Page 2 of 3

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Fri Sep 03, 2010 14:43
by obelix
aggas wrote:Πως και δεν υπάρχει στήλη αναγνωστών;;

Elam' nte???????????

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Fri Sep 03, 2010 14:53
by Γιάννης Αθανασίου
aggas wrote:Μία ερώτηση/απορία!!!
Μετά από τρία χρόνια που διαβάζω το περιοδικό συνειδητοποίησα κάτι και θέλω να σας ρωτήσω. Πως και δεν υπάρχει στήλη αναγνωστών;;
H επικοινωνία πλέον γίνεται μεσα από τα fora και ελάχιστα με επιστολές ή e-mails. Ποτέ δεν είχαμε επιστολές! Οπότε η σύνθεση, η λειτουργία και η συντήρηση μίας στήλης αναγνωστών είναι δύσκολη, πολύ δύσκολη. Αν θέλετε να δημοσιευτεί κάτι απλά στείλτε το και θα το δούμε...

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Fri Sep 03, 2010 15:53
by friar
θα ψάξω στο πατάρι για να βεβαιωθώ αφού θυμάμαι ότι και εγώ ειχα στείλει γράμμα στο περιοδικό.
Δεν ορκίζομαι πότε ήταν άλλα είχα στείλει.

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Wed Sep 08, 2010 13:49
by Elias Nicolaou
Το περιοδικο το βρηκα σημερα.
Ειχα την περιεργεια να δω αν αυτα που εγραψε ο Αθανασιου στο θεμα "Πότε ξεκίνησε το LPG στους ελληνικούς αγώνες 4Χ4;" θα τα δημοσιευε.
Για την ακριβεια εγραψε:
- στις 11 Αύγ 2010 12:07 :
"Από ποιόν αγώνα είναι η παρακάτω photo;
Πώς επιτράπηκε σε ένα αυτοκίνητο καθαρα ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΤΟ να τρέξει στον αγώνα;
Το King Cab με το Νο 145 στις πόρτες δεν είναι καν bi-fuel, σύμφωνα με την άδειά του! Επιτρέπεται να καίει μόνο ΥΓΡΑΕΡΙΟ!!! Οπότε;
Τότε επιτρεπόταν το υγραέριο και σήμερα όχι; Ποιό άρθρο του κανονισμού το επέτρεπε;
Ποιός ήταν ο βοηθός αλυτάρχη στον αγώνα; Ποιός εκτελούσε χρέη τεχνικού εφόρου;", και,
- στις 11 Αύγ 2010 18:28:
"H εντολή που μου δώθηκε από το administration του forum είναι να μην δημοσιεύονται εδώ θέματα από τη Θύρα 0.
Το που ήταν ο αγώνας δημοσιεύεται στη Θύρα 0 του Σεπτέμβρη..."

(Επειδη το θεμα ειναι κλειδωμενο δεν μπορεσα να κανω απευθειας παραθεση στα δυο παραπανω)

Οι απαντησεις δινονται στην σελιδα 112 του περιοδικου.
Δεν ξερω αν ειναι αληθεια ή ψεματα, δεν θα κανω τον δικαστη.
Εμενα με ενδιεφερε μονο να δω γεγονοτα

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Thu Sep 23, 2010 12:53
by PanosXJ
....λίγες ημέρες μείνανε για το πολυπόθητο τεύχος του Οκτώβρη......

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Thu Sep 23, 2010 13:15
by Γιάννης Αθανασίου
Γιατί πολυπόθητο;

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Mon Sep 27, 2010 11:14
by PanosXJ
....εφόσον το "κυνηγάμε" για αρκετές ημέρες κάθε μήνα σε ένα περίεργο και διασκεδαστικό "σαφάρι" μετά απο κάποιο διάστημα μεταλλάσσεται σε κάτι πολυπόθητο.... :)

....(θεωρώ τον χαρακτηρισμό πολυ θετικό-εξάλλου το όλο στήσιμο του περιοδικού το καθιστά αυτοδίκαια "φετίχ" στο χώρο της Ελληνικής πολυβασανισμένης, πολυταλαιπωρημένης, πονεμένης και παραπαίουσας τετρακίνησης....)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
...οι χαρακτηρισμοί για την Ελληνική τετρακίνηση προκύπτουν καθαρά απο τα συμπεράσματά μου τα οποία εξάγονται απο το διάβασμα των περιοδικών του "χώρου" και απο τα διάφορα ελεύθερα φόρα.....

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Tue Sep 28, 2010 10:56
by aggas
Ερώτηση. Οι αλλαγές στα κινητήρια σύνολα του Navara θα περάσουν και στο Pathfinder;;

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Tue Sep 28, 2010 11:19
by Γιάννης Αθανασίου
Κανείς δε ξέρει...

Re: Tεύχος 58, Σεπτέμβρης 2010

Posted: Tue Sep 28, 2010 11:44
by Caravan
aggas wrote:Ερώτηση. Οι αλλαγές στα κινητήρια σύνολα του Navara θα περάσουν και στο Pathfinder;;
Απάντηση: Ναι θα περάσουν, ήδη στο Γερμανικό site της Nissan πωλείται μόνο το καινούριο.
http://www.nissan.de/#vehicles/4x4/path ... s/discover

Εδώ μάλλον δεν τελείωσαν τα αποθέματα του παλιού και θα περιμένουν να "σπρώξουν" αυτά πρώτα.