samurai που τρέχει στην entry αλλά είναι ανοιχτό και ο κανονισμός του επιβάλλει τουλάχιστον roll bar
θα ελεγχθεί? Είπαμε ΔΤΤ να έχουν υποχρεωτικά όσα έχουν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας-τα μεγάλα.
Τα σαμι της entry, θα πρέπει να έχει ΔΤΤ ή όχι? Μήπως επειδή είναι entry θα μπορεί να τρέχει με roll bar που ούτε για σχάρα δεν κάνει?
Entry σημαίνει Enduro και όχι Trial. Άρα... Θα βάλουμε τον "τουρίστα" αγωνιζόμενο να φορέσει κλουβί; Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές. Entry ή Κ1 ή Κ0 ζήτησε κλουβί, ή έχω μείνει πολύ πίσω ή προσπαθούμε να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας.
ΔΤΤ είπαμε ότι πρέπει να έχουν τα αγωνιστικά, και αυτό έγινε από το πρώτο post του Στάθη. Γιατί μπερδεύεστε;
Γιάννη, η άδεια του αυτοκινήτου σου είναι σε ιντερνετική βάση δεδομένων; Εδώ το πρόβλημα δεν είναι ο δορυφόρος, αλλά η κεραία για την κακή λήψη. (bad reception)
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου, και η άδεια, μπορούν να είναι σε βάση δεδομένων.
- Άδεια
- Φωτογραφείες
- Λεπτομέρειες
- Προβλήματα ανα αγώνα
- Αγώνες στους οποίους έχει συμμετάσχει
- Ιδιοκτήτες και αλλαγές ιδιοκτησίας
και ότι άλλο θέλουμε.
Και με ενημέρωση από τον ΤΕ σε κάθε αγώνα, μέσα σε 10 λεπτά.
Και προσβάσιμη άμεσα από όλους. Για να ξέρουν οργανωτές και αγωνιζόμενοι τί προβλήματα υπάρχουν.
Γιάννη μου το πρόβλημα δεν είναι το "χαρτί" αλλά το "καταγραφή".
Θα μπορούσε να υπάρχει και ιντερνετική βάση δεδομένων με όλα τα αυτοκίνητα καταγεγραμένα.
Αυτό όμως έχει δουλειά και δεν ξέρω ποιός μπορεί να την κάνει.
Επιπλέον προϋποθέτει ο εκάστοτε τεχνικός έφορος να καταχωρεί κάθε φορά τις παρατηρήσεις του online.
Γίνεται όμως.
Δηλώνω εθελοντής, μπορώ να το φτιάξω τσάμπα. Ενδιαφέρεται κανένας?
Γιατί τον ακριβό ελεύθερο χρόνο μου δεν τον διαθέτω για να φτιάξω κάτι που δεν θα χρησιμοποιηθεί...
Νισάφι πια.
Άσε που επιτέλους θα δείξουμε και στην ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ πως μπορούμε και μόνοι μας να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες προς το καλύτερο και δεν χρειάζεται να πάμε με τα απαρχαιωμένα μέσα τους...
Όσοι βρέθηκαν στο σεμινάριο θα παρατήρησαν με πόσο ενδιαφέρον ρωτούσε ο Ν.Παπακώστας για το σύστημα που ιυοθετήσαμε με τα GPS...
Σαράντη, η πρότασή μου για ΔΤΤ ήταν για όλα και ήταν απλά μία πρόταση, την οποία αιτιολογώ.
Καταλαβαίνω τις ανησυχίες όλων για ΔΤΤ στις μικρές κατηγορίες και είναι δεκτές.
Ίσως και κακώς το πρότεινα.
Η απόφαση του Μαραντζίδη επί του θέματος δεν ήταν σαφής ωστόσο συμφωνώ να προχωρήσουμε μόνο με τα μεγάλα. Όχι πως η συμφωνία μου ή διαφωνία μου θα κάνει διαφορά στο τί θα πει τελικά η τεχνική επιτροπή, αλλά για το αρχείο.
