Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση 28/9/2009

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση 28/9/2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Διαχωρισμός κατηγοριών
Συστήματα ασφαλείας
Turbo
Βάρος
Άλλα


Μικρό ποσό για την «ενοικίαση» των συστημάτων GP.
Αυστηρή εφαρμογή.
Πρόληψη και όχι καταστολή.
Προβολή στο Internet για «θεατές» - Rally Αιγαίου.

Αδρεναλίνη μόνο στη μεγάλη κατηγορία
Η μεγάλη κατηγορία όπως σήμερα.
Κειμενόμενη μέγιστη στις υπόλοιπες κατηγορίες, ανάλογα με το έδαφος κλπ.
Τα μέτρα ασφαλείας επιτρέπονται και προτείνονται σε όλες τις κατηγορίες.
Μήπως μόνο roll bar;
Όχι turbo στη βενζίνη.

Από πλευράς οργανωτή η μέση ταχύτητα ενός αγώνα δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 35-40 χαω για τους καλύτερους.
Όχι μικρός χρόνος για θέση εκτός αγώνα.
Κράνη σε ολες τις κατηγορίες σε χαλαρή εφαρμογή.
Roll cage = υποχρεωτικά και κράνος.

Όχι κοντά τα μηχανάκια. Όχι crossάρισμα με τα μηχανάκια.

Υποχρεωτικά πλοηγά.
Υπεύθυνος ασφαλείας.
Τετρακίνητο ασθενοφόρο.
Πλάνο διάσωσης.
Όχημα απεγκλωβισμού.
Ενημέρωση νοσοκομείων.

Υποστήριξη στα δύσκολα σημεία.

Βαθμολογία
Πολυνίκους ή στην open; H άποψη είναι για την open μόνο.

Κατηγορίες:
Ανάλογα με το τι θέλει κανένας.

Αγώνες 6-7
Συντελεστές ανάλογα με τα χιλιόμετρα.
Στα enduro πιο δύσκολες απλές με πιο προσεγμένη μέση ταχύτητα. Πιο σημαντικές οι απλές.
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”