κανονισμοί 2010
Re: κανονισμοί 2010
παντος ειναι αποριας αξιο γιατι δεν ανακοινωνονται οι νεοι κανονισμοι!!!
Re: κανονισμοί 2010
ανακοινωνονται σημαινει οτι... υπαρχουν.
Το θεμα ειναι... Υπαρχουν να ανακοινωθουν?
Το θεμα ειναι... Υπαρχουν να ανακοινωθουν?
Re: κανονισμοί 2010
Επ, μην μου προσάπτεις τέτοια πρόθεση, άμα είναι να την πώ σε κάποιον θα το καταλάβεις.stavrosd wrote:Καλά ας χαλαρώσουμε λίγο!
Ας επικεντρωθούμε στο πρόβλημα και μη ψαχνόμαστε να την πεί ο ένας στον άλλο!
Αλλά το θέμα με τους κανονισμούς έχει παρελθόν και γι'αυτό συνεχίζω να απορώ πώς γίνονται κάποια πράγματα.
Re: κανονισμοί 2010
Καλός ή κακός, κακός μάλλον, πολλοί έχουν απόψεις για άτομα και δυστυχώς οποιαδήποτε ενέργεια κάνεις ο άλλος τη φιλτράρουν μέσα απο αυτές και παρασύρονται χωρίς να βλέπουν ή έστω να βγάζουν την ουσία τους.
Μελέτη ξέρεις κάλα τις απόψεις μου και δεν είμαι σε θέσει και ούτε έχω διάθεση να προσάπτω σε κανέναν τίποτα!
Απλά διέκρινα μία κάποια ειρωνεία που φαινόταν να ενισχύεται που καμία αξία δεν εχει για το προκείμενο πρόβλημα!
Το οποίο παρεμπιπτόντως είναι οτι :
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΥΜΑΔΑ ΤΗ ΧΩΡΑ
οπότε και σε κανέναν δεν μπορούμε να επιρύψουμε ευθύνες!
Οποιον και να ρωτήσεις στην επιτροπή θα σου πεί "εε ετοιμάζεται και θα σας ανακοινωθεί"
Απο ποιόν πότε κανείς δε ξέρει
Να μη κάνουμε συζήτηση για προέδρους και τα λοιπά, που πιθανόν να αφιερώνουν πολύ χρόνο και κόπο για το χώρο αλλά μάλλον εμας μας έχουν γραμμένους και απαξιούν να μας ενημερώσουν!
Τουλάχιστον γιατί καθυστερούν βρε αδελφε!
Μελέτη ξέρεις κάλα τις απόψεις μου και δεν είμαι σε θέσει και ούτε έχω διάθεση να προσάπτω σε κανέναν τίποτα!
Απλά διέκρινα μία κάποια ειρωνεία που φαινόταν να ενισχύεται που καμία αξία δεν εχει για το προκείμενο πρόβλημα!
Το οποίο παρεμπιπτόντως είναι οτι :
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΡΥΜΑΔΑ ΤΗ ΧΩΡΑ
οπότε και σε κανέναν δεν μπορούμε να επιρύψουμε ευθύνες!
Οποιον και να ρωτήσεις στην επιτροπή θα σου πεί "εε ετοιμάζεται και θα σας ανακοινωθεί"
Απο ποιόν πότε κανείς δε ξέρει

Να μη κάνουμε συζήτηση για προέδρους και τα λοιπά, που πιθανόν να αφιερώνουν πολύ χρόνο και κόπο για το χώρο αλλά μάλλον εμας μας έχουν γραμμένους και απαξιούν να μας ενημερώσουν!

Τουλάχιστον γιατί καθυστερούν βρε αδελφε!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: κανονισμοί 2010
Μου δίνεις την εντύπωση οτι έχασες το χιούμορ σου...
Σε διαβεβαιώ οτι δεν είσαι ο μοναδικός που καίγεται.
Σε διαβεβαιώ οτι δεν είσαι ο μοναδικός που καίγεται.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: κανονισμοί 2010
ΟρθόνNicolas wrote:Μου δίνεις την εντύπωση οτι έχασες το χιούμορ σου...
Σε διαβεβαιώ οτι δεν είσαι ο μοναδικός που καίγεται.

και χαίρομαι που δεν είμαι μόνος

Απλά έχει καταντήσει τραγικό και έχω αρχίσει να τα παίρνω!
sorry!
Δημητριάδης Σταύρος
Re: κανονισμοί 2010
όλα θα γίνουν όπως πρέπειstavrosd wrote:ΟρθόνNicolas wrote:Μου δίνεις την εντύπωση οτι έχασες το χιούμορ σου...
