Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

Σίγουρα δεν είμαστε τέλειοι. Σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν. Αλλά να είστε σίγουροι ότι καταβάλουμε προσπάθεια να γίνουμε καλύτεροι κάθε φορά.

Τώρα για το TJ! Αν μας βρείτε άλλο Wrangler που οι μετατροπές και τα όσα φορά θα είναι πάνω από 80 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ στο Word, τότε ναι, δεν είναι το πιό τούμπανο! Ναι είμαστε απαιτητικοί. Τί να κάνουμε και εμείς...

sigoura den eiste teleioi kaneis den einai eksalou!!!gia auto mourmourizw giati diavazoun polloi auta pou grafete gia na mathoun apo esas kai ksexname kai auta pou kseroume se merikes perigrafes!tha thela pio polu prosoxi kai analusi gia proswpiko epipedo milaw panta!!!

kserw toulaxiston 5 tj pou exoun panw apo 80 oloklires grammes sto word metatropes kai den vazw mesa to diko mou!epanalamvanw oxi oti einai kako auto oute exw kati apenanti ston idioktiti kai ston mastora tou!
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

τωρα οσο αφορα τα NAVARA πιο πολυ για διαφημηση μου εκανε!!!
To ένα ίσως, αυτό που αφορούσε και το WRT. Έπρεπε όμως να εξασφαλίσουμε τη δημοσιότητα που υποσχόταν η όλη προσπάθεια. Το άλλο ήταν όμως πραγματικά ξεχωριστό!!!


παλι αυτο το Mercedes G μενα δεν μου κανει κ για τοσο extream metatroph!!!!
Κι όμως είναι, γιατί φορά πολλά πράγματα ORC και αν το δείτε εκτός δρόμου είναι απίστευτο. Και παραμένει Mercedes G!


οσο για το tj ή για ολο wrangler σιγουρα υπαρχουν πιο ΤΟΥΜΠΑΝΑ (οχι οτι δεν ειναι πολυ ωραιο κ καλοφτιαγμενο αυτο αλλα....) κ το τουμπανιασμα εχει να κανει με το μεγεθος κ οχι με το word!!!
Για το TJ επιμένω: δώστε στοιχεία, όχι γενικότητες. Η εμφάνιση και οι υπερβολές δεν κάνουν τη διαφορά. Εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο που φορά πράγματα ανάμεσα στα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά και κινείται το ίδιο καλά εντός και εκτός δρόμου. Και μιλάμε πάντα για αυτοκίνητα που παραμένουν TJ και δεν έχουν γίνει "κάτι άλλο", όπως π.χ. το YJ του Λωτού, που μόνο YJ δεν είναι.

Ένα περιοδικό πρέπει, πάντα, να αναφέρεται στα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν. Και είμαστε οι μόνοι στο χώρο που εφαρμόζουμε τέτοια ισορροπία. Συνήθως είναι 3 και 4 προς 1. Και οι δοκιμές μας είναι από τη οπτική γωνία του τετρακίνητου και όχι του ασφάλτινου που θα βρεις στα υπόλοιπα περιοδικά. Μας ενδιαφέρει πως στρίβει, αλλά περισσότερο μας ενδιαφέρει πως τα πάει εκτός δρόμου.

