κανονισμοί 2010

User avatar
atlasteam
Posts: 186
Joined: Thu Jun 25, 2009 09:03
Location: Αθήνα
Contact:

Re: κανονισμοί 2010

Post by atlasteam »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Oι αγώνες του πρωταθλήματος θα είναι 9, εκτός αν αλλάξει κάτι από το Σάββατο...
Εγώ λέω να τους κάνουν 12 , μη μείνει παραπονεμένος και κανένας μήνας ! .......... καλά ποιός ήταν ο φωστήρας που ενέκρινε 9 !!! αγώνες !!!! :lol: :lol: :lol:
www.atlasteam.gr
when u r upside down and burning .... u went 2 fast !
DarkStam
Posts: 63
Joined: Wed Aug 12, 2009 03:00

Re: κανονισμοί 2010

Post by DarkStam »

Pet4x4 wrote: πρέπει να καταλάβετε πως η κινητήριος δύναμη του χώρου είμαστε εμείς! Αρκεί να είμαστε ενωμένοι!
+1
www.skartaekato.gr

--- this is skartaaaaaaa...!!!!! ---
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: κανονισμοί 2010

Post by stavrosd »

Pet4x4 wrote: Είναι διατεθημένοι οι οργανωτές να κάνουν και κλειστές ειδηκές ,μέ όποιο επιπλέον κόστος φυσικά, αλλά και οι αγωνιζόμενοι είναι διατεθημένοι να πληρώσουν το επιπλέον κόστος μίας φόρμας και ενός Hans device για να μπορέσουν να "παντρευτούν" αυτές οι κατηγωρίες? Αν ναι, όλα τα άλλα βρήσκονται...
Πέτρο νομίζω οτι κανεις μας δεν θα έχει πρόβλημα να δώσει κάτι παραπάνω στην οργάνωση για να μπορέσει να δημιουργήσει κάποιες "κλειστές" διαδρομές! Το "κλειστές" το βάζω εντός εισαγωγικών μιας και εντελώς κλειστές και ελεύθερες απο ΜΩΤ ειδικές, σημαίνει και πολύ υψηλώτερο κόστος οργάνωσης (ίσως?), αλλα σίγουρα μια αρκετά μεγαλύτερη επιβάρυνση για τα πληρώματα αφου εκτος απο το σετ καθίσματα, ζώνες, Cage, πυρόσβεση που καλούνται να πληρώσουν θα πρέπει και τα καθίσματα να είναι homologe και κράνοι με Hans να αγοράσουν και το συνολάκι να πάρουν! Που σημαίνει χαλαρά άλλα 2500€ κόστος.Διόλου ευκαταφρόνητο αυτούς τους χαλεπούς καιρούς!

Προσωπικά νομίζω οτι με κάποιες μικρές ειδικές των 10-15 χλμ ανα 100 χλμ εδικών που ουσιαστικά η διαδρομή απο μόνη της θα είναι κλειστή και πολύ σφικτες (εώς άπιαστες ΜΩΤ) στις απλές, που θα παρακολουθούνται απο τα ηλεκτρονικά συτήματα στα κομμάτια που πρέπει, θα καταφλερουμε και τάπα κομμάτια αρκετά να έχει και καλό επίπεδο ασφαλείας (πιό καλό απο πέρσυ σίγουρα!) και όλοι να το ευχαριστηθούμε και να ξεκ@βλώσουμε ;).
Σε δεύτερο χρόνο αν σιγουρέψουμε το πράμα και θέλουμε να το κανουμε πιό απόλυτο μπορουμε να μεγαλώνουμε τα κλειστά κομμάτια (με ότι επιπλέον σημαίνει αυτό)
Μήπως θα έπρεπε να κάνουμε μία συνάντηση όλοι οι εμπλεκόμενοι μαζί, αγωνιζόμενοι Οpen, αγωνιζόμενοι Rally, και οργανωτές για να συζητήσουμε με τις καλήτερες διαθέσεις μας, μπάς και καταφέρουμε τελικά να φτιάξουμε μία δυνατή κατηγωρία με σταθερές συμετοχές και ανταγωνισμό?
Αυτό σίγουρα είναι ότι καλύτερο, αλλά έχω απογοητευτεί λίγο :(
Δε βλέπω συμμετοχή στα τεκταινόμενα απο άλλους αγωνιζόμενους:evil:
Δημητριάδης Σταύρος
DarkStam
Posts: 63
Joined: Wed Aug 12, 2009 03:00

