Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

4x4 Magazine
Posts: 1
Joined: Fri Jun 26, 2009 08:28

Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by 4x4 Magazine »

Στο τεύχος 66 - Ιούλιος 2009 που κυκλοφορεί με νέα μειωμένη τιμή 4,95 €.

Test
SsangYong Rexton II 2,7 Diesel
Τη δεύτερη γενιά του διανύει το Rexton της SsangYong, το οποίο αποτελεί την πολυτελή πρόταση στα εκτός δρόμου οχήματα της εταιρείας και μάλιστα χωρίς να έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό.
Image

Συμβουλές
Τoyota RAV4 Mk2
Ήταν 1994 όταν η Toyota έβγαλε στην αγορά ένα τετρακίνητο όχημα με το όνομα RAV4. Το ασυνήθιστο αυτό τετρακίνητο έφερε τον τίτλο μιας νέας κατηγορίας στα 4x4, αυτόν του SUV (Sports Utility Vehicle, όχημα ελευθέρου χρόνου), στην οποία και έγραψε ιστορία.
Image

Διαδρομή
Στη Λαυρεωτική με Ssangyong Actyon
Μια κοντινή στην Αθήνα βόλτα αποφασίσαμε να σας πάμε σε αυτό το τεύχος του 4x4 Magazine, για να γνωρίσετε τόσο την περιοχή του Λαυρίου όσο και την ιστορία της. Αυτή ξεκινά από την 3η χιλιετία π.Χ. με την πρώτη μεταλλευτική εκμετάλλευση της λαυρεωτικής γης και φτάνει μέχρι τα τέλη του 20ου αιώνα.
Image

Από τη Σπάρτη στη Μονεμβασιά
Μετά από τη βόρεια και την κεντρική Ελλάδα σκεφτήκαμε να κινηθούμε λίγο πιο νότια και συγκεκριμένα στην Πελοπόννησο και το νομό Λακωνίας. Η διαδρομή που επιλέξαμε είναι 126 χιλιομέτρων, έχει ως αφετηρία της τη Σπάρτη και τερματίζει στη μαγευτική Μονεμβασιά.
Image

Ειδικό Οχημα
Iveco Daily 4x4
Ένα όχημα για “ειδικές αποστολές” είναι το νέο τετρακίνητο Daily της Iveco, που εκτός από τη δυνατότητα μεικτού βάρους 3,5 ή 5,5 τόνων, έχει και την ικανότητα να ξεπερνά κάθε όριο στη διαδρομή που θέλει να ακολουθήσει ο οδηγός του.
Image

Tuned
Land Rover 110 TD5
Ένα βελτιωμένο Land Rover 110 TD5 σάς παρουσιάζουμε σε αυτό το τεύχος του περιοδικού μας. Ένα Land Rover που χρησιμοποιείται από την εταιρεία τουρισμού και επικοινωνίας “Αδρεναλίνη” και μαζί με το δίδυμο, ολόιδιο αδερφάκι του έχει ρόλο support τόσο στις ολιγοήμερες όσο και στις πολυήμερες εκδρομές.
Image

Τεχνικό
Αεραναρτήσεις
Η αερανάρτηση εμφανίστηκε πολύ νωρίτερα στα φορτηγά από ό,τι στα τετρακίνητα, για λόγους αύξησης τόσο της απόστασης του αμαξώματός τους από το έδαφος όσο και του φορτίου που μπορούν να μεταφέρουν. Αργότερα, στα τετρακίνητα και κυρίως στα τετρακίνητα υψηλών επιδόσεων, η αερανάρτηση προστέθηκε για να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος, χωρίς ωστόσο να θυσιαστεί η καλή οδηγική συμπεριφορά στις μεγάλες ταχύτητες, η οποία απαιτεί το ακριβώς αντίθετο.
Image

Αγώνες
2ο Enduro Ναυπλίου
Μόνο τα καλύτερα λόγια αξίζουν στο 4x4 Sport Club του Ναυπλίου για τον υπέροχο αγώνα που διοργάνωσε την τελευταία ημερολογιακά ημέρα της άνοιξης.
Image

Transylvania Trophy 2009
Δύο ελληνικές ομάδες -με συνολικά τέσσερα αυτοκίνητα- θα ζήσουν για μια ακόμα χρονιά τις συγκινήσεις που προσφέρει ο καλύτερος αγώνας Trophy επί ευρωπαϊκού εδάφους!
Image

