό επίπεδο. Κάποιες ειδικές σε trial ήταν επικίνδυνες (Κατσιμαλής), αλλά μαζεύτηκαν. Κάποιες λέσχες είναι ανεπαρκείς. Πολλές οι συμμετοχές. Αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν χωρίς σαφή κανονισμό, ιδίως στο κομμάτι της ασφάλειας. Με προσοχή να δοθούν οι αγώνες και να βοηθηθούν οι νέες λέσχες.
4.1.4. Σιδέρης: κανείς δε διαφωνεί με το θέμα της ασφάλειας. Είπαμε για δίχτυ στις ειδικές, κανένας δεν έβαλε. Τα εμπόδια πρέπει να είναι ασφαλή, παρόλο που έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα. Σωστά στημένα εμπόδια μπορούν να προβληματίσουν ακόμη και τους καλύτερους. Μία πίστα επιπέδου δε χρειάζεται roll cage. Στα Δωδεκάνησα δεν παίζει η Κ3, στην Κεντρική Ελλάδα μάλλον δε θα μετρήσει το έπαθλο. Διαφάνεια = εκπαίδευση στελεχών σε τοπικό περισσότερο επίπεδο. Αναφορά προβολής κάθε αγώνα.
4.1.5. Δουκέρης: όχι δέκα χρόνια πίσω και trial με λακκούβες από εκσκαφέα. Δεν ενδιαφέρει τον θεατή. Να μην τρέχουν χύμα αυτοκίνητα. Να τηρούμε εμείς πρώτα τα όσα λέμε.
4.1.6. Αποστολίδης: οι αγώνες πρέπει να γίνουν αγώνες. Να ακυρώνονται εμπόδια όταν είναι επικίνδυνα. Θα πρέπει τα εμπόδια να είναι ασφαλή. Πρέπει να μην επιτρέπεται σε κάποια αυτοκίνητα να τρέξουν. Πρέπει να υπάρχει παρατηρητής. Να πληρώνονται τα έξοδα του παρατηρητή από τον οργανωτή. Να είναι άσχετοι με τη λέσχη οι παρατηρητές.
4.1.7. Βλασακίδης: να μπει roll cage στα trophy και τα trial. Πιο ασφαλή τα Trial για τους νέους αγωνιζόμενους. Με εμπόδια που μπορεί να είναι λακκουβίτσες. Και μετά να ζητήσουμε roll cage.
4.1.8. Μήλας: θα πρέπει οι κανόνες να είναι καθαροί για να μην υπάρχουν γκρίνιες κλπ. Δεν είναι στη πρόθεση κανενός να κάνει κακό. Η εικόνα είναι κακή. Σαφείς κανονισμοί για να γίνονται σωστοί αγώνες.
4.2. Ο Αθανασίου υπέβαλε την παραίτησή του.

5. Αποφάσεις
5.1. Τα εμπόδια στα trial δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από θεατές μέχρι να λήξει ο αγώνας.
5.2. Γενικό πλάνο ασφάλειας
5.2.1. Υποχρεωτικά πλοηγό αυτοκίνητο.
5.2.2. Υπεύθυνος ασφαλείας που να γνωρίζει καλά τη διαδρομή. Πρέπει να υπάρχει πλάνο διαφυγής.
5.2.3. Υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον τετρακίνητο «ασθενοφόρο», για χρήση μέχρι την πιο κοντινή άσφαλτο. Και γιατρό μαζί.
5.2.4. Υποχρεωτικά όχημα απεγκλωβισμού μεγάλου μεγέθους (FIV). Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό (διασώστες, πυροσβέστες κλπ.).
5.2.5. Σχεδιασμός και κατάθεση πλάνου ασφαλείας και διάσωσης.
5.2.6. Έλεγχος της ενημέρωσης των νοσοκομείων της περιοχής.
5.2.7. Υποστήριξη – ξεκόλλημα – στα δύσκολα σημεία.
5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.
5.2.8.2. Στα trial 2 τουλάχιστον πυροσβεστήρες στην εκκίνηση και στον τερματισμό του εμποδίου. Και ανάλογα με το μήκος του εμποδίου περισσότεροι.
5.2.8.3. Στα σημεία ελέγχου στους υπόλοιπους αγώνες υποχρεωτικά πυροσβεστήρες.
5.2.8.4. Απαγορεύεται η μεταφορά καύσιμου εκτός του τεπόζιτου του αυτοκινήτου.
5.2.9. Απαγορεύεται η συμμετοχή αυτοκινήτου χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς άδειες οδήγησης του πληρώματος. Απαραίτητη η εξουσιοδότηση αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι μέλος του πληρώματος ή παρόν.
5.2.10. Ορισμός με πλέγματα του χώρου θεατών στα εμπόδια στα trial, σε ασφαλή σημεία και ορισμός του εμποδίου με σκοινί. Οι φωτογράφοι διαπιστευμένοι με ειδικό διακριτικό γιλέκο.
5.2.11. Μεγάλοι αγώνες – εκτός trophy.
5.2.11.1. Black boxes σε όλους αγώνες. Υποχρεωτική χρήση στους πρωταθληματικούς αγώνες.
5.2.11.2. Υποχρεωτικά κρυφές μετρήσεις μέγιστης ταχύτητας στις απλές στους αγώνες χωρίς black boxes. Και radar.