Σε διαβεβαιώ οτι δεν είσαι ο μοναδικός που καίγεται.![]()
και χαίρομαι που δεν είμαι μόνος![]()
Απλά έχει καταντήσει τραγικό και έχω αρχίσει να τα παίρνω!
sorry!
Re: κανονισμοί 2010
Επειδή νιώθω άσχημα για την όλη κατάσταση, σαν μέλος της επιτροπής, σας μεταφέρω τα όσα συζητήθηκαν σχετικά με τους αγώνες και τους κανονισμούς στη συνάντηση στις 11 Οκτώβρη. Ας με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι της επιτροπής, αλλά συμφωνώ ότι πλέον οι αγωνιζόμενοι πρέπει να ετοιμαστούν για το 2010.
Συνάντηση 11 Οκτώβρη 2009 wrote:5. Αποφάσεις
5.1. Τα εμπόδια στα trial δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από θεατές μέχρι να λήξει ο αγώνας.
5.2. Γενικό πλάνο ασφάλειας
5.2.1. Υποχρεωτικά πλοηγό αυτοκίνητο.
5.2.2. Υπεύθυνος ασφαλείας που να γνωρίζει καλά τη διαδρομή. Πρέπει να υπάρχει πλάνο διαφυγής.
5.2.3. Υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον τετρακίνητο «ασθενοφόρο», για χρήση μέχρι την πιο κοντινή άσφαλτο. Και γιατρό μαζί.
5.2.4. Υποχρεωτικά όχημα απεγκλωβισμού μεγάλου μεγέθους (FIV). Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό (διασώστες, πυροσβέστες κλπ.).
5.2.5. Σχεδιασμός και κατάθεση πλάνου ασφαλείας και διάσωσης.
5.2.6. Έλεγχος της ενημέρωσης των νοσοκομείων της περιοχής.
5.2.7. Υποστήριξη – ξεκόλλημα – στα δύσκολα σημεία.
5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.
5.2.8.2. Στα trial 2 τουλάχιστον πυροσβεστήρες στην εκκίνηση και στον τερματισμό του εμποδίου. Και ανάλογα με το μήκος του εμποδίου περισσότεροι.
5.2.8.3. Στα σημεία ελέγχου στους υπόλοιπους αγώνες υποχρεωτικά πυροσβεστήρες.
5.2.8.4. Απαγορεύεται η μεταφορά καύσιμου εκτός του τεπόζιτου του αυτοκινήτου.
5.2.9. Απαγορεύεται η συμμετοχή αυτοκινήτου χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς άδειες οδήγησης του πληρώματος. Απαραίτητη η εξουσιοδότηση αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι μέλος του πληρώματος ή παρόν.
5.2.10. Ορισμός με πλέγματα του χώρου θεατών στα εμπόδια στα trial, σε ασφαλή σημεία και ορισμός του εμποδίου με σκοινί. Οι φωτογράφοι διαπιστευμένοι με ειδικό διακριτικό γιλέκο.
5.2.11. Μεγάλοι αγώνες – εκτός trophy.
5.2.11.1. Black boxes σε όλους αγώνες. Υποχρεωτική χρήση στους πρωταθληματικούς αγώνες.
5.2.11.2. Υποχρεωτικά κρυφές μετρήσεις μέγιστης ταχύτητας στις απλές στους αγώνες χωρίς black boxes. Και radar.
5.3. Κανονισμός
5.3.1. Ο ειδικός ή συμπληρωματικός κανονισμός πρέπει να φτάσει έναν μήνα πριν στην ΕΘΕΑ, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα. Η ΕΘΕΑ αποφασίζει αν η οργανωτική επιτροπή χρειάζεται συμπληρωματική βοήθεια ή όχι. Αν είναι η πρώτη φορά που γίνεται ο αγώνας και καινούρια η λέσχη θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει παρατηρητής από την ΕΘΕΑ.
5.3.2. Με το τέλος του αγώνα πρέπει να έρχονται τα αποτελέσματα σε EXCEL και να περιέχει απαραίτητα στοιχεία:
5.3.2.1. Εκκινήσαντες
5.3.2.2. Κατάταξη και Χρόνους
5.3.3. Στις μεγάλες κατηγορίες όλων των τύπων αγώνα χρειάζεται license. Στις πιο μικρές μπορεί να χρησιμοποιείται ημερήσια. Για να συμμετάσχει κάποιος στη βαθμολογία της ΕΘΕΑ οποιασδήποτε κατηγορίας πρέπει να έχει license ή να την έχει εκδώσει πριν τον τρίτο του αγώνα της χρονιάς. Θα γίνει ειδική ρύθμιση για license των αγώνων 4Χ4.
