stavrosd wrote:Δυστυχώς και σε αυτό το χώρο
ή αυτοί που ξέρουνε δεν μιλάνε είτε γιατί έχουνε ιδία συμφέροντα είτε γιατί φοβούνται
ή βλέπουμε φαντάσματα και πρόκειται για απλή ανικανότητα!
Φίλε Σταύρο ποτέ μου δεν πίστευα στα φαντάσματα.
Είναι φανερό οτι πρόκειται για απλή ανικανότητα.
Ακόμα και αν πρόκειται για κάλυψη των συμφερόντων κάποιων, και μόνο το γεγονός οτι ούτε τα συμφέροντά τους δεν μπορούν να καλύψουν σε εύλογο χρόνο και αθόρυβα, και αυτό την ανικανότητά τους δείχνει.
stavrosd wrote:
Πάντως ονόματα δεν προκειτε να ειπωθούν αφου ευθύνες δεν μπορούν να καταλογισθούν!
Μόνο ο Πρόεδρος έχει την ευθύνη του αποτελέσματος αλλά και πάλι δεν ξέρουμε αν θα πρέπει να τον μουτζώσουμε γιατι τα τσάκισε όλα ή να τον συγχαρούμε γιατί μας γλύτωσε απο τα χειρότερα!
"Ο λύκος στην αντάρα χαίρεται"
Θα σου πώ την εμπειρία μου από τα λίγα χρόνια που παρακολουθώ τον χώρο.
Έγινα επίσημα κριτής το 2003 και για λόγους εκπαίδευσης πήγαινα κυρίως σε πρωταθληματικούς αγώνες, αναβάσεις, ακρόπολις κλπ. Αμέσως απέκτησα ταυτότητα, είχα ανθρώπους δίπλα μου να μου υποδείξουν τα κόλπα, να με οργανώσουν, να με πληρώσουν στην ώρα μου, να μου φέρουν ένα νεράκι και ένα σάντουιτς όταν ήμουν 12άωρα μόνος μου στο βουνό κλπ κλπ κλπ. Μέχρι και με ελικόπτερο ήρθαν να δουν αν είμαι εντάξει...
Μετά είπα να γίνω και τεχνικός έφορος...
Πέρασα το πρώτο σεμινάριο, έγινα δόκιμος, πήγα σε ένα σωρό αγώνες πάλι (ακρόπολις, rally, αναβάσεις, 4x4 κλπ) αλλά ούδέποτε πήρα μία αξιολόγηση προκειμένου να ανέβω ιεραρχικά και να μην είμαι πλέον δόκιμος.
Με έχουν αφήσει να ξεροσταλιάζω στον ήλιο 12άωρα, χωρίς να μπορώ να κουνηθώ λόγω φόρτου εργασίας, κανένας δεν κουνήθηκε να φέρει ένα νεράκι. Σε rally αγώνα με 80 συμμετοχές που έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον 4 (όχι δόκιμοι) τεχνικοί έφοροι, τα έβγαλα πέρα μόνος μου, με δήλωσαν ως κανονικό τεχνικό έφορο στα χαρτιά αλλά αρνήθηκαν να με πληρώσουν διότι ήμουν δόκιμος...
Όσα χρόνια είμαι τεχνικός έφορος μου έχουν πει οτι θα μου βγάλουν ταυτότητα και όσο πήρες εσύ άλλο τόσο πήρα και εγώ... Σε τηλεφωνική μου συνομιλία με την ΕΘΕΑ ζήτησα τους καταλόγους τεχνικών εφόρων και μου είπαν οτι δεν υπάρχουν (κοινώς τόσα χρόνια δεν είμαι τίποτα...). Σε αυτά τα χρόνια είδα τεχνικούς εφόρους να εκμεταλλεύονται την θέση τους για προσωπικό όφελος, είδα άλλους που ενώ είναι "Α" δεν έχουν πατήσει ούτε σε ένα σεμινάριο (βάση κανονισμού αν δεν έρθεις σε σεμινάριο χάνεις την ιδιότητα) και άλλα πολλά ωραία όπως αρχεία κειμένων με κανονισμούς που είχαν την ψηφιακή υπογραφή μη εξουσιοδοτημένων ανθρώπων αναρτημένα στο site της ΕΘΕΑ...