Re: κανονισμοί 2010

Post by DarkStam »

stavrosd wrote: Παρόλα αυτά η ερώτηση παραμένει!
Αντε είμαι εγώ, ο Κουτσουμπός(μάλλον), ο Σταμάτης(μάλλον),ο Μαρδάς(μάλλον)....
δυστυχώς από την Πάτρα έχω μιλήσει με τους περισσοτερους αγωνιζόμενους, και αυτοί που ακολουθούσαν το πρωτάθλημα αλλα και αυτοί που συμμετείχαν σε μεμονωμένους άγονες μιλάμε περίπου για 20+ οχήματα, δεν θα τρέξει φέτος κανένας.

όχι ένας δυο, ΚΑΝΈΝΑΣ

εγώ προσωπικά προσπαθώ μήπως βρω κάπου χρήματα, και βλέπουμε.

δεν είναι τόσο το θέμα τις ετοιμασίας του αυτοκινητου, λίγο πολύ όλοι έτοιμα τα έχουμε , ένα cage πρέπει να βάλουμε και αυτό θα το βάζαμε έτσι και αλλιώς και καλά κάνουν οι κανονισμοί και το επιβάλουν κατά την γνώμη μου.

προετοιμασία του αυτοκινητου για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς,
προετοιμασία πριν τον αγώνα,
μετά τον αγώνα,
και αν σου έβγαλε καμια χοντρή ζημια?
βενζίνες φαγητά διαμονές ,
συμμετοχές.

είναι πολλά χρήματα για 9 αγώνες

ειδικά από αγωνιζόμενους που δεν έχουν κανένα συμφέρον , απλά αγαπούν το άθλημα και θέλουν να συμμετάσχουν και να το στηρίζουν.

θα έχουμε αυτοκίνητα κατηγοριας rally και δεν θα έχουμε λεφτά να βάλουμε βενζίνη να πάμε στον αγώνα, όχι να τρέξουμε, ούτε για να πάμε δεν θα έχουμε.

δεν παραπονιέμαι, έτσι είναι οι οροι του παιχνιδιού και έτσι παίζεται, αλλα από ότι μου φαίνεται δεν θα υπάρχουν παίχτες.

θα κριθεί στο τέλος το πρωτάθλημα ποιον τον βρήκε η χρονια με χρήματα στην τσέπη και ποιον όχι, αφού θα αδύνατης να το ολοκλήρωσης.

και ίσος πολλά καλά τιμόνια μείνουν με το τιμόνι στο ράφι.

εύχομαι να πεσω έξω, και να είναι η καλύτερη χρονια αγωνιστικά που έχει γίνει, αλλα δυστυχώς έχω απογοητευτεί
www.skartaekato.gr

--- this is skartaaaaaaa...!!!!! ---
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: κανονισμοί 2010

Post by stavrosd »

Σταμάτη καλημέρα,
ακριβώς αυτό φοβάμαι και εγώ αλλά ο προβληματισμός μου είναι τι μπορεί να γίνει διαφορετικά!

Τα επιπλέον συστήματα ασφαλείας θεωρώ οτι σωστά μπαίνουν μιας και το κεφάλι μας είναι ανεκτίμητη αξία (όχι όλων μας :lol: ). Ακόμη και σε απόλυτο νούμερο, τα 1500 € που πάνω κάτω θα μας κοστίσουν δεν είναι τρομερό ποσό στο σύνολο των εξόδων μας και είναι τζάμπα σε σχέση με τα πρόσθετα οφέλη!
Άρα απο εκεί δε νομίζω οτι μπορεί να γίνει κάτι άλλο!

Οι Αγώνες είναι 9. Που είναι πολλοί. Εγώ πέρσι έκανα 9 με τα χίλια ζόρια και δεν ξέρω αν και φέτος θα μπορέσω να το κάνω (βέβαια το πολύ για μένα θα είναι οι 8 αγώνες αφου για το Macedonian δεν προλαβαίνω).
Απο την άλλη οι 7 που ζητούνται αν το καλοσκεφτείς για πρωτάθλημα δεν είναι πολλοί! Και μή ξεχνάμε οτι φέτος στο πρωτάθλημα περιλαμβάνονται όλοι οι αγώνες τύπου RR, TR, Enduro (πέρσι το σύνολο τους ήταν 11 αν δεν κάνω λάθος)!
Άρα και απο εδώ τι να κόψεις 7 αγώνες είναι να γίνουν πέντε? Θα αλλάξει κάτι? Προσωπικά δεν τρέχω το "πρωτάθλημα" αλλά τον κάθε αγώνα που μπορώ, γιαυτό έτρεξα στις αρχές τα 2 TR και στο τέλος, αν και είχα ήδη τον τίτλο, τον 24ωρο! (Παρεμπιπτόντως ο 24ωρος θα γίνει φέτος??). Δεν νομίζω οτι κάποιος σκέφτεται "Αφού δεν μπορώ να πάω και στους 7 δεν πάω σε κανέναν" η τουλάχιστον δεν θεωρώ οτι είναι το μείζον πρόβλημα!

