Page 1 of 3

Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 14:28
by Τετρακίνηση Mag
Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Image
  • Kαύσιμο με 0,65 ευρώ: δοκιμάζουμε ένα Cherokee KJ με σύστημα υγραερίου, τη μοναδική λύση για να μπορέσετε να κρατήσετε τα τετρακίνητά σας μετά τα νέα μέτρα.
  • Mahindra Goa Hawk: Ήρθε και στην Ελλάδα το Ινδικό τετρακίνητο φορτηγάκι.
  • Ssang Yong Rexton 270 XDi: το SUV της Κορεατικής εταιρίας που συνδυάζει άνεση, πολυτέλεια και οικονομία, λόγω πετρελαίου.
  • Mετατροπή Jeep Cherokee KJ: πώς, με λίγα χρήματα, μπορείτε να μετατρέψετε το κλασικό Cherokee σε ένα αξιόλογο εκτός δρόμου τετρακίνητο.
  • World Off Road: o Άκης και η Βούλα πέρασαν στη Νότιο Αμερική και μας μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους από τον κόσμο των Λατίνων!
  • Πάρνωνας: πάμε Πελοπόννησο με ένα Subaru Forester και ένα Skoda Yeti.
  • Πρωτομαγιά με τους 4x4fun: μία όμορφη εκδήλωση της παρέας στο Χιλιομόδι Κορινθίας.
  • Έβρος Trophy 2010: οι άνθρωποι από την Ορεστιάδα κάνουν για μια ακόμη φορά το θαύμα τους!
  • Trail Ride Πευκί: o καλύτερος μέχρι στιγμής αγώνας αντοχής για φέτος οργανώθηκε από το Off Road Team στο Πευκί
  • Trial στην Πάτρα: οι "Σκάρτοι" οργανώνουν ένα φιλικό trial και τους τιμά σχεδόν όλη η Ελλάδα.
  • Mελέτης Σταμάτης: o πιο δραστήριος οργανωτής του χώρου μας μιλά για τα... δημιουργήματά του.
Και όπως πάντα τα νεότερα του κόσμου της τετρακίνησης και των αγώνων, της αγοράς του 4Χ4, βιβλιοκριτική και βέβαια τα παραλειπόμενα του χώρου στο... ποδόσφαιρο!

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 20:17
by DINIE
Μόλις πήρα το περιοδικό και το διαβάζω. Μία μικρή παρατήρηση. Τα αποτελέσματα στο Πευκί, στην κατηγορία Ζ2 πρέπει να έχουν λάθος. Δεν μέτρησε απ' ότι ξέρω η τελευταία ειδική και έτσι τα αποτελέσματα βγαίνουν λάθος. :oops:

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 20:50
by Φωκίων
Κωσταντινε καλησπερα
doc εγραψε

Πριν πω τις εντυπώσεις μου, να πω ότι η 4η ειδική ΜΕΤΡΗΣΕ για το πρωτάθλημα 4Χ4 και το Balkan Rally Raid Cup, αφού ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι αγωνιζόμενοι δεν χάθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθώντας την διόρθωση.
Ακυρώθηκε στις μοτοσυκλέτες, αφού οι πρώτοι αναβάτες ταλαιπωρήθηκαν από λάθος της οργάνωσης και θα ήταν άδικο να την μετρήσουμε αφού οι μετέπειτα είχαν τον Μελέτη τροχονόμο να τους δείχνει το σωστό δρόμο.
Επίσης δεν μέτρησε στο θεσμό του Trail Ride 4X4 αφού 3 αυτοκίνητα δεν είχαν την ενημέρωση από τον κριτή μας για την αλλαγή. Soory και πάλι.
Αποδεδειγμένα, ΔΕΝ έπαιξε ρόλο στα τελικά αποτελέσματα! Ουφ... Πάλι καλά...

Τα υπόλοιπα μόλις γυρίσω, ακόμη τρέχω...


η υπογραμιση δικη μου

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 22:07
by stavrosd
Η Ζ2 δεν είναι στο πρωτάθλημα αλλά στο κύπελλο αν δεν κάνω λάθος!?

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 22:13
by Φωκίων
@ Σταυρο. απλά μεταφερω τι εγραψε ο Δημητρης. για επαθλο δεν διευκρινιζει. εκτός αν το παρουμε απο την αναποδη μια και λεει οτι δεν μετρησε για τα trailride και δεν αναφερει κατι αλλο..

@friar . εληφθει

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Wed Jun 02, 2010 22:45
by Γιάννης Αθανασίου
Πρέπει να μέτρησε, γιατί το σύνολο των χρόνων είναι ίδιο με το τελικό αποτέλεσμα...

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Thu Jun 03, 2010 00:03
by DINIE
Κάπου φένεται πως έχω μπερδευτεί.
Ξεκινάμε την ειδική Νο 4 με real time 13:48 με target time 13:48:34. Flying ss4 real time 15:08:51 και target time 15:06:25. Τι ποινή έχω?
Δεν έχουν γραφτεί ποινές στα αποτελέσματα μάλλον επειδή σε κάποια έπαθλα δεν μέτρησε. Στην περίπτωση της Ζ2 γιά το έπαθλο το αντίστοιχο, τι ποινή έχω?
Γιατί στο περιοδικό γράφει ποινή 9:25? Και ο συνολικός χρόνος ποινών στα αποτελέσματα γράφει 1:29:33 ενώ στο περιοδικό γράφει 2:12:52. Πως προκύπτουν αυτές οι διαφορές? Βοηθήστε με να το καταλάβω καλύτερα. Κάπου προφανώς κάνω λάθος. :roll:
Γενικά οι ποινές που αναφέρονται στο περιοδικό είναι μεγαλύτερες από τα αποτελέσματα του Offraod team.

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Thu Jun 03, 2010 09:59
by Γιάννης Αθανασίου
Εμείς δεν κάναμε τίποτε παραπάνω απο το να δημοσιεύσουμε τις ποινές που είχε το αρχείο που μας έστειλε η οργάνωση!

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Mon Jun 07, 2010 22:38
by aggas
Έχω μια ερώτηση/απορία :o :o :o :o
Στην δοκιμή του Ρέξτον αναφέρετε ότι έχει ανεξάρτητη ανάρτηση μπρός/πίσω. Στην φωτογραφία όμως που δείχνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, φαίνεται καθαρά άκαμπτος άξονας με ράβδο πανάρ. Έχει γίνει κάποιο λάθος ή εγώ δεν είδα καλά;Αν και δεν νομίζω ότι είναι το δεύτερο γιατί φαίνεται πολύ καθαρά :o :o :o :o :o :o

Re: Τεύχος 55, Ιούνης 2010

Posted: Tue Jun 08, 2010 13:00
by Γιάννης Αθανασίου
Kαταχωρήστε το στα λάθη!!! Περιοδικού ΚΑΙ αντιπροσωπείας...