Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση για την ασφάλεια 8/7/2009

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Πρακτικά 10μελούς: συνάντηση για την ασφάλεια 8/7/2009

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θέμα Ασφάλειας όπως συζητήθηκε στις 8/7/2009

1. Υπεύθυνος ασφαλείας για την αξιολόγηση των εμποδίων, ανάλογα με την κατηγορία στα trial. Να ζητηθεί από τις λέσχες να προτείνουν άτομα για υπεύθυνους ασφαλείας με δεδομένο την εμπειρία.

2. Για το 2009 πιο απλά εμπόδια στην Κ2.

3. Για το 2009 συνιστάται στην Κ2 η χρήση τουλάχιστον roll bar.

4. Για το 2010 στην Κ2 roll cage όλα με roll cage. Συνίσταται η χρήση roll cage σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2010.

5. Καθίσματα και ζώνες αναγνωρισμένες FIA, στην Κ2 έστω και με ληγμένες ημερομηνίες. Συνίσταται στις Κ0, Κ1. Το άρθρο 4.4 ως έχει, με διαφορά την Κ2.

6. Θεατές στα trial:
a. Προσδιορισμός των θέσεων του κόσμου με πλέγμα σε κάθε εμπόδιο υποχρεωτικά. No go στα υπόλοιπα σημεία.
b. Διακριτικά ασφαλείας για κριτές, φωτογράφους και καμεραμάν (σαλιάρες;).
c. Πρόβλεψη για αντιμετώπιση πυρκαγιάς στους χώρους των θεατών.

7. Μέτρα ασφαλείας στα trail και στα wild terrain.
a. Ασθενοφόρο και γιατρός υποχρεωτικά.
b. Πυρόσβεση: Φορητοί πυροσβεστήρες σε κάθε εμπόδιο, τουλάχιστον τρεις ή περισσότερους αν το απαιτεί το μήκος ή η δυσκολία του εμποδίου, ανάλογα με τη κρίση του υπεύθυνου ασφαλείας.
c. Οχήματα απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.

8. Μέτρα ασφαλείας στα trophy. Να κατατίθεται πλάνο ασφαλείας.
a. Να προβλέπεται αυτοκίνητο FIV, τετρακίνητο, με δυνατότητα προσέγγισης σε κάθε σημείο της διαδρομής και στα πιθανά σημεία διαφυγής.
b. Στα trophy και τα wild terrain ειδικά θα πρέπει να εφαρμόζεται αυστηρά το αρθρο 283 του τεχνικού κανονισμού περί ασφαλείας.

9. Μέτρα ασφαλείας στους αγώνες του πρωταθλήματος 4Χ4
a. Η διαδρομή ελέγχεται από υπεύθυνο ασφαλείας της ΕΘΕΑ.
b. Ένα ή δύο FIV με διασώστες.
c. Ένα αυτοκίνητο απεγκλωβισμού αντίστοιχα σε μέγεθος, τουλάχιστον, με τα αγωνιστικά, στην ευθύνη του υπεύθυνου ασφαλείας.
d. Ο αγώνας πρέπει να έχει υπεύθυνο ασφαλείας, που θα υποβάλει το σχέδιο ασφαλείας μαζί με τον ειδικό κανονισμό στην ΕΘΕΑ.
e. Υποχρεωτικές 2-3 μετρήσεις ταχύτητας στις απλές σε κάθε αγώνα.
f. Κρυφά ΣΕΔ για μέτρηση μέσης ταχύτητας στις απλές.
g. Εφόσον είναι δυνατό υποχρεωτικό το GPS
i. Να ελέγχεται μετά τον αγώνα για τις ταχύτητες
ii. Παραβάσεις
1. Πρώτη φορά αφαίρεση βαθμών και αποκλεισμός από το επόμενο αγώνα.
2. Δεύτερη αποκλεισμός από όλη τη χρονιά και παραπομπή στο πειθαρχικό της ΕΘΕΑ.

10. Επίσπευση του θέματος των ταυτοτήτων οχημάτων των αγώνων 4Χ4.
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”