Όταν μιλάμε για αγωνιζόμενους δεν μετράμε μόνο του 5-10 που ακολουθούν όλο το έπαθλο, αλλά τους 40-50 που τρέχουν έστω σε έναν αγώνα (~120 να λάβουμε υπόψη και τον 24ωρο ;) ) Δεν περιμένει κανείς να έχει 40-50 συμμετοχές σε κάθε αγώνα, αλλά το 1/3-1/4 αυτών τουλάχιστον. Άρα για να έχουμε 10-12 πληρώματα στην κατηγορία θα πρεπει να έχουμε περι τα 30 αυτοκίνητα πληρώματα/αυτοκίνητα με διάθεση να συμμετάσχουν.Πχ: 5 πληρώματα που θα τρέξουν όλους τους αγώνες, 10 που θα τρέξουν 4 και 15 που θα τρέξουν 2.
Ναι το πρωτάθλημα λογικά θα το πάρει κάποιος απο αυτους τους 5 που θα τρέξουν όλους τους αγώνες, ε και? Προσωπικά χέστηκα για τον τίτλο, το βάθρο του κάθε αγώνα κυνηγάω ;) και ευκαιρίες να την λέω σε μερικούς μερικούς :mrgreen:

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι χρειάζεται για να αυξηθούμε !?
Δημητριάδης Σταύρος
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: κανονισμοί 2010

Post by littledevil »

Καλησπέρα
Τι να χρειάζεται.....χρήμα.
Οι χορηγοί έχουν στερέψει,η προβολή είναι ανύπαρκτη ώστε να αγγίξει μεγάλα ονόματα που μπορεί να διαθέσουν χρήμα,υπάρχει και βεβαρημένο παρελθόν στούς οργανωτές, που στην μικρή μας χώρα δεν μένει κρυφό τίποτα αρα χρειάζεται 'αιμοδοσία'....
Προσωπικά είμαι πολύ απογοητευμένος απο τις συνθήκες που σκέφτομαι να τα παρατήσω τελείως....
... και θα μου μείνει και η προίκα(2 αγωνιστικά), να την κοιτάω και να αναπολώ τις παλίες καλες εποχές..

Γιώργος Παίδας
User avatar
stavrosd
Posts: 690
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:47

Re: κανονισμοί 2010

Post by stavrosd »

Γιώργο χρήματα πάντα ζητούσαν τα μηχανοκίνητα και πάντα θα ζητάν!
Νομίζω οτι όλοι γνωρίζουμε οτι είναι ακριβό hobby.
Εγώ δεν αλλάζω το Jimny για να μπορώ να υποστηρίξω 'όσους αγώνες θέλω (και με αφήνουν άλλοι παράγοντες να κάνω ;) )
Ποιούς ξέρεις ακόμα και στα ραλλύ που δεν αυτοχρηματοδοτούν το άθλημα?
Ασε δε που ο χορηγός σε θέλει σε όλο το πρωτάθλημα και όχι σε ενα δύο αγώνες που θα γουστάρεις να πάς ;) οπότε μπορεί να βοηθήσει αλλά το πακέτο όλο θα είναι ίσως και πιό ακριβό απο το να πας μόνος σου σε δύο τρείς αγώνες!

Το κάθε τι που κάνουμε έχει το κόστος του.
Επιλέγουμε να κάνουμε αυτά που θεωρούμε οτι δικαιολογούν το κόστος τους (όχι μόνο χρηματικό)!