ΚοκοRACE 2009
Το αιώνιο αυτό ερώτημα κλήθηκε να απαντήσει η πιο απίστευτη τρελοπαρέα τετρακίνητων της χώρας, η παρέα των Βraters. Η ημέρα ήταν Κυριακή και ο χώρος διεξαγωγής του αγώνα-έρευνας η Πάρνηθα. Το όλο event προετοιμάστηκε από τους DayDreamer, Prits και Αlmak, οι οποίοι στήσανε την πίστα, ενώ προετοιμάσανε και το μυστικό υλικό... τα αβγά.
Image

32ο Τrial Λέσχης 4x4 Εκάλης
Την Κυριακή 17 Μαΐου 2009, η Λέσχη 4x4 Εκάλης διοργάνωσε το 32ο Trial 4x4, το δεύτερο αγώνα για το φετινό έπαθλο, και ήταν όλοι εκεί. Ο αγώνας στην εξαιρετικά διαμορφωμένη πίστα του Άτταρτ στην Κερατέα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Image

Ιστορικό
ARO M-416
Όχι δεν πρόκειται να αναφερθούμε στον Κόμη Δράκουλα (Vlad Tepes), αλλά στο εκτός δρόμου αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν στη χώρα του. Η εταιρεία ARO (Auto RΟmania) ξεκίνησε την παραγωγή εκτός δρόμου οχημάτων το 1957 με το IMS-57, σχέδιο της ρωσικής Gaz, στο Campulung.
Image

Action
Βελτίωσε το τετρακίνητό σου
Βελτίωση. Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της αυτοκίνησης που αναμφίβολα χρειάζεται μεγάλη συζήτηση. Σε αυτό το άρθρο θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε τα πάντα για τη σωστή βελτίωση ενός τετρακίνητου οχήματος σε όλους τους τομείς. Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με το βελτιωμένο σας όχημα, έτσι ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα για κάθε περίπτωση βελτιωτικά εξαρτήματα, αποφεύγοντας έτσι την τοποθέτηση πραγμάτων που δεν θα χρησιμοποιήσετε ποτέ και τα οποία θα σας κοστίσουν μια μικρή περιουσία. Η βελτίωση χωρίζεται σε πολλούς τομείς, με τους βασικότερους αυτών να σχετίζονται με τον κινητήρα, την ανάρτηση, τα διαφορικά, το αμάξωμα και τα περιφερειακά αντικείμενα που θα σας βοηθήσουν σε μια δύσκολη στιγμή. Όπως προαναφέραμε, πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε. Για παράδειγμα, εάν σκοπός σας είναι μια απλή εκδρομή, ένα πιο χωμάτινο ελαστικό (τα εργοστασιακά ελαστικά προορίζονται κυρίως για χρήση εντός δρόμου), ένα μικρό ψήλωμα του αμαξώματος και τα κατάλληλα περιφερειακά είναι αρκετά. Αν πάλι βλέπετε τα τετρακίνητα οχήματα καθαρά ως “παιχνίδι”, θέτοντας κάθε φορά καινούργια όρια και ξεπερνώντας τα ή ακόμα και συμμετέχοντας σε αγώνες, τότε πραγματικά η βελτίωση δεν έχει όρια. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, μέσα από το παρόν αφιέρωμα θα μπορέσετε να ανακαλύψετε όλες τις πτυχές της βελτίωσης και να επιλέξετε το στάδιο που αντιστοιχεί στη δική σας περίπτωση.
Image

Best Deals
Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, το ειδικό τέλος ταξινόμησης θα είναι μειωμένο κατά 50%, γεγονός το οποίο αναδεικνύει μεγάλες προσφορές και ευκαιρίες, ευνοώντας έτσι όσους σκέφτονται να προβούν στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Ιδιαίτερα ευνοημένη φαίνεται ότι είναι η κατηγορία των εκτός δρόμου οχημάτων, αφού σε κάποιες περιπτώσεις οι τιμές των μοντέλων που την εκπροσωπούν έχουν μειωθεί ακόμα και κατά 10.000 ευρώ!
Image

Αγοραστικό
Ford Kuga 2.5 – Mazda CX-7 – Seat Altea Freetrack – Subaru Forester 2.5
Σε αυτό το άρθρο έχουμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε και να συγκρίνουμε τις δυνατότητες τεσσάρων οχημάτων που δεν λένε όχι στο χώμα, αλλά έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό τους, τις εκρηκτικές επιδόσεις που παρουσιάζουν κατά την εντός δρόμου κίνηση.
Image