Το sami όμως στην K0, για να είμαστε ακριβείς, που χρειάζεται roll bar, δεν διευκρινίστηκε πουθενά πως θα το αντιμετωπίσουμε και αν θα πρέπει λόγω της τοποθέτησης roll bar να έχει ΔΤΤ ή όχι.
Τες πα, ίσως να πολυασχοληθήκαμε με τις λεπτομέρειες, αλλά νομίζω πως η σωστή δουλειά από τις λεπτομέρειες θα κριθεί.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννη δεν διαφωνώ αλλά εδώ περιμένεις -ουμε μέρες για τα αποτελέσματα την βάση δεδομένων θα ψάχνουμε τώρα. Σε πόσους αγώνες δεν ξέρουμε τον ειδικό κανονισμό ή περιμένουμε τελευταία στιγμή να έρθουν οι συμμετέχοντες και οι δηλώσεις συμμετοχής.
Μακάρι, τώρα εγώ που έχω και mobile internet να κατεβάζω κατευθείαν τα στοιχεία του κάθε αυτοκινήτου. αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα ΔΤΤ πρέπει να βγούν, έστω και σε ψηφιακή μορφή.
Νικόλα δεν είπα μικρό - μεγάλο, πράσινο - κόκκινο. Είπα αγωνιστικά. Μπορώ και εγώ να ασχοληθώ με την βάση δεδομένων.
Το θέμα είναι ποιοί θα έχουν πρόσβαση και ποιοί θα κάνουν αλλαγές;
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Ίσως με το ιντερνετικό θέμα του ΔΤΤ να μειώσουμε ακόμα περεταίρω το κόστος.
Τον αρχικό έλεγχο όμως έτσι και αλλιώς θα πρέπει να τον κάνει TE A' με οτι περιλαμβάνει αυτό από έξοδα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Scaravaios wrote:
Νικόλα δεν είπα μικρό - μεγάλο, πράσινο - κόκκινο. Είπα αγωνιστικά. Μπορώ και εγώ να ασχοληθώ με την βάση δεδομένων.
Το θέμα είναι ποιοί θα έχουν πρόσβαση και ποιοί θα κάνουν αλλαγές;
Αυτό είναι η δουλειά μου, χρόνια τώρα. Και είμαι καλός σε αυτό που κάνω.
Μπορώ να διασφαλίσω το απόρητο καθώς και τις προσβάσεις.
Μπορώ να σας παρουσιάσω τις σκέψεις μου και να το συζητήσουμε.
Αρκεί να υπάρχει ενδιαφέρον.
Εξακολουθείς όμως να μην είσαι σαφής με το συγκεκριμένο θέμα που έθεσα.
Και για να φτιάξουμε οτιδήποτε πρέπει να είμαστε εξαιρετικά σαφείς.
Πείτε μου τί θέλετε, να κάνω και εγώ το πλάνο μου.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιώργο Πέτραινα έχεις πολλά δίκια όμως αν θες θύμησέ μου πότε έγινε σωστός τεχνικός έλεγχος πριν από τους "νέους" και με "ενθουσιασμό" ΤΕ?
Nicolas:
Λίγες.... με την έννοια που το θέτεις και μπράβο σας που είσαστε τόσο ζεστοί (αν και μερικές φορές το παρακάνετε...). Όμως έχετε χάσει το νόημα. Το πρόβλημα δεν είναι να μην γίνετε έλεγχος, αυτός επιβάλλεται! Ούτε το πρόβλημα είναι τα 40 €.
Το πρόβλημα είναι γιατί πρέπει να πληρώσουμε αυτά τα λεφτά ενώ το ίδιο πράγμα μπορεί να γίνει από αγώνα σε αγώνα, το ξέρεις και το ξέρω. Το πρόβλημα είναι ότι με αυτά και αυτά θα τρομάξουν και όσοι πιθανά θα ήθελαν να έρθουν για τη μία και τις 2 φορές. Γιατί έτσι ξεκινήσαμε όλοι, διερευνητικά, 1-2 φορές και μετά βουρ με τα μούτρα. Αλλά δεν μας άρπαξε κανείς απ’ τα μούτρα και ούτε μας έχωσε το χέρι του στην τσέπη με το καλημέρα. Λιθαράκι, Λιθαράκι φρακάρει το ποτάμι, και ξεχυλίζει (και πιό λιανά: 40€ εδώ, 60 € εκεί, 160 € παραπέρα, και πάει λέγοντας).
