ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΑΦΗΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟΦΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Post Reply
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΑΦΗΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟΦΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Post by sv2ipw stelios »

Στο παρακάτω λίνκ μπορείτε να κατεβάσετε όλο το άρθρο του Παναγιώτη. p.gabr όπως δημοσιεύτηκε στο φόρουμ για τα ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα στο πόστ www.hlektronika.gr ΑΣΥΡΜΑΤΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1950-1980 . Με την άδεια του Παναγιώτη αναδημοσιεύω το άρθρο του και εδώ για να υπάρχει μια συνέχεια στο κείμενο των οχημάτων-φορέων των Ομάδων Επαφής.

περισσότερα εδώ σε pdf: http://www.speedyshare.com/8X4Cs/COLOR.pdf
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
User avatar
sv2ipw stelios
Posts: 953
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:14
Location: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ TΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ
Contact:

Re: ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΑΦΗΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟΦΟΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Post by sv2ipw stelios »

Μερικές φωτογραφίες από την Ομάδα Επαφής MRC-107 T (TADIRAN) η εν λόγο ομάδα επαφής ήταν Ισραηλινής κατασκευής και χρησιμοποιήθηκε και από τον ΕΣ .

Image

Οι Σ/Α που ήταν εν χρήση :

HF AN/GRC-106 400W PEP 2-30MHZ (AM,USB,FSK)
VHF LOW BAND 30-75MHZ AN/GRC-125 (FM)
VHF AIRBAND 116-149MHZ AN/ARC-134 (AM)
UHF AIRBAND 225-399MHZ AN/VRC-240T
Kαι τα ανάλογα κοντρόλ τηλεχειρισμού...

MRC-107T Σε όχημα M151A1 μετά ρυμουλκού Μ100 (Το τρέιλερ ήταν ειδική κατασκευή της TADIRAN και ως σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με τα Αμερικανικά Μ100 ήταν η ανοιγόμενη πίσω πόρτα, για λόγους πρακτικούς.

Image

Τα φερόμενα υλικά επί του τρεϊλερ...εκτυλίκτριες, κάνιστρα καυσίμου ,Η/Ζ και ντεπόζιτο καυσίμου

Image
ΣΤΕΛΙΟΣ SV2IPW

JEEP Μ-151Α2
(Ο)ΙΙΙΙΙΙ(Ο)
Post Reply

Return to “Ομάδα Συντήρησης - Τεχνικά Θέματα”