Προφανώς στο χώρο μας όλο και περισσότεροι θεωρούν οτι τα οφέλη δεν είναι εφάμιλλα του κόστους.
Θεωρούν οτι να παν ένα ΣΚ εκδρομή τους προσφέρει περισσότερα απο έναν μονοήμερο!
Θεωρούν οτι ένα τετραήμερο στην Αράχωβα τους προσφέρει περισσότερα απο ένα δυήμερο στο Πευκί. (δεν το λέω απαξιωτικά)

Εκεί είναι μάλλον το πρόβλημα όχι ξερά το τί πληρώνεις αλλά σε συνδυασμό του τι παίρνεις.
Ο προβληματισμός μου είναι οτι κανείς, απο τα παιδιά που δεν τρέχουν, δεν λεν τί θα ήθελε να γίνει διαφορέτικά.
Τα κόστοι δεν πέφτουν,
τα παράβολα είναι ήδη πολύ χαμηλά,
τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να χαλάνε,
βενζίνη θα συνεχίσουμε να καίμε,
εμείς θα συνεχίζουμε να τρώμε και να πίνουμε σαν να μήν υπάρχει αύριο :lol: οπότε
περικοπές εξόδων δεν βλέπω.
Μάλλον στο προϊόν είναι το πρόβλημα ή στο σερβίρισμά του!

Εγώ δύο τρεις ακόμη λέμε τι προϊόν θα θέλαμε, αλλά με εμάς τους τρείς αγώνες δεν γίνονται!

Αυτα τα 20+ αυτοκίνητα στην Πάτρα, ή τα 30+ στο καπρενίση ή τα 15+ τηςεύβοιας, του Ναυπλίου , της Β.Ελλάδας κτλ?
Η προβολή φταιεί και για αυτούς, το κλίμα?
Μπορεί αλλά πώς θα το καταλάβουμε αν δεν το πουν (και το πώς θα το θέλαν)!
Δημητριάδης Σταύρος
littledevil
Posts: 15
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:46

Re: κανονισμοί 2010

Post by littledevil »

Καλημέρα
Ισως να ήμουν λίγο υπερβολικός, αλλα μαλλον με έχει κουράσει το κλίμα που έχει δημιουργηθει.
Καταλαβαίνω πώς λογική εξέλιξη σε αυτό που κάνουμε και μας ευχαριστεί ότι μάλλον είναι η καηγορία ραλλυ.
Προσωπικά οι αγώνες που θεωρώ ότι θα με ευχαριστούσαν θα ήταν Rally raid με προδιαγραφές rally.

Δηλαδή το στύλ του Hellenic Rally Raid που δοκιμάσαμε αλλα με κλειστές διαδρομές που να μην έχεις περιορισμό στην ταχύτητα,το οποίο φυσικά προυποθέτει προδιαγραφές ασφαλείας απο τους αγωνιζόμενους και την οργάνωση.

Η κατηγορία των rally αγώνων έχουν την χάρη τους αλλα δεν έχουν την χαρά της πλοήγησης, της αντοχής και της στρατηγικής που για εμένα κάνουν το άθλημα συναρπαστικό.

Οπως πολύ καλά ξέρεις σιγά σιγά εξελιχθήκαμε και αφού ξεπεράσαμε τις 'παιδικές ασθένειες' με τις χρονομετρήσεις και το στήσιμο των αυτοκινήτων γίναμε λογικά πιό γρήγοροι.

Οι οργανωτές απο την άλλη μεριά λογικά για να προστατευτούν οι ίδιοι και να μας προφυλάξουν προσάρμοσαν τις παιδιές σε στύλ κυνήγι θησαυρού ή το κυνήγι της χαμένης τουλίπας με μικρές μέσες ωριέες και με εμας να μένουμε με την χαρα μισή...

Θεωρώ πως η προκύρηξη της ΕΘΕΑ για το πλαίσιο των αγώνων και η αναβαθμισή τους απο παιδιές σε αγώνες θα βοηθήσουν σημαντικά το άθλημα αρκεί να μήν απαξιωθούν απο μικρότητες των οργανωτών.