Γιατί κάποιος –και φυσικά όχι εσείς μη κάνετε τους κουτούς- πρέπει να βάλει και άλλα στην τσέπη, κάποιος που είναι ανύπαρκτος στο χώρο μας, που δεν τον ενδιαφέρει ούτε θα τον ενδιαφέρει ποτέ, το τι κάνουμε και μόνο στην τσέπη μας κοιτάει. Θες αυτό πλήρωσε, θες το άλλο πλήρωσε, κ.ο.κ.
Μην κάνετε λοιπόν πως δεν καταλαβαίνετε (υιέ Αποστολίδη για σένα το λέω) και μας χτυπάτε ότι χαλάμε λεφτά για cage , ζώνες και κράνη και τσιγγουνευόμαστε τα 40€, ούτε τσαμπουκά, ότι έτσι είναι και αν μας αρέσει (υιέ Αποστολίδη κουλάρισε, βασιλικώτερος του βασιλέα δεν μπορείς να είσαι και μην αρπάζεσαι τώρα και μου γράφεις κατεβατά...!)
ΣΗΜ για Nicola> θα το θεωρούσα ασέβεια εγώ να έλεγα ότι είμαι πιό ενημερωμένος και ξέρω καλύτερα για τα roll cage από τον Νίνο ή τον Herby, επειδή πέρασα 1-2-3 σεμινάρια. Καλή η θεωρία, αλλά αυτοί μέσα στη μουτζούρα τους, και με συσσωρευμένη εμπειρία κάτι παραπάνω ξέρουν. Ας είμαστε λίγο συγκρατημένοι.
“Προταση.
Σε εκδοση ΔΤΤ να υποβληθουν οσα εκ του κανονισμου επιβαλλεται να εχουν αυξημενα μετρα ασφαλειας ( Cage καθισματα ζωνες ) αλλα και οσα ναι μεν δεν τους επιβαλλεται αλλα οι οδηγοι τους επελεξαν να τα τοποθετησουν για την προσωπικη τους ασφαλεια, διασφαλίζοντας ετσι οτι ειναι οντως χρησιμα και οχι επικυνδυνα,”
Αυτή είναι μία σοβαρή και άκρως ενδιαφέρουσα εκδοχή, και συμφωνώ. Θέλετε να δείτε ότι θα απορριφθεί γιατί τα μπικικίνια δεν είναι σε αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά στα πολλά? Από ποιόν θα απορριφθεί? Κουίζ. Βρείτε το!
Εν κατακλείδι, σταματήστε οι ΤΕ και λοιποί να μας λέτε ότι δεν θέλουμε να πληρώσουμε και ότι ειναι για την ασφάλειά μας. Πάμε μία Κυριακή στου Αττάρτ και ελάτε να ελέγξετε. Δεν μπορείτε και πρέπει να έρθει ΑΑΑ Τ.Ε., οκ πόσο είναι η αποζημίωσή του? 100-200€ ημερήσια, να του τα δώσουμε. Τι λέτε? Θα έρθει?
Και τελικά μήπως παρατηρείτε ότι δεν υπάρχουν αγωνιζόμενοι που να ενδιαφέρονται? Σε άλλες εποχές θα γινόταν κόλαση εδώ μέσα από προτάσεις, γκρίνιες, παράπονα, αντιπροτάσεις και δεν ξέρω τι άλλο. Τώρα μου φαίνεται ότι τζάμπα το παλεύετε γαιτί ο κόσμος βαρέθηκε και έκανε πίσω. Τζάμπα και τα σεμινάρια Σαράντη, τζάμπα όλα....
Ρε Γιώργο. Γαμώτο μου, έχω όνομα. Γιατί με λες υιό Αποστολίδη;
Θες και εγγονό Αποστολίδη γιατί από εκεί άρχισαν όλα;
Ευτυχώς για σένα και δυστυχώς για μένα εσύ είσαι από την πλευρά των αγωνιζόμενων που εγώ για οικονομικούς λόγους δεν μπορώ.
