ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Μ38 ΣΤΗ ΧΙΟ
Posted: Fri Aug 08, 2014 19:15
Όπως περιγράφει και ο τίτλος η ανακατασκευή του Μ38 έγινε από τον φίλο μου Λάμπρο . Γ ,στη Χίο.
Η ανακατασκευή του πήρε πολύ καιρό να την ολοκληρώσει αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα τον δικαιώνει. Το όχημα με τέτοια δουλειά θα παραμείνει αξιόπιστο και <<ετοιμοπόλεμο>> για πολλά, πολλά, χρόνια.
Το όχημα το είχα δει και προσωπικά σε μια επίσκεψή μου στον Λάμπρο το 2012...τότε ήταν σε προχωρημένο στάδιο ανακατασκευής. Ο Λάμπρος αντιμετώπισε προβλήματα στο σκουριασμένο ντεπόζιτο καυσίμου αλλά και στα εμπρός δάπεδα ....την λύση την βρήκε στα ναυτιλιακά ακρυλικά συστήματα της West Systems .
Φωτογραφικό αρχείο από την ανακατασκευή:
Το δάπεδο περασμένο με ακρυλικό υλικό-πολυεστέρα μετά την αμμοβολή.

καθίσματα και καπό.

Σασί


Σασί και κινητήρας αμμοβολημένα


Άξονες:


Αστάρωμα με το προβλεπόμενο για την εποχή.... RED OXIDE PRIMER ...όπως ήταν από το εργοστάσιο όλα τα τζίπ τότε.
Μικρά συγκροτήματα-απάρτια.









Κινητήρας FLAT HEAD GO DEVIL

'

Κιβώτιο μετάδοσης ισχύος











Βοηθός του Λάμπρου ....ο Νίκος Σαρρής....φίρμα στις ανακατασκευές!!!!











Σκάφος...


Προστασία από σκουριά με Vemper Coat.

Τελειωμένο πλέον έτοιμο για βόλτες!!!












Με τα απαραίτητα για την εποχή μας φλάς....για λόγους ασφαλείας.

Και τον πυροσβεστήρα παρα πόδα!!!

Προσέξτε και το επισκευασμένο ντεπόζιτο.
Με τοποθετημένο ηχείο από GRC-9

Φυσικά ο Λάμπρος ως ραδιοερασιτέχνης SV8.... δεν θα παράλειπε την τοποθέτηση κεραίας και ασυρμάτου στο Μ38





H βαφή έγινε με το RAL6014 σε σατινέ υφή.

Επειδή μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις, οι απανταχού λάτρεις του παλιού κλασικού οχήματος που σκοπεύετε να προβείτε σε ανακατασκευή ενός τζίπ ...δεν έχετε παρά να εντρυφήσετε στις παραπάνω φωτογραφίες....που δεν είναι και λίγες!!!!
Η Οδύσσεια του Λάμπρου έφτασε στο τέλος με ένα αποτέλεσμα που σίγουρα τον ικανοποιεί, κερδίζοντας από την ανακατασκευή γνώσεις και εμπειρίες ....άλλο ένα μέλος του ΣΙΣΟ απέκτησε και επισκεύασε ένα κλασικό ιστορικό όχημα το οποίο θα το χαίρεται για πολλά χρόνια. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ Λάμπρο!!!!!!!!

Η ανακατασκευή του πήρε πολύ καιρό να την ολοκληρώσει αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα τον δικαιώνει. Το όχημα με τέτοια δουλειά θα παραμείνει αξιόπιστο και <<ετοιμοπόλεμο>> για πολλά, πολλά, χρόνια.
Το όχημα το είχα δει και προσωπικά σε μια επίσκεψή μου στον Λάμπρο το 2012...τότε ήταν σε προχωρημένο στάδιο ανακατασκευής. Ο Λάμπρος αντιμετώπισε προβλήματα στο σκουριασμένο ντεπόζιτο καυσίμου αλλά και στα εμπρός δάπεδα ....την λύση την βρήκε στα ναυτιλιακά ακρυλικά συστήματα της West Systems .
Φωτογραφικό αρχείο από την ανακατασκευή:
Το δάπεδο περασμένο με ακρυλικό υλικό-πολυεστέρα μετά την αμμοβολή.

καθίσματα και καπό.

Σασί


Σασί και κινητήρας αμμοβολημένα


Άξονες:


Αστάρωμα με το προβλεπόμενο για την εποχή.... RED OXIDE PRIMER ...όπως ήταν από το εργοστάσιο όλα τα τζίπ τότε.
Μικρά συγκροτήματα-απάρτια.









Κινητήρας FLAT HEAD GO DEVIL



Κιβώτιο μετάδοσης ισχύος











Βοηθός του Λάμπρου ....ο Νίκος Σαρρής....φίρμα στις ανακατασκευές!!!!











Σκάφος...


Προστασία από σκουριά με Vemper Coat.

Τελειωμένο πλέον έτοιμο για βόλτες!!!












Με τα απαραίτητα για την εποχή μας φλάς....για λόγους ασφαλείας.

Και τον πυροσβεστήρα παρα πόδα!!!

Προσέξτε και το επισκευασμένο ντεπόζιτο.
Με τοποθετημένο ηχείο από GRC-9

Φυσικά ο Λάμπρος ως ραδιοερασιτέχνης SV8.... δεν θα παράλειπε την τοποθέτηση κεραίας και ασυρμάτου στο Μ38





H βαφή έγινε με το RAL6014 σε σατινέ υφή.

Επειδή μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις, οι απανταχού λάτρεις του παλιού κλασικού οχήματος που σκοπεύετε να προβείτε σε ανακατασκευή ενός τζίπ ...δεν έχετε παρά να εντρυφήσετε στις παραπάνω φωτογραφίες....που δεν είναι και λίγες!!!!
Η Οδύσσεια του Λάμπρου έφτασε στο τέλος με ένα αποτέλεσμα που σίγουρα τον ικανοποιεί, κερδίζοντας από την ανακατασκευή γνώσεις και εμπειρίες ....άλλο ένα μέλος του ΣΙΣΟ απέκτησε και επισκεύασε ένα κλασικό ιστορικό όχημα το οποίο θα το χαίρεται για πολλά χρόνια. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ Λάμπρο!!!!!!!!