4x2
Όπως όλοι έχουμε παρατηρήσει τα τελευταία χρόνια, η κατηγορία των SUV έχει αποκτήσει φανατικό κοινό που όλο και μεγαλώνει. Ανάμεσα σε αυτούς που επιλέγουν τα εν λόγω οχήματα για να κινούνται τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου, υπάρχει και ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που κινείται αποκλειστικά και μόνο εντός πόλης. Με αυτό το κοινό θα ασχοληθούμε στο παρόν άρθρο.
Image

Μαζί DVD με το 31ο και το 32ο Τrial της Λέσχης 4x4 Εκάλης.
User avatar
PanosXJ
Posts: 1065
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:47

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by PanosXJ »

..πολυ καλή κίνηση η μείωση της τιμής!!! Θα το αγοράσω σήμερα!!!
It's an XJ thing, you wouldn't understand!
XJ RULZZZZZZ!!!
Jeep Brothers
Posts: 7
Joined: Thu Jun 18, 2009 07:55

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Jeep Brothers »

Στα Μέγαρα παίζει ακόμα το 65.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Nicolas »

4x4 Magazine wrote: Action
Βελτίωσε το τετρακίνητό σου
Βελτίωση. Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της αυτοκίνησης που αναμφίβολα χρειάζεται μεγάλη συζήτηση. Σε αυτό το άρθρο θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε τα πάντα για τη σωστή βελτίωση ενός τετρακίνητου οχήματος σε όλους τους τομείς. Πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε με το βελτιωμένο σας όχημα, έτσι ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα για κάθε περίπτωση βελτιωτικά εξαρτήματα, αποφεύγοντας έτσι την τοποθέτηση πραγμάτων που δεν θα χρησιμοποιήσετε ποτέ και τα οποία θα σας κοστίσουν μια μικρή περιουσία. Η βελτίωση χωρίζεται σε πολλούς τομείς, με τους βασικότερους αυτών να σχετίζονται με τον κινητήρα, την ανάρτηση, τα διαφορικά, το αμάξωμα και τα περιφερειακά αντικείμενα που θα σας βοηθήσουν σε μια δύσκολη στιγμή. Όπως προαναφέραμε, πολύ σημαντικό είναι να γνωρίζετε τι ακριβώς θέλετε να κάνετε. Για παράδειγμα, εάν σκοπός σας είναι μια απλή εκδρομή, ένα πιο χωμάτινο ελαστικό (τα εργοστασιακά ελαστικά προορίζονται κυρίως για χρήση εντός δρόμου), ένα μικρό ψήλωμα του αμαξώματος και τα κατάλληλα περιφερειακά είναι αρκετά. Αν πάλι βλέπετε τα τετρακίνητα οχήματα καθαρά ως “παιχνίδι”, θέτοντας κάθε φορά καινούργια όρια και ξεπερνώντας τα ή ακόμα και συμμετέχοντας σε αγώνες, τότε πραγματικά η βελτίωση δεν έχει όρια. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, μέσα από το παρόν αφιέρωμα θα μπορέσετε να ανακαλύψετε όλες τις πτυχές της βελτίωσης και να επιλέξετε το στάδιο που αντιστοιχεί στη δική σας περίπτωση.
Image

Καταρχήν συγχαρητήρια για την μείωση της τιμής.
Σχετικά όμως με το παραπάνω άρθρο που είναι και ο λόγος που αγόρασα το τεύχος,
το κείμενο εδώ είναι μεγαλύτερο από το άρθρο στο περιοδικό... (τρόπος του λέγειν)
Μήπως θα έπρεπε ένα τόσο μεγάλο και σοβαρό θέμα να το σπάσετε σε τεύχη
και να αναλύσετε καλύτερα τα επιμέρους θέματα?
Όχι τίποτε άλλο αλλά από ανθρώπους του χώρου περίμενα πολύ πολύ πολύ παραπάνω.
Θα επανέλθω σχετικά με το dvd που ήταν πάντα και ο μόνιμος λόγος γκρίνιας μου.

Φιλικά
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Nicolas »

Nicolas wrote:...
Θα επανέλθω σχετικά με το dvd που ήταν πάντα και ο μόνιμος λόγος γκρίνιας μου.
Ε λοιπόν καθόλου άσχημα.
Ποιότητα αρκετά καλή, μοντάζ επίσης και μουσική υπόκρουση του γούστου μου!
Μου άρεσε επίσης που η μουσική δεν κάλυπτε τους ήχους και ίσως
να ήταν καλύτερα όπου παίζει γκάζι να χαμήλωνε λίγο η υπόκρουση
όπως και έγινε σε μερικά σημεία.