Για πείτε μας,
  • Πόσα περιοδικά έχουν βάλει την Cayenne, το Q7, την Escalade στο χώμα και δε στη λάσπη στον Πατέρα;
  • Πόσα έχουν δοκιμάσει σε εμπόδιο trial την Mercedes GL;
  • Πόσα έχουν πάει στα δύσκολα της Πεντέλης Jeep Commander και Land Rover Discovery III;
  • Πόσα έχουν λασπώσει τόσο το Toyota Land Cruiser 150;
  • Πόσα έχουν κάν βάλει στο χώμα τα SUVs, όταν εμείς τα έχουμε λασπώσει μέχρι αηδίας, μέχρι σημείου που κάποιες αντιπροσωπείες έχουν πρόβλημα;
  • Πόσα έχουν δοκιμάσει Range Rover Sport, Nissan Patrol GR61, Toyota FJ Cruiser, Smart for Fun, Toyota FJ Cruiser Special, Land Rover Discovery III G4, Mercedes G 400 D. Land Rover SVX. Bowler Tomcat;
  • Πόσα έχουν δοκιμάσει την τετρακίνηση των μοντέλων 4Χ4;
  • Πόσα μετρούν τις διαδρομές ακόμη και των normal μοντέλων;
Μη μας συγκρίνετε λοιπόν με τα άλλα περιοδικά αυτοκινήτου. Εξετάζουμε διαφορετικά τα τετρακίνητα οχήματα. Tα αντιμετωπίζουμε κάτω απο άλλο πρίσμα, γι΄αυτό και συμπεριλαμβάνουμε τις δοκιμές τους στο περιοδικό. Για να σας δώσουμε την αίσθηση του πως συμπεριφέρονται εκτός δρόμου, για το πόσο κάνουν για εκτός δρόμου χρήση, του κατά πόσο παραμένουν off road. Aυτός είναι ο στόχος μας και όχι μία ακόμη δοκιμή τύπου 4 Τροχών, Drive κλπ., περιοδικών που σεβόμαστε την άποψή τους όσον αφορά την εντός δρόμου συμπεριφορά. Εμείς ασχολούμαστε περισσότερο με το εκτός δρόμου, που οι υπόλοιποι δεν μπορούν για πολλούς λόγους.

ΥΓ.
kserw toulaxiston 5 tj pou exoun panw apo 80 oloklires grammes sto word metatropes kai den vazw mesa to diko mou!epanalamvanw oxi oti einai kako auto oute exw kati apenanti ston idioktiti kai ston mastora tou!
Περιμένουμε τα στοιχεία των ιδιοκτητών - και το δικό σας βέβαια! - για να τα δοκιμάσουμε και αν πράγματι ισχύει ότι λέτε, να διορθώσουμε τον τίτλο του τεύχους 57!
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Thu Aug 26, 2010 14:42, edited 1 time in total.
sirros
Posts: 259
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:53
Location: landroverworld

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by sirros »

διορθωστε τον τιτλο γιατι δεν ανταποκρινετε στην αληθεια και αυτο ειναι παραπλανηση για το κοινο

για το πορτοκαλι samurai περισι τα ιδια δεν λεγαμε???

εκτος αν ειναι το καλητερο για εσας και μονο , αλλαζει το πραγμα και δεν αναφερoμαι μονο στο tj
Πιτσα - Μπαλα και Καρατε
GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

i emfanisi kai oi ypervoles den kanoun tin diafora wpos les kai esu gia auto den vazw mesa to diko mou kai episis oi ypervoles polles fores einai kai apotyxia!!!
2 apo auta ta tj einai ta kataksiomena ston xoro tou kokkini tou giwrgi kai tou dimitri!
otan anaferese gia toumpano oloi katalavainoun kati allo min prospathoume na allaksoume twra ta pragmata!!!
to amaksi auto pou parousiazete sto periodiko einai kalostimeno ekdromiko agwnistiko!oxi TOUMPANO!!!!
den exw skopo na to sunexisw auto apantisi den pira swsti kai eutheia me ton tropo pou apantaw kai grafw apla ithela na pw ton pono mou mipws kai stamatisei auto to violi me tis lathos parousiaseis!!!
eksalou den exw kati na xwrisw me kanenan sas apla ithela na kanw tin paratirisi mou gia kati kalitero!
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

H δική μας κρίση είναι αυτή και έχει να κάνει με αντικειμενικά κριτήρια τα οποία και αναφέρουμε, αν και δεν έχουμε υποχρέωση να το κάνουμε.

Η δική σας, λογικά, είναι υποκειμενική, γιατί δεν έχετε ανάγκη να απολογηθείτε για τίποτε σε κανέναν. Εμείς έχουμε τους αναγνώστες μας.