Σε όσα σεμινάρια έχω πάει με έχουν διαβεβαιώσει οτι θα συναντηθούμε να συζητήσουμε τα θέματα του 4x4 αφού δεν προλάβαμε στο σεμινάριο αλλά όπως προείπα όσο κάλεσαν εσένα άλλο τόσο κάλεσαν και μένα.
Κάποτε μας είχαν πει οτι θα δημιουργηθεί σώμα τεχνικών εφόρων με ειδίκευση στα 4x4... Περιττό να σου πω την κατάληξη.
Προφορικά είμαι πλέον τεχνικός έφορος B'. Το ίδιο όμως μπορείς να ισχυριστείς και συ. Έχουμε τις ίδιες διαπιστεύσεις...
Οι μόνοι τεχνικοί κανονισμοί που "δουλεύουν" αυτή την στιγμή στην Ελλάδα είναι στο πορτοκαλί βιβλίο της ΕΘΕΑ (που ακόμα έχω την έκδοση του 2008 και δεν μπορώ να βρώ πιο πρόσφατη) και δουλεύουν διότι είναι μετεπεξεργασία αυτών της FIA.
Ουδέποτε φτιάχτηκαν κανονισμοί της προκοπής για τα 4x4 με φυσική συνέπεια να προσπαθούν οι οργανωτές να καλύψουν τις ελλείψεις με συμπληρωματικούς και ειδικούς κανονισμούς.
Δεν υπάρχουν χειρότερα φίλε μου για να χειροκροτήσουμε κάποιον που δεν κατρακυλίσαμε κι άλλο.
Η μόνη μας ελπίδα είναι οτι όταν φτάνεις στον πάτο μόνο πάνω μπορείς να πας. Το πότε διαπραγματευόμαστε...
Η απαράδεκτη πραγματικότητα του θεσμού των τεχνικών εφόρων και των τεχνικών κανονισμών, αναλογιζόμενοι και το μέγεθος της ξεφτίλας, δεν μπορεί να είναι "κατόρθωμα" ενός ή δύο ανθρώπων.
Απλά αυτοί που έχουν την θέση δεν ενδιαφέρθηκαν, διότι ως γνωστόν οι αγώνες μας δεν έχουν την απαραίτητη προβολή και απήχηση ενώ αυτοί που ενδιαφέρθηκαν δεν έχουν την θέση και τα μέσα. Εκείνη η έρημη η επιτροπή, λες και δεν υπήρξε ποτέ!
Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι τα μικροσυμφέροντα δεν είναι αρκετά έτσι ώστε να κάμψουν μία πραγματική προσπάθεια που στηρίζεται από την ΕΘΕΑ. Είναι όμως αρκετά ώστε να εξαφανίσουν τις κατά καιρούς προσωπικές προσπάθειες ανθρώπων που πραγματικά αγάπησαν το άθλημα.
Ουφ, ξαλάφρωσα.
Όποιος διαφωνεί και θέλει να με βρίσει ας έρθει να μου τα πει στην μάπα το Σάββατο 27/2/2010 στο σεμινάριο τεχνικών εφόρων στην ΕΘΕΑ.
Να κάνω και μία πρόταση...
Ελάτε όλοι να δηλώσετε συμμετοχή ως δόκιμοι.
Να δουν επιτέλους οτι δεν είμαστε μόνο δυο τρεις γραφικοί τεχνικοί έφοροι που θέλουμε κανονισμούς και σοβαρούς εφόρους στα 4x4.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".