


















Να σου υπενθυμισω οτι πρεπει να προσεχουμε αν!!!!!!!!!! λεω αν!!!!!!!!! χρωσταμε .
Παραφιλολογία
Ξέρεις η απιστία συγχωρείται με μονόπετρο. ( Μονοπετρο= δακτυλίδι με πολυτιμη πέτρα)
Να πω ότι εντελώς συμπτωματικά το ένα ίχνος είναι από Navara D40 χωρίς πίσω πόρτα και προφυλακτήρα. Να προσθέσω και άλλα στοιχεία;LIAKO wrote:O κ.Αθανασίου, ανέφερε οτι:
Με βάση λοιπόν το παραπάνω και τις δύο εικόνες που ανακάλυψα ψάχνοντας τις διαδρομές όλων μας στο i-track, μπορεί ο κ.Αθανασίου να μου πει, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτά τα δυο οχήματα να έχουνε τερματίσει κανονικά χωρίς ποινές??Ιχνηλάτης wrote:Και στο τέλος στον πίνακα συνολικών ποινών αναφέρεται πως χάσιμο ΣΕΧ σημαίνει αποκλεισμό. Η γνώση του κανονισμού είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του πληρώματος.Κανονισμός άρθρο 16.4 wrote:Τα πληρώµατα είναι υποχρεωµένα, µε ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό, να σφραγίσουν το καρνέ τους σε όλους τους σταθµούς ελέγχου που αναγράφονται σ’ αυτό και µε την καθορισµένη σειρά. Η απουσία µιας σφραγίδας ή η µη παρουσίαση του καρνέ σε οποιονδήποτε σταθµό ελέγχου θα επιφέρει ποινή που µπορεί να φτάσει µέχρι τον αποκλεισµό.
Θα έπρεπε όμως να γνωρίζετε ότι χάνοντας ένα ΣΕΧ σημαίνει, αυτόματα, ΘΕΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ.
Ο ένας γύρισε απο άσφαλτο,
Και ο αλλος με το...... πλοιο!!!!!!!!!!
Αυτό για το αν ξέρω ή όχι να διαβάζω ελληνικά κύριε Αθανασίου. Πείτε μου σε περίπτωση που κάτι συνέβαινε στο δρόμο, εκτός διαδρομής, το αυτοκίνητο με τον αριθμό 230 ήταν ασφαλισμένο στον αγώνα; Θέλει κάποιος να δει τα log του itrack από τον αγώνα του 2009;mitsos wrote:Γιατι τοτε στον πινακα των παραβασεων-ποινων του συγκεκριμενου αγωνα δεν αναφερονται οι "καθορισμενες ποινες" ???Ιχνηλάτης wrote:Αυτό λέει ο κανονισμός. Απλά πρέπει να ζητηθεί απο τα πληρώματα και τα αυτοκίνητα να είναι σε κατάσταση να συνεχίσουν τον αγώνα. Τα τρία αυτοκίνητα δεν έκαναν την τελευταία ειδική, πήραν την ποινή του χειρότερου στη διαδρομή συν μία ώρα!- Καθορισµένη ποινή: Η καθορισµένη ποινή έχει καθιερωθεί για να αντικαταστήσει ορισµένες ποινές που οδηγούν στον αποκλεισµό ή στη θέση εκτός αγώνος για τη µη εφαρµογή ορισµένων διατάξεων του κανονισµού στους αγώνες αντοχής. Επιτρέπει στον αγωνιζόµενο που του έχει επιβληθεί η ποινή να συνεχίσει τον αγώνα σε κανονικές αγωνιστικές συνθήκες, αν και του έχουν επιβληθεί σοβαρές ποινές.
Η καθορισµένη ποινή εκφράζεται η σε χρόνο ο οποίος προστίθεται στις ποινές που µπορεί να έχει ήδη συγκεντρώσει ο αγωνιζόµενός σε ειδικές περιπτώσεις που αναφέρονται στον ειδικό κανονισµό.
Η καθορισµένη ποινή ορίζεται από τους οργανωτές και µπορεί να διαφέρει για κάθε διαδροµή, τµήµα διαδροµής ή σταθµό ελέγχου διέλευσης και η οποία υπολογίζεται σύµφωνα µε τη µορφή και δυσκολία κάθε ενός από αυτά.