Γνωρίζοντας το αυτοκίνητο του Κοκκίνη, μπορώ να σας πω ότι δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο TJ που παρουσιάσαμε, τουλάχιστον στο επίπεδο που το ήξερα εγώ. Μόνο στον κινητήρα υπερέχει, αλλά και αυτό σε άγνωστο βαθμό, μιά και δεν το έχουμε δοκιμάσει.

Τώρα γιατί δε θεωρείτε ότι πείρατε ευθεία απάντηση είναι δικό σας θέμα. Εγώ σας απάντησα ακριβώς με τον τρόπο που το κάνω πάντα, αν και δημιουργεί προβλήματα: ευθεία και ξεκάθαρα! Τώρα αν οι παρουσιάσεις είναι λάθος επειδή δεν εκφράζουν τις απόψεις σας, τί να πω... Ελπίζω συνήθως σε πιό αντικειμενικά κριτήρια.

ΥΓ.
k.Sirro δεν χρειαζεται οτι γραφει ο Κ.Αθανασιου να το γ......
(κ αυτο καλοπροαιρετο)
Χωρίς άλλα σχόλια κύριε Σύρρο...
GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

[quote="Γιάννης Αθανασίου"]H δική μας κρίση είναι αυτή και έχει να κάνει με αντικειμενικά κριτήρια τα οποία και αναφέρουμε, αν και δεν έχουμε υποχρέωση να το κάνουμε.
antikemenika diladi to 5.2 v8 tou jeebuki exei 250aloga kai 50 kila ropi ti einai i ropi stragalia i me pio kritirio to vrikate auto???
H δική σας, λογικά, είναι υποκειμενική, γιατί δεν έχετε ανάγκη να απολογηθείτε για τίποτε σε κανέναν. Εμείς έχουμε τους αναγνώστες μας
kai oloi emeis den eimaste anagnwstes diladi?
auto thelw egw oxi ypokeimenika antikeimenika kritiria se ola ta test kai eis vathos analisi afou to pame etsi!!
Γνωρίζοντας το αυτοκίνητο του Κοκκίνη, μπορώ να σας πω ότι δεν έχει καμία σχέση με το συγκεκριμένο TJ που παρουσιάσαμε, τουλάχιστον στο επίπεδο που το ήξερα εγώ. Μόνο στον κινητήρα υπερέχει, αλλά και αυτό σε άγνωστο βαθμό, μιά και δεν το έχουμε δοκιμάσει.
o kinitiras einai i mikroteri diafora anamesa se auta ta 2 autokinita kai nai exeis polu kairo na to deis kai exei allaksei polu apo to epipedo pou to ikseres!!!

Τώρα γιατί δε θεωρείτε ότι πείρατε ευθεία απάντηση είναι δικό σας θέμα. Εγώ σας απάντησα ακριβώς με τον τρόπο που το κάνω πάντα, αν και δημιουργεί προβλήματα: ευθεία και ξεκάθαρα! Τώρα αν οι παρουσιάσεις είναι λάθος επειδή δεν εκφράζουν τις απόψεις σας, τί να πω... Ελπίζω συνήθως σε πιό αντικειμενικά κριτήρια.

mia eutheia apantisi tha itane oti nai ekana lathos stin perigrafi nai exoume grapsei psematakia gia diafora autokinita gia diafimistikous logous kai oti nai den iksera kai egrapsa auto to pragma giati mou eipe etsi o idioktitis tou kai den to epsaksa parapanw!!!
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

GANGSTER wrote:o kinitiras einai i mikroteri diafora anamesa se auta ta 2 autokinita kai nai exeis polu kairo na to deis kai exei allaksei polu apo to epipedo pou to ikseres!!!
Περιμένουμε πρόταση για δοκιμή για να κρίνουμε λοιπόν!!!

