6 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ OPEN-A1
6.1 Γενικά
Στην ομάδα αυτή κατατάσσονται υποχρεωτικά όσα οχήματα εκτός δρόμου – παντός εδάφους έχουν υποστεί προσθήκες, βελτιώσεις, αλλαγές που έχουν σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να συμπεριληφθούν στην κατηγορία Normal-A2.
Τέτοιας μορφής βελτιώσεις, προσθήκες, αλλαγές μπορεί να είναι: Βελτιώσεις συστημάτων ασφαλείας (κλωβός ασφάλειας, εγκατεστημένο σύστημα πυρόσβεσης, αναγνωρισμένα από τη ΔΟΑ συστήματα ασφαλείας), αλλαγή αριθμού αμορτισέρ ή τρόπου λειτουργίας τους, αριθμού ελατηρίων ή αρχής ή τρόπου λειτουργίας τους, στήριξη ανάρτησης, βελτιώσεις κινητήρα, αμαξώματος, αλλαγές συστήματος αναπνοής κ.α.
Στην ομάδα Open-A1 επιτρέπονται όλες οι βελτιώσεις. Τα αναφερόμενα στα άρθρα 3 (γενικές διατάξεις) και 4 (συστήματα ασφάλειας) του παρόντος κανονισμού πρέπει όμως να τηρούνται.
6.2 Ελαστικά - τροχοί
Οι διαστάσεις των ελαστικών και των ζαντών είναι ελεύθερες, αρκεί οι τροχοί να καλύπτονται πλήρως από τα φτερά του αμαξώματος, το μέγιστο πλάτος πρόσθετων φτερών που θα χρησιμοποιηθούν για αυτό το σκοπό δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερο απο 16 εκατοστά σε κάθε πλευρά και πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον κατά 60 μοίρες τους τροχούς.
7 ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΜΑΔΑΣ RALLY-R
2.5 Στην ομάδα αυτή μπορούν να καταταχθούν όσα οχήματα πληρούν τις προϋποθέσεις του παραρτήματος J-283 για αυτοκίνητα παντός εδάφους (cross country) των κατηγοριών Τ1 & Τ2, καθώς και αυτοκίνητα σύμφωνα με τον τεχνικό κανονισμό αυτοκινήτων ράλι εκτός δρόμου (Τ8).
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα μέτρα ασφάλειας πρέπει να είναι σύμφωνα με το άρθρο 283 του Παραρτήματος J του ΔΑΚ του 2006.
Οχήματα που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ασφαλείας, μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία Open-A1.
http://ethea.elpa.gr/common/includes/media.php?id=1929
- nissan_redline_002.jpg (145.52 KiB) Viewed 6686 times
This a Pick-up is designed from experience gained in over 200 000KMS of rally raid off-road experience.
The Vehicle is centred around a 300HP VQ 40 engine coupled to a 6 speed Sadev transmission, Rear suspension is taken from the Dakar 03 car live axle with 300mm suspension travel, the front suspension has 250mm travel double wishbones with low maintenance sealed high strength ball joints, the front geometry has been designed to give excellent handling and smooth ride. The new pick-up easily meets the FIA minimum weight limit with more than 75KGS of ballast.
Engine- the engine is wet sump [machined from Solid billet aluminium] with all modifications needed. The production VQ40 intake system is used as a base with Variable intake length controlled by the Pectel ECU.
Transmission- Sadev Hi specification 6speed sequential gearbox with centre differential 2 oil coolers fitted in roof duct. Rear differential is Nissan 233mm limited slip differential. Front differential 200mm with 10 plate limited slip diff and 30mm shafts, drive shafts are as per Dakar 2009 specification CV joints and shafts.
Fuel system- capability for 500lt tank twin fuel pumps and anti surge system, fuel cooler fitted in roof duct.
Suspension Rear- 4 links [donerre] with double high volume damper spring unit, with integral hydraulic system for full fuel load performance.
Suspension Front. Double wishbone configuration with low friction ball joints, Double DONERRE Damper spring unit with integral Hydraulic system for rough road capability
Steering- Very strong steering rack with high ration system [2turns lock to lock] with 800kgf ram.
AP Brakes - Balance bar pedal box, 320mm vented disc brakes 6 pistons front and rear 4 pistons.
Weight is 1825kg distribution, Ballast position allows for 53% front and 47% rear. Static. This allows for Dynamic distribution of nearly 50 / 50.
The Pick-up is straightforward in design making for easy service and excellent accessibility to the engine. In particular the temperature is low in the cockpit due to external exhaust system; this also reduces the fuel temp, as the fuel tank is located far away from the exhaust system.
http://www.madetoracing.com/index.php/r ... offroad-t1
Το αυτοκίνητο της φωτογραφίας είναι Τ1 άρα στην κατηγορία Rally - R και όχι στην κατηγορία Open - A1
Όταν λέμε κάτι να το τεκμηριώνουμε, και όχι απλά να το λέμε δημιουργώντας εντυπώσεις. Κύριε τεχνικέ έφορε που γνωρίζετε από κανονισμούς, πάλι παραπληροφόρηση;