θα μιλησω ανοιχτα λοιπον και θα αναφερω πως προσοπικα τα τραιαλ δεν με απασχολουν και ας κανουν οτι θελουν ...
απο κει και περα wt πρεπει να διαχωριστουν 2 κατηγοριες....
μια κατηγορια με αυτοκινητα στημενα μεχρι 35''λαστιχο .......
και μια οπεν να κανουν οτι θελουν και σ αυτη τη κατηγορια να συμπεριλαμβανονται και τα σωληνωτα....
ειναι πολυ δυσκολο να χτυπηθει ενα αμαξι με 33'' λαστιχο με ενα 44'' 40''..(oχι αδυνατο)
στα WT πριν 2 χρονια τα μονα αμαξια που συμετεχαν ηταν τροφαδικα ΟΛΑ και ξαφνικα γ@μηθηκ@ν τα τραιλ και σκασαν μυτη οι σωληνες!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ για να υπαρχει δικαιος συναγωνισμος ..οσα πληρωματα εχουν σωστα στημενα αυτοκινητα και ειναι καλα προπονημενα να μπορουν ολοι να αναμετρουνται!
Οσο για τον εργατη που αναφερεται ειναι μεσα στο παιχνιδι οπως αναφερε καποιος...οποιος μπορει βαζει καλο εργατη απλα και βγαινει γρηγοροτερα!!οποιος δεν μπορει να εχει τετοιο ειδους εργατη κοιταει να κερδισει χρονο απο αλου!!

φιλικα!
Γιάννογλου Απόστολος _ xtreme 4x4 thessalonikis