mia eutheia apantisi tha itane oti nai ekana lathos stin perigrafi nai exoume grapsei psematakia gia diafora autokinita gia diafimistikous logous kai oti nai den iksera kai egrapsa auto to pragma giati mou eipe etsi o idioktitis tou kai den to epsaksa parapanw!!!
Αυτά να τα αναζητήσετε αλλού. Εμείς εκφράζουμε πάντα αυτό που νομίζουμε σωστό, ακόμη και αν μας κάνει κακό διαφημιστικά. Το συγκεκριμένο TJ είναι η απόλυτη έκφραση της συγκεκριμένης μας πολιτικής.
Ανήκει σε έναν άνθρωπο
  • που ξέρουμε λίγο,
  • που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το χώρο επαγγελματικά,
  • που δεν έχει φτιαχτεί απο κανένα κατάστημα,
  • που δεν εκφράζει κανέναν βελτιωτή,
  • που δε διαφημίζει κανέναν βελτιωτή,
Ο Αλέξης έφερε τα πράγματα μόνος του, τα έβαλε σε διάφορα συνεργεία ψάχνοντας το καλύτερο και ψάχνει ακόμη ποιός μπορεί να το συντηρήσει καλύτερα! Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ σχετικό με το 4Χ4 πάνω στο αυτοκίνητο εκτός από αυτό της Αττικής Λέσχης. Τί πιό χαρακτηριστικό λοιπόν για το ότι όσα λέτε είναι υπερβολές;
Οπότε μάλλον εσείς δεν το... ψάξατε παραπάνω και μας αντιμετωπίζετε προκατειλημμένα.

ΥΓ.
antikemenika diladi to 5.2 v8 tou jeebuki exei 250aloga kai 50 kila ropi ti einai i ropi stragalia i me pio kritirio to vrikate auto???
Σύμφωνα με τη δήλωση του "κατασκευαστή", όπως συμβαίνει και με κάθε κινητήρα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετράμε ροπή και ισχύ σε τέτοια αυτοκίνητα, ακόμη τουλάχιστον.
wikipedia wrote:Magnum 5.2
The Magnum 5.2, released in 1992, was an evolutionary development of the 318 with the same displacement. The Magnum development included the multiport fuel injection, new cylinder heads with a closed combustion chamber, a new higher-flow valve angle, increased valve lift, and new intake and exhaust manifolds. Power was up to 230 hp (170 kW) and 300 lb·ft (410 N·m). Production of the Magnum 5.2 ended with the 2003 model year Dodge Ram Van. It was replaced by the new 4.7 L PowerTech V8.
Και εδώ κάτι αντίστοιχο λέει (410 Nm = 42 kgr ροπής)
wikipedia wrote:Engines
Years Displacement Engine Power Torque Notes
1993–1998 2.5 L Diesel 425 OHV I4 114 hp (85 kW) 221 ft·lbf (300 N·m) export
1993–1995 4.0 L (242 CID) AMC I6 190 hp (142 kW) 225 lb·ft (305 N·m)
1996–1998 4.0 L (242 CID) AMC Power Tech I6 185 hp (138 kW) 225 lb·ft (305 N·m)
1993–1998 5.2 L (318 CID) Magnum V8 225 hp (164 kW) 300 ft·lbf (407 N·m)
1998 5.9 L (360 CID) Magnum V8 245 hp (183 kW) 345 ft·lbf (468 N·m) Limited
.
Και εδώ επίσης
Last edited by Γιάννης Αθανασίου on Thu Aug 26, 2010 16:45, edited 4 times in total.
admin
Site Admin
Posts: 136
Joined: Mon Jun 01, 2009 14:54

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by admin »

Με ένα ακόμα Greeklish και σβήνουν όλα.
Fair winds and calm anchorages...
GANGSTER
Posts: 61
Joined: Mon Aug 03, 2009 11:30

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by GANGSTER »

Γιάννης Αθανασίου wrote:
GANGSTER wrote:o kinitiras einai i mikroteri diafora anamesa se auta ta 2 autokinita kai nai exeis polu kairo na to deis kai exei allaksei polu apo to epipedo pou to ikseres!!!
Περιμένουμε πρόταση για δοκιμή για να κρίνουμε λοιπόν!!!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!