5.3.4. Πρέπει οι συμμετοχές να λήγουν το αργότερο την Τετάρτη πριν τον αγώνα. Πρέπει να στέλνονται στην ΕΘΕΑ μέχρι την Πέμπτη το βράδυ πριν τον αγώνα. Αλλιώς δε θα γίνεται ο αγώνας.
5.4. Αγώνες
5.4.1. Trial ως έχουν: Κεντρικής, Δυτικής, Νήσων, Κρήτης (ίσως και Βορείου Ελλάδος-Βλασακίδης). Η σειρά στα εμφάνισης των εμποδίων πρέπει να είναι Κ1, Κ2, Κ3 υποχρεωτικά.
5.4.2. Body lift στην Κ1 μέχρι 5 εκατοστά.
5.4.3. Trial και roll cage: roll cage στην Κ2
5.4.4. Φιλικός Super Trial.
5.4.5. Trophy-Wild Terrain: αν μαζευτούν 5 αγώνες κοινό έπαθλο. Συντελεστής 2 στα Trophy, συντελεστής 1 στα Wild Terrain.
5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
5.4.7. Αγώνες αντοχής:
5.4.7.1. Κάποιες ειδικές τύπου regularity
5.4.7.2. Περιορισμός ταχύτητας στις απλές στα δύσκολα, επικίνδυνα και πολυσύχναστα σημεία.
5.4.7.3. Κατηγορίες
5.4.7.3.1. Entry, απλή βόλτα, τα SUV σαν κλάση της, έπαθλο πρωτελατών.
5.4.7.3.2. Normal, regularity, μικρή μέση, έπαθλο κατηγορίας.
5.4.7.3.3. Open, με συστήματα ασφαλείας, regularity, μεγάλη μέση, πρωτάθλημα.
5.4.7.4. Θα οριστεί ανώτατο ύψος παραβόλων και μέγιστη διάρκεια αγώνα (maximum ημερών). Οι έξτρα παροχές δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικές.
5.4.7.5. Ανάλογα με τη διάρκεια σε χιλιόμετρα θα υπάρχει και συντελεστής.
5.4.7.6. Αγώνες για το 2010: 7 μέγιστο που μετρούν οι 5.
5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. Ρεζερβουάρ: αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: κανονισμοί 2010
Με μιά πρώτη γρήγορη ανάγνωση έχω αντίρηση σε δύο σημεία που μπορείτε να τα ξαναδείτε.
Για τα ρεζερβουάρ αν μετακινηθεί να είναι ομολογκέ.
Τα λέμε.
Τώρα πιά που βρέθηκε η άκρη τους καταργούμε.???? Το Off Road Team τα καταφέρνει μιά χαρά και θέλει να τους συνεχίσει. Υπάρχει και το off-road.gr που έχει κάνει τέλειες διοργανώσεις. Μήπως να το ξαναδεί η ΕΘ.Ε.Α.????5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
Εστω για τα κράνη και ζώνες εφόσον είναι σε άψογη κατάσταση και με έντιμο παρελθόν.5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. Ρεζερβουάρ: αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.
Για τα ρεζερβουάρ αν μετακινηθεί να είναι ομολογκέ.
Τα λέμε.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: κανονισμοί 2010
Δινει μια κατευθυνση μεν αλλα δεν παυει να ειναι επιγραμματικό και συγκεχυμενο...
δυστυχως αφηνει και παλι παραθυρα για μανουρες τυπου τι ειναι "εντιμο παρελθον" και το κυριωτερο ΠΩΣ αυτο πιστοποιηται....
και τετοιες μερες που αισιως φτασαμε ειναι πολλά τα θεματα να συζητηθουν για τον επομενο χρονο που... αρχιζει σε λιγότερο απο μηνα...
μηπως οποια μελη δεν θελουν να εινα ιστην επιτροπή απλά να παραιτηθουν και να μπουν αλλα ωστε η επιτρπη να λειτουργησει??? ή τελος παντων ας βρεθει μια φορμουλα ωστε ΟΝΤΩΣ να δουλευει... αλλιως... δεν εχει και νοημα.. ή κανω λαθος?
δυστυχως αφηνει και παλι παραθυρα για μανουρες τυπου τι ειναι "εντιμο παρελθον" και το κυριωτερο ΠΩΣ αυτο πιστοποιηται....
και τετοιες μερες που αισιως φτασαμε ειναι πολλά τα θεματα να συζητηθουν για τον επομενο χρονο που... αρχιζει σε λιγότερο απο μηνα...
μηπως οποια μελη δεν θελουν να εινα ιστην επιτροπή απλά να παραιτηθουν και να μπουν αλλα ωστε η επιτρπη να λειτουργησει??? ή τελος παντων ας βρεθει μια φορμουλα ωστε ΟΝΤΩΣ να δουλευει... αλλιως... δεν εχει και νοημα.. ή κανω λαθος?