...οντως Νικόλα, το DVD πραγματικά δεν βλέπεται....τα πλάνα είναι εντελώς άσχετα και ερασιτεχνικά, η ποιότητα της εικόνας απίστευτα χαμηλή και το γεγονός γενικά πολυ χαμηλού επιπέδου....νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καμμία προβολή εφόσοσν αποτελούσε μια παρωδία αγώνα με πολυ πρόχειρο στήσιμο, περίπου κακή οργάνωση, μηδενική σχεδόν ασφάλεια, πίστες της πλάκας, σακαρακοειδή οχήματα κλπ κλπ κλπ....(ένα παλιό Vitara σε κάθε νερόλακκο που εντελώς άτεχνα και απρόσεκτα έπεφτε, εκεί άφηνε κι απο ένα κομμάτι του για πάντα...)
...οι διάφορες διαφημίσεις όλων αυτών των τζιποειδών και των τεραστιοστεϊσονβαγκοειδών οχημάτων, τις θεωρώ κακόγουστες και ώς επιλογή για να γεμίσει λίγο το δισκάκι, πολυ πρόχειρη και σαφέστατα αντιεπαγγελματική (εφόσον κανείς δεν σέβεται τελικά τον αναγνώστη που δίνει Ε 5,95.....).....
Κλείνοντας, νομίζω ότι θα πρέπει εγώ και το περιοδικό αυτό -ενώ είναι γενικά αξιόλογο έντυπο- να ζήσουμε για κάποιο διάστημα χωριστά....
...το 4x4 mag του Απριλίου....
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
....καλά Νικόλα, πήγα στη σελίδα που λές με τα Ssssaanngg Yooonnggg.....σερβίρονται και τα 2 μοντέλα της σχεδόν αριστοτεχνικά!!!!!
Το Actyon πλασσάρεται ανάμεσα στους κολοσσούς της JEEP το Cherokee, το Wrangler και το Grand Cherokee....στην απέναντι σελίδα το άλλο μοντελάκι της περίφημης αυτής μάρκας, το Kyron, πλασσάρεται με περίεργη άνεση ανάμεσα στα άλλα θηρία της τετρακίνησης όπως το LC, το Mercedes G και το LR....
Το μύνημα γίνεται περισσότερο απο σαφές και προτείνει ευθέως τα μοντελάκια αυτά, εφόσον (κατα την άποψη του περιοδικού;) μπορούν να σταθούν άνετα δίπλα στα θηριώδη (και πανάκριβα βέβαια) ηγετικά οχήματα της τετρκίνησης και της εκτός δρόμου κίνησης....
Νομίζω ότι άν αυτό πρόκειται για επικοινωνιακό κολπάκι, δεν θα πείσει κανέναν....
Το Actyon πλασσάρεται ανάμεσα στους κολοσσούς της JEEP το Cherokee, το Wrangler και το Grand Cherokee....στην απέναντι σελίδα το άλλο μοντελάκι της περίφημης αυτής μάρκας, το Kyron, πλασσάρεται με περίεργη άνεση ανάμεσα στα άλλα θηρία της τετρακίνησης όπως το LC, το Mercedes G και το LR....
Το μύνημα γίνεται περισσότερο απο σαφές και προτείνει ευθέως τα μοντελάκια αυτά, εφόσον (κατα την άποψη του περιοδικού;) μπορούν να σταθούν άνετα δίπλα στα θηριώδη (και πανάκριβα βέβαια) ηγετικά οχήματα της τετρκίνησης και της εκτός δρόμου κίνησης....
Νομίζω ότι άν αυτό πρόκειται για επικοινωνιακό κολπάκι, δεν θα πείσει κανέναν....
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Αν δηλαδή ΔΕΝ πρόκειται για επικοινωνιακό κολπάκι, θα πείσει κάποιονPanosXJ wrote: Νομίζω ότι άν αυτό πρόκειται για επικοινωνιακό κολπάκι, δεν θα πείσει κανέναν....
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
...είναι πάντως απορίας άξιον το φαινόμενο με αυτά τα μοντελάκια....κανένα δεν έχει προωθηθεί με τέτοια επιμονή και με τόσα κόλπα.....
(συμμετοχή σε αγώνες του σεντάν και του αγροτικού, DVD που ο καμερα-μάν τυχαία παίρνει συνέχεια πλάνα απο το μπλέ-λουλακί-περλέ Actyon να βασανίζεται στα δύσκολα της πίστας του Αττάρτ ή να τα δίνει όλα σε εντούρο στην Εύβοια και αλλού.... πλασσαρίσματα ανάμεσα στα θηρία, πολυσέλιδα άρθρα με επικές κριτικές απο όλες τις πλευρές κλπ κλπ).....
