Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Nicolas »

Ρε ξεκολλάτε όλοι...
Ιδίως εχείς κύριε gangster!!!

Είναι φανερό πως ο κύριος Αθανασίου έχει δίκιο.
Μαζέψτε σε λίστες πόσα μπιμπίκια έχετε ξεκολλήσει από τα λάστιχά σας και ελάτε να τις συγκρίνουμε να δούμε αν είναι περισσότερες από 80 γραμμές. Αν δε, έχετε και αρκουδάκι στον καθρέφτη, μην παραλείψετε να το αναφέρετε καθώς αυτό σας επιτρέπει να βάλετε 44άρια ενώ οι άξονές σας μετατρέπονται αυτόματα σε portal.
Γιάννης Αθανασίου wrote: Εμείς εκφράζουμε πάντα αυτό που νομίζουμε σωστό, ακόμη και αν μας κάνει κακό διαφημιστικά. Το συγκεκριμένο TJ είναι η απόλυτη έκφραση της συγκεκριμένης μας πολιτικής. Ανήκει σε έναν άνθρωπο
  • που ξέρουμε λίγο,
  • που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το χώρο επαγγελματικά,
  • που δεν έχει φτιαχτεί απο κανένα κατάστημα,
  • που δεν εκφράζει κανέναν βελτιωτή,
  • που δε διαφημίζει κανέναν βελτιωτή,
Ο Αλέξης έφερε τα πράγματα μόνος του, τα έβαλε σε διάφορα συνεργεία ψάχνοντας το καλύτερο και ψάχνει ακόμη ποιός μπορεί να το συντηρήσει καλύτερα! Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ σχετικό με το 4Χ4 πάνω στο αυτοκίνητο εκτός από αυτό της Αττικής Λέσχης. Τί πιό χαρακτηριστικό λοιπόν για το ότι όσα λέτε είναι υπερβολές;
Οπότε μάλλον εσείς δεν το... ψάξατε παραπάνω και μας αντιμετωπίζετε προκατειλημμένα.
Από τα παραπάνω είναι φανερό το ότι το συγκεκριμένο TJ είναι το πιο τούμπανο αφού δεν το έχει φτιάξει κανένας μάστορας.
Αν το είχε φτιάξει κάποιος συγκεκριμένος δεν θα ήταν το ίδιο τούμπανο.
Εξάλλου το αυτοκίνητο του Κοκκίνη που αναφέρετε αγαπητέ κύριε gangster δεν μπορεί να το έχει δει ο κύριος Αθανασίου καθώς ο
Κοκκίνης δεν έχει συμμετάσχει σε αγώνες τα τελευταία 40 χρόνια ούτε καν στους 24ωρους.
Είστε υπερβολικός και προκατειλημμένος.
Εξάλλου όπως είπε ο κύριος Αθανασίου, το περιοδικό είναι απόλυτα αντικειμενικό.
Γράφει ότι νομίζει.

Και φυσικά, αφού δεν συμφωνείτε αγαπητέ κύριε gangster με τον κύριο Αθανασίου, είστε άσχετος και υποκειμενικός και αν το συνεχίσετε θα είστε και εχθρός του 24ωρου, κατά συνέπεια εχθρός των αγώνων και κατά πάσα πιθανότητα φίλος του Δουκέρη, του Κατσιμαλή και του Αποστολίδη.

Γιάννης Αθανασίου wrote: Σύμφωνα με τη δήλωση του "κατασκευαστή", όπως συμβαίνει και με κάθε κινητήρα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετράμε ροπή και ισχύ σε τέτοια αυτοκίνητα, ακόμη τουλάχιστον.
Και πάλι ο κύριος Αθανασίου έχει δίκιο καθώς στο εν λόγω TJ μπορεί να μετρήσει τον κινητήρα και δεν βασίζεται στις άσχετες δηλώσεις του κατασκευαστή ενώ στον 5.2 δεν μπορεί να μετρήσει. Μάλλον δεν θα φτάνει η μεζούρα.
Τα τετρακίνητα δυναμόμετρα τα αγνοούμε παντελώς διότι δεν μετράνε καλά.
Κατά συνέπεια όποιος έχει evo, impreza, quattro και λοιπά τετρακίνητα πρέπει να πηγαίνει εξωτερικό για να μετρήσει το αυτοκίνητό του ή να παραγγείλει από το εξωτερικό επίσης μία μεγάλη μεζούρα.


