- Kαύσιμο με 0,65 ευρώ: δοκιμάζουμε ένα Cherokee KJ με σύστημα υγραερίου, τη μοναδική λύση για να μπορέσετε να κρατήσετε τα τετρακίνητά σας μετά τα νέα μέτρα.
- Mahindra Goa Hawk: Ήρθε και στην Ελλάδα το Ινδικό τετρακίνητο φορτηγάκι.
- Ssang Yong Rexton 270 XDi: το SUV της Κορεατικής εταιρίας που συνδυάζει άνεση, πολυτέλεια και οικονομία, λόγω πετρελαίου.
- Mετατροπή Jeep Cherokee KJ: πώς, με λίγα χρήματα, μπορείτε να μετατρέψετε το κλασικό Cherokee σε ένα αξιόλογο εκτός δρόμου τετρακίνητο.
- World Off Road: o Άκης και η Βούλα πέρασαν στη Νότιο Αμερική και μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους από τον κόσμο των Λατίνων!
- Πάρνωνας: πάμε Πελοπόννησο με ένα Subaru Forester και ένα Skoda Yeti.
- Πρωτομαγιά με τους 4x4fun: μία όμορφη εκδήλωση της παρέας στο Χιλιομόδι Κορινθίας.
- Έβρος Trophy 2010: οι άνθρωποι από την Ορεστιάδα κάνουν για μια ακόμη φορά το θαύμα τους!
- Trail Ride Πευκί: o καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας αντοχής για φέτος οργανώθηκε από το Off Road Team στο Πευκί
- Trial στην Πάτρα: οι "Σκάρτοι" οργανώνουν ένα φιλικό trial και τους τιμά σχεδόν όλη η Ελλάδα.
- Mελέτης Σταμάτης: o πιο δραστήριος οργανωτής του χώρου μας μιλά για τα... δημιουργήματά του.
Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Μόλις πήρα το περιοδικό και το διαβάζω. Μία μικρή παρατήρηση. Τα αποτελέσματα στο Πευκί, στην κατηγορία Ζ2 πρέπει να έχουν λάθος. Δεν μέτρησε απ' ότι ξέρω η τελευταία ειδική και έτσι τα αποτελέσματα βγαίνουν λάθος.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Κωσταντινε καλησπερα
doc εγραψε
Πριν πω τις εντυπώσεις μου, να πω ότι η 4η ειδική ΜΕΤΡΗΣΕ για το πρωτάθλημα 4Χ4 και το Balkan Rally Raid Cup, αφού ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι αγωνιζόμενοι δεν χάθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθώντας την διόρθωση.
Ακυρώθηκε στις μοτοσυκλέτες, αφού οι πρώτοι αναβάτες ταλαιπωρήθηκαν από λάθος της οργάνωσης και θα ήταν άδικο να την μετρήσουμε αφού οι μετέπειτα είχαν τον Μελέτη τροχονόμο να τους δείχνει το σωστό δρόμο.
Επίσης δεν μέτρησε στο θεσμό του Trail Ride 4X4 αφού 3 αυτοκίνητα δεν είχαν την ενημέρωση από τον κριτή μας για την αλλαγή. Soory και πάλι.
Αποδεδειγμένα, ΔΕΝ έπαιξε ρόλο στα τελικά αποτελέσματα! Ουφ... Πάλι καλά...
Τα υπόλοιπα μόλις γυρίσω, ακόμη τρέχω...
η υπογραμιση δικη μου
doc εγραψε
Πριν πω τις εντυπώσεις μου, να πω ότι η 4η ειδική ΜΕΤΡΗΣΕ για το πρωτάθλημα 4Χ4 και το Balkan Rally Raid Cup, αφού ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι αγωνιζόμενοι δεν χάθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθώντας την διόρθωση.
Ακυρώθηκε στις μοτοσυκλέτες, αφού οι πρώτοι αναβάτες ταλαιπωρήθηκαν από λάθος της οργάνωσης και θα ήταν άδικο να την μετρήσουμε αφού οι μετέπειτα είχαν τον Μελέτη τροχονόμο να τους δείχνει το σωστό δρόμο.
Επίσης δεν μέτρησε στο θεσμό του Trail Ride 4X4 αφού 3 αυτοκίνητα δεν είχαν την ενημέρωση από τον κριτή μας για την αλλαγή. Soory και πάλι.