Οι μικρότητες και το κλίμα με έχουν κουράσει καθώς και η 'πόρτα' που τρώω απο τους χορηγούς όταν μού λένε πώς ο χώρος αυτός δεν είναι ακόμα ώριμος για να επενδύσουν σε χορηγίες και πως οι οργανωτές είναι σαν το γαλατικό χωριό του asterix
Μακάρι να αλλάξει το κλίμα...
meletis

Re: κανονισμοί 2010

Post by meletis »

Μάλλον τα πράγματα βρήκαν τον δρόμο τους προς το καλύτερο για τους αγωνιζόμενους


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ AYTOKINHTΩN 4Χ4
Για την απονομή των προκηρυχθέντων τίτλων θα προσμετρήσουν οι έξι από τους επτά αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:
1. 6,7 Φεβρουαρίου ΣΤΕΒΕ
2. 13,14 Μαρτίου 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ
3. 24,25 Απριλίου TRIAL RIDE 4Χ4 ΠΕΥΚΙ
4. 15,16 Μαϊου ΑΟΛΑΠ Πυργος
5. 2,3 Οκτωβρίου ΑΛΦΑΛ Off-Road
6. 30,31 Οκτωβρίου ΑΛΑΛ Λαμία
7. 27,28 Νοεμβρίου ΑΛΦΑΛ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ

Στους αγώνες αυτούς συμμετέχουν και βαθμολογούνται πληρώματα με αυτοκίνητα που έχουν κίνηση στους 4 τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή, και που ανήκουν στην Ομάδα Ζ1 (τέως Open) αυτοκίνητα δηλαδή αγωνιστικών προδιαγραφών.
Για να απονεμηθούν οι τίτλοι πρέπει να γίνουν και να μετρήσουν τουλάχιστον οι πέντε(5) από τους επτά (7) προκηρυγμένους αγώνες.
Για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογισθούν μέχρι έξι αγώνες που συμμετείχε και βαθμολογήθηκε.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
1. 27,28 Μαρτίου Σπριντ Πτολεμαίδας ΑΛΠ συντ. 1
2. 24,25 Απριλίου Ράλλυ Φίλιππος ΛΑΒεροίας συντ.2
3. 15,16 Μαΐου Ράλλυ Θερμαϊκού ΑΟΘ συντ.2
4. 29,30 Μαΐου Ράλλυ Κένταυρος ΛΑΒόλου συντ. 2
5. 10,11 Ιουλίου Σπριντ Δωδώνης ΕΛΕΤΑ συντ.1
6. 11,12 Σεπτεμβρίου Ράλλυ ΔΕΘ ΑΟΘ συντ.2
7. 9,10 Οκτωβρίου Σπριντ Κοζάνη ΣΜΑΚ συντ. 1
8. 23,24 Οκτωβρίου Σπριντ Αλεξανδρούπολης ΟΦΑΑ συντ.1
9. 6,7 Νοεμβρίου Σπριντ Σερρών ΛΑΜΣ συντ. 1

Από τους 9 αγώνες θα προσμετρούν οι 7

ΚΥΠΕΛΛΟ ΧΩΜΑΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
1. 6,7 Φεβρουαρίου ΑΤΤΙΚΗ ΠΑΛΜΑ
2. 6,7 Μαρτίου ΣΠΑΡΤΗ ΛΑΣ
3. 8,9 Μαΐου ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΑΛΕΖ
4. 22,23 Μαΐου ΑΝΑΒΡΑ ΑΛΑΜΑΠ
5. 19,20 Ιουνίου ΠΥΡΓΟΣ ΑΟΛΑΠ
6. 11,12 Σεπτεμβρίου ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΑΛΑΚορίνθου
7. 25,26 Σεπτεμβρίου ΝΑΥΠΛΙΟ ΑΛΑΝ
8. 30,31 Οκτωβρίου ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΑΛΑΚ

Από τους 8 αγώνες προσμετρούν οι 7

ΚΥΠΕΛΛΟ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΣΠΡΙΝΤ
1. 20,21 Φεβρουαρίου ΜΠΡΑΛΟΣ ΑΛΑΛ
2. 10,11 Απριλίου ΑΛΜΥΡΟΣ ΛΑΒ
3. 1,2 Μαΐου ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΛΑΜΑ
4. 5,6 Ιουνίου ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΛΑΜ
5. 26,27 Ιουνίου ΑΝΑΒΡΑ ΑΛΑΜΑΠ
6. 10,11 Ιουλίου ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΕΛΕΤΑ
7. 4,5 Σεπτεμβρίου ΠΑΤΡΑ ΑΟΠ
8. 2,3 Οκτωβρίου ΑΙΓΙΟ ΑΛΜΑ Αιγίου
9. 6,7 Νοεμβρίου ΤΡΙΚΑΛΑ ΛΑΤ