....έτσι μου 'ρχεται να πάω να του κάνω ένα test-drive μήπως και ανακαλύψω τις μυστικές του χάρες!
(συμμετοχή σε αγώνες του σεντάν και του αγροτικού, DVD που ο καμερα-μάν τυχαία παίρνει συνέχεια πλάνα απο το μπλέ-λουλακί-περλέ Actyon να βασανίζεται στα δύσκολα της πίστας του Αττάρτ ή να τα δίνει όλα σε εντούρο στην Εύβοια και αλλού.... πλασσαρίσματα ανάμεσα στα θηρία, πολυσέλιδα άρθρα με επικές κριτικές απο όλες τις πλευρές κλπ κλπ).....
....έτσι μου 'ρχεται να πάω να του κάνω ένα test-drive μήπως και ανακαλύψω τις μυστικές του χάρες!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
XJ RULZZZZZZ!!!
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Και δεν κάνεις...
Ο Φωκίωνας πάντως μετά την δοκιμή είναι υπέρ ευχαριστημένος.
Πες ρε Φωκίωνα και συ...
Αν πρόσεξες, η προωθηση γίνεται ανεξαρτήτως μέσου, ατόμου κλπ.
Τα προωθούν ΟΛΟΙ.
Δεν λέω οτι δεν είναι καλά.
Αλλά δεν μπορείς να τα συγκρίνεις με τα μεγαθήρια του χώρου.
JK, G, LC, Defender, H3, Actyon...
Ούτε το hummer δεν δέχομαι σε αυτή τη λίστα, όχι το Actyon...
Έκαστος στο είδος του και μην ξεχνάμε πως, λίγο πολύ, όσα δίνεις τόσα παίρνεις.
Α και κάτι ακόμα...
Μπορείς να αγοράσεις ένα JK unlimited V6 3.8 με λιγότερα από €40.000
Με τα ίδια χρήματα παίρνεις ένα κινέζικο με πολύ μικρότερες δυνατότητες και κινητήρα, με καλούτσικο όμως εξοπλισμό.
Ή το JK είναι τσάμπα ή το κινέζικο πανάκριβο...
Ο Φωκίωνας πάντως μετά την δοκιμή είναι υπέρ ευχαριστημένος.
Πες ρε Φωκίωνα και συ...
Αν πρόσεξες, η προωθηση γίνεται ανεξαρτήτως μέσου, ατόμου κλπ.
Τα προωθούν ΟΛΟΙ.
Δεν λέω οτι δεν είναι καλά.
Αλλά δεν μπορείς να τα συγκρίνεις με τα μεγαθήρια του χώρου.
JK, G, LC, Defender, H3, Actyon...
Ούτε το hummer δεν δέχομαι σε αυτή τη λίστα, όχι το Actyon...
Έκαστος στο είδος του και μην ξεχνάμε πως, λίγο πολύ, όσα δίνεις τόσα παίρνεις.
Α και κάτι ακόμα...
Μπορείς να αγοράσεις ένα JK unlimited V6 3.8 με λιγότερα από €40.000
Με τα ίδια χρήματα παίρνεις ένα κινέζικο με πολύ μικρότερες δυνατότητες και κινητήρα, με καλούτσικο όμως εξοπλισμό.
Ή το JK είναι τσάμπα ή το κινέζικο πανάκριβο...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Ελάτε τώρα...
Εσείς κρίνετε με τις προδιαγραφές. Το περιοδικό και κάθε περιοδικό με τα πραγματικά δεδομένα. Δεν τα έχετε οδηγήσει, οπότε... Ακούστε και τον Φωκίωνα!
Εσείς κρίνετε με τις προδιαγραφές. Το περιοδικό και κάθε περιοδικό με τα πραγματικά δεδομένα. Δεν τα έχετε οδηγήσει, οπότε... Ακούστε και τον Φωκίωνα!
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Παρόν!!!
ΣΙΓΟΥΡΑ η επιλογή ενός αυτοκινητου ειναι υποκοιμενικη βαση των διαφορετικων αναγκων του καθενός
ΠΧ εγω θελω ενα οικογενειακό - εκδρομικο ON/OFF και ουσιαστικά αυτο ηταν
200 χλμ ταξιδι με τιποτα καταναλωση παρολα τα 4,5 ατομα μεσα και τερμα το A/C και ανετα τα 130 (ντιζελ γαρ..)