Βοηθάω όμως όπως και από όπου μπορώ.
Γιατί θες ντε και καλά να τραμάζουμε τους υποψήφιους αγωνιζόμενους με κατά τη γνώμη μου βλακείες.
Τα 40 € για τα 1, 2, 4 χρόνια ισχύος μιας ΔΤΤ δεν είναι ούτε κόστος για εμάς ούτε κέρδος για εκείνους.
Αν θέλαν λεφτά θα έλεγαν απλά ημερήσια Licence από 20 τώρα 30-40-50 και ετήσια από 120 τώρα 200.
Απλά. Θα σταμάταγε κανένας να τρέχει; το ότι η βενζίνη πήγε από 1 € 1,30 σε πολλά σημεία έγινε θέμα εδώ μέσα;
Τα υπόλοιπα βρείτε τα με λίγη σκέψη.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Eγω να κανω μια ερωτηση?
Το ΔΤΤ λετε οτι βγαινει για να ξερει ο εκαστοτε τεχνικος εφορος (αλλα κ ο ιδιοκτητης) τι παρατηρησεις εχει το καθε αμαξι, ωστε να διορθωνονται.
Εστω οτι στον ελεγχο εκδοσης ΔΤΤ εμφανιστει αμαξι με ομολογκε καθισματα ζωνες cage κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο.... Εστω οτι μετα ο ιδιοκτητης του αποφασισει να αλλαξει πραγματα πανω στο αμαξι κ αυτα δεν ειναι εξ ισου "ομολογκε". Το ΔΤΤ ομως θα γραφει οτι ειναι. Ο καθε ΤΕ θα καθεται ΚΑΘΕ φορα να τα ξανακοιταει ολα απο την αρχη? Η θα κοιταει μονο για ελειψεις/παρατηρησεις σε καθε αμαξι? Γιατι αν μεν τα ξανακοιταει ολα απο την αρχη τοτε ο τεχνικος ελεγχος θα διαρκει οσο κ ο ελεγχος εκδοσης του ΔΤΤ, αν παλι δεν τα κοιταει ισως αμαξια που ηταν κατα την εκδοση του ΔΤΤ συνομα, μετα να μην ειναι αλλα κανεις να μην ασχολειται μαζι τους γιατι εχουνε εκδοσει ΔΤΤ!!
Λεω εγω τωρα....
Δεν ειναι ποιο απλη η προταση που ειπε ο Σταυρος, "αν δεν ειναι νομιμο δεν τρεχει κ τελος?"
Εκτος απο ποιο απλη ειναι κ ποιο λογικη....
Υ.Γ. Για ιντερνετικες βασεις δεδομενων στις οποιες θα εχει προσβαση ο καθενας εγω προσωπικα ειμαι αντιθετη.
Την ταυτοτητα μου δεν την εβγαλα σε κοινη θεα, οπως δεν εβγαλα κ την αδεια κυκλοφοριας μου, κατα συνεπεια δεν θα βγαλω κ ΔΤΤ αν πατε με αυτη τη λογικη......
Υ.Γ.2. Τα 40 ευρω δεν πειραζουνε τοσο κ το λεμε εμεις που ακομα ειμαστε καινουριοι κ δεν εχουμε αποφασισει να μεινουμε στο χωρο αλλα εχουμε αποφασισει να τρεξουμε κ φετος οσο αντεξουμε.... Να δωσουμε λεφτα σε κατι που αξιζει....ΝΑΙ να δωσουμε. Αλλα να αξιζει.
Κι ενα τελευταιο, ας πει καποιος στα παλικαρια στο ΣΟΑΑ αφου υποχρεωτικα πρεπει να επικοινωνησουμε μαζι τους για να γραφτουμε μελη (χωρις να ξερω αν αυτο οφελει καπου -η μαλλον νομιζω οτι δεν οφελει πουθενα) να σηκωνουνε κ το σταθερο 210.775....... που εδω κ μια βδομαδα παιρνω ΚΑΘΕ μερα κ δεν απανταει κανεις!!!
Κι ας μας πει καποιος με την συμμετοχη μας εκει τι θα κερδισουμε......