Αποδεδειγμένα, ΔΕΝ έπαιξε ρόλο στα τελικά αποτελέσματα! Ουφ... Πάλι καλά...
Τα υπόλοιπα μόλις γυρίσω, ακόμη τρέχω...
η υπογραμιση δικη μου
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Η Ζ2 δεν είναι στο πρωτάθλημα αλλά στο κύπελλο αν δεν κάνω λάθος!?
Δημητριάδης Σταύρος
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
@ Σταυρο. απλά μεταφερω τι εγραψε ο Δημητρης. για επαθλο δεν διευκρινιζει. εκτός αν το παρουμε απο την αναποδη μια και λεει οτι δεν μετρησε για τα trailride και δεν αναφερει κατι αλλο..
@friar . εληφθει
@friar . εληφθει
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Πρέπει να μέτρησε, γιατί το σύνολο των χρόνων είναι ίδιο με το τελικό αποτέλεσμα...
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Κάπου φένεται πως έχω μπερδευτεί.
Ξεκινάμε την ειδική Νο 4 με real time 13:48 με target time 13:48:34. Flying ss4 real time 15:08:51 και target time 15:06:25. Τι ποινή έχω?
Δεν έχουν γραφτεί ποινές στα αποτελέσματα μάλλον επειδή σε κάποια έπαθλα δεν μέτρησε. Στην περίπτωση της Ζ2 γιά το έπαθλο το αντίστοιχο, τι ποινή έχω?
Γιατί στο περιοδικό γράφει ποινή 9:25? Και ο συνολικός χρόνος ποινών στα αποτελέσματα γράφει 1:29:33 ενώ στο περιοδικό γράφει 2:12:52. Πως προκύπτουν αυτές οι διαφορές? Βοηθήστε με να το καταλάβω καλύτερα. Κάπου προφανώς κάνω λάθος.
Γενικά οι ποινές που αναφέρονται στο περιοδικό είναι μεγαλύτερες από τα αποτελέσματα του Offraod team.
Ξεκινάμε την ειδική Νο 4 με real time 13:48 με target time 13:48:34. Flying ss4 real time 15:08:51 και target time 15:06:25. Τι ποινή έχω?
Δεν έχουν γραφτεί ποινές στα αποτελέσματα μάλλον επειδή σε κάποια έπαθλα δεν μέτρησε. Στην περίπτωση της Ζ2 γιά το έπαθλο το αντίστοιχο, τι ποινή έχω?
Γιατί στο περιοδικό γράφει ποινή 9:25? Και ο συνολικός χρόνος ποινών στα αποτελέσματα γράφει 1:29:33 ενώ στο περιοδικό γράφει 2:12:52. Πως προκύπτουν αυτές οι διαφορές? Βοηθήστε με να το καταλάβω καλύτερα. Κάπου προφανώς κάνω λάθος.
Γενικά οι ποινές που αναφέρονται στο περιοδικό είναι μεγαλύτερες από τα αποτελέσματα του Offraod team.
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ
http://www.laskari.gr/
http://www.laskari.gr/
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Εμείς δεν κάναμε τίποτε παραπάνω απο το να δημοσιεύσουμε τις ποινές που είχε το αρχείο που μας έστειλε η οργάνωση!
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Έχω μια ερώτηση/απορία
Στην δοκιμή του Ρέξτον αναφέρετε ότι έχει ανεξάρτητη ανάρτηση μπρός/πίσω. Στην φωτογραφία όμως που δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, φαίνεται καθαρά άκαμπτος άξονας με ράβδο πανάρ. Έχει γίνει κάποιο λάθος ή εγώ δεν είδα καλά;Αν και δεν νομίζω ότι είναι το δεύτερο γιατί φαίνεται πολύ καθαρά
Στην δοκιμή του Ρέξτον αναφέρετε ότι έχει ανεξάρτητη ανάρτηση μπρός/πίσω. Στην φωτογραφία όμως που δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, φαίνεται καθαρά άκαμπτος άξονας με ράβδο πανάρ. Έχει γίνει κάποιο λάθος ή εγώ δεν είδα καλά;Αν και δεν νομίζω ότι είναι το δεύτερο γιατί φαίνεται πολύ καθαρά
Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010
Kαταχωρήστε το στα λάθη!!! Περιοδικού ΚΑΙ αντιπροσωπείας...