Ακόμα και "μαμα" και με ασχετα λαστιχα δεν κολωσε οσο δεν εβρισκε κατω και ειχε καποια προσφυση
μηχανικα μερσεντες με οτι καλο και κακο σημαινει αυτο
ναι οκ δυσκολα θα ψηλωσει πιο πολυ απο 3-4 ποντους που το σηκωσε ο Εγγλεζοπουλος
και χλωμο να βρεθει λοκερ εστω για πισω εκτός αν κανει απο αλλο
ναι εχει και ψαλιδια μπροστα - και το ναβαρα εχει σε τελικη αναλυση
ναι "τουμπανο" τυπου 35aria k.l.p. το ξεχνας εννοειται
α και...... " as for my face I dont care because I am behind it"!!!!
Σιγουρα ειναι αδικο να το συγκρινεις με ενα jk πχ καθοτι με τα λεφτα του jk περνεις σχεδον 2 actyon ποσο δε που τα "θελω" του κοινου που απευθυνονται ειναι παρασαγκας διαφορετικά..οπως και η τσεπη τους βεβαιως
Τωρα με πια λογικη μπηκαν ολα αυτα τα "διαφορετικης στοχευσης" αυτοκινητα ολα μαζι δεν ξερω δεν εχω διαβασει το αρθρο καν..
Τωρα που το σκευτομαι ειναι σαν ενα καλο ΑΤ λαστιχο, καλα παντου - λιγο απ' ολα αλλα σε ικανοποιητικό βαθμο.
Σε τελικη αναλυση.. ενα test drive einai οτι καλυτερο..
Το diezel ομως...
ΣΙΓΟΥΡΑ η επιλογή ενός αυτοκινητου ειναι υποκοιμενικη βαση των διαφορετικων αναγκων του καθενός
ΠΧ εγω θελω ενα οικογενειακό - εκδρομικο ON/OFF και ουσιαστικά αυτο ηταν
200 χλμ ταξιδι με τιποτα καταναλωση παρολα τα 4,5 ατομα μεσα και τερμα το A/C και ανετα τα 130 (ντιζελ γαρ..)
Ακόμα και "μαμα" και με ασχετα λαστιχα δεν κολωσε οσο δεν εβρισκε κατω και ειχε καποια προσφυση
μηχανικα μερσεντες με οτι καλο και κακο σημαινει αυτο
ναι οκ δυσκολα θα ψηλωσει πιο πολυ απο 3-4 ποντους που το σηκωσε ο Εγγλεζοπουλος
και χλωμο να βρεθει λοκερ εστω για πισω εκτός αν κανει απο αλλο
ναι εχει και ψαλιδια μπροστα - και το ναβαρα εχει σε τελικη αναλυση
ναι "τουμπανο" τυπου 35aria k.l.p. το ξεχνας εννοειται
α και...... " as for my face I dont care because I am behind it"!!!!
Σιγουρα ειναι αδικο να το συγκρινεις με ενα jk πχ καθοτι με τα λεφτα του jk περνεις σχεδον 2 actyon ποσο δε που τα "θελω" του κοινου που απευθυνονται ειναι παρασαγκας διαφορετικά..οπως και η τσεπη τους βεβαιως
Τωρα με πια λογικη μπηκαν ολα αυτα τα "διαφορετικης στοχευσης" αυτοκινητα ολα μαζι δεν ξερω δεν εχω διαβασει το αρθρο καν..
Τωρα που το σκευτομαι ειναι σαν ενα καλο ΑΤ λαστιχο, καλα παντου - λιγο απ' ολα αλλα σε ικανοποιητικό βαθμο.
Σε τελικη αναλυση.. ενα test drive einai οτι καλυτερο..
Το diezel ομως...
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Εδώ λέμε οτι στο άρθρο, το Actyon και το Kyrion συγκρίνονται με τα τέρατα του χώρου ως 2 από τα 10 καλύτερα καθαρόαιμα.Φωκίων wrote: Σιγουρα ειναι αδικο να το συγκρινεις με ενα jk πχ καθοτι με τα λεφτα του jk περνεις σχεδον 2 actyon ποσο δε που τα "θελω" του κοινου που απευθυνονται ειναι παρασαγκας διαφορετικά..οπως και η τσεπη τους βεβαιως
Τωρα με πια λογικη μπηκαν ολα αυτα τα "διαφορετικης στοχευσης" αυτοκινητα ολα μαζι δεν ξερω δεν εχω διαβασει το αρθρο καν..
Δεν συζητάμε αν είναι καλό all rounder.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 63
- Joined: Tue Jun 23, 2009 21:40
- Location: Μυτιλήνη
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Panosxj
Μας ζήτησαν πλάνα απο το περιοδικό και τους στείλαμε αυτά που ειχαμε για δική μας χρήση.