Επιπλέον κύριε Sirro, σταματήστε να "κυνηγάτε" τον κύριο Αθανασίου.
Περιμένετε να σας πάρει τηλέφωνο.

Άντε και καλό μας χειμώνα :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Κάποιος έχει ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα, πολύ μεγάλο ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Και είναι αυτός που είπε σε κάποιον ότι το "...αυτοκίνητό σου δε μπορεί να είναι το καλύτερο, γιατί είναι Land Rover...!!!"

Kαι ο ίδιος δίνει μαθήματα αντικειμενικότητας!!! Τί έχουμε να δούμε ακόμη;

ΥΓ. Και ΝΑΙ, στον περσινό 24ωρο που έτρεχε ο Κοκκίνης, το αυτοκίνητό του δεν ήταν στο επίπεδο του αυτοκινήτου του Γεωργάκη. Αλλά ο Γεωργάκης δεν είναι σε κάποια συγκεκριμένη παρέα, οπότε το αυτοκίνητό του δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! Ευχαριστώ για τα μαθήματα αντικειμενικότητας...
GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

[quote="Γιάννης Αθανασίου"]Τώρα εσύ δεν απαντάς ευθεία. Μίλησες για διαφημιστικούς λόγους. Πού είναι αυτοί στο συγκεκριμένο θέμα;
ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΕΝΝΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΘΗΚΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ???

Και για τον κινητήρα, ένας που αποδίδει 225 ίππους και 42 κιλά ροπής, εύκολα φτάνει στους 250 και τα 50 κιλά ροπής! Γιατί; Όπως λέει και το κείμενο:ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΜΕ 42 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΠΟΛΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 50 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΤ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ 4Χ4 ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΣΑ!!!

ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΙΚΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ!
ΟΣΟΙ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ!
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by samisnow »

Γιάννης Αθανασίου wrote:Κάποιος έχει ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα, πολύ μεγάλο ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Και είναι αυτός που είπε σε κάποιον ότι το "...αυτοκίνητό σου δε μπορεί να είναι το καλύτερο, γιατί είναι Land Rover...!!!"

Kαι ο ίδιος δίνει μαθήματα αντικειμενικότητας!!! Τί έχουμε να δούμε ακόμη;

ΥΓ. Και ΝΑΙ, στον περσινό 24ωρο που έτρεχε ο Κοκκίνης, το αυτοκίνητό του δεν ήταν στο επίπεδο του αυτοκινήτου του Γεωργάκη. Αλλά ο Γεωργάκης δεν είναι σε κάποια συγκεκριμένη παρέα, οπότε το αυτοκίνητό του δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! Ευχαριστώ για τα μαθήματα αντικειμενικότητας...
ε τωρα παραφερεστε κυριε Αθανασιου διοτι δεν εχει σχεση σε τι και πια παρεα βρισκεται ο καθενας!!!
γιατι με το που σας πουν κατι αμεσως θυγεστε δεν μπορω να το καταλαβω!!!
βεβαιος και του Γιωργη ηταν και ειναι ανωτερο αυτοκινητο απο το αυτοκινητο της παρουσιασης σας χρονια τωρα....χωρις καμια υπερβολη!!!
ολοι συμφωνουμε οτι το αυτοκινητο της παρουσιασης ειναι αψογο και κανενας δεν ειπε το αντιθετο.....ειναι τελειο!!
υπαρχουν 200 χαρακτηρισμοι που θα μπορουσατε να ειχατε δωσει εκτος το πιο "τουμπανο της ελλαδας"!!!οπως ειπε και ο GANGSTER υπαρχουν τοσα και τοσα.. οτι δεν τα εχετε ανακαληψει δεν φταιμε εμεις!
το να λεει καποιος οτι "αυτο ειναι το καλυτερο της ελλαδας" ειναι μεγαλη υπερβολη γιατι παντα καπου καπιο αλλο ειναι πολυ ανωτερο απο το δοικο μου δοικο σου κτλ..
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
samisnow
Posts: 580
Joined: Tue Sep 29, 2009 15:34
Location: ΡΕΘΥΜΝΟ
Contact:

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by samisnow »

GANGSTER wrote:
Γιάννης Αθανασίου wrote:Τώρα εσύ δεν απαντάς ευθεία. Μίλησες για διαφημιστικούς λόγους. Πού είναι αυτοί στο συγκεκριμένο θέμα;
ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΕΝΝΟΥΣΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΛΑ ΑΝΑΡΩΤΙΘΗΚΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ???