Η καθορισµένη ποινή κάθε σκέλους θα υπολογίζεται προσθέτοντας τον µέγιστο επιτρεπτό χρόνο καθυστέρησης για τη συγκεκριµένη διαδροµή (ές) ή τµήµατα διαδροµής που δεν έχουν πραγµατοποιηθεί, αυξηµένη κατά την καθορισµένη ποινή που έχει ορισθεί για τη διαδροµή αυτή καθώς και για κάθε Σταθµό Ελέγχου διέλευσης που δεν πέρασε ο αγωνιζόµενος.
Αλλαζουνε/προσαρμοζονται αναλογα την στιγμη κ τον παραβατη????
Απο την στιγμη που υποθετουμε οτι εχει οριστει απο τους οργανωτες ποινη η οποια επιτρεπει αποφυγη τμηματων, δεν θα επρεπε να το γνωριζει ολος ο κοσμος?? Δεν θα επρεπε οσοι εγκαταλειψανε αργοτερα κ παραδοσανε στο Olupmus Plaza τοτε να καταταχθουν ως τερματισαντες κανονικα????
Επιτρεπεται σε πληρωματα που βρισκονται σε καθεστως καθορισμενης ποινης να παρουνε κανονικη θεση καταταξης, η απλα τους επιτρεπεται να κινηθουν μεσα στην διαδρομη σε ρυθμους αγωνα να τερματισουνε??
Τι εννοειται να ζητηθει? Ποτε να ζητηθει? Πως να ζητηθει??
Αυτο γιατι δεν αναφερεται στον κανονισμο??
Ο παραπανω τροπος υπολογισμου δινει στο οχημα που "περασε απεναντι" ποση ποινη??
Κ τελος ΑΝ υποθεσουμε οτι ολα τα παραπανω ευσταθουν κ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ σε πληρωματα νομιμως να "σκατζαρουνε" μεγαλα τμηματα του αγωνα, πως μπορειτε εσεις να λετε οτι εμεις οταν κινουμασταν στην SS7 ημασταν ηδη εκτος αγωνα?????????????????
Εμεις θα βγαιναμε εκτος αγωνα εχοντας παρακαμψει ενα ΣΕΧ περνωντας μολις λιγες δεκαδες μετρα ποιο περα, ενω αυτοκινητο που περασε με καραβι απεναντι (!!!!!!) και γυρισε απο εθνικη θα ηταν εντος αγωνα επειδη το.......... ζητησε???????????
Επειδή με ρωτήσατε πριν αν γνωρίζω ελληνικά πείτε μου τι νόημα βγάζετε εσείς κύριε Αθανασίου.Το ποιοί συμμετείχαν είχε κρατηθεί μυστικό μέχρι τέλους... κάνοντας τον Αλέκο Αποστολίδη, σκεπτόμενο ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΕΪΚΑ, να πιστέψει πως δεν τις ανακοινώναμε επειδή δεν είχαμε συμμετοχές.
Ιχνηλάτης wrote:10 ή 100 ή 1000 μέτρα δεν παίζει ρόλο. Από τη στιγμή που δεν περάσατε το ΣΕΧ είσαστε εκτός αγώνα.
Τα πληρώματα που ζήτησαν forfetaria πέρασαν όλα τα ΣΕΧ, αλλά λόγω βλάβης ή χασίματος δεν μπόρεσαν να περάσουν την SS7 και ζήτησαν forfetaria γι΄αυτό. Τί δε σας έχουμε απαντήσει;
Να σημειώσουμε και τις παρακάτω ποινές:
Αντικανονική, δόλια ή αντιαθλητική πράξη = αποκλεισμός
Μη τήρηση road book = αποκλεισμός
Έλειψη σφραγίδας ΣΕΧ = αποκλεισμός
Άρα είσασταν ΕΚΤΟΣ αγώνα, όσο και αν σας ενοχλεί αυτό.
mitsos wrote:ΑΥΤΟ:Ιχνηλάτης wrote:Ποιό αυτοκίνητο έφυγε με καράβι; Για να έρθεις απο τη βόρεια Εύβοια στο Olympus Plaza περνάς από το Stop της ειδικής που και βέβαια δε λογίζεται ΣΕΧ και ακολουθείς την Liaison 9. Είναι ο μόνος δρόμος.
Και ο κανονισμός είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ, άλλο αν δε θέλετε να τον καταλάβετε και το παίζεται mitsos.
Εχει αυτο το αυτοκινητο τις σφραγιδες απο ολα τα ΣΕΧ στην αρχη κ το τελος των διαδρομων εκτελωντας αυτο το δρομολογιο???
Γιατι το δικο μου RB λεει "Σταθμος ελεγχου Χρονου" κ στον Αγιο!!
ΑΝ θελετε μπορω να σας πω ποιο ειναι......