Πάντα τέτοια :D
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by sirros »

Χαίρομαι για το θετικό σχόλιο, μιας που αυτό το DVD είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με το περιοδικό. Μιας συνεργασίας που έχει ξεκινήσει εδώ και έναμιση χρόνο ( έχουμε συνεργαστεί σε 5 τεύχη, νομίζω ότι απο την ποιότητα θα καταλάβετε σε ποιά ). Δυστυχώς η μείωση του budget τους, αναγκάζει το περιοδικό να μειώσει τόσο πολύ το κόστος της παραγωγής έτσι ώστε να είναι τελείως απαγορευτικό για εμάς αν σκεφτείς το κόστος της βιντεοσκόπησης με επαγγελματικό εξοπλισμό και του μοντάζ σε στουντιο.

Αν αλλάξει κάτι, θα ξαναβρείς δουλειά μας στο περιοδικό.
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Nicolas »

Ε λοιπόν το φαντάστηκα...
Κάπου σας είχα πετύχει στο youtube, και είχα διαβάσει οτι ξεκινάτε μία τέτοια προσπάθεια
αλλά δεν είχα νέα, ούτε ήξερα λεπτομέρειες.

Επιτέλους πάντως μία καλή προσπάθεια.
Θα είναι κρίμα να μην συνεχίσει...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Scaravaios
Posts: 86
Joined: Wed Jun 24, 2009 11:02
Location: Βιέννη

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Scaravaios »

Nicolas wrote: Όχι τίποτε άλλο αλλά από ανθρώπους του χώρου περίμενα πολύ πολύ πολύ παραπάνω.
Από άνθρωπο, όχι ανθρώπους...
Σε κάθε τεύχος υπάρχουν τεχνικά θέματα και tips που ασχολούνται με θέματα βελτίωσης. Εκτός αυτών υπάρχει και το θέμα του βελτιωμένου που γίνεται με το σκεπτικό να "κλέψουμε" ιδέες και να τις εφαρμόσουμε στο δικό μας τετρακίνητο. Η "γραμμή" του περιοδικού είναι να είναι τα άρθρα "αυτοτελή".
Nicolas wrote: Θα επανέλθω σχετικά με το dvd που ήταν πάντα και ο μόνιμος λόγος γκρίνιας μου.
Όπως λέει και ο τίτλος μιας ταινίας "Κανείς δεν είναι τέλεια".

Όσο για το θέμα του budjet του DVD καλό είναι να έχει κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου αλλά μην το παρα... . Δεν είναι δυνατό να απαιτείτε το τριπλάσιο κόστος για το ίδιο προϊόν.
Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το σύμπαν δεν είμαι απόλυτα σίγουρος.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by sirros »

Scaravaios wrote:
Nicolas wrote: Θα επανέλθω σχετικά με το dvd που ήταν πάντα και ο μόνιμος λόγος γκρίνιας μου.
Όπως λέει και ο τίτλος μιας ταινίας "Κανείς δεν είναι τέλεια".

Όσο για το θέμα του budjet του DVD καλό είναι να έχει κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου αλλά μην το παρα... . Δεν είναι δυνατό να απαιτείτε το τριπλάσιο κόστος για το ίδιο προϊόν.
ποιος απαιτει το τριπλασιο κοστος ???? το περιοδικο και το τμημα marketing αποφασισε την μειωση χωρις εμεις να ζητησουμε αυξηση για το ιδιο προιον.

να προσεχεις λοιπον πως αναφερεσε για τη δουλεια του αλλου και να μην γραφεις ανακριβιες και συκοφαντιες .
την επομενη φορα που θα γραψεις ψεφτιες και ανακριβιες θα λαβεις απαντηση απο το νομικο μας τμημα.

επισεις θα φροντισω το κειμενο σου να φτασει στην διευθυνση του ομιλου προς ενημερωση τους , καθως εδω μεσα τους εκπροσωπεις.

Νικολα αυτος ειναι ενας ακομα λογος που κανεις δεν ασχολειται με το χωρο.
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: Τεύχος 66 - Ιούλιος 2009

Post by Drimon »

Και μια ερωτησούλα για την κυκλοφορία του περιοδικού. Εδώ στη Σάμο (Πυθαγόρειο) πότε θα καταφέρουμε να το δούμε;
Κοντεύει να τελιώσει ο μήνας και δεν το έχουν φέρει ακόμα!
Post Reply

Return to “4X4 Magazine”