5.3. Κανονισμός
5.3.1. Ο ειδικός ή συμπληρωματικός κανονισμός πρέπει να φτάσει έναν μήνα πριν στην ΕΘΕΑ, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα. Η ΕΘΕΑ αποφασίζει αν η οργανωτική επιτροπή χρειάζεται συμπληρωματική βοήθεια ή όχι. Αν είναι η πρώτη φορά που γίνεται ο αγώνας και καινούρια η λέσχη θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει παρατηρητής από την ΕΘΕΑ.
5.3.2. Με το τέλος του αγώνα πρέπει να έρχονται τα αποτελέσματα σε EXCEL και να περιέχει απαραίτητα στοιχεία:
5.3.2.1. Εκκινήσαντες
5.3.2.2. Κατάταξη και Χρόνους
5.3.3. Στις μεγάλες κατηγορίες όλων των τύπων αγώνα χρειάζεται license. Στις πιο μικρές μπορεί να χρησιμοποιείται ημερήσια. Για να συμμετάσχει κάποιος στη βαθμολογία της ΕΘΕΑ οποιασδήποτε κατηγορίας πρέπει να έχει license ή να την έχει εκδώσει πριν τον τρίτο του αγώνα της χρονιάς. Θα γίνει ειδική ρύθμιση για license των αγώνων 4Χ4.
5.3.4. Πρέπει οι συμμετοχές να λήγουν το αργότερο την Τετάρτη πριν τον αγώνα. Πρέπει να στέλνονται στην ΕΘΕΑ μέχρι την Πέμπτη το βράδυ πριν τον αγώνα. Αλλιώς δε θα γίνεται ο αγώνας.

5.4. Αγώνες
5.4.1. Trial ως έχουν: Κεντρικής, Δυτικής, Νήσων, Κρήτης (ίσως και Βορείου Ελλάδος-Βλασακίδης). Η σειρά στα εμφάνισης των εμποδίων πρέπει να είναι Κ1, Κ2, Κ3 υποχρεωτικά.
5.4.2. Body lift στην Κ1 μέχρι 5 εκατοστά.
5.4.3. Trial και roll cage: roll cage στην Κ2 (κατά Σιδέρης, Αθανασίου, υπέρ οι υπόλοιποι).
5.4.4. Φιλικός Super Trial.
5.4.5. Trophy-Wild Terrain: αν μαζευτούν 5 αγώνες κοινό έπαθλο. Συντελεστής 2 στα Trophy, συντελεστής 1 στα Wild Terrain.
5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
5.4.7. Αγώνες αντοχής:
5.4.7.1. Κάποιες ειδικές τύπου regularity
5.4.7.2. Περιορισμός ταχύτητας στις απλές στα δύσκολα, επικίνδυνα και πολυσύχναστα σημεία.
5.4.7.3. Κατηγορίες
5.4.7.3.1. Entry, απλή βόλτα, τα SUV σαν κλάση της, έπαθλο πρωτολατών.
5.4.7.3.2. Normal, regularity, μικρή μέση, έπαθλο κατηγορίας.
5.4.7.3.3. Open, με συστήματα ασφαλείας, regularity, μεγάλη μέση, πρωτάθλημα.
5.4.7.3.4. Ελεύθερες αλλαγές στις κατηγορίες Normal και ΄Open όπως στον κανονισμό που κατατέθηκε
5.4.7.4. Θα οριστεί ανώτατο ύψος παραβόλων και μέγιστη διάρκεια αγώνα (maximum ημερών). Οι έξτρα παροχές δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικές.
5.4.7.5. Ανάλογα με τη διάρκεια σε χιλιόμετρα θα υπάρχει και συντελεστής.
5.4.7.6. Αγώνες για το 2007: 7 μέγιστο που μετρούν οι 5.
5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. (Μαρατζίδης ?). Ρεζερβουάρ αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”