Από τους 9 αγώνες προσμετρούν οι 7


ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΠΡΙΝΤ ΚΡΗΤΗΣ
1. 13,14 Μαρτίου Σπριντ ΑΛΑΧ
2. 17,18 Απριλίου Ράλλυ Χανίων ΑΛΑΧ
3. 12,13 Ιουνίου Σπριντ ΑΟΛ
4. 21,22 Αυγούστου Σπριντ ΑΟΚ
5. 2,3 Οκτωβρίου Σπριντ ΡΕΛΑ
6. 30,31 Οκτωβρίου Ράλλυ Κρήτης ΑΟΚ

Θα προσμετρούν όλοι οι αγώνες
Οι 2 αγώνες ράλλυ θα προσμετρούν με συντελεστή 2 και τα 4 σπριντ με συντελεστή 1.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ AYTOKINHTΩN 4Χ4

Για την απονομή των προκηρυχθέντων τίτλων θα προσμετρήσουν οι έξι (6) αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:

1. 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ (Trophy) 27-28 Φεβρουαρίου
2. 4Χ4 ΚΩ (Wild Terrain) 17-18 Απριλίου
3. 4Χ4 ΕΒΡΟΥ (Trophy) 8-9 Μαϊου
4. EKAΛH CLUB (Wild Terrain) 9-10 Οκτωβρίου
5. ΣΤΕΒΕ (Trophy) 6-7 Νοεμβρίου
6. 4Χ4 ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Wild Terrain) 4-5 Δεκεμβρίου

Οι αγώνες τύπου (Trophy) προσμετρούν με συντελεστή δύο (2) ενώ οι αγώνες τύπου (Wild Terrain) με συντελεστή ένα (1)
Για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογισθούν όλοι οι αγώνες που συμμετείχε και βαθμολογήθηκε.
Στους αγώνες αυτούς συμμετέχουν και βαθμολογούνται πληρώματα με αυτοκίνητα που έχουν κίνηση στους 4 τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή, που διαθέτουν βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων και που ανήκουν στην ενιαία κατηγορία των ομάδων και αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου (SUV).
Όλα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε ενιαία κατηγορία σύμφωνα με τον τεχνικό κανονισμό αυτοκινήτων αντοχής:
Για να απονεμηθούν οι τίτλοι πρέπει να γίνουν και να μετρήσουν τουλάχιστον πέντε (5) από τους έξι (6) προκηρυγμένους αγώνες.
Για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογισθούν μέχρι πέντε (5) αγώνες που συμμετείχε και βαθμολογήθηκε.

ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΑΙΔΕΙΩΝ AYTOKINHTΩN 4Χ4 OFF ROAD TEAM (Κύπελλο TRailRide)

Για την απονομή των προκηρυχθέντων τίτλων θα προσμετρήσουν οι έξι (6) αγώνες που αναφέρονται πιο κάτω:
1. OFF ROAD TEAM 20,21 Φεβρουαρίου
2. OFF ROAD TEAM 24,25 Απριλίου
3. OFF ROAD TEAM 29,30 Μαϊου
4. OFF ROAD TEAM 26,27 Ιουνίου
5. OFF ROAD TEAM 6,7 Νοεμβρίου
6. OFF ROAD TEAM 11,12 Δεκεμβρίου
Στους αγώνες αυτούς συμμετέχουν και βαθμολογούνται πληρώματα με αυτοκίνητα που έχουν κίνηση στους 4 τροχούς, μόνιμη ή κατ’ επιλογή, που διαθέτουν βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων και που ανήκουν στην ενιαία κατηγορία των ομάδων.
Όλα τα αυτοκίνητα διαγωνίζονται σε 3 κατηγορίες, σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό αυτοκινήτων trial ride 4X4
- Κατηγορία Raid
- Κατηγορία Open
- Κατηγορία Normal
Για να απονεμηθούν οι τίτλοι πρέπει να γίνουν και να μετρήσουν τουλάχιστον πέντε (5) από τους έξι (6) προκηρυγμένους αγώνες.
Για κάθε αγωνιζόμενο θα υπολογισθούν μέχρι πέντε (5) αγώνες που συμμετείχε και βαθμολογήθηκε
Γιάννης Αθανασίου

Re: κανονισμοί 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Καλύτερο, πολύ καλύτερο!!!

και βέβαια παρασάγγας διαφορετικό από αυτό στο οποίο "οδηγήθηκε" η Επιτροπή 4Χ4 το προηγούμενο Σάββατο. Πες μας τί παίχτηκε Μελέτη. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον για όλους... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply

Return to “Κανονισμοί. Απορίες-διευκρινήσεις”