Και για τον κινητήρα, ένας που αποδίδει 225 ίππους και 42 κιλά ροπής, εύκολα φτάνει στους 250 και τα 50 κιλά ροπής! Γιατί; Όπως λέει και το κείμενο:ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΜΕ 42 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΠΟΛΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 50 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΙΤ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!
ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ 4Χ4 ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΣΑ!!!

ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΒΡΙΚΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ!
ΟΣΟΙ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ!
με απογοητευσες φιλε μου....με ολα αυτα που εγραψες....διλαδη εγω που εχω βαλει ολα αυτα στο ιδιο μοτερ +τσιπακι στον μοπαρ + χειροποιητα χταποδια +λεβιεδακια 6 παρακαλω + πεταλιερες αλουμινιου δεν ειμαι 300 αλογα???????????????????????? εεεεεε?????????δεν ειμαι??????????????
KING RC 5,2 V8 COMPRESSOR
Psistakis Manolis
GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

ΥΓ. Και ΝΑΙ, στον περσινό 24ωρο που έτρεχε ο Κοκκίνης, το αυτοκίνητό του δεν ήταν στο επίπεδο του αυτοκινήτου του Γεωργάκη. Αλλά ο Γεωργάκης δεν είναι σε κάποια συγκεκριμένη παρέα, οπότε το αυτοκίνητό του δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!! Ευχαριστώ για τα μαθήματα αντικειμενικότητας...[/quote]

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΙΕΣ ΕΓΩ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΠΑΡΑΓΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑ ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΡΙΒΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ!!!Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΥΤΕ Η ΜΟΣΤΡΑ!
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Η απάντησή μου πιό πάνω είχε να κάνει με όσα λέει ο Νικόλας και όχι ο gangster.

Μην έχοντας πρόσβαση στα¨"τετρακίνητα δυναμόμετρα", μπορώ να βασιστώ μόνο σε όσα λένε οι κατασκευαστές και οι βελτιωτές, όπως κάνουν τα περισσότερα περιοδικά του είδους μας στην Ελλάδα. Αν τώρα η μεταβολή στην επίδοση που αναφέρουν είναι υπερβολική, φανταστείτε τί θα ακούγαμε αν την αμφισβητούσαμε, αν μπορούσαμε να την αμφισβητήσουμε!

Απο εκεί και πέρα, επειδή κάποια στιγμή είχα επαφή, δημοσιογραφικά και επιστημονικά, με τα δυναμόμετρα, μπορώ να σας πω ότι μόνο "αντικειμενικές" δεν είναι οι μετρήσεις τους! Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι σύγκριση επιδόσεων και μόνο αν η μέτρηση έχει γίνει όσο πιό "ταυτόχρονα" γίνεται. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις οι συντελεστές "διόρθωσης" είναι άπειροι και ελάχιστα κατανοητοί από τους χρήστες, εκτός και αν πρόκειται για επιστημονικό προσωπικό.

Οι εταιρείες αυτοκινήτων βασίζονται μόνο σε μετρήσεις "στον πάγκο" που γίνονται κάτω απο συγκεκριμένες, ελεγχόμενες, συνθήκες θερμοκρασίας και ατμοσφαιρικής πίεσης, σε εργαστηριακό περιβάλλον. Μετρήσεις "στον τροχό" δεν νοούνται για καμία σοβαρή εταιρεία ή αγωνιστική ομάδα. Ακόμη και στην F1 οι μετρήσεις των κινητήρων γίνονται στον πάγκο.