mia eutheia apantisi tha itane oti nai ekana lathos stin perigrafi nai exoume grapsei psematakia gia diafora autokinita gia diafimistikous logous kai oti nai den iksera kai egrapsa auto to pragma giati mou eipe etsi o idioktitis tou kai den to epsaksa parapanw!!!
Αυτά να τα αναζητήσετε αλλού. Εμείς εκφράζουμε πάντα αυτό που νομίζουμε σωστό, ακόμη και αν μας κάνει κακό διαφημιστικά. Το συγκεκριμένο TJ είναι η απόλυτη έκφραση της συγκεκριμένης μας πολιτικής. Ανήκει σε έναν άνθρωπο
  • που ξέρουμε λίγο,
  • που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το χώρο επαγγελματικά,
  • που δεν έχει φτιαχτεί απο κανένα κατάστημα,
  • που δεν εκφράζει κανέναν βελτιωτή,
  • που δε διαφημίζει κανέναν βελτιωτή,
Ο Αλέξης έφερε τα πράγματα μόνος του, τα έβαλε σε διάφορα συνεργεία ψάχνοντας το καλύτερο και ψάχνει ακόμη ποιός μπορεί να το συντηρήσει καλύτερα! Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ σχετικό με το 4Χ4 πάνω στο αυτοκίνητο εκτός από αυτό της Αττικής Λέσχης. Τί πιό χαρακτηριστικό λοιπόν για το ότι όσα λέτε είναι υπερβολές;
Οπότε μάλλον εσείς δεν το... ψάξατε παραπάνω και μας αντιμετωπίζετε προκατειλημμένα.
ΟΧΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΤΥΧΑΙΑ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΕΠΕΙΔΗ ΙΤΑΝΕ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ!!!ΤΟ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ!Ο ΑΝΘΡΟΠΩΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΙΣΑ ΙΣΑ!!!
ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΕΥΧΗ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ!!

ΥΓ.
antikemenika diladi to 5.2 v8 tou jeebuki exei 250aloga kai 50 kila ropi ti einai i ropi stragalia i me pio kritirio to vrikate auto???
Σύμφωνα με τη δήλωση του "κατασκευαστή", όπως συμβαίνει και με κάθε κινητήρα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να μετράμε ροπή και ισχύ σε τέτοια αυτοκίνητα, ακόμη τουλάχιστον.
ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΕΧΕΙ 225 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΡΟΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!!!!ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΓΚΟΥΚΛΕ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee
ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΕΥΧΗ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ!!!
Γιάννης Αθανασίου

Re: Τεύχος 57, Αύγουστος 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Τώρα εσύ δεν απαντάς ευθεία. Μίλησες για διαφημιστικούς λόγους. Πού είναι αυτοί στο συγκεκριμένο θέμα;΄

Και για τον κινητήρα, ένας που αποδίδει 225 ίππους και 42 κιλά ροπής, εύκολα φτάνει στους 250 και τα 50 κιλά ροπής! Γιατί; Όπως λέει και το κείμενο:
Ο κινητήρας; Τίποτε παραπάνω, τίποτε λιγότερο από έναν V8, 5,2 λίτρων, βγαλμένο από ένα Grand Cherokee. Πρόσθετα; Μόνο δύο χταπόδια της PMC και ένας εγκέφαλος της Mopar. H απόδοση αναμένεται ότι είναι κάπου στους 250 ίππους και η ροπή κάποια 50 κιλά!
Δηλαδή δύο χταπόδια και ένας εγκέφαλος μας έδωσαν 10% ΠΙΘΑΝΗ αύξηση της απόδοσης. Αν είναι 8 ή 9%, λάθος μας. Δε θα το ξανακάνουμε!
Post Reply

Return to “4ΚΙΝΗΣΗ ΜAG”