Page 3 of 5

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 17:45
by Γιάννης Αθανασίου
Nicolas wrote:Και το LC150 κακώς το βάζουμε αφού δεν μπορείς να αλλάξεις ούτε λάστιχα...
Αλλιώς θα βάζαμε και τα disco και τα range και τα pajero τα καινούρια κλπ κλπ κλπ

Το δε σάμι δεν παράγεται άρα από τα καινούρια
Jimny στα μικρά
Wrangler και Defender στα μεγάλα και ίσως και καμία ειδική παραγγελία...

Μην κάνουμε εκπτώσεις στον μπροστινό μας άξονα, κάγκουρες :mrgreen:
Ξεχνάς, ξεχνάς... Μήπως γερνάς; Nissan Patrol GR Y61

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 18:13
by Nicolas
Γιάννης Αθανασίου wrote:
Nicolas wrote:Και το LC150 κακώς το βάζουμε αφού δεν μπορείς να αλλάξεις ούτε λάστιχα...
Αλλιώς θα βάζαμε και τα disco και τα range και τα pajero τα καινούρια κλπ κλπ κλπ

Το δε σάμι δεν παράγεται άρα από τα καινούρια
Jimny στα μικρά
Wrangler και Defender στα μεγάλα και ίσως και καμία ειδική παραγγελία...

Μην κάνουμε εκπτώσεις στον μπροστινό μας άξονα, κάγκουρες :mrgreen:
Ξεχνάς, ξεχνάς... Μήπως γερνάς; Nissan Patrol GR Y61
Είναι που δεν καγκούριασα πρόσφατα να ξανανιώσω :mrgreen:

Σκέψου μόνο πως πριν ένα περίπου χρόνο που πήρα το JK ήμουν μεταξύ των δύο...
Οι λόγοι που επέλεξα το JK ήταν πως είναι το μοναδικό τετράπορτο cabrio
και το patrol που έβγαινε και λίγο out of budget...

Μάλλον γι αυτό το ξέχασα :roll:


Τρεις είναι λοιπόν οι τελευταίοι των μοϊκανών (στα μεγάλα):
JK, Defender και Patrol.
Φυλάξτε τα ως κόρη οφθαλμού...

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 18:18
by Γιάννης Αθανασίου
Αυτό κάνουμε!!! Και Jimny, μην ξεχνάς το Jimny!!!

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 18:23
by Nicolas
Στα μεγάλα είπα, στα μεγάλα...

Το Jimny δεν θα το ξεχάσω ποτέ :!:
Ήταν το πρώτο μου και δεν είπε ποτέ όχι. ΠΟΤΕ!

Κουμπάρε Φραγκίσκο αν μας διαβάζεις δώστου ένα φιλάκι από μένα :D

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 18:27
by Nicolas
Α και ένας λόγος ακόμα που προτίμησα το JK ήταν πως ότι και να γίνει, όσος καιρός και αν περάσει, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα φτιάχνει ακόμα after market για αυτό.
Εκτός του οτι είναι γκομενάκι τρελό :mrgreen:

Άσχετο αλλά κουβέντα να γίνεται :mrgreen:


Στην λίστα με τους ελάχιστους μοϊκανούς πάντως μπορούμε να βάλουμε και το
FJ Cruiser, ξέρεις... εκείνο το κατά παραγγελία κακό... με το αξονάκι μπροστά...

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 18:39
by Γιάννης Αθανασίου
Aν είχε κυκλοφορήσει όταν πήρα το Patrol αυτό θα έπαιρνα. Να φανταστείς ότι το σκέφτηκα και μετά. Αλλά μου αγόραζαν 30 το Patrol και αυτό που ήθελα έκανε 45. Οπότε έχανα 15 μέσα σε μία μέρα. Και κόλωσα...

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Wed Mar 03, 2010 19:26
by Nicolas
...δεν σε αδικώ. 15 δεν είναι λίγα.
Είναι ένα Jimny :mrgreen:

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Thu Mar 04, 2010 00:26
by gvp
Καλα ρε σεις τετοια απαξια στο G-Wagen δεν το περιμενα.....

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Thu Mar 04, 2010 00:39
by Nicolas
Γερνάω γερνάω και ξεχνάω :oops: :oops: :oops: :shock: :shock: :shock:

Μα πως τον έλεγαν εκείνον τον γερμανό...




Και συ που ήσουν δηλαδή να βοηθήσεις :?: :mrgreen:

Re: Τεύχος 52, Μάρτης 2010

Posted: Thu Mar 04, 2010 01:02
by gvp
Πανταχου παρων ;)