Το μέλλον των πόλεων, της αυτοκίνησης, της ίδιας μας της ζωής. Ένα... μελλοντικό άρθρο.
Τα νέα μέτρα για το αυτοκίνητο και η... λογική.
Οι οδηγίες του Αττάρτ για να μην... κολλάτε!
Η σειρά i της Hyundai με μία ματιά.
Υπερτετρακίνητο: Πώς βλέπουν οι Αμερικάνοι τα Cherokee KJ; Μερικές απίστευτες μετατροπές.
Nissan Terrano: ένα παρεξηγημένο τετρακίνητο, όπως το περιποιήθηκαν ελληνικά χέρια.
Εκδρομή στις παραλίες της άγνωστης Φωκίδας.
Με την Αττική Λέσχη Τετρακίνησης στην Εύβοια.
Το World Off Road έφτασε στις ΗΠΑ.
Baja Spain: Roma και BMW κυριαρχούν.
Trial Ρεθύμνου
Και όπως πάντα τα νεότερα του κόσμου της τετρακίνησης και των αγώνων, της αγοράς του 4Χ4, βιβλιοκριτική και βέβαια τα παραλειπόμενα του χώρου στο... ποδόσφαιρο!
Δυστυχώς εμείς δε μπορούμε να κάνουμε κάτι γι΄αυτό. Είμαστε μία μικρή εκδοτική την οποία το πρακτορείο γράφει στα παλαιότερα των υποδειμάτων του. Είναι μία πραγματική μάχη που δίνουμε κάθε, μα κάθε μήνα. Και την χάνουμε, κάθε μα κάθε μήνα. Ελπίζουμε λοιπόν σε εσάς που ζητάτε επίμονα το περιοδικό και τους αναγκάζετε να βελτιώσουν τη διανομή.
Παρουσία μας το περιοδικό παραδόθηκε στο πρακτορείο την Παρασκευή. Σάββατο πρωί θα έπρεπε να μπει στη διανομή, με τα φύλλα εφημερίδας του σαββατοκύριακου. Σίγουρα από το πρακτορείο έφυγε για τα υποπρακτορεία. ΄Και άλλο τόσο σίγουρα απο εκεί το πήραν οι εφημεριδοπώλες.
Αν τώρα στο αυτοκίνητο του εφημεριδοπώλη δεν υπήρχε χώρος για να το πάει στα σημεία πώλησης, έμεινε στην αποθήκη του για να το πάει σήμερα ή αύριο. Είπαμε, δυστυχώς, αυτή είναι η κατάσταση και δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Αν έχετε καμία ιδέα, ευχαρίστως να την ακούσουμε.
για Χανιά... ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
νομίζω ότι μας στέλνουν τα περισεύματα της Αθήνας, αν σκεφτεί κανείς ότι το παίρνουμε συνήθως γύρω στις 8 με 10 του μήνα.
επίσης απάντηση του "καπετάνιου" που το παίρνω κάθε μήνα: "ρε φίλε για 5 - 6 κομμάτια που πουλάω κάθε μήνα, σιγά μην κάτσω να σκάσω πότε θα έρθει. χα χα χα (ο μπουχέσας)"
Δεν γίνεται έτσι ούτε κατά διάνοια. Τα περιοδικά φεύγουν από το πρακτορείο ταυτόχρονα για όλη την Ελλάδα. Απο εκεί και πέρα είναι θέμα της τοπικής διανομής.
Η συνδρομή έχει μετά να κάνει με το ταχυδρομείο. Και εκεί οι καθυστερήσεις είναι κάποιες στιγμές τραγικές, ένώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που χάνονται τα τεύχη.
Το θέμα διανομή τύπου στην χώρα μας είναι μία πονεμένη ιστορία που δε προβλέπεται να αλλάξει. Ένα case study για ολιγοπωλιακές αγορές. Με χαμένους την εκδοτική εταιρία και τον αναγνώστη - που καλείται να πληρώσει όλο αυτό το κόστος. Άστο να πάει...