Επίσης πες μου πού τα κατάλαβες ολα αυτά με πλάνα 15 λεπτών ???
Πόσους αγώνες εχεις διοργανώση κυριε panosxj για να κρίνεις απο τον κανάπε του σπιτιού σου 500 χλμ. μακριά ??
Παρωδία αγώνα ?????
Ησουνα στις συμμετοχές και δεν σε είδα ????
Ξερεις ποσες εβδομάδες έχασα απο την ζωη μου για αυτο τον αγώνα.
Αφησα δουλειά,γυναίκα,παιδί για να τρέχω στο βουνο και θα μου πεις εσυ για προχειρο στήσιμο.
Πως μιλάς για ασφάλεια ??
Ηταν ενας αγωνας διήμερος 160 χλμ μήκος με 4 ειδικές.
Ειχε 12 διασώστες, 2 γιατρους, πυροσβεστική,ασθενοφόρο,τροχαία, άτομα της οργάνωσης παντου με VHF, σκούπα,πλοηγό, και εσυ με 15 λεπτά πλάνα εκρινες οτι ειχε μηδενική ασφάλεια.
Απο 2 μέρες αγώνα είδες μερικά πλάνα (κακής ποιότητας συμφωνώ)
Σε παρακαλώ να μην μιλάς για πραγματα που δεν γνωρίζης.
Τα πλάνα ειναι ειναι όντως ερασιτεχνικά και με απλή κάμερα...οντως Νικόλα, το DVD πραγματικά δεν βλέπεται....τα πλάνα είναι εντελώς άσχετα και ερασιτεχνικά, η ποιότητα της εικόνας απίστευτα χαμηλή
Μας ζήτησαν πλάνα απο το περιοδικό και τους στείλαμε αυτά που ειχαμε για δική μας χρήση.
Και δεν μου λές εσυ μεγάλε οργανωτη αγώνων και έμπειρε πολυνίκη αγωνιζόμενε πως γίνεται μια σωστη οργάνωση για να μάθω κι εγω ο μικρός ???νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καμμία προβολή εφόσοσν αποτελούσε μια παρωδία αγώνα με πολυ πρόχειρο στήσιμο, περίπου κακή οργάνωση, μηδενική σχεδόν ασφάλεια, πίστες της πλάκας,
Επίσης πες μου πού τα κατάλαβες ολα αυτά με πλάνα 15 λεπτών ???
Πόσους αγώνες εχεις διοργανώση κυριε panosxj για να κρίνεις απο τον κανάπε του σπιτιού σου 500 χλμ. μακριά ??
Παρωδία αγώνα ?????
Ησουνα στις συμμετοχές και δεν σε είδα ????
Ξερεις ποσες εβδομάδες έχασα απο την ζωη μου για αυτο τον αγώνα.
Αφησα δουλειά,γυναίκα,παιδί για να τρέχω στο βουνο και θα μου πεις εσυ για προχειρο στήσιμο.
Πως μιλάς για ασφάλεια ??
Ηταν ενας αγωνας διήμερος 160 χλμ μήκος με 4 ειδικές.
Ειχε 12 διασώστες, 2 γιατρους, πυροσβεστική,ασθενοφόρο,τροχαία, άτομα της οργάνωσης παντου με VHF, σκούπα,πλοηγό, και εσυ με 15 λεπτά πλάνα εκρινες οτι ειχε μηδενική ασφάλεια.
Απο 2 μέρες αγώνα είδες μερικά πλάνα (κακής ποιότητας συμφωνώ)
Σε παρακαλώ να μην μιλάς για πραγματα που δεν γνωρίζης.
ΛΕΣΧΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
http://www.lesvos4x4.com
http://www.lesvos4x4.com
-
- Posts: 63
- Joined: Tue Jun 23, 2009 21:40
- Location: Μυτιλήνη
Re: ...το 4x4 mag του Απριλίου....
Λυπούμαστε πάρα πολυ που τα φτωχά και ταπεινά τζιπ μας αποτέλεσαν προσβολή για τα μάτια σου.σακαρακοειδή οχήματα κλπ κλπ κλπ
Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη.
Θα ζητήσω αύριο εκτακτό Δ.Σ και θα τους διαγράψουμε όλους.
Θα μείνουν μόνο οσοι έχουν απο RANGE ROVER και πάνω.
Α ναι και τα Cheroke. !!!!
ΛΕΣΧΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ
http://www.lesvos4x4.com
http://www.lesvos4x4.com