Τα δυναμόμετρα τροχού είναι μόνο για ρύθμιση των κινητήρων και των ηλεκτρονικών τους στις πραγματικές συνθήκες εκείνης της χρονικής στιγμής και όχι για απόλυτες μετρήσεις. Άλλη χρήση τους είναι η αξιολόγηση των απωλειών πάνω στα συστήματα μετάδοσης κλπ.

ΥΓ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΙΕΣ ΕΓΩ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΑΚΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΠΑΡΑΓΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑ ΣΟΥΖΟΥΚΑΚΙ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΡΙΒΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ!!!Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΟΥΤΕ Η ΜΟΣΤΡΑ!
Συμφωνώ απόλυτα! Αλλά και όταν αναφερθήκαμε στον Θεολόγη, τα "ακούσαμε" και μάλιστα απο ανθρώπους που δεν το περιμέναμε. Πρέπει να σταματήσουμε να σκεπτόμαστε και να αντιδρούμε όλοι με αυτόν τον τρόπο. Θέλει αρετή και τόλμη...
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by mitsos »

Γιάννης Αθανασίου wrote: Απο εκεί και πέρα, επειδή κάποια στιγμή είχα επαφή, δημοσιογραφικά και επιστημονικά, με τα δυναμόμετρα, μπορώ να σας πω ότι μόνο "αντικειμενικές" δεν είναι οι μετρήσεις τους! Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι σύγκριση επιδόσεων και μόνο αν η μέτρηση έχει γίνει όσο πιό "ταυτόχρονα" γίνεται. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις οι συντελεστές "διόρθωσης" είναι άπειροι και ελάχιστα κατανοητοί από τους χρήστες, εκτός και αν πρόκειται για επιστημονικό προσωπικό.
Σαν απλος παρατηρητης στην κουβεντα εχω να πω οτι τα δυναμομετρα τα τελευταια χρονια εχουν εξελιχθει πολυ κ πλεον οι χρηστες δεν βαζουνε μπακαλιστικα παραμετρους για να καταληξουνε στο επιθυμητο αποτελεσμα.
Ειδικα τα δυναμομετρα "συνθηκων κυλισης δρομου" οπως ειναι τα maha κ τα vamag που μετρανε την ισχυ στον τροχο, μετρανε κ τις απωλειες καθως το οχημα "φρεναρει" τα ραουλα κατα την επιβραδυνση του και βγαζουνε με αρκετα μεγαλη ακριβεια την ιπποδυναμη κ την ροπη του κινητηρα.
Ειναι παγκοσμιως αποδεκτα, σιγουρα οχι τοσο οσο τα δυναμομετρα παγκου για μετρησεις που αφορουν το στροφαλο, αλλα ειναι η καλυτερη-ακριβεστερη μετρηση που μπορουμε να παρουμε σε πραγματικες συνθηκες.
Μην τα ισοπεδωνουμε ολα, κ στην τελικη λετε οτι αποδεχεστε την δηλωση του ιδιοκτητη οτι ειναι Χ αλογα κ Ψ κιλα ροπης ας υπαρχει κ μια συγκριση με ενα μηχανημα που ειναι κατασκευασμενο να επιβεβαιωνει η να διαψευδει τετοιου ειδους δηλωσεις......

Υ.Γ. Δεν εχω τπτ προσωπικο με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου, ουτε εχω διαβασει καν το αρθρο. Η παρεμβαση αφορα μονο τα δυναμομετρα κ αν ειναι δυνατον να μετρηθει η ιπποδυναμη κ η ροπη ενος κινητηρα με καποιο αλλο τροπο εκτος απο την "δηλωση του κατοχου".
Φωκίων

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Φωκίων »

ο διαγωνισμός "ραμπας" ποσο καιρο ετρεχε??
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by friar »

Ισως εκτός θέματος
Στο αυτοκίνητο του Alex μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ζώνες του, για την ευκολία ρύθμισης και το έξυπνο και ασφαλές κλείδωμα τους που έγιναν και αντικείμενο ευρείας συζήτησης στο τελευταίο τεχνικό σεμινάριο.
Ατυχώς παρότι στην Αμερική είναι καθιερωμένες δεν έχουν έγκριση FIA για χρήση στους αγώνες μας.


Image
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “4ΚΙΝΗΣΗ ΜAG”